- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Milyen széket vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- 16 GB RAM 2025-ben? 🤨 – Ma már tényleg kevés lehet!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
titán
válasz
#15779328 #5546 üzenetére
Igy mar el lehet vezetni!
Milyen a tobbi autos jatek? Nem jatszottam a Dirt Rally-vel mar eleg regen mert egyszercsak azt vettem eszre hogy szetvagja a fejem. A tobbi autos jatek OK es a DR is OK volt eloszor, de aztan egyszer elinditottam es probaltam menni egy-ket palyat de mar par perc utan szetment a fejem. Azota is az van.
-
#15779328
törölt tag
Ígértem egy tesztet a vr motion szoftverrel kapcsolatban.[link]
A szoftver tökéletesen működik,nagyon sok beállítási lehetőséggel. Csinálok majd egy komolyabb tesztet amikor összeáll teljesen a cockpit.
-
fulton
addikt
válasz
Dyingsoul #5544 üzenetére
Sziasztok
Hát srácok megnéztem a gtx 1080ti tesztjét youtun.
Osszevetve a 1080 al..jobb de..., kb még 1440p ki is jön főleg 1080p-n. De pl 4k még vajmi kevés, és az előny is.
Szóval kell még arra a 4k-s Vr okra várni bőszen pár évet.
Viszont most a sima 1080 egész jó árba fog kerülni..igy már barátságosabb lesz. Es oculushoz tokéletes.
-
Dyingsoul
Topikgazda
Az elmélet az, amit te is írtál fentebb: a nagyobb kijelző szerintem valamivel nagyobb betekintési szöget ad, a kisebb kijelző viszont nagyobb pixelsűrűséget. Pixelsűrűségben egyelőre nem létezik placebo, mivel nincs olyan VR eszköz a piacon aminek feleslegesen nagy lenne a pixelsűrűsége... És egy darabig nem is lesz.
Szvsz bármelyiket választhatod, mindkettőnek van előnye-hátránya. Én a helyedben egy mobil készülék típusát nem a VR kérdésben dönteném el, hanem a többi funkció, drivertámogatás és egyéb érvek helyezendőek előtérbe.
(#5500) Márton: A hétvégén bőven kiteszteltem a fekete (323-as) GV-t. Semmi hullámosodás nincs a széleknél, tökéletes az optika. VD2-es 6.0.1 Marshmallow előtti utolsó frissítés. Nem tudom mikor megyek át 7-esre, egyelőre jó nekem itt.
-
ribizly
veterán
Sziasztok!
Van e valakinek tapasztalata abban, hogy a következő játékok natív VR támogatását be lehessen üzemelni?
- Alien: Isolation
- Dying Light
- Doom 3 BFG
- Half-Life 2
A rendszer egy Windows 10 pro x64, legfrisebb oculus software, DK2 (de eddig minden működik vele, aminek a CV1-el működnie kell)... -
Borote
addikt
válasz
izomman1 #5539 üzenetére
Ahol a küldetést választod ki, ott van Weapons opció is. Ott tudod tuningolni a fegyvereket ha elég csillagot gyűjtesz össze. Megfogod ott az előtted lebegő pisztolyt, ráteszed a kellő modokat, és pisztoly/revolver esetén a derékmagasságban lévő "dobozba" teszed, sörétes/energy rifle pedig a fejmagasságban lévő helyre tudod tenni - aztán azt veszed majd elő, ha oda nyúlsz.
-
izomman1
senior tag
Most játszok én is a Vive on a Robo Recall -al hát tényleg etalon és AAA kategória a cucc.
A pisztoly az ovnél van a hátam mögé ha nyúlok pedig a Rifle ok... De a magnum és az electric Rifle hogy hozható elő? Elvileg már minden fegyverem van.. Hova kell "nyúlni" hogy a többi fegyvert is használhassam? valaki tudna segíteni benne? A szenzor felirat ha hátra fordulok ott virít az tényleg gáz zavaró, illetve kár hogy locomotion nincs még benne, de hallottam mod al kiküszöbölhetők ezek..
Más: Dark Legion VR is eléggé ajánlott játék , bár grafikailag azért gyengébb a Robo Recall hoz képést..
De végre az is teljes játék, mert komplett kampány van benne több órával.. -
bbmt
senior tag
Usb és hdmi hosszabbítással van valakinek tapasztalata Segal-on kívül?
Ő már leírta, hogy 3 méter az usb és 2 méter a hdmi, csak az érdekelne másnak is ez a tapasztalata, illetve érzékeny-e a hosszabbító márkájára?
Ezt néztem ki. -
hito
nagyúr
Megint "oriasi" dilemmaban vagyok
Adott egy Gear VR es mellette egy Note 5 es egy S7. Ugye a kijelzo felbontasa ugyanaz a ket keszuleknel, viszont a kijelzo meret 5.7" vs 5.1". Az S7-en valamivel talan elesebb a kep a nagyobb pixelsuruseg miatt, viszont nem tudom, hogy a kijelzo meretbol fakadoan van-e valami elonye a Note 5-nek VR eseten. Valahol olvastam, hogy a betekintesi szog nagyobb a nagyobb kijelzo meret miatt.
Kerdes, hogy ez igaz lehet? Illetve a nagyobb pixelsuruseg ilyen kijelzomeretek mellett tenyleg lathatoan jobb kepet ad, vagy leginkabb csak placebo hatas miatt latom ezt? A gond az, hogy nem tudom egymas mellett megnezni a kettot, mivel csak egy VR sisakom van, igy cserelgetni kell es mire elindul, meg belenezek, a latvany emleke mar elillant, osszehasonlitasra nem alkalmas
-
bbmt
senior tag
válasz
Raymond #5530 üzenetére
Félsiker, ugyan úgy nem kompatibilis az usb port, a hátsókra nem is reagál,csak az elöl levő 1 db-ra.
A hmd bekapcsol, megtudtam nézni a bemutatkozó demo-t,de semmi mást nem enged.
A steam-ről elindítom a Project Cars-t, hang van, de kiírja, hogy nem felel meg a követelményeknek a pc.
A home-ban korlátlanul tudok böngészgetni,de egy programot sem tudok nézni, kivéve a demót. -
GL820
tag
Grat hozzá! Egész hamar megjött.
Nekem az előző plaformnál semmi ilyen bajom nem volt, csak hát ott az alaplapon nem volt csak 2 usb 3.0, én is gondoltam rá, hogy veszek pl. egy innatek kártyát, de mivel platform cserét is terveztem már, ezért inkább amellett döntöttem, így van elég usb 3.0 portom.
Közben én is állítgattam, hogy kényelmes legyen, mert most, hogy touch is van, már sűrűbben használom. -
Raymond
titán
Probalkozhatsz a hetvegen is elmeletileg, az Oculus incompatibilitas tiszta szoftver megoldas - whitelist es blacklist amit editalhatsz:
C:\Users\[felhasznalonev]\AppData\Local\Oculus\Compatibility.json
Az osszes ETron ott van a UsbBlackList szekcioban:
"UsbBlackList": [
{
"Vendor": "VIA Labs",
"PID": "Any",
"OS": "Any"
},
{
"Vendor": "ETron",
"PID": "Any",
"OS": "Any"
},Torold ki onnan es mukodni fog, csak meg kell meg valtoztatni a file permissions-t mert az Oculus service ujrairna. Bovebben itt: [link]
Plusz a HMD elmeletileg megy USB2.0 porton is, probald meg ugy, a sensor pedig az USB3.0-ban a json file editalasa utan.
-
bbmt
senior tag
Megjött a Rift!
Elsőnek felismerte a HMD-t, aztán a sensornál már előjött az usb probléma, majd a HMD-t sem ismerte fel.
Hétfőn vagy kedden ideér az Amazonról a Rift-hez ajánlott usb bővítőkártya.
DE!
Felpróbáltam úgy "szárazon"a HMD-t.
Atyaég ez nagyon kényelmes! Beállítottam magamra, el tudom viselni a fejemen huzamosabb ideig is
Szóval sz*r lesz hétvégén csak vágyakozva nézegetni... -
GL820
tag
válasz
Raymond #5526 üzenetére
Ez igaz, de a gamek többsége azért lejön, pl. most próbáltam a Mission: ISS-t, az lejött gond nélkül és tetszik is. Most a Dead and Buried-et töltöm épp, az is jön lefele, de utána megpróbálom még amit írtál, mert a Robo recall érdekelne pont a legjobban. Röhej egyébként, hogy ami szoftveres probléma csak előjöhet a riftel, az nálam mind elő is jön. És mindez azóta, hogy platformot cseréltem 1155-ről 1151-re, bár nem tudom van e valami köze ehhez az egészhez, de tény, hogy a korábbi platformnál nem volt például szenzor probléma sem, most meg fel kell neki tenni egy drivert, mert különben nem látja a szenzort.
Na mindegy, nem panaszkodok tovább. -
izomman1
senior tag
Sajnos a dead pixel -en a software frissítés sem segített.. így marad a garancia . Nagyon rendesek kedvesek voltak levélben velem és garanciáztatják ingyenes visszáruzás mellett tehát teljesen a postát ők állják.
Neten fórumokon azt olvastam dead pixel esetén headset et cserélik.. remélem ez lesz. címkét is kaptam e-mail en amit a csomagra kell ragasztanom és az UPS től kértem csomag felvételt hétfői napra a címemre ingyenesen amit a HTC fizet.
Már csak arra leszek kíváncsi mennyi idő mire megjön az új headset és hogy onnantól újabb 1 év lenne a garancia rá? -
Raymond
titán
Az nem egy jo megoldas mert egy csomo ingyen cuccot kapsz az Oculus-tol amik a Steam-en nincsenek meg. Plusz a nem ingyenes exclusive cimek. A logok szerint ezt keresi de nem talalja ezert nem tudja validalni se:
DirectX End-User Runtimes (June 2010)
Probald meg arrol a link-rol letolteni es manualisan telepiteni, lehet megoldja a dolgot. Volt olyan akinek megoldotta: [link] (az utolso komment ott az aljan).
-
-
clyvejhamma
aktív tag
-
bbmt
senior tag
Igen én is nézegettem az árakat,hogy merre mennek,majd talán nyárra lemennek.
Ha minden igaz,holnap megveszem a 980Ti-t, azzal azért kihúzok 1-2 évet, max eladom és kipótolom az árát egy használt 1080-ért
Engem jobban zavar az usb3 bővítő hiánya, amit itthon lehet kapni és beazonosítható a chipset, nos azok is a lutri kategória. Valakinél megy, valakinél nem. -
Borote
addikt
Itt a többiek azt javasolták, hogy várjak picit a vásárlással, mert a 1080ti jó eséllyel nyomja majd picit lejjebb az árakat. A hivatalos verzió szerint a olcsóbb is lett a 1080, és ezzel együtt talán a többi kártya ára is esni fog. Egyelőre változást még nem láttam.
Nekem jelenleg 7950-em van, ami ugyan a minimum követelmény alatt van hangyányival, de kipróbálásra már épp elég, úgyhogy nem kapkodtam el a GPU vásárlást. Most Robo Recall-t játszottam, igaz, hogy minimum beállításon, de egész szépen ment
Meg tettem egy sétát az ISS-en. Hát, most már értem, hogy miért a teleport a default movementkicsit furi élmény úgy mozogni, hogy mégse, felforgatja egy picit az ember egyensúlyérzékét. Ezzel együtt több, mint egy óráig bírtam...
-
Raymond
titán
Ott valami nagyon nincs rendben, mert a cuccokat ebben a konyvtarban keresi:
C:\Program Files\Oculus\\Downloads\
Ez lathatoan nem OK, ott a ket darab \ a Downoalds elott. Egyebkent igy nez ki a helyes ut:
C:\Program Files\Oculus\Software\Downloads\
Szerintem uninstall az egeszet, torold kezzel az Oculus konyvtarakat a Program Files-bol es telepitsd ujra. Remelem nincs sok cucc meg telepitve, nem egy leanyalom visszarakni. Mondjuk van egy uj backup metodusuk ami par ember szerint mukodik: [link] Csinald meg a backup-ot, adj neki egy unstall/reinstall-t es probalj meg telepiteni valamit ami eddig nem ment.
-
GL820
tag
válasz
Raymond #5513 üzenetére
Megnéztem az OVRLibraryServicet, én ebből nem sok mindent tudok kihámozni. De hátha valakinek sikerül:
[Debug] [2017. 03. 09. 16:47:40] Starting up OVRLibraryService v1.12.0.0.
[Debug] [2017. 03. 09. 16:47:40] Starting up.
[Debug] [2017. 03. 09. 16:47:40] IPC connection opened.
[Debug] [2017. 03. 09. 16:47:40] App libraries for this user: []
[Debug] [2017. 03. 09. 16:47:40] OVRLibraryService starting in service mode. Arguments: [verify-redistributables, C:\Program Files\Oculus\\Downloads\epic-games-odin\directx-june-2010--DirectXRedistJune2010.EXE.temp, C:\Program Files\Oculus\\Downloads\epic-games-odin\directx-june-2010--DirectXRedistJune2010.EXE.temp.sig]
[Debug] [2017. 03. 09. 16:47:40] IPC thread running; waiting for Oaf to connect.
[Debug] [2017. 03. 09. 16:47:40] IPC connection established!
[Debug] [2017. 03. 09. 16:47:40] Creating NTFS transaction.
[Debug] [2017. 03. 09. 16:47:40] Verifying redistributable 'C:\Program Files\Oculus\\Downloads\epic-games-odin\directx-june-2010--DirectXRedistJune2010.EXE.temp' against signature 'C:\Program Files\Oculus\\Downloads\epic-games-odin\directx-june-2010--DirectXRedistJune2010.EXE.temp.sig'.
[Error] [2017. 03. 09. 16:47:40] Error acquiring redistributable 'C:\Program Files\Oculus\\Downloads\epic-games-odin\directx-june-2010--DirectXRedistJune2010.EXE.temp'!
Daybreak.Core.Io+IoException: Error reading metadata for 'C:\Program Files\Oculus\\Downloads\epic-games-odin\directx-june-2010--DirectXRedistJune2010.EXE.temp'. ---> System.ComponentModel.Win32Exception: A függvény olyan nevet próbált használni, amelyet egy másik tranzakció foglalt le használatra
--- Vége a belső kivételek veremkivonatának ---
a következő helyen: Daybreak.Core.Io.GetFileMetadata(Nullable`1 transaction, String path)
a következő helyen: Daybreak.Core.Io.PathIsFile(Nullable`1 transaction, String path)
a következő helyen: Daybreak.Core.Io.CopyFile(Nullable`1 transaction, String source, String dest)
a következő helyen: Daybreak.Core.Io.InstallUnsafeFile(Nullable`1 transaction, String source, String dest)
a következő helyen: OVRLibraryService.Libraries.LibraryController.ProcessRedistributable(IntPtr transaction, SignedFile redistributable)
[Error] [2017. 03. 09. 16:47:40] Signature validation failed for 'C:\Program Files\Oculus\\Downloads\epic-games-odin\directx-june-2010--DirectXRedistJune2010.EXE.temp'.
[Debug] [2017. 03. 09. 16:47:40] Operation failed. Rolling back changes.
[Error] [2017. 03. 09. 16:47:40] Exception in PerformBlockInTransaction():
System.Exception: Block returned ErrorMovingRedistributable.
a következő helyen: OVRLibraryService.Libraries.LibraryController.<>c__DisplayClass15_0.<PerformBlockInTransactionDeprecated>b__0(IntPtr transaction)
a következő helyen: Daybreak.Core.TxF.PerformBlockInTransaction[T](Func`2 block)
a következő helyen: OVRLibraryService.Libraries.LibraryController.PerformBlockInTransactionDeprecated(Func`2 block)
[Debug] [2017. 03. 09. 16:47:40] IPC connection destroyed.
[Debug] [2017. 03. 09. 16:47:40] Exiting with code 23 (ErrorMovingRedistributable). -
Raymond
titán
Hmm...a 980Ti kb. masfelszer gyorsabb nyers elmeleti eroben (GFlops, TFillrate, VRAM), viszont tobbet eszik (+100W kb.), gyakorlatilag egy "lepcsofokkal" gyorsabb mint a 1060-as., mert teljesitmenyben kb. igy nez ki a dolog hogy a 1060 kb. 980 szinten van, a 980Ti pedig egy 1070 szintjen. Jatektol fuggoen ez olyan 30%+ teljesitmeny. Nem konnyu dontes, mert azert ott van hogy a 1060 uj architektura, kevesebbet eszik es jol tuningolhato, de ugyanazon az aron a 980Ti is nagyon csabito a plusz nyers ero miatt ami jol johet magas felbontasoknal. Jobb hijan nezd meg itt a HardOCP-n a teszt eredmenyeket meg ha csak SteamVR alattiak is. A 980Ti meg mindig jobbnak tunik mint a 1060.
Szerk: megneztem, a 980Ti hozza a majd 1.5x elonyt VR alatt, a frame time eredmenyekbol egyertelmuen latszik.
-
bbmt
senior tag
Na utoljára videokártya téma
kb ugyan annyiért tudnék venni egy használt,de még fél év garis 980TI-t, mint egy új Gigabyte G1 Gaming 1060 6GB kártyát.
Melyik lenne jobb? -
-
GL820
tag
Olyannal találkozott már valaki, hogy az oculus storeból egyes játékok nem akarnak települni?
Próbáltam a Dead and Buriedet, azzal semmi gond, a Robo recall viszont nem töltődik le. -
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
Raymond #5507 üzenetére
Nem tudom, gondolom megy... miért ne menne?
Ez már nem béta, már a szolgáltatósok is megkapták a 7-est akkor csak megy vele.
Egyébként fenti problémához: bár mondom még egyszer, hogy nem néztem meg nagyítóval, hogy a kép széle hullámzik-e mikor lassan mozgok, de ha így is lenne tutira nem immersion breaking. Mikor behoztam a kollégák majd leestek a székről mikor beültek a hullámvasútba. Volt akit annyira megzavart, hogy nem tudott megszólalni amíg a fején volt, de olyan is volt aki meg nem bírta és levette. Nem azért mert rosszul lett, hanem ő úgy fogalmazta meg, "az agyam egyik féltekéje azt mondja, hogy ott vagyok a hullámvasúton, a másik meg azt, hogy te hülye, rajtad röhög a fél iroda" ezért kényelmetlenül érezte magát és levette mert nem tudta eldönteni, hogy most élvezze-e azt, hogy egy vasúton ül, vagy erőltesse az agyába azt, hogy "ez nem a valóság".
Szóval most így azt tudom csak mondani, hogy nálam vagy nem jelentkezik a hibajelenség, vagy létezik de semmiképp nem immersion breaking. Én a magam részéről vagy 5-6 órát használtam és nem vettem észre magamtól ilyesmit, sőt a GV élmény Vive-hoz képest meglepően jó! Csak több minőségi tartalom kellene...
-
Raymond
titán
"Azért a topikból is csak az jön le, hogy a nagy többségnél továbbra is gond. Ezek mind keskenyfejűek? "
Nem
Csak amikor eloszor leirted ugyanaz volt ami nalam van rossz beallitas mellett. A reddit-en es az Oculus forumban leirtak szerint minimum egy szoftver problema is letezik, ha nem lenne akkor nem lennenek olyanok akinel megjavult. Aztan hogy mi mas van meg ott
(#5506) Dyingsoul
Megy mar az Nougat-al a GearVR?
-
Dyingsoul
Topikgazda
-
Dyingsoul
Topikgazda
Galaxy S7. Sima, nem edge. Nekem nem tűnt fel semmi, de majd ha legközelebb használom akkor megpróbálok ezekre odafigyelni. Az viszont biztos, hogy a kép középen a legélesebb, illetve nagyon be kell állítani ahhogy, hogy jó képet láss. Ha pár mm-rel arrébb van a HMD, akkor már nem éles a kép, színtorzulás is van. Viszont könnyű megtalálni a sweet spotot.
Sajnos a fehér GV-t nem próbáltam, így nem tudom összehasonlítani olyan szinten, ahogy te. Viszont szerintem Vive-ban sem kellemes a kép szélét nézni, ott is sokkal jobb a kép középen nézve és úgy mozogva. A hullámosodást kipróbálom ma vagy holnap este.
(#5503) Raymond: Ebben a reddit témában igen sok érdekes dolgot lehet olvasni! A fene tudja, hogy kinél mi okozta a problémát, de úgy tűnik jelen volt azt viszont nem tudom hogy lett-e már javítva a dolog.
-
Márton
nagyúr
válasz
Raymond #5503 üzenetére
köszi, ismerem a topikot
Nekem update-eli a képméretet, distorsion algoritmust, attól függően melyik sisakot rakom rá.Épp 2 napja volt nálam total S6 reinstall, android+gearvr.
Utána rögtön a feketét dugtam rá, de semmi nem változott..Azért a topikból is csak az jön le, hogy a nagy többségnél továbbra is gond. Ezek mind keskenyfejűek?
"I would call it immersion breaking. It's 200% more noticeable than before, every 360 Photo looks like it's been painted on a cloth that is being stretched when you turn your head. I never saw this before on the old models"
"I've tried 2 of the 7 GearVR I bought and it feels the same. I've tried it with some collages here and they agree that the immersion level changes."
"I have noticed stronger distortion with the new headset as well. The world does not seem "solid" anymore when you turn around - the world "wobbles". "
"I have the exact same problem on a new Gear VR 2016, and it severly breaks immersion for me, and makes me dizzy"
-
Raymond
titán
Utannaneztem gyorsan mert erdekelt, itt van eleg sok hasznalhato info (meg Carmack is beszolt
): [link]
Volt ahol a komplett GearVR uninstall/reinstall megoldotta a problemat es a par linkelt kepbol plusz infobol itelve es szoftver problema ott ahol a telefon nem update-elte magat az uj GVR-hez. A leirasokbol ugy tunik vannak esetek amikor eleg nehez rabirni a telefont hogy ezt megtegye.
-
Raymond
titán
Ez az amirol az #5439 es #5442-ben irtam a Rift-el kapcsolatban. Ott is van ha nem idealisan ul a fejen, de ha beallitom pontosan a poziciot akkor nincs ilyen. Persze a GearVR-nal kevesebb az allitasi lehetoseg, lehet a 323-as nem passzol olyan jol a fej es arcformadhoz?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ömlenek majd az iPhone-ok az indiai futószalagokról
- Óvodások homokozója
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Elektromos cigaretta 🔞
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- ÚJ, GARIS! Dell Latitude 5450 - 14" FHD / Ultra 5 125U / 16GB DDR5 / 512GB NVMe SSD / HDMI 2.1
- Acer NITRO V 16 Gamer Tervező Laptop -35% 16" RYZEN 7 8845HS 16/1TB NVIDIA 4060 8GB FHD+ 165Hz
- AppleCare+ biztosítás és kiterjesztett garancia - Apple hivatalos biztosítás - Számlával
- Új Acer Predator HELIOS NEO 16 Gamer Tervező Laptop -35% i9-14900H 32/1TB RTX 4070 8GB 2,5K 240Hz
- ASUS Vivobook Pro 14 OLED - RTX 3050 - R7 5800H - 16GB RAM - 500GB NVME SSD
- LG 32GP850-B - 32" NANO IPS / 2560x1440 / 180Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 400
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest