Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Apple notebookok
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- Házimozi belépő szinten
- 3D nyomtatás
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
Új hozzászólás Aktív témák
-
yaneez
csendes tag
válasz Vesztor87 #38641 üzenetére
Aki megvette (gyorsan elvitték) garantáltan jól járt vele, mindig odafigyelek az aktuális autóm műszaki állapotára és mindig megkapja azt ami jár neki.
Viszont a csomagtartó mérete valóban problémás lehet egy család esetében, heti bevásárlásra rendben van, de ha nyaralásra indulsz, komoly kompromisszumokra van szükség, akkor már kevés lehet a 270l.
Többek között ezért is került eladásra, bár nagyon kedveltem mert egy elnyűhetelen konstrukció.
Lett helyette a jóval tágasabb új S-Cross amiben minden számításom megtaláltam. -
yaneez
csendes tag
válasz Vesztor87 #38639 üzenetére
Közel 8 évig hajtottam egy faceliftes 1.5 GLX 112 lovas-t. Gyakorlatilag soha nem ment 7 l fölé a fogyasztása, pedig szeretek dinamikusan közlekedni. Azt hozzá kell tennem hogy sok országút mellett vidéki nagyvárosban volt használva, ritkán dugóban.
Volt példa 9l fölötti fogyasztásra is, nagy hidegben rövid távon, ovi-iskola járatban. De akkor bármelyik típus zabál. -
SirKero
őstag
válasz Vesztor87 #34081 üzenetére
Persze. Az összes többi 30db. 4-5 csillagosra értékelő meg mind idióta csak ő egyedül villamos
Nem azt mondom,hogy tökéletes mindenben de ebben az árkategóriában ezzel a felszereltséggel és megbízhatósággal nincs jobb alternatíva.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
blakey
titán
válasz Vesztor87 #34081 üzenetére
Hüjyeség, ha csavaródna akkor nem kapott volna pl. 5*--t a törésteszten, semennyire sem igaz.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #34081 üzenetére
Mi csavarodik?
Idióta.
Az egyik legmerevebb váz szerkezete van a kategóriájában az esztergomi suzukiknak. (Vitara és Scross is egy padlólemezre épül)
Persze egy 2T-s Q5-höz viszonyítva lehet csavarodik.Egyébként meg tele vannak apró idegesítő, 5 Ft-bol orvosolható hibákkal, de ennyiért maximum Dacia-t adnak, aminél azért még mindig fényévekkel jobb minden téren.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
-
AMD Power
titán
válasz Vesztor87 #33848 üzenetére
Igen ez már mondjuk egy jó kérdés. Ha már én is ilyen 2 milla körül gondolkoznék autóban akkor már szóba jöhetne akár egy új is. Főleg ,hogy a 2 millás autó mire beleülsz minden alap költséggel 2.2 millió. És akkor még persze mint írtad semmi biztosíték nincs arra ,hogy nem fogsz rá még akár több százezer ft-t rákölteni 1-2 éven belül.
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #33848 üzenetére
Minden bizonnyal, ha a későbbi eladási értéket is figyelembe veszed, illetve ha ilyen módon szeretnéd gyári állapotban tartani a használtan vett autót.
Egy új esetén gyakorlatilag 8-10 éves korára kell elkezdeni cserélgetni a kopó alkatrészeket, addig maximum folyadékok, szűrők, fékbetét, nagyon maximum első tárcsa ami cserés lehet.
Utána meg suzuki esetén ér még 50%-ot.
A 10 éves használt autó 20 évesen meg 100-200k-t.
-
blakey
titán
válasz Vesztor87 #33822 üzenetére
Kombi G Astrából ültünk át Vitarába, nagyobb hely van hátul, de 2 ülés köué már nem nagyon lehet "embert" ültetni, ahhoz sokkal szélesebb autó kell.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Thome
veterán
válasz Vesztor87 #25244 üzenetére
Lianát végy.
De az ignis sem vészes. 185/65/R15-tel nem instabil, legalábbis nem érzem annak, előtte a kisebb gumikkal rosszabb volt, de akkor sem vészes.Kornélka: Na akkor a gen9 ami nálam átjön. De a type s pofival a gen 8 is bejön, szóval akármi is megtörténhet.
[ Szerkesztve ]
-
Studi
veterán
válasz Vesztor87 #25238 üzenetére
Ne közlekedj úgy, mert pazarlás. Ilyenkor a használható legmagasabb fokozatban, gázt felengedve, motorfékkel kell gurulni, akkor gyakorlatilag 0 lesz a fogyasztás, a befecskendezés leáll, a kerék forgatja a motort. Ha kinyomod a kuplungot, akkor a motornak magának kell fenntartani a mozgását, amihez üzemanyagra lesz szüksége.
Kanyaríven (persze határon autózva) azért nem érdemes rárúgni a kuplungra, mert hirtelen megváltozik a kerekeken a terhelés, nem kap motorféket/hajtást a gázpedál állásától függően, és az addigi egyensúly borulhat, és azzal akár az autó is.
-
roberto211
őstag
válasz Vesztor87 #25238 üzenetére
Motor meg a váltó között nincs kapcsolat így jönnek ide a kerekek mert ugye ilyenkor nem nagyon van hajtásban inkább csak gurul ezáltal nincs motorfék ami jó ha van főleg kanyarban. Astrat csak 1.8ba foka jó de ami jó az drága ignis ilyen szempontból jó.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Vesztor87 #25235 üzenetére
Hát ha 90 körül veszel be kirúgott kuplunggal, berántott kézivel egy 90fokos kanyart akkor nagy az esélye. Ha normálisan kozlekedsz akkor nem.. Inkább csak pattogos de azért nem terveznek meg egy autót úgy h vagy felborul vagy nem. Ignis jó választás.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #24820 üzenetére
1.6 GS liana.
apám ilyet vett most, az én tanácsomra.
975K volt, az ülés fűtésen kívül az akkor elérhető összes extra benne van.
2005-ös, tehát 10,5 éves a verda.
ennyi pénzért ez a best buy, annyi, hogy meg kell szokni, hogy hülyén néz ki.
ja a kombi amugy, a sedan nem annyira praktikus.
ja és gyári 195/55 R15-ös gumik a gyári 15-ös alukon, azzal a kombóval már azért nem mutat olyan rosszul. -
Harkovz
aktív tag
válasz Vesztor87 #24809 üzenetére
Nagy hiba,hogy a lianát kizárod!Barátomnak 1.3-as van,elég leharcolt osztrák behozott kocsi,kipróbálás nélkül megvette,a spanoló csapágyán kívül semmi baja!A kombi változat meglepően tágas!Ők is a gyerek miatt vették swift helyett!Nem túl szép de nagyon korrekt autó!Simán elférni benne és csomagtartó is van,a babakocsi simán elveszik benne!Érződik a Japán minőség.A helyedben ezt azonnal megvenném:[link]
-
biker
nagyúr
válasz Vesztor87 #24809 üzenetére
WR+
utolsó 2004 vagy 2005 évből, GLX klíma abs
nekem most is meg lett tartva a 2003-as glx klímás, abs nélküli automata WR+, teljesen király.gyerekkel swiftet ne.
800-ért nincs értelmes sx4, esetleg egy ignis még beleférhet, de nekem nem tetszik jobban belülről, mert kisebbElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
-
gerii
addikt
válasz Vesztor87 #24783 üzenetére
A Ceed 2 fokkal minőségibb belterű kocsi, a felépítése miatt biztosan jobb menetkomfortja is van. A műszaki tartósságát nem tudom, de nem egy kategória a két kocsi.
A Suzukik alapjában véve a világból is kimennek, olcsó a szerviz, ennyi. Az SX4 ülése (számomra is) baromi hátfájdító, kényelmetlen. E mellé lomha is, billegős, viszont tud menni ha kell, előzésben, pályán nincs vele gond, de városi autónak szvsz rossz.1.3-ért maximum hulladékot kapsz SX4-ből (Swiftből kapsz normális megkíméltet ennyiért).
-
karakpecze21
senior tag
válasz Vesztor87 #10153 üzenetére
Értem.
Hát persze, mindenkinek más tetszik.Egyébként én is kezdetben Fábiára utaztam, de felénk és a környéken ahány fábiá-t megnéztem az Ignis- árfekvésében nagyon le voltak lakva már.A lámpa mindegyiken be volt sárgulva már elég durván, de gondolom ez tipus hiba lehet.Ha találtam volna Ignis árban jó állapotú Fábiát, akkor lehet azt vettem volna meg, mert azok is tetszenek.
-
karakpecze21
senior tag
válasz Vesztor87 #10138 üzenetére
Tanulókocsinak, meg úgy egyébként is szerintem nagyon jó kis kocsi a régi swift.
Nagyon strapabíró kis gépek és ha karban van tartva akkor meg elnyűhetetlenek.Amúgy Ignis-t én sem gondoltam, hogy valaha veszem, mert igazából soha fel sem figyeltem rá.Mikor autót nézntünk beültem egybe és leesett az állam, hogy mennyire jól néz ki belülről.
Meg is vettem.
Az Ignisek is kicsit szögletesek kivülről és sokaknak ez a forma nem jön be(doboz forma)
Viszont az a verzió amin van kis tetőcsomagtartó, hátsó gyári spoiler, műanyag küszöb és ívvédők, az azért szerintem sokkal pofásabb.Kicsit lekerekíti a formákat.Én nagyon nem bántam meg hogy ezt vettem és nem leszólni akarom a régi swiftet, mert tényleg nagyon jó kicsi, de azért az Ignis más kategória szerintem már.Főként kinézeti és kényelmi szempontból.Ha tehet öcséd akkor inkább nézzen meg pár Ignis-t hátha megbarátkozik vele.
Nah, erre gondoltam, ilyen van nekem is:
Kép[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz Vesztor87 #9009 üzenetére
Khm tudom hogy off de én most ezeket nézegetem. Kezdenek megfizethetővé szelídülni.
5 ajtósban perfekt családi [link] de 3 ajtósban tetszik igazán nekem [link] ráakasztanék egy horgot és még melót is el tudnám vinni vele szükség esetén.
Na egy két év...........
Csak az a gond hogy faceliftes 2004-2005-ös Civic-ből nem sok van, ami van is az is inkább 1.4 nekem meg az nem kell.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #8883 üzenetére
Fékről annyit a régi swiftnél, hogy a gyári tényleg nem túl acélos... viszont a gyári felnire rámegy a 165/65 r13 gumi is, én azzal kezdtem, amikor megvettem, hogy ilyenre cseréltem. A féket most cseréltem, tárcsák+betét 40k körül volt, de nem gyárit vettem, hanem jobbat, a különbség jelentős, satunál majd lefejelem a szélvédőt, gyári fékkel és gumival még új állapotában sem tudott ilyet (12.000 km-el vettem a kocsit, tehát majdnem újan).
Amúgy az enyém eladó, benzin-gázos, ócsó vele közlekedni
-
Giot
addikt
válasz Vesztor87 #8837 üzenetére
Nekem vagy 10 évig volt régi swiftem. Nem haltam meg, könnyű autó tudni kell vele bánni és tudni kell hol a határ. Az hogy pörög a motor mint a bolond jó dolog, viszont megállni kell megtanulni vele. Egy koccanásos balesetem volt, nem túl nagy tempóval a kis súly miatt hiába tapostam a féket a vízes úton csak ment egyenesen, nem reagált semmire. Nagy kár nem lett kisebb riadalmon kívül.
1.3 8V 5 ajtót nyúztam elég sokáig, az 820 kiló környéke.
A pille súly valóban érződik de mivel nem magas mint pld az Ignis így nem igazán dobálja a szél. Velem megtörtént hogy Gyöngyös környékén az M3-ason, egy lejtős részen, a belső sávban busz előzés közben megjelent valami nagy bővérű német autó a tükrömben, hát nyomtam neki a gázt. 4-en ültünk az autóban és azt éreztem hogy kezd elemelkedni az autó. Azt nem kívánom senkinek még Apum is rám nézett hogy érzed? Mintha nem lett volna súly a kerekeken. Az órára lenézve 180-at mutatott sok volt egy ilyen kis könnyűvérű autónak. De ez ne riasszon el az én hibám volt, még ha nem is történt semmi, mivel a gázt visszaengedve szépen visszaült az autó. Egy feliciával nem hiszem hogy ilyen megtörténhetne, de csak azért mert nem pörög ennyit a motor.
Részemről abszolút ajánlott, megbízható pörgős motor, az akkori kornak megfelelő futómű, ne feledd az alapja a 90-es évek elején lett tervezve, a felicia nem ellenfél. Csak módjával, mert valóban törékeny.[ Szerkesztve ]
-
tomsics
senior tag
-
-
Davidof92
senior tag
válasz Vesztor87 #8174 üzenetére
1.6-os motorra 1.0 váltót elkell felejteni. Nem megy fel rá, mert az 1.0 és 1.3 lendkerekei kisebbek mint az 1.6-osé. Az 1.6-osnak nagyobb a kuplungja is (200m vs 190mm )
1.6-ra csak az 1.6 váltó megy fel. Az a leghosszabb ami létezik a régi swiftekbe, 2-esbe 120 felett van picivel a vége azt hiszem. Azt a 7500-as fordulatot megnézném én széria dugóval meg hajtókarokkal, mivel az 1.6-os nagylöketű (90mm) a furat nem változott.
legrovidebb tengelytávja a 3ajtósnak van, a 4 és 5 ajtós hosszabb valamennyivel, nem tudom pontosan mennyivel) Illetve magasabb is.
ülés: a régi swiftekbe ilyen laposak voltak(bár nagy méretem miatt kényelmes nekem), az újakba voltak ilyen sportülések(illetve gti-be), elvileg azok kényelmesebbek.mindenkinek: Épp ezen agyaltam énis, hogy motorcsere az 1.6-ra, de legalább az 1.3-ra. Mondjuk a mifajta 5 ajtós csapotthátújúnkat szerelték 1.3-al. ettől függetlenül sok pénz.
[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz Vesztor87 #8174 üzenetére
Akkor abba rendesen bele van nyúlva, mert gyárilag 6,7 környékén tiltja a fordulatot. Azért mehet 120at kettőbe bár nekem az egy kicsit soknak tűnik ezres váltóval. Viszont az 1.3as váltóval mehet addig.
"A 4 ajtós egyébként masszívabb darab?" A kaszni biztosan ugyanaz csak kapott egy lépcsőt hátulra.
Ami érezhetően masszívabb az a 2es swift, igaz a rövid tengelytáv miatt, hajlamos nagyobb tempónál, komolyabb bukkanónál, 4 vagy 5 személlyel, fenékre csüccsenni ami elég kellemetlen élmény.
Egyébként kifejezetten jó a futóműve a kettesnek, feszes már már sportos (Emiatt a keresztbordákon való áthaladás sem egy nagy élmény). Jól terpeszt a kanyarban. Pld ha megindul a fara, amit eddig csak egyszer sikerült belőle kihoznom, egy kis ellenkormányzással visszarántható. Míg az egyessel lehet bűvészkedni. Az Ignissel meg menten pánikba esnék ha elindulna a fara.
Ha 1es swift akkor 1.3 16V, vagy 1.3 8V, az 1.6 ha sokat használod pályán. Legyen benne tartalék.(#8173) Cheesy: Persze megy az 160-at is, de az már Isten kísértés azzal az autóval, míg megint csak visszatérek a 2es Swiftre 160-nál béke és nyugalom van. Csak a nagyobb szélzaj mutatja hogy a tempó kicsit több.
Nehogy félre értsetek szerintem az egyik legjobb ár értékű autó az 1es Swift a piacon. Én nagyon szerettem az 1es Swiftemet!!
Megbízható jó fogyasztású, és ha az ember ráérez az ízére megszereti a pörgős motort. -
Giot
addikt
válasz Vesztor87 #8171 üzenetére
Nem baba az ezres váltó, tudom sokan úgy csinálják. De nem forogja kettőben a 100at az ezres áttétel miatt. Az 1.3-as váltó hosszabbat vált pont megvan a 100 kettőben az 1.6 még hosszabbat. Ezért is jó a fogyasztása az 1.3 nak és az 1.6 nak is. Mert pld a régi németekhez képest hosszabbat váltanak, a motor nem a nyomatékos fajtából való, ezért is tűnik lustának alsó fordulaton, cserébe keveset kér. Felül megindul persze ott már kéri a naftát is, de jó megy.
A GTI swift kb olyan hosszút vált mint az ezres de 7,5 ezerig forog.
Hasonló a helyzet Swift2 vs Ignis ügyben. Az Ignis rövidebbeket vált, cserébe, dinamikusabb viszont magasabb a fogyi kb egy lityivel. A Swift2 hosszabbakat, vált nyugodtabb, (amíg el nem éri a 4ezret ) kevésbé tűnik dinamikusnak, de mégis jobb a 100as sprintje mivel kettőben megvan a száz, és a fogyasztása is kedvezőbb az Ignishez képest.
Ja és még annyi a különbség az 1.3as blokkban, hogy az Ignis VVT míg a Swift2 "sima" DOHC.[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz Vesztor87 #8169 üzenetére
Erősebb futómű + nagyobb blokk. Nem hiszem hogy más különbség lenne.
Nekem 1.3 8V 5ajtós volt. Vettem hozzá 1.6 16v blokkot + váltót + első futóművet. Simán beszerelhető lett volna, műszakilag utána néztem. Motortartó bakok, miegymás megegyezik.
DE legálisan akartam csinálni. Viszont ebben az esetben több százezer lett volna a lepapírozása, mivel a blokk nem típusazonos a kasznival. Mivel az ötajtósba nem szereltek 1.6 blokkot csak a szedánba. Ha szedánom lett volna kb 30e ft.ból megúsztam volna a motorcsere lepapírozását.[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz Vesztor87 #8166 üzenetére
az lehet, de mint írták, azért ott már nem nagyon lehet ugrálni vele
mondjuk volt hogy benn városban is megkellett rugni hogy haladjunk. Olyat bent se lép az ezres mint ez. Főleg ha megy a 4. henger egyébként suzukihoz képest iszonyat zajos belülről, mocskosul dübörög a motorja. -
a_tesz
Korrektor
válasz Vesztor87 #8156 üzenetére
ha jól tudok még olvasni, azokhoz szólt a kérdés, akik vezették mindkettőt szüleimnek 2007-es swift van, hajtottam sokat, előtte meg egy vérbő 1.0 régi swiftet (2002) öt évig, meg most nekem van egy 1.3 4wd régi swift. ignist hajtottam egy párszor amióta megvan az új swift, szóval van összehasonlítási alapom.
fogyasztásra meg annyit, hogy 2007-es swifttel pályán nyíregyháza-keszthely óra szerint 130-140, 3 személy + csomagok két hétre, klímával 6,8 liter, pesten a város ritmusában haladva 7 liter, pest-nyíregyháza a régi 3-ason 100-110 körül 5,2 liter. nekem. faternak több, pedig nem nyomja neki
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz Vesztor87 #8145 üzenetére
ég és föld, az ignis az egy toldozott kicsit megemelt wagon R, olyan mintha sámlin ülnél a swift után, és mintha 10 évet mennél vissza időben. a swift hozzá képest, mintha egy bunkerben ülnél amit nem lehet lerugdosni az útról, nagyobb autókhoz is hasonlítható futóműve van. sokkal jobb a hangszigetelése, a váltója, viszont a csomagtere kisebb. motorikusan kb egyformák, a fogyasztás meg abszolút lábfüggő, szóval a 9 meg a 6 liter is hihető mindkettőtől (teljesítmény nem lesz a levegőből)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Cheesy
őstag
válasz Vesztor87 #8130 üzenetére
Szerintem a cikkíró túllőtt a célon a hatásvadász szándékú szövegével.
Más:
Ma elhatároztam, hogy összevarrom a kormányhuzatot, hogy ne csúszkáljon a kormányon, úgyis szép idő van. Közben halkan szólt a rédijó, a végén még ki akartam porszívózni az autót, még a taknyos, latyakos idő előtt.
Már végeztem volna a varrással, elkezd szakadozni a rádió, majd elkezd villogni a kijelzője. Mondom ilyet még nem csinált, gyújtás le, gyújtás ad, megpróbálom beindítani. Még az ac pumpa feltöltése is más hangú volt, forgott vagy felet és csend Lemerült az akksi.
Az hozzátartozik, hogy kb. 1,5 hete állt az autó, mert otthon vagyok készülök az államvizsgára január végén, tegnap mentem el vele lemosatni. Ja és esténként hideg van. Gondolom ezt nem szereti az akkumlátor. Úgyhogy most töltőn van, egyébként is Jász-Akku, az meg valami fostalicska magyar termék, jövőre veszek egyet. 45 mAh-s, ha jól tudom egy 50 mAh-s 15k huf.www.vakbelmutet.hu
-
Reaper
őstag
válasz Vesztor87 #8096 üzenetére
Én azt mondanám Swift Sedan 1.6 és ne az első szériából.
Azért 1.6-ot mondanám, mert egyrészt nagyon megy, igen kicsit többet is eszik mint az 1.3, viszont sokkal jobb a futóműve, eleve a gyári kereke 14'' míg az 1.3nak 13 volt. Ráadásul a 1.6-ba mindent benne volt ami létezett az extra listán.
A papírautóhoz csak annyit mondanék, hogy igen az első szériás tényleg nem volt valami biztonságos, ahogy a vele egykorú autók se. Nekem pl '98-as van és már nem emlékszem pontosan mennyivel, de ez már nehezebb mint a '94-es volt. Az egy dolog, hogy maga a borítás hajlik, nem az véd meg, hanem a belső merevítések amik pl az ajtóban vannak, elég láthatóan, ha leveszed a kárpitot.
Tényleg nem hasznos vele ütközni, de egy vele egykorú és egy kategóriájú autóval se.
Ha mész megnézni egyet, ne nézd meg a km állást, mert úgyse sokat ér, ellenben nézd meg a lengéscsillapítókat, nem folynak-e, valamint ha van lehetőség szerelővel végezzetek egy kompresszió mérést.
Elöl-hátul ha benézel a lökös alá akkor látszik ha volt törve. De persze legjobb a szerelő. -
k.
őstag
válasz Vesztor87 #8082 üzenetére
Tudom, leirtad már másik topicban, de én mégis leírom újra:
Szerintem neked a Vagyonőr kéne.
550 körül már rendezett állapotú-még klímásat is kifoghatsz- van belőle.
Töréstesztje kb 3*nak megfelelő, ami árához képest elég normális.
Egyszer ülj bele egybe, nekem alapvetően bejön, ha első autóm nem VW lesz-nagy vágyam, de kitudja- akkor az.
Mondjuk akkor én utolsó szériásat vennék:
93 paci, klíma 2 lufi ABS 800ért, 2005ös évjáratban azért nem rossz vétel. -
Mercutio_
félisten
válasz Vesztor87 #8089 üzenetére
Az már 100km/h-s teszt, és ugye a sebesség négyzetesen számít míg a tömeg "csak" normál szorzótényező szóval az már 1,5X akkora erőhatás 80km/h-hoz képest.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
-
Davidof92
senior tag
válasz Vesztor87 #8078 üzenetére
azért veszti el, mert úgy van tervezve hogy elveszítse, így maga az utastért sértetlen marad
smart erre egy jó példa, hogy milyen merev a kasztnija: [link]
és egy ellenpélda, abból az időből amikor még nem voltak gyűrődőzónák meg ilyesmi, majd 2 tonna a kocsi pedig: [link]
mondjuk akkoriba gyönyörű autókat terveztek szó se róla -
Davidof92
senior tag
válasz Vesztor87 #8074 üzenetére
ladánál jobb, azt elárulom. Van tervezve bele gyűrődőzóna, csak a lemez vékonysága miatt ugye ez működik, csak jobban hajlik. Ez miatt nem egy életbiztosítás. A jobb tervezés ott jön ki ((hogy maradjak a ladánál), az 1 tonna, míg a swift 800 kiló, töréstesztileg mégis a swift jobb. Hiába a lada kazánlemeze, a ropi első oszlop összenyaklik.
hasonlítsd össze a lada első oszlopát, a swiftét, meg egy mostani autóét. A mostaniak sokkal vastagabbak a nagyobb szilárdság és biztonság végett (a mi renaultonkból is sokat takar az oszlop)
billegett? ilyet nem tapasztaltam
igen, a sedanok (meg a későbbi összes verzió) viszonylag kultúrált belsővel rendelkeznek (van szövet az ajtón, némelyik jól is néz ki). Manager szintbe volt: abs, szervo (bár a mienk nem szervós, de ha picit is gurul, eltekerem tenyérrel), 4! elektromos ablak, 2 légzsák, klíma meg nem tudom még mi.
"nem a 70-es éveket idézi" nem azt a kort, inkább puritánnak mondanám. 70-es évek autójai szépek belülről is)
fehér számlapos órák nekem nem jönnek be, egyedül éjszaka néznek ki jól, nappal csúnyák.[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz Vesztor87 #8070 üzenetére
mindegyik ugyan olyan lemezből van
a 3 ajtós kicsivel alacsonyabb mint a sedan és az 5 ajtós
a 3 ajtósnak rövidebb a tengelytávja(meg maga a kocsi is) mint a sedan meg 5 ajtós
mint említették, az ezreseken nincs stabrúd
az összes 1.3 illetve 1.6-oson van elöl stabrúd (sedan és 5 ajtós), hátul csak a sedanon illetve a ritka gti-n van
gyárilag a 3 és 5 ajtósakat nem szerelték az 1.6-os motorral, ha ilyet látsz, az utólagos beépítés.
motorok:
1.0: 53 lóerő, ez volt a legkisebb motor amit raktak bele
1.3 8v: 68 lóerő rengeteg van belőle, még központi injektoros, nincs hidrotőke
1.3 sohc 16v: 86 lóerő egy vezérműtengelyes 16 szelepes hengerfej, nincs hidrotőke
1.6 8v és 16v: második legerősebb motor, a 16v 93 lóerőt tud. Nagy löket, nyomatékosabb mint az összes többi. Ennek a váltója különbözik az 1.0 és 1.3 váltójától, nem megy fel rájuk( 1.0+1.3: 190mm, 1.6: 200mm a kuplung). Ezé a leghosszabb váltó, nincs hidrotőke.
1.3 gti: a csúcs, 101 lóerő, dupla vezérműtengely, 16v, hengerenkénti befecskendező
fék: elöl tárcsa, hátul dob(kivéve gti elöl hátul tárcsa). Az 1.6-os tárcsa nagyobb mint a sima 1.3 és 1.0-é(akkora mint a gti-é).
mint írták, a sedané a legnagyobb csomagtartó, a 3 és 5 ajtósé megegyezik
legjobb a 3 ajtósakat vezetni, alacsonyabb, kisebb mint a többi.(#8072) Vesztor87 : úgy, hogy vékonyabb lemezből van építve, mint a thalia. Ez egy 1986-os(azt hiszem ekor tervezték) konstrukció, akkoriba még nem volt annyira fontos a biztonság, elégnek találták a vékonyabb lemezt. A gti erősebb mint az 1.6, igazi élményautó. Nekünk 1.0 van, nem emgy rosszul ahhoz képest, hogy ezres, sokkal gyengébbre számítottam.
[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
válasz Vesztor87 #8070 üzenetére
alapvetően nem az ajtók száma határozza meg a vezetési érzetet, vagyis félig igen. 1.0-hoz nincs stabilizátorrúd. 1.3hoz elöl van, 1.6hoz és 4wd-hez elöl és hátul is van, az útfekvésben érezhető különbséget jelent. anyagvastagság viszont kiviteltől függetlenül nem valami nagy. csomagtérben abszolút nyerő a sedan, abban még egy gáztartály vagy mélyláda beszerelése után is marad elég hely, a többi csomagtere nem túl sok, a 4wd-é meg annál is kevesebb.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Davidof92
senior tag
válasz Vesztor87 #7530 üzenetére
jaa, persze megbízhatatlanság. Anno a 305-ös peugeotunknak semmi baja nem volt, egyedül az önindítóval volt baj mert nem lehetett hozzá kani szénkefét. Előző scenicünkel se volt baj, mostanival se. Németek: passat, nagyon királyul állatul összerakott autó, de tényleg azt érzi benne zaz ember hogy csak fém és műanyag. Nincs lelke egyiknek sem. Mármint a VW-knek. Japánokat elismerem, lást integra type-r, 1.8 szívóbenzin 190 lóerő
-
Davidof92
senior tag
válasz Vesztor87 #7528 üzenetére
citroen c6? eléggé futurisztikus autó. Nem kell lenézni mer szar francia. Menj egy kört egy xm-el, nem lesz panaszod a kátyúkra. Azokba volt jó a 2.5 TD, elnyűhetetlen örökös technika. Persze csak benzinessel vennél, common railokba nem bízok, adagoló 4ever régi tdi a jó meg még a pd tdi, de az újabb cr-ek megint nemjók. Egyedül az olaszok jtd-jét vennék meg talán, bár akkor inkább twin spark vagy tbi.
-
a_tesz
Korrektor
válasz Vesztor87 #7454 üzenetére
ha vigasztal, a lanos az E kadettre épül, ami meg szintén bőven 80-as évek tervezése, jóval a törésteszteknek megfelelő autók építése előtti korból. mellesleg tizenpáréves autóknál kissé nehezebb biztonságról beszélni, hacsak nem egy alaposan megkímélt, rozsda-és törésmentes jószágról van szó. egy régebbi top gearben volt egy törésteszt, egy hibátlan és egy törés utáni javított (szakszerűen!) focust engedtek egymásnak, a törésmentesben túlélte volna a sofőr kisebb zúzódásokkal, a javítottban viszont meghalt volna, annyira összecsuklott a kaszni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ukrajnai háború
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen monitort vegyek?
- ASUS routerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- RING Video Doorbell 3 - Okoscsengő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest