Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Giot

    addikt

    válasz Vesztor87 #8174 üzenetére

    Akkor abba rendesen bele van nyúlva, mert gyárilag 6,7 környékén tiltja a fordulatot. Azért mehet 120at kettőbe bár nekem az egy kicsit soknak tűnik ezres váltóval. Viszont az 1.3as váltóval mehet addig.

    "A 4 ajtós egyébként masszívabb darab?" A kaszni biztosan ugyanaz csak kapott egy lépcsőt hátulra.
    Ami érezhetően masszívabb az a 2es swift, igaz a rövid tengelytáv miatt, hajlamos nagyobb tempónál, komolyabb bukkanónál, 4 vagy 5 személlyel, fenékre csüccsenni ami elég kellemetlen élmény.
    Egyébként kifejezetten jó a futóműve a kettesnek, feszes már már sportos (Emiatt a keresztbordákon való áthaladás sem egy nagy élmény). Jól terpeszt a kanyarban. Pld ha megindul a fara, amit eddig csak egyszer sikerült belőle kihoznom, egy kis ellenkormányzással visszarántható. Míg az egyessel lehet bűvészkedni. :B Az Ignissel meg menten pánikba esnék ha elindulna a fara. :D
    Ha 1es swift akkor 1.3 16V, vagy 1.3 8V, az 1.6 ha sokat használod pályán. Legyen benne tartalék.

    (#8173) Cheesy: Persze megy az 160-at is, de az már Isten kísértés azzal az autóval, míg megint csak visszatérek a 2es Swiftre 160-nál béke és nyugalom van. Csak a nagyobb szélzaj mutatja hogy a tempó kicsit több.

    Nehogy félre értsetek szerintem az egyik legjobb ár értékű autó az 1es Swift a piacon. Én nagyon szerettem az 1es Swiftemet!!
    Megbízható jó fogyasztású, és ha az ember ráérez az ízére megszereti a pörgős motort.

Új hozzászólás Aktív témák