- Jön a HDMI 2.2-es specifikáció
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Gaming notebook topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen processzort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DUNE médialejátszók topicja
- Házimozi haladó szinten
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz roti86 #64692 üzenetére
Félre akarod itt vezetni az embert... Nem fog menni, figyelek ezekre.
Amúgy valószínűleg az 5 sebességes vs. 6 sebességes váltó miatt van az eltérés.
De ott van például a motor is. Az M16A a régebbi motor, mégis abba a 0w-20 a javasolt olaj, míg az újabb K10C és K14C motorba meg a "vastagabb" 5w-30. Úgy tudom, hogy elsősorban a csapágyak mások és amiatt van a különbség a motorolaj viszkozitásban. De az is lehet, hogy az olajvisszavezető furatok is kisebbek az M16A motornál, de ez csak az én tippem.Ahogy látom az általad belinkelt 2016 utáni füzetet, nem csak a 75W és 75w-80 között van különbség, hanem a cserében is.
Az közös a két füzetben, hogy a gyáritól eltérő olajra 45e km-es csere intervallumot ír elő mindkét könyv.
De látom, hogy a gyári váltóolajra csak ellenőrzést ír elő neked. Az én szervizfüzetem a gyári olajra is ír csere intervallumot, nem csak az ellenőrzést.
Mégpedig 150e km vagy 5 év intervallumot.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest