- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Dell asztali gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
-
PROHARDVER!
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
markyy18
aktív tag
Esetlegesen milyen megoldással lehet a legfrissebb szoftvert S-OFF-olni és nyitni a bootloadert?
Most h a gari lejárt kipróbálnék egy GPE romot, ennek mi a legegyszerűbb megoldása?Válaszokat előre is köszönöm!
Bocsánat ha már régebben le lett írva de gyorsan átböngészve a hozzászólásokat nem találtam pontos leírást.
-
benfolds
őstag
Sziasztok, a One melyik fülbe dugható fülessel szól legjobban? Tényleg nem jár hozzá fülhallgató gyárilag?
-
markyy18
aktív tag
Sziasztok!
Az első One tulajok közé tartoztam még anno, csak mostanában nem voltam aktív lévén nem volt bajom a telefonnal. Májusban lejárt a gari a telefonról, még utoljára beküldtem kamera és hangszóró csere történt.
Viszont kb. 2 napja kezdte azt csinálni h telefonálás közben nem hallanak. Minden más alkalmazásban (kamera, hangrögzítő, audio teszt) működik csak telefonáláskor nem.
Valaki tapasztált már ilyet? Ha igen mi a legegyszerűbb megoldása? -
BenHans
addikt
válasz
F_Gergely #35993 üzenetére
Na akkor legalább nincs nagyobb baj és javítottak rajta. A kereten nem lepődök meg, mert ismerős 2 hónapos S5-jét sem javították a szétkopott álműanyag fényes keret miatt. És az egészben az a szép hogy azon kívül hogy azt mondták hogy nem befolyásolja a használatot, még ráfogták a tokra is, csak apró szépséghiba hogy számlával tudja igazolni hogy közel ötezret fizetett érte egy Samsung márkaboltban.
Azóta is utálja a telefont mert 3 másodpercekre elgondolkodik az alkalmazásváltásnál, random befagy a kamera app és kilép és egyéb kedves kis apróságok amik igencsak dühítőek a hétköznapi használat során.
Hát nem minden a bencsmárk, mint tudjuk mi HTC "buzik".A Samsung sem sokkal jobb ha nem azonnali cserét/javítást kapsz hanem beküldős javítást.
Samsungot ugyanis a telemax javítja, a Samsung szervizkeresője is kiadja.
Idézve az oldalukról: "TeleMax GSM szerviz kft. az egyik vezető after-sales szolgáltatásokat nyújtó cég a régióban. Az 1997-ben alapított TeleMax fő profilja a mobiltelefonok javítása. Magyarországon hivatalos szerviz partner a következő gyártóknak: Alcatel, Apple (iPhone), Becker, Blackberry, Emporia, Evolve, Huawei, Hyundai, LG, Samsung, Sharp, Simonsen, Teltonika, ZTE.
A TeleMax látja el szlovák és osztrák Samsung készülékek szervizelését is.
2008. január elsejétől a TeleMax lett a Huawei termékek európai szerviz központja. Mi javítjuk a Huawei telefonokat és modemeket a legmagasabb javítási szinten Európában.
2010-től a TeleMax tölti be a Samsung notebook alaplapok európai központi szervizének szerepét.Rengeteg panasz és eljárás van már ellenük többnyire Samsung készülékek miatt. Ott sem minden fenékig tejfel így nem is olyan rossz dolog hogy a HTC-t a cseh VSP DATA javítja, persze nem jönnek házhoz.
Tehát emberközeliségen/közvetlenségen lenne mit javítani akár az sem lenne rossz ha Európában országonként leraknának 4-5 bemutatótermet. Szerintem ha márkaboltba befektetnének majd, az visszahozná az árát, mert ha a mi régiónkban nem is valósulna meg csak nyugaton mondjuk Olaszországig. Pl ha Ausztriában/Szlovákiában lenne ilyen, akkor kimennék érte.
Szervizhez visszatérve, a vodás vezető ismerőst még nem sikerült megkérdezni, de amint odáig jutok leírom mit mondott, mert ha tényleg a voda belül önkényesen baszkurálja a telefont mielőtt odaadnák a gyártó hivatalos szervizpartnerének és ők döntik el hogy megfelelő-e a szervizelés akkor 1000% hogy ezentúl bármi gond van inkább beviszem a szerviz átvevőpontok valamelyikére.
-
no more
veterán
válasz
F_Gergely #35993 üzenetére
Legalább végre elkészült!
Jah, amúgy érdekes a szervizek hozzáállása az emberhez. Főleg egy ilyen árkategóriájú készüléknél elvárható lenne szerintem, hogy a segged is kinyalják MINIMUM... A Sony szerviz kemény még, róluk is hallottam szép dolgokat, pedig aztán a Z-k is 200-nál kezdődnek. Bár, ezek szerint, ha nem hagyod rájuk és vered az asztalt, mégis csak el lehet érni a célod.
-
F_Gergely
őstag
Tegnap delutan atvettem a telefont. (Erdekes hogy miutan kivertem a balhet 2 nap mulva szoltak hogy atveheto). Az tuti hogy a voda sara de leszarom lenyeg hogy kesz a telefon.
Kapott uj lcd kijelzot, csereltek az akksit, es ket uj hangszoro racsot raktak fel. Aminek nagyon de nagyon orulok az az, hogy kapott uj ertesito ledet, ezerszer erosebb fenye van, meg napsutesben is latni rendesen es kocsiban oldalrol is latni ha villog. Ennek orulok a legjobban. Persze a feher keretet nem csereltek de a HTC szerint csak penzert cserelik mert ez nem befolyasolja a keszulek hasznalatat. -
F_Gergely
őstag
válasz
stilo18 #35990 üzenetére
Hát én az előző javítás miatt beszéltem a HTC-vel, a vodafonnal is, (első szériás a készülék, és anyaghibás az oldalán a fehér sáv ami nem fehér hanem sárgás-barnás) de a HTC szerint ez nem befolyásolja a készülékhasználatot igy nem cserélik. Másnak meg olvastam hogy kérés nélkül cserélték, meg a hátlapot is.
Nem reménykedem benne hogy bárit is adnának, beszéltem a mostani javítási mizéria miatt a HTC-vel is de mutogatnak a vodafone és pont leszarják. A vodafone meg a HTC-re mutogat. -
stilo18
addikt
válasz
F_Gergely #35989 üzenetére
Beadtam wifi gonddal, meg szerettem volna ha az első hangszóró rácsot kicserélik. Mondtam kifizetem, csak csinálják meg.. (Vodafone)
Vissza jött javítás nélkül, 1*,2*, itt már írtam a HTC-nek, hogy azért szégyen, a konkurenciánál nem így mennek a dolgok...
Rendben Dávid, intézzük. Itt már telefonon is beszéltem a HTC-s Istvánnal.
Vissza jött 3x is, ismét semmi.
Telefon megint, majd mondta, hogy kárpótlásul intéz nekem egy M8-at a kellemetlenségért.
Ezután elkeveredett a telefonom, senki nem tudta hol van... Addig meg nem küldik az M8-at míg a 7-es nincs meg...Itt a Vodafone asztalán csapkodtam, majd végül megérkezett a kártyafüggetlen 8-asom és 2 hónapig nem kellett tarifacsomag díjat fizetni a Vodafone - nak..
-
Mano66
senior tag
Új kernel verzió.
Sense 5.0.2:
ElementalX-m7-20.2-SenseChanges:
-fix bug in max freq
-DriveDroid updates (suggested by @PocehNeheb )Link:
-
lofagi
addikt
Kísérletezni lehet, csak kérdés érdemes-e. Ha új a készülék biztos rossz látni,h van rajta egy karc, de inkább ennyi,mint még nagyobb. Viszont felteszel rá egy rolót, majd idő elteltével leveszed , nem lesz annyira zavaró a későbbiekben. Tudom elég viccesen hangzik, de nekem bejött.
-
Flyme
senior tag
Sry a duplaert, egy ilyen esetleg mukodhet, vagy felejtsem el, csak rontana a dolgon? Tudom, kocsira valo, de hasonlo feluletrol van szo, hatha mukodhet.
-
Flyme
senior tag
Meg egy kerdesem lenne: ma egy ismerosomnek sikerult egy bogrevel osszekarcolnia a telefon jobb felso sarkat, ezzel lehet valamit kezdeni?[link]
-
nucky30
tag
Üdv Srácok!
Adott egy One, ami sajnos angol nyelvű, nincs magyar a beállításoknál .... van lehetőség valahogy magyarra állítani a készüléket ?
Szerk.: MoreLocale 2 próbálva volt, de sajnos nem működött, kiírt valami szöveget angolul, és nem állított át semmit
-
Flyme
senior tag
Jelenleg kulfoldon vagyok, a telefonom valamitol sokkal gyorsabban merul. Megneztem az akkuhasznalatot, es a cellakeszenlet 81%-ot hasznal, ez mi lehet, es hogyan lehetne leallitani/csokkenteni?
-
Bdanyy
addikt
Iphonenál nagy előny, hogyha ki tudod juttatni münchenbe (meg az összes többi apple storeban, de az van ide elvileg a legközelebb), akkor akár egy kijelzőtörést is megcsinálnak 100€-ért, ha éppen nincsen készleten kijelző, akkor meg új telefont kapsz újrainduló garival
Persze ezt helyben lefoglalt időpontban félóra alatt elvégzik, backup stb minden megoldott.
Nekem 3210 óta nem volt telefonom, ami legalább két hetet ne lett volna szervizben.
N95 volt kb másfél hónapot (de kaptam újat), Desire S 5 hetet (kaptam újat), Onet már ki sem merem számolni. A többi telót max 2-3 hétig kellett nélkülözni. De használom is napi 5-6 órát őket minimum, ami szerintem nagyon durva igénybevétel.
-
madgie
titán
válasz
F_Gergely #35971 üzenetére
Megértelek, de pont az ilyen
pokróchazai szervizelés miatt szoktam nagy ívben tojni a garanciára. Vannak kivételek természetesen, az Apple és a Samsung is jól kezeli az ilyesmit, de iPhone 6-ot nem veszek megint, amíg ennyibe kerül, Samsungot meg akkor sem, ha feleannyiba, mint a One -
F_Gergely
őstag
válasz
madgie #35970 üzenetére
Ebben nagy igazság van, pont tegnap beszéltem ismerőssel és ilyen webshopos sufni gsm-ből vett volna telefont. Aztán elmagyaráztam hogy ott a garancia hogy működik reakció: "jaaa hát erre nem gondoltam'.
Pl ezért nem vettem sony-t se két éve mert a magyarországi szakszervizük (most nem tudom ki) a Concorde akiket még motorlás időkből ismerek, nekik egyik kedvenc javítási módjuk hogy egyszerűen megvonják a készüléktől a garanciát és hello, volt gari nincs gari.
Én úgy vagyok vele ha veszek 200+k-ért egy telefont, ahhoz hozzátartozik a kimagasló, és átlagon felüli support és ügyfélkezelés.
Pedig nem cserélek romot meg hasonlók megveszem az alkalmazásokat, viszont használom. Dolgozom vele, és kivált egy laptopot, ezért fontos és nem igazán tudom nélkülözni hosszabb időre.
Én pl elektronikai cikkeket csak úgy veszek hogy megnézem a szervizhátterét, pl hiába olcsó ebay-en mondjuk egy laptop ha nincsen rá garancia akkor sokat nem érek vele. Mindig mérlegelek, de lehet ez részben szakmai ártalom is -
-
F_Gergely
őstag
Biztos hogy a voda, tegnap megjött a válasz a panaszlevelemre,1 hétig ők ültek a telefonon hogy megállapítsák a készülék valóban hibás e és indokolt a javítás majd miután erről megbizonyosodtak megpróbálták javítani, mivel ez sikertelen volt, továbbküldték a cseheknek. Hát a pofám leszakad de tényleg...
Most a hivatalos verzió az, hogy a készüléket megjavították (VSP Data szerint 18.-án elkészült a javítás), 23.-án megkapta a vodafone, de nem voltak elégedettek a javítással és visszaküldték a szervizbe. De azt se tudom mi volt a hiba ami miatt visszaküldték, valamint kilóg a lóláb mert tracking totálisan mást ír.
Úgyhogy ülhetek a seggemen és várhatom hogy majd egyszer megkapom - finomabb verzióban de lényegében ugyan ezzel zárta a levelet a voda is...
Telemax-nál pedig semmilyen nyoma nincsen a telefonnak mintha náluk nem is járt volna.(#35968) Bdanyy
Viszont a samsung prémium telefonokat nem kell leadnod házhoz jön az ember szervizkocsival, ha helyszínen nem tudja javítani kapsz egy ugyan olyan telefont cseretelefonnak, ha kész a javítás házhoz hozza a javított készüléket. Ezért is gondolkodom samuban. -
F_Gergely
őstag
válasz
BenHans #35964 üzenetére
Hát beszarok komolyan, most nekem is mondja a csaj telefonban, hogy első körben a logisztikai központban próbálják elvégezni a javítást ha nem sikerül akkor küldik tovább szakszervizbe,
Mondom wazz gyártói garanciás hogy az istenbe lehet hogy nem a szakszerviz javít hanem ők csak a második pont? Erre nem tudott válaszolni, azt mondja ez a folyamat.
A vodafone azt mondja szervizben van a készülék a szerviz meg azt mondja a vodafonnál... És ennyi, mindenki a másikra mutogat, nekem meg nincs telefonom.
Annyit mondtak várjak, majd megkapom, de hogy mikor azt senki nem tudja, "amint elkészült a javítás fogjuk értesíteni ha átvehető a készülék". De mondom értse már meg nincsen a szervizben, de leszarják. Mint egy magnófelvétel mondja, ott van a szervizben és ennyi...
Kérdezem mi a logisztikai központ telefonszáma, kit lehet elérni, panaszt tenni? Hát őket nem lehet elérni, azt se mondta melyik cég végzi a szállítást, illetve ki a logisztikai partner. Nevetséges az egész.... -
BenHans
addikt
válasz
F_Gergely #35963 üzenetére
Akkor tényleg lehet hogy az lesz amit írtam. Hogy tényleg beért 5-én a telefon és 10-én visszaküldte a szerviz csak javítatlanul mert esetleg nem egyezett valami adat... Most pedig a vodafone a javított adatokkal visszaküldte a szerviznek....
mondjuk jobban hiszek a szerviznek mint a vodafone logisztikának (ha tudnád kik dolgoznak ilyen pozíciókban a szolgáltatóknál...
) De most már kíváncsi vagyok mi lesz.
-
F_Gergely
őstag
válasz
BenHans #35962 üzenetére
VSP Data szerint 18.-án javították a készüléket. (12.-én érkezett be hozzájuk a telefon, Vodafone szerint meg 5.-én beért a szervizbe, 10.én visszaküldték).
Vodafone azt mondja ma visszaküldték a készüléket a szervizbe, de nem igazán hiszek nekik. (és itt megint ellentmondás van mert ma küldték vissza, de tegnap még azt irta szervibe visszafordítva holott a telefon már rég kész volt) valaki ott a vodafonnál is marhára szar munkát csinál.
Telemaxnál semmi nyoma a telefonnak, se a voda munkalapszáma, se a VSP Data munkalapszáma és sem IMEI szám alapján nem található náluk infó a telefonról. Panaszomat már megírtam a vodafonnak kíváncsi vagyok mit fognak válaszolni... -
F_Gergely
őstag
válasz
BenHans #35958 üzenetére
Nyilván kicsit más szemmel nézem mint egy másik HTC tulaj. Két évvel ezelött mikor vettem ezt a telefont erős volt, oké a kamera gyenge de pont nem érdekelt. A boomsound zseniális, ezt a mai napig fenntartom és végre az első telefon amin lehet normálisan zenét hallgatni fülessel és nincsen dobozhangja. Nem fogok belemenni miért jobb másik készülék mindenki azt vesz nyilván ami neki szimpatikus. Én az árcédulát és azt nézem amit tartalmaz és messze nem ér annyit a M9 mint egy S6 vagy egy Note.
A vodafone csak felveszi a készüléket, állítólag a szállítást már a Telemax csinálja, na nálunk aztán annyi infót se találtam mint a vodánál vagy a cseheknél. HTC-t azért hibáztatom, mert a készülékük javításáért és a logisztikáért ők felelnek. Ők meg kiadták ezek szerint a telemaxnak bár nem tudom ez mennyire igaz, HTC-s emberke mondta.
Egyszerűen nem tudom megérteni hogy a retekbe van az hogy senki nem tudja hol a telefonom.... Ja és lassan 4. hete...Vodára is haragszom nem kicsit, de a HTC sem jobb. Decemberig nem akartam másik telefont venni, de ez egyszerűen nonszensz, egyszerűen kell a telefon.
Én sose hordtam tokban, nem vagyok tokos típus, telefon egy eszköz, fóliát se teszek rá mert minek? gorillaglass azért van ezért fejlesztették ki. Simán volt egy zsebben a kocsi kulcs meg a telefon sose volt semmi baja, és 2 éves! -
BenHans
addikt
válasz
F_Gergely #35957 üzenetére
"messze de nagyon messze nincsenek egy kategóriában" Ez most lehet, hogy idegből jött csak, de mindenképp erős túlzás. Amiben a Samsung/LG gyengébb abban erősebb a HTC, amiben a HTC gyengébb abban meg erősebb a Samsung/LG. Itt a felhasználási mód és a szimpátia dönt. A szolgáltató sarát meg kár a HTC-re kenni, az is előfordulhat hogy egy inkompetens dolgozó rosszul adta meg az IMEI-t és azért küldte vissza a szerviz javítás nélkül ők meg észrevették a hibát és visszaküldték a szervizbe már a helyes adatokkal.
"HTC buzi és szajkózza hogy fém telefon 99%-a ezeknek mind tokban hordja a telefonját"
Én is általában bebújtatós tokban hordom, és mindig ki kell vennem belőle ha használom. De olyan is előfordulhat hogy valaki autóban/munka közben/kiránduláson/edzésen olyan tokban használja amiből nem kell kivenni használathoz, de mivel félti abban hordja mégiscsak egy drága készülék és ettől függetlenül nyugisabb helyen használhatja tok nélkül.
Emiatt nem kell elítélni senkit és ugyanúgy fontos a készülék megjelenése.... -
F_Gergely
őstag
válasz
Bdanyy #35956 üzenetére
Volt kezemben Note4 nem volt vele bajom, annyi hogy az összes gyári 'plusz' alkalmazást letörlöm a fenébe, vagy letiltom. Ezek számomra feleslegesek. A boomsound nagyon fog hiányozni de igazából ez az egyetlen egy pozitívuma a HTC-nek. Nálam már az M7 is rohadtul tud melegedni főleg nyáron. Semmi bajom nem lenne mondjuk az M9-el sem ha nem ugyan annyiba kerülne mint egy S6 vagy egy G4. Holott messze de nagyon messze nincsenek egy kategóriában. Aki meg nagy HTC buzi és szajkózza hogy fém telefon 99%-a ezeknek mind tokban hordja a telefonját. Nesze neked fémház akkor nem mindegy mi van a tokban? Egyszerűen nevetséges hogy a mai világban 4 kib@szott hét kell egy telefon javítására? Logisztikus vagyok, ha én így végezném a munkám már rég kirúgtak volna... Vodával is összefogom rugni a port, fogalmuk nincs hol a telefon, mondtam kérem a nevét és elérhetőségét annak aki visszaküldte a telefont a szervíz felé, kérem azt hogy miért tette, és kérem azt is hogy miért kellett 5 nap ahhoz hogy ráeszméljen arra hogy visszaküldi a szerviznek.
-
Bdanyy
addikt
válasz
F_Gergely #35953 üzenetére
Azért szerintem egy próbát mindenképp tegyél előtte vele. Note 3 tök jól el van 3gb rammal, de a note 4/s6/s6 edge szenved vele. Mondjuk gyorsak, úgyhogy az újranyitás nem tart sokáig, de idegesítő. Én emiatt sem vennék S6-ot.
M9-et én is sajnálom hogy melegszik, nekem is notit kell helyettesítenie, ezért gondolkozom hogy az új onet veszem. Mivel én titkositott tarhelyet használok, így az m7 túl lassú, ami érdemben gyorsabb lenne, azok pedig az armv8-as telefonok, azok közül meg kizarasos alapon marad az M9, ha kevés kompromisszumot akarok. Mondjuk egy könnyebben szervizelheto telefont tudnék értékelni sense és BoomSound mellett. -
F_Gergely
őstag
válasz
BenHans #35954 üzenetére
Ja hát ezt nekem úgy adták elő hogy a "logisztikai központ" javítás után ellenőrzi a készüléket és ha nem értenek egyet a javítással visszaküldik a szervizbe a telefont.
NAmost ezzel csak annyi volt a bőkkenő hogy szerintük ez igy nézett ki:
2.-án leadtam a telefont, szerviz megjavította de a logisztikai központ nem értett egyet a javítással ezért 10.-én visszaküldték újbóli javításra.
Namost a cseheknél 12.-én járt először a telefont! tehát van 10 nap amit senki nem tud meg mondani hol a francba volt a telefon.
18.-án kész lett a telefon a szerviz szerint, persze a retek voda ismét csak annyit lát "visszaküldve a szervizbe".
Én nem tudom ki hibázik vagy kinek a sara de egy prémium telefonról beszélünk, és rohadtul szükségem van rá, ezzel dolgozom.
Sajnos nekem a vodánál kellett leadnom mert kellett cseretelefon, viszont nem dühítene a dolog ha kaptam volna egy normális telefont, azonban kaptam egy alap huawei telefont, amin semmit nem tudok csinálni mert annyira kevés a memóriája hogy amint elindítok egy böngészőt ki is lép mert nincs memóriája. Csak telefonálni tudok. Levelezést, exchange, dokumentumkezelés GPS ezeket felejthetem el...
Ja várjá, tegnap mondom annak a gyökér libának (mint egy magnó mondta a nettó hülyeséget ahogy te is írod) mondjon valami nevet vagy elérhetőséget hogy utána tudjak telefonálni hogy mégis hol a francban van a telefonom, erre mondja a csaj "az ügyfélnek nincsen köze ahhoz a készülék hol jár, ő csak leadja és ha elkészült érte jön a köztes időszakban az ügyfél nem kell hogy tájékoztatást kapjon a készülékről". Azt hittem felrúgom, mondom értsd már meg nekem ez kell, ezzel dolgozom a munkám része. De nem, csak mondja mint egy gép.... Inkább otthagytam mert szívem szerint felrúgtam volna. -
BenHans
addikt
válasz
F_Gergely #35953 üzenetére
Nekem is van hasonló tapasztalatom, közvetett és közvetlen is nem is kevés. Én is cseszett ideges voltam először a HTC-re, de a végén kiderült hogy a voda volt a hibás és a szervizben 2 nem teljes napot töltött a készülék.
De most jön a nagyobb gáz. Nemrég voltam bent vodában megérdeklődni pár dolgot és a gari ügyintézéssel kapcsolatban is kérdeztem párat, és azt mondta nekem a csaj hogy először mindenképp a voda szervizközpontjába viszik és bevizsgálják, aztán ha ők el tudják hárítani a problémát akkor oké. Azt hittem menten bevizelek, mondom neki hogy ilyen nincs, a HTC hivatalos szervizpartneréhez kell eljuttatniuk a készüléket. Erre odahívta a szervizes kollégát aki ugyanazt mondta el mint ő.
Rájuk hagytam, mert ilyen nem létezhet, egyszerűen nem kerülhetik meg a hivatalos szervizt ha gyártói garancia van a készülékre. De a voda meg gyártói garanciával adja nem? Itt már én éreztem hülyének magam.
Na mindegy elmentem, gondolván ezek inkompetensek. Szerintem igazam is van és ők tudják rosszul, de van egy régi ismerős vodánál majd tőle megkérdezem, csak eddig még nem volt rá lehetőségem.Na mindegy ugyanez a T is. Ismerős bevitte az S4-ét és szétvetette az ideg mert nem tudták hol van és ott is kiderült hogy a szolgáltató nézte el.
Szóval ha megveszem majd az új HTC-t a vodánál szerintem akkor sem náluk adom majd le hanem a szerviz által kijelölt átvevőpontok egyikén, vagy csak akkor adom le vodában ha ismerős van bent.
(#35953) F_Gergely: Sajnálom hogy így érzel. Egyáltalán nem rossz az M9. Nyugodtan olvass utána hogy visszavett órajellel nem melegszik jobban mint az M7(ennyire melegszik az S6 is bőven) és mégis a második legerősebb SoC a piacon az új Exynos mögött, mert így is jobb mint a 805. Annak is utanézhetsz hogy egyáltalán nem rossz az a kamera modul ami benne van, ezt bizonyítva hogy nem keveset javított már az első update is rajta ahhoz képest amilyen volt a MA! tesztben.
Na mindegy, egy biztos, hogy a Samsungra váltással nem csak nyerni fogsz sajnos.
-
F_Gergely
őstag
válasz
Bdanyy #35952 üzenetére
Vodánál adtam le, tegnap bementem asztalt borítani, de annyira értetlen volt az ügyfélszolgálatos hogy hagytam a fenébe, inkább felvettem a kontaktot a supporttal. Kb 1 óra kellett hogy kiderítsék most mi van.
Multitaskot miért kéne elfelejtenem? Tavaly volt szervizben a telefon kameracsere miatt, akkor Note2-t kaptam nagyon megvoltam elégedve vele. Néztem a Note4-et nagyon bejön, jó a kamera, van memória (tévhitekkel ellentétben nem eszik többet mint a HTC) és nagyon jó az akksikezelése.
És számomra a legfontosabb: ha gond van a telefonnal jön a samsung szervizkocsija, vagy helyszinen javítja, vagy ad egy ugyan ilyen telefont és elviszi a hibásat javítani, majd házhoz hozza ha kész! Ez support!
Nem poénból veszek ilyen telefont, rohadtul kell, nekem egy számítógépet kivált.
Ez itt nem a reklám helye, de nincsen más készülék amit most vennék. M9 meg egy rossz vicc 200 ezerért, hagyjuk már... Sense? marhára leszarom milyen a menü...
Viszont a samuban legalább van olyan hogy két alkalmazás egyszerre fut megfelezve a képernyőt. És nem melegszik! -
Bdanyy
addikt
válasz
F_Gergely #35951 üzenetére
Te is a Tnel adtad le? Nekem május 28 óta nem jött vissza.
Ferob segített kideríteni, hogy a csehektol már rég visszajött a telefon, de a T meg mindig nem szólt nekem (vagyis smst nem kaptam, csak telefonon mondták hogy menjek érte, mire odaértem kiderült, hogy megsincsen még náluk...)Note 4? Biztos vagy benne? A mutltitaskot kábé elfelejtheted
-
F_Gergely
őstag
Lehet szidni a samsungot gyerekek, de a HTC szervizszolgáltatása botrányos...
2.-án adtam le a készüléket javításra és még mindig nem kaptam meg a telefont. Logisztikai központból 10 napig tartott mire szervizbe került a készülék. 18.-án a szerviz elvégezte a javítást, ma újra az szerepel a trackingben hogy szervizbe visszafordítva. Tegnap már a csehekkel kellett felvennem a kapcsolatot ugyanis sem a Vodafone sem a HTC nem tudta megmondani hol van a készülék egymásra mutogattak.
Nevetséges ez az egész, ezt a hetet megvárom ha addig nem kapom vissza veszek egy Note4-et.
Kritikán aluli amit a HTC művel. -
Mano66
senior tag
válasz
Badboys #35949 üzenetére
Itt az írás a HTC DEV nyitásról:
Következő lépés a recovery letöltése innen:
Telepítés mini-SDK alól.
1. Nevezzük át a letöltött file-t recovery.img-re és másoljuk be a mini-sdk mappába
2. Csatlakoztassuk a One-t bootloader/fastboot módban a pc-hez
3. A mini-sdk mappából nyissunk egy parancssort(pl.:Intézőben navigáljunk a mini-sdk mappához, nyissuk meg, majd egy üres területen SHIFT+jobb egérklikk>Parancsablak nyitása itt)"fastboot flash recovery recovery.img" parancs beillesztése és Enter.
Ha ezzel is meg vagy már töltheted is fel a főzött romokat,de minden romnál a boot.img-t recoveryből telepitsd.
Ferob válasza nekem a 35765-as hozzászólásban.
Ha itt nem akarsz megállni,mehet a SunShine módszer.SunShine.apk letöltése a playstorról.25$ utalása és kb 10 perc és kész az S-OFF.
Tampared felirat eltüntetése 35798-as hozzászólásban.
Spash képernyőn lévő piros felirat eltüntetése 35815-as hozzászólásban.
Mindenért köszönet Ferob-nak!!!
Ha valamit kihagytam majd Ferob kijavít.
-
Badboys
őstag
Lejárt a garanciám nyitnám HTC Deven és tennék rá romot a gyári helyett,de hiába keresek szájbarágós le írást nem találok. Nem szeretném elbaltázni a telefont. Utoljára SGS2 őt romoltam. Az oldal elején a lenyitható le írásban nincs semmilyen információ a romolás menetéről. Ezért kérnék segítséget olyantól aki rendszeresen végez ilyen tevékenységet. Jöhet privátban a segítség, Köszi.
-
ferob
őstag
válasz
neat76 #35946 üzenetére
Nem magyar, valamint gondolom nincs semmilyen linuxos tudásod, de ha mégis, akkor elég annyit tudnod hozzá, hogy töltsed le ezt, majd terminálból futtassad, ha csatlakoztattad a készüléket.
Ha nem történik semmi, akkor nem fog működni, de én előre megmondom, hogy nincs esélye. -
ferob
őstag
válasz
neat76 #35944 üzenetére
Nagyon érdekes a leírás, hogy mi közben történt, valójában nem hiszem, hogy ennyi lett volna az egész, de ha mégis, akkor ott módosítva volt a készülék.
Ugyan létezik egy Qualcomm HS-USB QDLoader, röviden QHSUSB_DLOAD mód, amiből vissza lehet hozni a készüléket, de az említett telefon pont nem ebben van.
Ennek ellenére, ha akarod, akkor megpróbálhatod a módszert, de esély nem nagyon van rá, hogy működni fog.
Működő Linux és a kezeléséhez alapvető hozzáértés mindenképp kell, de ha érdekel, akkor leírom vagy adok hozzá linket. -
neat76
csendes tag
-
ferob
őstag
válasz
neat76 #35939 üzenetére
Azzal, hogy lehet ez vagy az történt, sajnos senki nem fog tudni segíteni, bár szerintem ez elég világos, hogy amíg te magad sem tudod, hogy pontosan mi közben történt ez és a gép milyen állapotban ismeri fel, valamint nem mondasz konkrétumokat, addig nem lehet előrelépni.
-
neat76
csendes tag
a haveromé volt a telefon. annyit mondott hogy frissitéskor ujra indult és utána ez történt.. már nem most van a telefon ebben az állapotban lehet van 2 hete is..valoszinü hogy kitkat-ot akart frissiteni nem fözött romot vagy ilyesmi. lolipop meg ha jol tudom ezekre nem jött hivatalos. még annyi hogy ha pcre kötöm a gép telepiteni kezd drivereket
-
ferob
őstag
válasz
neat76 #35933 üzenetére
Semmi konkrétat nem írtál, hogy milyen frissítés és arról se, hogy hogyan történt, így sokat mondani se lehet.
Valamint download mode nem létezik ennél a készüléknél, mivel az főként az ovális logós gyártó telefonjainál jellemző.(#35934) enginev3.0: Teljesen rossz tanács, mivel egynél nagyobb főverzió ugrásnál, a firmware frissítése esetén pontosan ezt produkálja a telefon, amivel ha vár, akkor lemerül a készülék és többet soha nem fogja tudni megoldani, így ezen a próbálkozás, hogy nyomkodja a gombot, nem fog segíteni.
(#35935) laci laci: Ez is ugyanolyan rossz tanács, mivel ha teljesen lemerül és nem tölthető a fent említett okból, akkor utána már semmivel nem fogja feltölteni, hogy működőképes legyen a telefon.
-
neat76
csendes tag
üdv. sikerült ugy elrontani a frissitést hogy a telo, teljesen süket töltésre se reagál se download mod. a kérdésem hogy lehet e kezdeni még valamit vele vagy csak alaplap csere?
-
enginev3.0
félisten
válasz
Ununqatrium #35930 üzenetére
Régóta úgy van
-
Ununqatrium
aktív tag
Jé! Lezárt képernyőnél az értesítéseket lehúzással lehet nagyítani? Mióta? Ez egész első Lolli óta? Én erre most jöttem rá. Így a zenelejátszó visszaléptetés gombja is elérhető. Hallelujah! Apró örömök az életben
-
SanyikaDC
tag
uraim kapunk 5.1-et vagy nem?
-
Gunz4Hire
csendes tag
Csak egy kicsit.
-
Gunz4Hire
csendes tag
Az igen rögtön utána megkértem az otthonaikat hogy hívjanak fel és rendesen kicsengett
-
Gunz4Hire
csendes tag
Ezer hála megoldódott
-
Gunz4Hire
csendes tag
Sziasztok. Egy nagyon hülye kérdésem lenne.
Mikor hívnak (akár facebook chat, akár viber akár gsmről ) nem csörög ki a telefon folyamatosan hanem csörren egyet és abban hagyja. :/ Ugyan ez hívás közben egyszer kicseng és többször nem. Hol lehet ezt esetleg beállítani, hogy rendesen kicsengjen/csörögjön a telefon. Nem találtam a beállításoknál sajnos csak azt a menüpontot, hogy ha kézbe veszem elhalkuljon (kikapcsoltam, de semmi). :/ Valaki valamit tud esetleg mondani? Amúgy 4 napja van meg a telefon és azóta egyszer lett újraindítva (ma jött egy firmware frissítés). Nagyon tetszik.
-
ferob
őstag
válasz
#71028224 #35915 üzenetére
Pár nap alatt nem használódik el egy akkumulátor, valamint a kérdésedre a kereső használatával megtalálhattad volna eddig is a választ.
Ha a beépített teszten átmegy az akksi, akkor a szervizben sem fognak vele semmit csinálni, csak lefuttatnak egy RUU-t.Ilyen esetekben a ROM-ot kéne újra felrakni és nem egyből szervizbe vinni a telefont.
-
#71028224
törölt tag
-
ferob
őstag
válasz
Mano66 #35913 üzenetére
Rosszul tudod ugyanis azt nem ilyen célból küldik és igen, kötelessége lenne visszakérni, mivel neki ez van felírva.
Ilyen esetben persze, hogy szólnod kell, mivel azt se tudják milyen hibával küldöd vissza és semmilyen plusz nyomtatványt nem küldesz, így ez adott esetben felesleges is lehet, én magam nem ajánlom. -
Mano66
senior tag
"Azt is érdemes tudni, hogy a futárnak a teljes csomagolást ott helyben vissza kell adni és csak a készüléket, a munkalapot és a Telekom papírját kapja meg az ember.
Ezt a részt rosszul tudod,mert csak akkor viszi vissza a dobozt ha volt csere készülék.Ha nem volt minden marad és szól,hogy ha még is lenne gond a készülékkel mellékeltek egy MPL-es kitöltött feladószelvényt a vissza küldéshez.Ebben az esetben már nem kell leadni valamelyik átvevőhelyen,ha nem megy egyenest a VPS-Data-hoz.Ilyen esetben jó szólni a HTC Magyarország-ra,hogy újra ment vissza a készülék.Pénteken küldtem vissza másik hét csütörtökön megkaptam.
-
tamasfurton
csendes tag
válasz
Medocsabi #35869 üzenetére
Nos ezzel valahogy én is ugyanígy jártam.
Érdekes, hogy egy hónapja már csinálta ugyanezt, akkor szervizbe, akkor cserélték benne a motort.
Erre tegnap megint megállt. Észre sem vettem, csak este.
Igaz töltött le valami packot goggle playről (htc is volt benne) de nem hinném, hogy befolyásolja.
Tesztet megcsináltam, de ott sem "morog" a rezgőmotor.Ötlet? Vagy újbóli három hét javítás (alaphangon)
-
ferob
őstag
-
kiki22
senior tag
Sziasztok!egy olyan kerdesme volna htc one mini 2 mennyire kopik?szurke szinbe vettem. Amugy en nemvagyook elajulva a hangszorok hangerejetol.nem ertem miert ajnaroztak ennyire
-
Bdanyy
addikt
Köszi a részletes választ.
Legutóbb mikor visszakaptam májusban, akkor fel is hívtam a htc ügyfélszolgálatot, ahol felajánlották a cserét, amit el is fogadtam, de elvileg most is csak alkatreszcsere volt a keszulekben (holnap v hétfőn kapom kézhez, akkor derül ki biztosra). Lehet irok egy levelet már ma a t-mobile ügyfélszolgálatara, hogy a reklamációt még garanciagaranciaidon belül elinditsam.
-
ferob
őstag
válasz
Tiger. #35902 üzenetére
Akkor sincs semmi gond, bár erről már írtam a topikban, csak fel kell hívni a HTC telefonos ügyfélszolgálatát, hogy nincs meg a jótállási jegy és még elvileg érvényes a garancia, ezért szeretnéd kérni, hogy egy e-mailben igazolják neked, hogy érvényben van a jótállás a készülékre.
Így kiküszöbölhető a papírok nélküli beküldés miatt történő TeleMax általi visszadobás, mert ilyen esetben a kinyomtatott e-mailt elküldöd a telefonnal együtt, így gond nélkül továbbítják a VSP Data-hoz, akik meg is javítják azt. -
ferob
őstag
Ha valakit esetleg érdekel a mielőbbi javítás a jövőbeni szervizeltetések kapcsán, akkor leadás előtt meg kell kérdezni, hogy melyik napon van elszállítás, ami a példámnál maradva, ha keddi nap, akkor hétfőn érdemes leadni a készüléket, így a VSP Data még azon a héten csütörtök/pénteken megjavítja a készüléket és legkésőbb hétfőig kiadja.
Attól függően, hogy szolgáltatón keresztül lett-e leadva vagy a TeleMax egyik átvevőhelyén keresztül, két eset lehetséges.
Ha szolgáltatónál lett leadva, pl. a Telekomnál, akkor ők már többnyire igénybe veszik az MPL szolgáltatását (érdemes rákérdezni), így az ügyfél a lakcímére kapja vissza a megjavított készüléket, mint üzleti csomag, ami az előző példánál maradva, valószínűleg csütörtöki napon történik meg, így a javítás összesen 10 napot vesz igénybe, de azt tudni kell, hogy csak az veheti át, akinek a neve meg lett adva a leadáskor, ami nem kell, hogy megegyezzen a készülék tulajdonosával, valamint első sikertelen kézbesítéskor a futár nem hagy értesítést, de másnap újra megpróbálja.
Azt is érdemes tudni, hogy a futárnak a teljes csomagolást ott helyben vissza kell adni és csak a készüléket, a munkalapot és a Telekom papírját kapja meg az ember, mivel a dobozt, a borítékot és a szelvényt (esetleg a kölcsönkészüléket, ha van) vissza fogják küldeni a Telekomnak.
Ha a kölcsönkészülék sérült vagy nincs meg, akkor a futár nem adhatja át a javított készüléket.
A kézbesítést megelőző napon (vagy a kézbesítést követő napon, aminek semmi értelme, így erre senki ne támaszkodjon) a javításkor megadott telefonszámra a posta SMS-t küld, hogy a várható kézbesítés a következő nap, valamint a csomag számát is megadják, ami aznap este már követhető is a posta oldalán keresztül.
A másik lehetőség, ha egy TeleMax átvevőhelyen lett leadva, ezeknél fordul elő leginkább a heti egy elszállítás, ami heti egy visszaszállítást is jelent, amiről nagyon könnyű lecsúszni, valamint ezeket az átvevőhelyre viszi ki a futár.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ismét elérhető 3db - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
- AKCIÓ! ASROCK H310CM i5 9600K 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3050 8GB DeepCool Tesseract SW 500W
- AKCIÓ! Gigabyte AORUS 16X (2024) Gamer notebook - i7 14650HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GBWin11
- Eladó ANDROID TV box 4/64GB tárhely / 12 hónap jótállás
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 8 Plus 64GB / 12 hónap jótállás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest