Új hozzászólás Aktív témák

  • F_Gergely

    őstag

    válasz toeki #35967 üzenetére

    Biztos hogy a voda, tegnap megjött a válasz a panaszlevelemre,1 hétig ők ültek a telefonon hogy megállapítsák a készülék valóban hibás e és indokolt a javítás majd miután erről megbizonyosodtak megpróbálták javítani, mivel ez sikertelen volt, továbbküldték a cseheknek. Hát a pofám leszakad de tényleg...
    Most a hivatalos verzió az, hogy a készüléket megjavították (VSP Data szerint 18.-án elkészült a javítás), 23.-án megkapta a vodafone, de nem voltak elégedettek a javítással és visszaküldték a szervizbe. De azt se tudom mi volt a hiba ami miatt visszaküldték, valamint kilóg a lóláb mert tracking totálisan mást ír.
    Úgyhogy ülhetek a seggemen és várhatom hogy majd egyszer megkapom - finomabb verzióban de lényegében ugyan ezzel zárta a levelet a voda is...
    Telemax-nál pedig semmilyen nyoma nincsen a telefonnak mintha náluk nem is járt volna.

    (#35968) Bdanyy
    Viszont a samsung prémium telefonokat nem kell leadnod házhoz jön az ember szervizkocsival, ha helyszínen nem tudja javítani kapsz egy ugyan olyan telefont cseretelefonnak, ha kész a javítás házhoz hozza a javított készüléket. Ezért is gondolkodom samuban.

Új hozzászólás Aktív témák