- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- SSD kibeszélő
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Google Chromecast topic
-
PROHARDVER!
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
szezso15
addikt
válasz
BenHans #36548 üzenetére
Köszi!
Majd ha a rezgőmotort fogom cserélni, akkor arról készítek videót.
ferob: Igen, nyílván nem lehet megúszni egy kis rombolás nélkül megúszni, a fehér műanyagból biztosan kapartam lefele valamennyit, bármilyen óvatos is voltam. Legközelebb, ha kiszedem, tolok még bele rézfóliát...
-
ferob
őstag
válasz
BenHans #36548 üzenetére
Itt nem is a javítás nehézségén van a hangsúly, mert kitartó és figyelmes módon mindent szét lehet szedni, más kérdés, hogy mi sérül vagy deformálódik, mert én személy szerint kétlem, hogy megúszta mindenféle külső nyom nélkül, de persze van, akinek ez belefér, ám sok embernek nem, aki kényes az ilyenre.
Viszont itt inkább egyéb döntő tényezők vannak, ami miatt továbbra sem ajánlott szerviz operátort játszani otthon, mivel például egy aránylag apró nyomás is sérülést okozhat az alaplapban.
Valamint az összes ragasztót és rézfóliát, ami a megfelelő hőelvezetésért felel, újra felhasználta, ami jó hatással biztos nem lesz összességében sem a keletkező hő elégséges elvezetésére, sem arra, hogy ezek a ragasztott részek megfelelően a helyükön maradjanak hosszútávon. -
Bdanyy
addikt
válasz
BenHans #36359 üzenetére
Nem, ezt megint elkiabáltam. Most volt időm foglalkozni vele, beállítottam a dolgok egy részét, aztán telefonáltam volna, de nem tudtam... Alig hallanak, nagyon halk a mikrofon... Megnéztem, az első és második mikrofon is működik, csak alig
Most van egy telefonom amit nem sikerült április óta elintézni, hogy hibátlan legyen, a garanciám már lejárt, és a legutóbbi szervizelés az egy szar mikrofont és pixelhibás kijelzőt adott nekem:
(katt rá a teljes méretért, nem volt türelmem most manuális beállításokkal szórakozni a tökéletes képért, látszik így is)És mivel legutóbbi szerviznél a több mint 3 hetes kiküldési időre hivatkozva nem javították, hogy majd a T-Mobile oldja meg a dolgot. Azt meg én nem fogadtam el, hogy kicseréljék egy ki tudja milyen (szintén garancia nélküli) készülékre, így a sajátom kaptam vissza, amiről csak most tudtam meg hogy ez is szar rajta. Szerintem ennyivel a garancia lejárta után hozzá sem fognak nyúlni, nem is tudom van-e értelme próbálkozni vele. Mindenesetre már totál elegem van az egészből.
-
szegto
senior tag
-
Nightfall75
tag
válasz
BenHans #36064 üzenetére
Ha programok telepítéséhez csak a playstore-t használja az ember, böngészéskor pedig a józan paraszti eszét, akkor szerintem nincs szükség androidon vírusírtóra, főleg olyanra, ami folymatosan fut a háttérben. Egy mobileszköznél szűkösebbek az erőforrások mint PC-n, és még ott az akkuidő ugye, ami a mai telók Achilles sarka. De mindenki tegyen saját belátása szerint.
-
Nightfall75
tag
válasz
BenHans #36062 üzenetére
Amennyiben nem telepítettél fel semmilyen programot, akkor elvileg nincs baj. A user engedélye nélkül nem nagyon tudnak kárt okozni a malware-ek egy modernebb android rendszeren.
A rezgés valószínűleg a HTML5 Vibrate API kihasználása volt. Pl. ezen a blogon lehet róla olvasni. A blogon van link egy demo oldalra, amit ha betöltesz a telód böngészőjén (nem biztos, hogy mindegyik böngésző támogatja, a Chrome és a HTC Browser igen), akkor megtapasztalhatod miről is van szó. Sajnos könnyen lehet használni megtévesztésre is.
-
F_Gergely
őstag
válasz
BenHans #35964 üzenetére
Hát beszarok komolyan, most nekem is mondja a csaj telefonban, hogy első körben a logisztikai központban próbálják elvégezni a javítást ha nem sikerül akkor küldik tovább szakszervizbe,
Mondom wazz gyártói garanciás hogy az istenbe lehet hogy nem a szakszerviz javít hanem ők csak a második pont? Erre nem tudott válaszolni, azt mondja ez a folyamat.
A vodafone azt mondja szervizben van a készülék a szerviz meg azt mondja a vodafonnál... És ennyi, mindenki a másikra mutogat, nekem meg nincs telefonom.
Annyit mondtak várjak, majd megkapom, de hogy mikor azt senki nem tudja, "amint elkészült a javítás fogjuk értesíteni ha átvehető a készülék". De mondom értse már meg nincsen a szervizben, de leszarják. Mint egy magnófelvétel mondja, ott van a szervizben és ennyi...
Kérdezem mi a logisztikai központ telefonszáma, kit lehet elérni, panaszt tenni? Hát őket nem lehet elérni, azt se mondta melyik cég végzi a szállítást, illetve ki a logisztikai partner. Nevetséges az egész.... -
F_Gergely
őstag
válasz
BenHans #35962 üzenetére
VSP Data szerint 18.-án javították a készüléket. (12.-én érkezett be hozzájuk a telefon, Vodafone szerint meg 5.-én beért a szervizbe, 10.én visszaküldték).
Vodafone azt mondja ma visszaküldték a készüléket a szervizbe, de nem igazán hiszek nekik. (és itt megint ellentmondás van mert ma küldték vissza, de tegnap még azt irta szervibe visszafordítva holott a telefon már rég kész volt) valaki ott a vodafonnál is marhára szar munkát csinál.
Telemaxnál semmi nyoma a telefonnak, se a voda munkalapszáma, se a VSP Data munkalapszáma és sem IMEI szám alapján nem található náluk infó a telefonról. Panaszomat már megírtam a vodafonnak kíváncsi vagyok mit fognak válaszolni... -
F_Gergely
őstag
válasz
BenHans #35958 üzenetére
Nyilván kicsit más szemmel nézem mint egy másik HTC tulaj. Két évvel ezelött mikor vettem ezt a telefont erős volt, oké a kamera gyenge de pont nem érdekelt. A boomsound zseniális, ezt a mai napig fenntartom és végre az első telefon amin lehet normálisan zenét hallgatni fülessel és nincsen dobozhangja. Nem fogok belemenni miért jobb másik készülék mindenki azt vesz nyilván ami neki szimpatikus. Én az árcédulát és azt nézem amit tartalmaz és messze nem ér annyit a M9 mint egy S6 vagy egy Note.
A vodafone csak felveszi a készüléket, állítólag a szállítást már a Telemax csinálja, na nálunk aztán annyi infót se találtam mint a vodánál vagy a cseheknél. HTC-t azért hibáztatom, mert a készülékük javításáért és a logisztikáért ők felelnek. Ők meg kiadták ezek szerint a telemaxnak bár nem tudom ez mennyire igaz, HTC-s emberke mondta.
Egyszerűen nem tudom megérteni hogy a retekbe van az hogy senki nem tudja hol a telefonom.... Ja és lassan 4. hete...Vodára is haragszom nem kicsit, de a HTC sem jobb. Decemberig nem akartam másik telefont venni, de ez egyszerűen nonszensz, egyszerűen kell a telefon.
Én sose hordtam tokban, nem vagyok tokos típus, telefon egy eszköz, fóliát se teszek rá mert minek? gorillaglass azért van ezért fejlesztették ki. Simán volt egy zsebben a kocsi kulcs meg a telefon sose volt semmi baja, és 2 éves! -
F_Gergely
őstag
válasz
BenHans #35954 üzenetére
Ja hát ezt nekem úgy adták elő hogy a "logisztikai központ" javítás után ellenőrzi a készüléket és ha nem értenek egyet a javítással visszaküldik a szervizbe a telefont.
NAmost ezzel csak annyi volt a bőkkenő hogy szerintük ez igy nézett ki:
2.-án leadtam a telefont, szerviz megjavította de a logisztikai központ nem értett egyet a javítással ezért 10.-én visszaküldték újbóli javításra.
Namost a cseheknél 12.-én járt először a telefont! tehát van 10 nap amit senki nem tud meg mondani hol a francba volt a telefon.
18.-án kész lett a telefon a szerviz szerint, persze a retek voda ismét csak annyit lát "visszaküldve a szervizbe".
Én nem tudom ki hibázik vagy kinek a sara de egy prémium telefonról beszélünk, és rohadtul szükségem van rá, ezzel dolgozom.
Sajnos nekem a vodánál kellett leadnom mert kellett cseretelefon, viszont nem dühítene a dolog ha kaptam volna egy normális telefont, azonban kaptam egy alap huawei telefont, amin semmit nem tudok csinálni mert annyira kevés a memóriája hogy amint elindítok egy böngészőt ki is lép mert nincs memóriája. Csak telefonálni tudok. Levelezést, exchange, dokumentumkezelés GPS ezeket felejthetem el...
Ja várjá, tegnap mondom annak a gyökér libának (mint egy magnó mondta a nettó hülyeséget ahogy te is írod) mondjon valami nevet vagy elérhetőséget hogy utána tudjak telefonálni hogy mégis hol a francban van a telefonom, erre mondja a csaj "az ügyfélnek nincsen köze ahhoz a készülék hol jár, ő csak leadja és ha elkészült érte jön a köztes időszakban az ügyfél nem kell hogy tájékoztatást kapjon a készülékről". Azt hittem felrúgom, mondom értsd már meg nekem ez kell, ezzel dolgozom a munkám része. De nem, csak mondja mint egy gép.... Inkább otthagytam mert szívem szerint felrúgtam volna. -
ferob
őstag
válasz
BenHans #35677 üzenetére
Őszintén megmondom, hogy mivel ők ragaszkodnak az 1 évhez, ezért leginkább utána csak olyasmi segíthet, ha megfelelő szintre hozod magad a jogszabályokból, amivel tudsz érvelni, netán még egy ügyvéddel is előtte konzultálsz, aki ezzel kapcsolatban elmond, netán leír mindent.
Ezek után én nem hiszem, hogy ellenkeznének, még akkor se, ha csak méltányossági alapon javítanák a felmerülő hibát, de persze az esély itt is adott, hogy mégsem hajlanak rá, viszont akkor még mindig ott a békéltető testület.Az én tapasztalatom az, hogy amennyiben probléma van és valaki megfelelően határozott és kitartó, akkor el tudja érni a célját, ami ebben az esetben végeredményében pozitív, míg a többi márkáról a múltban történt hasonló esetek kapcsán nincs pozitív véleményem.
-
-
datomi
tag
válasz
BenHans #34379 üzenetére
Toltam neki FR-t szerviz előtt, de hálózat eldobás és az ebből következő vonal megszakadások nem múltak el.
Viszont a szerviz óta (kb. 1 hónapja jött vissza a teló) semmi problémám nincs vele, nyalóka frissítés is megtörtént és azóta FR sem volt, mégis minden oké, még ébreszt is -
datomi
tag
válasz
BenHans #34377 üzenetére
Legutóbb én is hasonlóan jártam.
Reggelre kikapcsolt úgy, hogy egész éjjel töltőn volt.
Be sem tudtam kapcsolni, csak kb. a 20. próbálkozása, és kb 35% volt a töltöttség.
Én elküldtem szervizbe, mert lilult a kamera is.
A szervizben viszont a kameracserén kívül semmit sem csináltak vele, legalábbis a mellékelt szervizlap szerint.
Érdekes módon azóta nincs vele semmi probléma, mindig feltöltődik, nem fagy nem dobja el a hálózatot (ezeket is csinált a korábban). -
kekkola
senior tag
válasz
BenHans #34332 üzenetére
Hagyjuk... Ennyit nem ér az egész. Vihar a biliben.
Úgy látszik sikerült rálépnem a szent tehén tőgyére, ezzel elindítva a "védjük meg ferob fórumtársat" mozgalmat. Hozzáteszem ez nem állt szándékomban, pláne nem szétOFFolni a topikot.
Ezekért elnézést kérek a fórumtársaktól!Köszönök minden konstruktív hozzászólást!
-
#31774976
törölt tag
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
BenHans #33192 üzenetére
iphone nem kell....3g után nem kell több, de köszi a tanácsot...
lehet az lesz, hogy feldobom aprora, aztán kapok, amennyit kapok érte...és utána veszek valamit...
csak előbb megtudakolom, ha nem kérem a javítást, akkor mennyivel huznak le bevizsgálás címen...mindent azért nem nyelek be...
aztán ha olyan összeget mondanak, akkor kénytelen leszek tényleg javíttatni....na majd holnap kiderül
-
princesama2
tag
válasz
BenHans #32898 üzenetére
Köszi!
Idő közben én is utána jártam, szal vihetem be a TeleMax-hoz a telefont ha elromlik és várhatok 1 hónapot reménykedve, hogy meg is javítják a készüléket. Ráadásul a Cseheknél...Ti mit tennétek a helyemben:
2 telefon (m7) köztük lévő különbség 1garis 68e a 2ik nincs gari de az 63e lenne?
Szerintetek az 5ezer plusz megéri "ilyen garanciáztatás" mellet? -
kirkri
addikt
válasz
BenHans #32855 üzenetére
+1
Én például eladóként mindenki előtt lefuttatom a tesztet, ugyanis egyszer belefutottam egy olyanba, hogy az átadás előtt leteszteltem a készüléket, minden pass-os volt, majd két nap múlva nem működött benne egy szenzor. Ugyan gyorsan és olcsón orvosolható volt a cseréje, de engem például zavart, hogy a vevő tutira azt hiszi, hogy már akkor is rossz volt, amikor eladtam neki.
Amennyiben nem sumákol az eladó, akkor nyugodt szívvel megengedi, hogy 3-4 perc alatt végigmenjen a vevő a teszteken. Ha nekem valaki nem engedné meg, akkor már el is búcsúznék tőle...
-
kdennis
aktív tag
válasz
BenHans #32696 üzenetére
eBay-en lehet 30 körül, de én ott nem vennék (garancia miatt), tavaly vissza küldtem gariba a másikat mert egy frekvencián zörgött egy picit. Most 2 évet kaptam erre a Charge 2-re és nagyon örülök neki. Egyébként 5 napja fent volt OLX-en 30-ér fehér! Szerintem érdemes nézni... jön a karácsony és lehet valaki 2-t kap!
Én szerencsére cég nevére meg tudtam venni 31-ért ÁFA nélkül, plusz 24 ezer minusz a régi. -
-
dani3l
őstag
válasz
BenHans #31447 üzenetére
Tenyleg eleg korrektül nez ki a 9, bar en nem estem hanyatt töle, szerintem semi extra, csak a kötelezö. Minden esetre dicseretes, hogy vegre nem gagyi külsöbe burkolva, hala a HTC-nek. Viszont az akku nekem igy elsö blikkre eleg sovanynak tünik, de majd kiderül..
A 6 viszont tenyleg gyönyörü, nagyon egyben van, jol eltalaltak az egesz koncepciot, a hardver is ütös es ott meg az akku is eleg combos.
Csak ez a kijelzö meret...
Nekem mar a One is hatareset, bar egy ekkora kijelzöt kevesebb kavaval bele lehetne tenni egy telefonba, az meg ugy pont elmenne, de en szemely szerint ennel nagyobbat tuti nem fogok venni..
De van egy olyan erzesem, hogy rövid idön belül megjön az eszük a gyartoknak, ennel messzebb mar ugysem nagyon lehet menni, meg aztan a V3-as "pengeörület" is lecsengett egy idö utan.. Akkor majd vegre csinalnak 2 milivel vastagabb telefont normalis akkuval es el fog ferni kisebb kijezö is.
-
-
Steve1207
veterán
válasz
BenHans #31110 üzenetére
Várós, csak ne csesszék el olyan jelenettel, hogy képet csinál távolról és belenagyít a rosszfiúra...
(#31113) Flashback: esetleg HTC ügyfélszolgálatot megkérdezheted annyiban, mivel ez alapvetően hw hiba kicserélik-e. Kb olyan szinten, hogy "úgy hallottam a régebbi készülékekben lévő lilásodó kamera modulokat kicserélték eddig új típusra, nekem viszont most jött elő, lejárt a gari, blabla", ferob vélemény, hogy esélyes-e?
-
enginev3.0
félisten
-
enginev3.0
félisten
válasz
BenHans #29477 üzenetére
Nekem i-vel semmi bajom, csak kicsi mind, talán idén lesz nagyobb, de azért maradok HTC-s
Ultrapixellel sincs gondom, de ez a felbontás vérlázító
Egyébként a G3-ról még annyit, hogy, mondtam munkatársamnak, hogy nem akarom nyomkodni, csak így nézni, a főképernyőt, annyira szép, bár nekem a színek kicsit fakók, mondjuk persze neki ilyen világos fehéres háttere volt, de vagy túl erős volt a fényerő, vagy kicsit fakó, fakóbb mint a mi telefonunk, neki meg egy S3 volt előtte, ahhoz képest sokkal másabbak a színek, de azt mondta teljesen jók
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1 humoros
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy topik
- Windows 11
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 24 Hours of Le Mans
- Netfone
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- AKCIÓ! Dell Precision 5820 XL Tower PC - Xeon W-2123 112GB RAM 512GB SSD 1TB RX 580 8GB Win 11
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook - Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB W11
- Honor Magic7 Lite 8/512GB, Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest