Új hozzászólás Aktív témák
-
Diopapa
addikt
Hogyan másolja a Matle-t amikor ezt 5 éve fejlesztik?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
MortalVenoM
tag
érdekes olvasmány reggeli mellé!
-
zolee5016
őstag
naja meg mintha a mántli valami nagy dobás lenne,és rögtön utánozni kéne....
eddig mindkét "fejlesztés elégé izzadságszagú,legyen már valami de gyorsan cucc..kell nekik idő,nameg progi ami ki is használja őket.......
Pl ha lesz új radeon(persze leszí) akkor az user fogja eldöneni,hogy Mantle,vagy direkt x 12-vel futtassa cuccait...vagy driverfüggő lesz?(lesz direktkata,meg mantlikata?)[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
vittorio7
őstag
"A jó hír az, hogy a DirectX 12-t mindegyik, legalább DirectX 11-et támogató hardver képes támogatni. Ehhez nyilván szükségesek új driverek, de a hardverek megfelelők."
Ez érdekesen hangzik aztán majd kiderül, hogy mi valósul meg belőle.
-
félisten
-
nagyúr
válasz Plazmacucci #5 üzenetére
Gondolom a win8 van a háttérben, meg a 9, ha egyszer elkészül.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
pzstm
titán
kíváncsi vagyok, hogy One-on mit fognak produkálni vele
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
vittorio7
őstag
válasz Plazmacucci #5 üzenetére
Nagy esély van rá, hogy még Win 8/8.1 alá sem adják ki. Biztos lesznek akciós Win 9-ek "olcsón" aztán majd ösztönözni akarnak a váltásra.
Sok újdonság vár a jó népre:
DirectX 12. Win9, USB 3.1, HDMI 2.0, DISPLAYPORT 1.3 (8K-4K @ 120 Hz), Intel Broadwell - K, DDR 4, SATA Express (SATA 3,2)
Úgyhogy 2015-16 -tól hasítani fognak a gépek mint a villám.
-
pzstm
titán
-
dergander
addikt
Ez most elárult mindent,csak nemlett kimondva,a DX12 level egy az egybe másolja az Xbox APUját,ergo GCN,akkor az mostani GCN már dx12es kártya lesz,az nvidia pedig igy egy lépcsőfokot lemarad,ez persze nem azt jelenti hogy nincs ott. Ha ez igylesz akkor ragasztok egy DX12es matricát a kártyámra
Csak az a vicc akinek élből erős CPUja volt annak semmit nemfog hozni,olyan meg nem létezik hogy valaki mondjuk egy 290x mellé egy i3 vagy egy phenomot használna.
[ Szerkesztve ]
-
vittorio7
őstag
Én leragadtam a 2007-es Office-nál. Sajnos.
De majd jön a DDR 4 és akkor a horror árú RAM-ok helyett, horror a köbön árú RAM-ok lesznek.
(#10) F34R
"ja meg tele lesz mindenki bugokkal meg fajdalommal."Biztos lesz benne, nem vitás. De majd beindul a marketing gépezet, és megtudjuk, hogy a DirectX 12 áldás az emberiség számára.
[ Szerkesztve ]
-
atti_2010
nagyúr
A DX -et faragják vagy 20 éve a Mantlitól meg mindenki azt várja hogy startból jól működjön, amúgy így is ráver a DX -re pár kört.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Zorel
senior tag
válasz dergander #13 üzenetére
Nehogy azt hidd, hogy le van maradva bármivel is. Az egész cikk félrevezető, hogy folyamatosan azt a nyomást próbálja gyakorolni az olvasóra, hogy az AMD GCN-nek jó ez az egész és a Mantle még így is főlényben van...nem hiába nincs említve NV sehol sem. Pedig nagyon is érdekli a vállaltot az új API, pl a cikkben is említett Forza 5 demo az NV-vel közösen került bemutatásra:
"Turn 10 Studios took the stage during the presentation to showcase Forza 5 running on PC with Direct3D 12 and Nvidia tech running at 60fps. The studio said it took a four-man team four months to port the title onto PC using the tech."
Nem mellesleg még csak egy részét mutatták be az API-nak így messzemenő összehasonlításokat nem érdemes végezni. Annak szerintem akkor lesz igazán értelme ha bemutatják a D3D_FEATURE_LEVEL_12_0 szintet is.
atti_2010: Erre majd akkor térjünk vissza ha elkészül a végleges DX12. Egyrészt az működni fog, másrészt pedig a fejlesztőknek is jobb ha egy szabványos API-ra fejlesszenek és itt fog szépen háttérbe szorulni az egész Mantle őrület...
[ Szerkesztve ]
-
Angel1981
veterán
"A Microsoft leleplezte a DirectX 12-t!"
*ásítás*
[ Szerkesztve ]
-
Mr.C
őstag
Miért olvasok mindig parancslista helyett palacsintát?
sudo rm -rf /*
-
t72killer
titán
válasz dergander #13 üzenetére
Ez erősen alkalmazásfüggő ám. Attól, hogy a M$ kiadja az új DX-et, a játékok zöme max DX11-es lesz még egy ideig, ergo zabálja a processzort.
Érdekes olvasmány volt a hír, külön tetszik, hogy a kis Intel IGP-k is támogatják az bejelentett szintet - bár nem tudom, igp-esetén mi lesz ennek a haszna esetleg hatékonyabb hd/4k tartalom gyorsítás? BF4-et ugyebár nem HD 4600-on játszik az ember
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Lacccca87
addikt
Az éhség nagyúr
Ez a szintesdi dolog szerintem már a DX11 nél megbukott.
Értelme nincs sok mert így vagy az egyik vagy a másik vagy a harmadik (és így tovább) gyártó megfurhatja a fejlődést mondván hogy ő neki elég ha csak a minimumot tudja a HW-je és ráteheti a plecsnit, a játékkészítők meg ilyenkor persze hogy nem építik bele az extra dolgokat a motorba mert a piac egyik szereplője nem támogatja azokat.AMD-t meg előre sajnálom mert már most nem emgy nekik a normális driver írása 2 féle API-ra, mi lezs ha 3-at kell majd támogatni?
A 3dmarkos képek meg nekem kicsit furák, mintha a DX12-es változaton roszab minőségű lenne az árnyékolás.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz dergander #20 üzenetére
Másik cikk amit elvileg te is olvastál mert hozzászóltál. Majd kiderül a gyakorlatban melyik vga-n mi hogy megy, addig csak az egész találgatás és fanboy skill xp gyűjtés. Abu úgy írja meg a cikkeket ahogy, attól még nem kell következtetéseket levonni hogy nvidián ez semmit sem ér. Két év múlva ha pc-m lesz úgyis már más vga-m lesz, de nem lepődnék meg ha megint nvidia mellett döntenék a gyakorlati tesztek elolvasása után. A mostani vga-mat is leszólta a tesztben a ph! cikk, oszt mégsem akad rajta a 2d-s mario...
-
dergander
addikt
Félreérted a dolgot,itt most arról van szó melyik hardver éri el a "12.szintet" én nem azt irtam hogy most az nv nemjó,nemkell kombinálni.
De lehet még a GCN kártyák se érik el,nem izgat igyis úgyis a fejlődés nemállhat meg új kártyát pedig mindenki fog venni az évek múlásával.[ Szerkesztve ]
-
Meteorhead
aktív tag
Egy API-val letámadni az XBO, PC és WP platformokat... hát lássuk azokat a telefonokat is, amik tudnak DX9-nél többet. Nem tudom, hogy a mostaniak mennyire ilyenek, de egyelőre az OS biztosan csak ennyit enged.
Én baromira várom a Build konferenciát, hogy ott a hiányzó részleteket is elmondják, illetve várjuk a közös Win8/WP8 projekteket VS2013-ba.
-
stratova
veterán
-
Peat;)
veterán
válasz dergander #28 üzenetére
A másik cikk alapján az nvidia benyögte hogy támogatja, innentől kezdve már csak a gyakorlatban derül ki mennyire, forzára is csak annyit írtak hogy 12-es directx, viszont mivel konzolról jött át borítékolható hogy a valódi"12.szint" bizonyos részeit is használták. Ennyit tudunk. A GCN meg akkor is éppen megváltotta a világot amikor az én vga-mat lehúzták a tesztben, csak ezért írtam, hogy a gyakorlatot érdemesebb megvárni.
-
veterán
válasz Meteorhead #29 üzenetére
Andreno 3xx-4xx szeria, mali t6xx, az uj powervr-ek, vivante-k mar mind dx11-esek. Az oc nem tudja kihasznalni, de a hw tudja mar 2 eve...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
Locutus
veterán
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Spancho
senior tag
Messze van még 2015 vége
De jó irányba haladnak a technikai fejlődéssel szerintem.
Egyre kevesebbet fogyasztanak a hardverek úgy hogy még gyorsabbak is ,szoftveresen is támogatják őket szóval én meg vagyok elégedveA nyuszik és az őzgidák is várják a majálist, hát miért lennél épp te szomorú?
-
dergander
addikt
Az még nagyon gyilkos lenne...már ha te most a nagykijelzőkre gondolsz,még egyetlen egy VGA se képes 4K-s kijelzőt úgy fixen 60fpsen meghajtani,hogy közbe max grafikán játsz,legyen ez BF4 vagy hasonló keliberű játék. Ez olyan mint az okostelefon fejlődés.Jönnek a nagyfelbontású kijelzők az akksik meg nemtudnak szinkronba fejlődni,na ez a PC piacon is igyvan,hiába erőltetik a piacra a 4K kijelzőket,mikor hardver nembirja meghajtani.
Egyszer biztos elfog jönni az ideje,de ahogy elnézem még 2016 se fog ebbe fürödni. Biztosra veszem hogy hamarosan eljön a többmagos GPUk világa is,ha igy haladunk. -
sayinpety
tag
Az nVidia a d3d11.2-re is azt irja, hogy tamogatja. Ha ennek hiszel ugy jarsz mint en. A kodom a 780-on nem futott, amikor 4770-en es 7950-en ment. At kellett allnom az accelerated read/write bufferekrol texture mapokra, mert a Geforce nem tud 8-nal tobb read/write bufferrel banni. A shaderek sebessege harmadara is esett. Mint kiderult a 750-en sem fut a jobb kod. 1.5 eves funkcio es nulla hardware van ra az nVidiatol. Tudod ez lehet neked nem szamit, de nekem dupla munka, mert ketszer kell megirnom ugyanazt az effektet. A d3d12-ben is ugy szamolom, hogy tobb effektre kell legalabb ket verzio, de lehet harom. Vagy durca leszek es kiadom az xbox one shadereket PC-re, csak akkor meg en leszek a hulye optimalizalni nem tudo, mert veletlenul sem birtokolt hardware buta.
-
leviske
veterán
Abu85: Figyelembe véve, hogy sok ponton igazodik a Mantle irányvonalához, így első blikkre mennyire lehet bonyolult az átjárás az AMD megoldása és a DX12 között, ha a fejlesztéseket nézzük? Más szóval, ha valaki Mantle-re megír valamit, akkor mennyire nehéz kikapcsolgatni/ optimalizálni a csomagokra/csoportokra azokat a funkciókat, amik nem kerültek be, vagy csak olyan formában, hogy változtatást igényel?
Emellett korábban volt róla szó, hogy a PS4 és XO APU megoldásai egyes funkcióknak köszönhetően egészen mást játékélményt kínálhatnak, mint a DX11(.1)-es PC. Erre elkezdtünk lépegetni a DX12-vel, vagy még az nem dőlt el? Már pontosan nem emlékszem, hogy mi volt az, lehet, hogy a közös memória, ami úgy rémlik, hogy DX12-ben is meg lesz Mantle mellett, de gondoltam azért megkérdezem.
-
arn
félisten
normalisabb gyorsulast eddig is inkabb specialis helyzetekben hozott a mantle, ha a dx12 is gyorsulni fog, akkor mi ertelme lesz (felhasznaloi szempontbol, a fejlesztoi nem erdekel)?
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A feature level 12 olyasmi lesz, mint az X1D3D11.x vagy a Mantle. Korlátlan erőforrás-használat, tile pool, bindless, talán monolitikus futószalag, UAV ordering, esetleg SVM, stb. Ezekhez Xbox One szintű hardver kell. Az API nem fogja az architektúrát felokosítani.
Jelenleg a feature level szintek szempontjából az NV a 11_1-et sem támogatja, ami a DX12-ben eleve csak opcionális lett, de ettől az Intel és az AMD új hardverei kezelik.
Mindenkit érdekel a DX12, de opcionális funkciókról már vita van.
Mindenki mutatott DX12-es kódot a GDC-n, sőt mindenkinek a hardverén megtekinthető volt a Forza 5 techdemo, illetve a 3DMark is. Az Intel és az AMD viszont mutatott olyat is, ami elég durva. Az Intel UAV orderinget, míg az AMD olyan programot, ami 37 compute shadert használ.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Abu: Azt írják több helyen, hogy a dx12 növelni fogja az xbox one teljesítményét is. Ezt ki tudnád fejteni, hogyan? Én úgy tudtam hogy a one-on, mint ahogy a ps4-en is, nagyon alacsony szintű api van a hardver elérésre, majdhogynem közvetlen (sőt ha jól tudom támogatja is a közvetlen elérést). Na most a dx12 a leírtak alapján egy fokkal magasabb szintű absztrakciót nyújt, tehát kevésbé közvetlen hardverelérést. Hogy lesz akkor gyorsabb és jobban kihasznált az xbox one, hogy innentől fogva már bírni fogják az 1080-at? nekem kissé ez ellentmondás, de biztos valahol rossz információm van a témáról.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
gabber01
addikt
Az említett kb. 50%-os gyorsulás a tesztekben azonos képminőség és beállítások mellett volt? Mert a mellékelt CPU use-os képeken olyan, mintha DX12-vel nem lenne pl. SSAO, meg még ki tudja mi.
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #42 üzenetére
A D3D11.x számos funkcióját nem tudja használni az Xbox One-nak. Ez persze folyamatosan változik, de valszeg a D3D12 marad hosszútávon és annak a funkciói lesznek D3D11.x szintre fejlesztve. Később ez kiegészülhet speciális eléréssel, így lényegében a D3D12 funkcionalitása ötvöződik a D3D11.x low-level elérésével.
A teljesítmény elsősorban a mostra vonatkozik. Szerintem a Box már idén megkapja az új API-t, mert csak egy hardver, így egyszerű a tesztelés. Azzal kihasználhatók a Swizzle cuccok is, amelyek azért fontos elemei a konzolnak. Innen jöhet pici tempónövelés.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
BiP
nagyúr
válasz dergander #13 üzenetére
"az mostani GCN már dx12es kártya lesz,az nvidia pedig igy egy lépcsőfokot lemarad"
Nem biztos, hiszen azt írták, hogy a mostani DX11-es kártyák tudják majd támogatni.
Ez alapján pedig az NV-k is.(#16) Zorel: Az NV persze, hogy teper, hiszen nekik nincs Mantle a zsebükben, és nagyon is kapóra jön egy hasonló előnyöket biztosító API. Főleg, hogy szabvány, így nem is kell pénzügyileg extra módon megtámogatni a fejlesztőket, hogy támogassák, mert alapból erre fognak fejleszteni.
Ráadásul, ha valóban támogatni tudják a mostani DX11 kártyák is, nem csak a GCN, akkor meg kvázi "ingyen" van.(#23) kovsol: Írták, hogy nem lesz, csak tesztverzió.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Mantle-re még mindig egyszerűbb lesz a PS4 API-járól portolni. A kódot viszont meg kell írni mindegyik API-ra.
A feature level 12 még ismeretlen szint, szerintem azzal az Xbox One képességeit zömében átmentik PC-re.
(#40) arn: Mivel a DX12 még mindig szabvány lesz, így nem fog olyan gyorsan fejlődni, mint a Mantle. Az AMD a saját API-ját úgy fejleszti, ahogy a fejlesztő kéri. Ez extra effekteket hoz, és innen a fejlesztők is jelzik az MS-nek, hogy mit kell majd a DX12 utáni fejlesztésekbe építeni. Mert ugye korábban a szép szó nem használt. Volt az MS előadása után egy másik prezi a GDC-n és ott mondták a Mantle támogató fejlesztők, hogy nem dobják el az AMD API-ját, mert ezzel folyamatos fejlesztésre ösztökélhetik az MS-t.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Tehát eddig az eddigi api-val nem lehetett (vagy nem igazán) kihasználni a swizzle copy-t és az esram-ot, és ezen segít majd dx12 a one-nak? Ez mekkora teljesítmény növekedést hozhat?
Igazából nem is a pc oldali vetülete érdekelne a dx12-nek (persze az is), hanem hogy mit profitál belőle a one, ha már annyira emlegetik, hogy na majd ha kijön rá a dx12 az is meg fog táltosodni...
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #47 üzenetére
Csak a swizzle copy-t. Az ESRAM az ment, de itt azért van egy koncepció, ahol ez a kettő összefügg. Mivel az MS nagy megatextúrázni akar, ahhoz kellenek a swizzle copy motorok is, főleg a JPEG dekóderes verzió. Tehát a next-gen fejlesztési koncepció az Xbox One játékokba a megatextúrázás, amihez a hardver nagyon jó. Ettől lesz majd gyorsulás. A mostani kódok a DX12-vel sem fognak igazán gyorsulni, sőt.
Igazából nem is az API gyorsít a konzolon, hanem a hardver eltérő használata. Tehát itt azért van egy kis csúsztatás a marketingben, de ennyi belefér.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
-
asvald
senior tag
Remélem tényleg beválik majd ez az új api ,Bár kicsit félek ,mert a microsoft nem verte olyan nagy dobra mint az amd a "fantát" Lehet ez is egy stratégia ?!
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Telepíthető a One UI 6 a Galaxy Watch6-ra
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- RAM topik
- Formula-1
- Háztartási gépek
- Biztosan maradnak a hagyományos tápkonnektornál az ASRock új Arc VGA-i
- OTP Bank topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- VIDEOKÁRTYA BAZÁR - Retro, modern - VGA, HDMI, DP - BLACK FRIDAY!!
- SAPPHIRE RX 580 8GB GDDR5 NITRO+Special Edition Eladó! 32.000.-
- GIGABYTE RX 6600 XT 8GB GDDR6 EAGLE - 3 ventis hűtés - Eladó! 67.000.-
- PALIT RTX 2060 SUPER 8GB GDDR6 DUAL - Gari 2025.10.31. -ig - Eladó! 67.000.-
- ASUS RX Vega 56 8GB HBM2 ROG STRIX OC Eladó! 40.000.-
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest