Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
leviske
veterán
válasz dergander #126 üzenetére
Alapvetően a FX-9000 sorozat egy szép példa arra, hogy nem volna reménytelen bikából menni az Intel után, csak értelme nincs. Pláne, hogy a hagyományos irányt az Intel is tervezi elvetni, az AVX-nél meg minden szempontból ideálisabb a piac számára a HSA-féle út, hiszen utóbbi megnyitná több belépő előtt az utat.
(#127) Peat: A GTX400 széria a HD5000-esek ellenfele volt, némi késéssel. Amúgy a kolléga valami olyasmit akart kihozni a dologból, hogy az nVidia nem a játékpiacra koncentrált akkoriban és ez tény. Aztán most kitúrták őket a HPC piacról, meg a mobilpiacról és jött az ébredés.
Hirtelen nem tudom, hogy erre, vagy az előző hozzászólásomra jött-e, de nem vagyok arról határozottan meggyőződve, hogy helytálló a kijelentésed. Jó példa erre az Intel elleni harc, amire az nVidia és az AMD is alternatív utak keresésével válaszolt. Mégha ezért mindkettő kapja is a fejére a jelzőket.
[ Szerkesztve ]
-
bbTamas77
aktív tag
válasz dergander #94 üzenetére
Te végiggondoltad, hogy mit beszélsz?
Még is az nVidia-nak miért kellene elfogadni egy konkurens cégnek egy saját fejlesztésű API-ját?
Ennyire elvakult fanok nem lehettek.
Akkor feneket sikerült keríteni ennek a Mantle-nak, hogy nagyobb a füstje mint a lágja.Fikázzak sokan a mantlit pedig az amd vette a fáradtságot és tett valamit,és már a crytek fiúk is ráugrottak...akkor nemlehet annyira rossz.
"crytek fiúk" aha.. szóval ha crytek nem ugrik rá valamire az nem lehet jó?Akkor tévedésben élnek egyesek, hogy nem igaz.
Valahol azt olvastam, hogy valaki Kijelenti, hogy Mantle a legjobb API.
Ilyen, nincs, hogy legjobb API.dergander-től:
"Az hogy most az MS csinál nekünk egy LowLevelApi-t nembiztos hogy olyan jó lesz."Ellenkezőleg, pont, hogy jobb lesz, lesz egy közös alap amit mindenki támogatni fog.
-
ÁdiBá
veterán
válasz dergander #104 üzenetére
Miért van az hogy jön a GTX780 erre jön az R9 290X majd arra jön a GTX780Ti?!
Évről évre így megy...
Mantle lehet teljesen rendben van, Radeon kártyán.
De sok sok évig csak Directx volt...
Szerintem a Microsoft jobb dolgot kitud hozni a Directx-ből szofteveresen mint az AMD mantléval.
AMD tud mindent, csak drivert írni nem.(#108) dergander Ez jogos.
De én úgy vagyok vele hogy megeheti a két kártyám is nyugodtan a 700W. Nem érdekel.
Míg 80 Fps el megy a CrySis3 WQHD - ban.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
BiP
nagyúr
válasz dergander #94 üzenetére
"Az nvidiát nem is érdekli ez az egész low level api dolog,mivel elbukták a konzol hardver cimet."
Szerintem ez túlzó kijelentés. Szerintem érdekli őket a Low-level API (lásd mennyire ráugrottak most a DX12-re), csak a Mantle nem érdekelte őket. Meg ugye ki tudja, az AMD milyen feltételekkel ajánlotta fel nekik.
Lehet, hogy tök új hardvert kellett volna tervezni hozzá (ami nem 2 hónap), nem fért volna bele a stratégiába, stb.És közben Ádibá sem mond hülyeséget, mert az NV kártyák Mantle nélkül is hozzák az elvártat, amit egy kártyától várna az ember, és amit a Mantle oldana meg elvileg. NV-nél nem panaszkodnak tömegek a mikroakadásokra és a driverekre.
(ez nem fanboyság akar lenni, hanem ezt tapasztalom) -
BiP
nagyúr
válasz dergander #13 üzenetére
"az mostani GCN már dx12es kártya lesz,az nvidia pedig igy egy lépcsőfokot lemarad"
Nem biztos, hiszen azt írták, hogy a mostani DX11-es kártyák tudják majd támogatni.
Ez alapján pedig az NV-k is.(#16) Zorel: Az NV persze, hogy teper, hiszen nekik nincs Mantle a zsebükben, és nagyon is kapóra jön egy hasonló előnyöket biztosító API. Főleg, hogy szabvány, így nem is kell pénzügyileg extra módon megtámogatni a fejlesztőket, hogy támogassák, mert alapból erre fognak fejleszteni.
Ráadásul, ha valóban támogatni tudják a mostani DX11 kártyák is, nem csak a GCN, akkor meg kvázi "ingyen" van.(#23) kovsol: Írták, hogy nem lesz, csak tesztverzió.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz dergander #28 üzenetére
A másik cikk alapján az nvidia benyögte hogy támogatja, innentől kezdve már csak a gyakorlatban derül ki mennyire, forzára is csak annyit írtak hogy 12-es directx, viszont mivel konzolról jött át borítékolható hogy a valódi"12.szint" bizonyos részeit is használták. Ennyit tudunk. A GCN meg akkor is éppen megváltotta a világot amikor az én vga-mat lehúzták a tesztben, csak ezért írtam, hogy a gyakorlatot érdemesebb megvárni.
-
Peat;)
veterán
válasz dergander #20 üzenetére
Másik cikk amit elvileg te is olvastál mert hozzászóltál. Majd kiderül a gyakorlatban melyik vga-n mi hogy megy, addig csak az egész találgatás és fanboy skill xp gyűjtés. Abu úgy írja meg a cikkeket ahogy, attól még nem kell következtetéseket levonni hogy nvidián ez semmit sem ér. Két év múlva ha pc-m lesz úgyis már más vga-m lesz, de nem lepődnék meg ha megint nvidia mellett döntenék a gyakorlati tesztek elolvasása után. A mostani vga-mat is leszólta a tesztben a ph! cikk, oszt mégsem akad rajta a 2d-s mario...
-
t72killer
titán
válasz dergander #13 üzenetére
Ez erősen alkalmazásfüggő ám. Attól, hogy a M$ kiadja az új DX-et, a játékok zöme max DX11-es lesz még egy ideig, ergo zabálja a processzort.
Érdekes olvasmány volt a hír, külön tetszik, hogy a kis Intel IGP-k is támogatják az bejelentett szintet - bár nem tudom, igp-esetén mi lesz ennek a haszna esetleg hatékonyabb hd/4k tartalom gyorsítás? BF4-et ugyebár nem HD 4600-on játszik az ember
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Zorel
senior tag
válasz dergander #13 üzenetére
Nehogy azt hidd, hogy le van maradva bármivel is. Az egész cikk félrevezető, hogy folyamatosan azt a nyomást próbálja gyakorolni az olvasóra, hogy az AMD GCN-nek jó ez az egész és a Mantle még így is főlényben van...nem hiába nincs említve NV sehol sem. Pedig nagyon is érdekli a vállaltot az új API, pl a cikkben is említett Forza 5 demo az NV-vel közösen került bemutatásra:
"Turn 10 Studios took the stage during the presentation to showcase Forza 5 running on PC with Direct3D 12 and Nvidia tech running at 60fps. The studio said it took a four-man team four months to port the title onto PC using the tech."
Nem mellesleg még csak egy részét mutatták be az API-nak így messzemenő összehasonlításokat nem érdemes végezni. Annak szerintem akkor lesz igazán értelme ha bemutatják a D3D_FEATURE_LEVEL_12_0 szintet is.
atti_2010: Erre majd akkor térjünk vissza ha elkészül a végleges DX12. Egyrészt az működni fog, másrészt pedig a fejlesztőknek is jobb ha egy szabványos API-ra fejlesszenek és itt fog szépen háttérbe szorulni az egész Mantle őrület...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! ZOTAC Trinity RTX 3070 Ti OC 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Garanciális EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit Videokártya
- GIGABYTE Nvidia Geforce GTX 1080 TI Aorus
- SAPPHIRE RX 7900 XTX 24GB GDDR6X NITRO+ GAMING OC VAPOR X - Új, tesztelt - Eladó! 360.000.-
- ASUS Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 256bit (ROG-STRIX-RX580-O8G-GAMING) Videokártya
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest