Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz dergander #13 üzenetére

    "az mostani GCN már dx12es kártya lesz,az nvidia pedig igy egy lépcsőfokot lemarad"
    Nem biztos, hiszen azt írták, hogy a mostani DX11-es kártyák tudják majd támogatni.
    Ez alapján pedig az NV-k is.

    (#16) Zorel: Az NV persze, hogy teper, hiszen nekik nincs Mantle a zsebükben, és nagyon is kapóra jön egy hasonló előnyöket biztosító API. Főleg, hogy szabvány, így nem is kell pénzügyileg extra módon megtámogatni a fejlesztőket, hogy támogassák, mert alapból erre fognak fejleszteni.
    Ráadásul, ha valóban támogatni tudják a mostani DX11 kártyák is, nem csak a GCN, akkor meg kvázi "ingyen" van.

    (#23) kovsol: Írták, hogy nem lesz, csak tesztverzió.

    [ Szerkesztve ]

  • t72killer

    titán

    válasz dergander #13 üzenetére

    Ez erősen alkalmazásfüggő ám. Attól, hogy a M$ kiadja az új DX-et, a játékok zöme max DX11-es lesz még egy ideig, ergo zabálja a processzort.

    Érdekes olvasmány volt a hír, külön tetszik, hogy a kis Intel IGP-k is támogatják az bejelentett szintet - bár nem tudom, igp-esetén mi lesz ennek a haszna :F esetleg hatékonyabb hd/4k tartalom gyorsítás? BF4-et ugyebár nem HD 4600-on játszik az ember :DDD

    30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

  • Zorel

    senior tag

    válasz dergander #13 üzenetére

    Nehogy azt hidd, hogy le van maradva bármivel is. Az egész cikk félrevezető, hogy folyamatosan azt a nyomást próbálja gyakorolni az olvasóra, hogy az AMD GCN-nek jó ez az egész és a Mantle még így is főlényben van...nem hiába nincs említve NV sehol sem. Pedig nagyon is érdekli a vállaltot az új API, pl a cikkben is említett Forza 5 demo az NV-vel közösen került bemutatásra:

    "Turn 10 Studios took the stage during the presentation to showcase Forza 5 running on PC with Direct3D 12 and Nvidia tech running at 60fps. The studio said it took a four-man team four months to port the title onto PC using the tech."

    Nem mellesleg még csak egy részét mutatták be az API-nak így messzemenő összehasonlításokat nem érdemes végezni. Annak szerintem akkor lesz igazán értelme ha bemutatják a D3D_FEATURE_LEVEL_12_0 szintet is.

    atti_2010: Erre majd akkor térjünk vissza ha elkészül a végleges DX12. :) Egyrészt az működni fog, másrészt pedig a fejlesztőknek is jobb ha egy szabványos API-ra fejlesszenek és itt fog szépen háttérbe szorulni az egész Mantle őrület...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák