Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Zorel #16 üzenetére

    A feature level 12 olyasmi lesz, mint az X1D3D11.x vagy a Mantle. Korlátlan erőforrás-használat, tile pool, bindless, talán monolitikus futószalag, UAV ordering, esetleg SVM, stb. Ezekhez Xbox One szintű hardver kell. Az API nem fogja az architektúrát felokosítani.

    Jelenleg a feature level szintek szempontjából az NV a 11_1-et sem támogatja, ami a DX12-ben eleve csak opcionális lett, de ettől az Intel és az AMD új hardverei kezelik.

    Mindenkit érdekel a DX12, de opcionális funkciókról már vita van.

    Mindenki mutatott DX12-es kódot a GDC-n, sőt mindenkinek a hardverén megtekinthető volt a Forza 5 techdemo, illetve a 3DMark is. Az Intel és az AMD viszont mutatott olyat is, ami elég durva. Az Intel UAV orderinget, míg az AMD olyan programot, ami 37 compute shadert használ.

Új hozzászólás Aktív témák