Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    Abu85: Figyelembe véve, hogy sok ponton igazodik a Mantle irányvonalához, így első blikkre mennyire lehet bonyolult az átjárás az AMD megoldása és a DX12 között, ha a fejlesztéseket nézzük? Más szóval, ha valaki Mantle-re megír valamit, akkor mennyire nehéz kikapcsolgatni/ optimalizálni a csomagokra/csoportokra azokat a funkciókat, amik nem kerültek be, vagy csak olyan formában, hogy változtatást igényel?

    Emellett korábban volt róla szó, hogy a PS4 és XO APU megoldásai egyes funkcióknak köszönhetően egészen mást játékélményt kínálhatnak, mint a DX11(.1)-es PC. Erre elkezdtünk lépegetni a DX12-vel, vagy még az nem dőlt el? Már pontosan nem emlékszem, hogy mi volt az, lehet, hogy a közös memória, ami úgy rémlik, hogy DX12-ben is meg lesz Mantle mellett, de gondoltam azért megkérdezem.

  • leviske

    veterán

    válasz zolee5016 #67 üzenetére

    Ahhoz viszonyítva, hogy anno a DX10 vagy akár DX11 játékok megjelenésére mennyit kellett várni, Mantle támogatással már van két játék. Ez annyira nem rossz annak fényében, hogy csak egy gyártó termékei képesek támogatni.

    (#70) deja vu: A Kaveri esetére egy olyan hasonlattal lehetne élni, hogy sikerült egy Land Rovert a tesztelőknek nekiereszteni egy Ferrarinak, F1-es pályán. Egyértelmű, hogy nyomában sem lesz, viszont ha esetleg úgy alakulna, hogy erdőben szeretnék haladni, akkor mégse a tesztgyőztessel vágnék neki.

    Persze az aktuális helyzetre rásegített az AMD elszúrt marketingje a 4670-hez való hasonlítgatással, ahogy a Mantle debütjének is megpecsételték a sorsát a belengetett 47%-os gyorsulással, de ettől még mindkettő előremutató és nem lepne meg, ha idővel pár "hater" elszégyellné magát, mint anno az RV770 idején.

  • leviske

    veterán

    válasz deja vu #85 üzenetére

    De, természetesen. Csábító gondolat azonos áron mindenkit állva hagyni a sztrádán egy Ferrarival, és városban való caflatásra is inkább egy Fiat 500-at vagy egy Mini-t választanék. Viszont tetszik az erdőn való átgázolás gondolata és jó pár évig úgyse tartanék attól, hogy az erdő mélyén, mocsaras területeken kéne átkelnem, hogy esetleg esély legyen arra, hogy egy ma megvásárolt, erre esetleg nem felkészített Land Roverrel elakadjak. :DDD

  • leviske

    veterán

    válasz #32839680 #119 üzenetére

    Nem tudom mikor volt utoljára a történelemben olyan eset, hogy érdemes volt egy konkurens által megadott szabályok szerint elkezdeni fejleszteni. Mindenesetre az nVidia helyében én is kihagytam volna a lehetőséget, ha helyette azonos összegből van esélyem Androidon/Linuxon egy saját alternatívát kínálni. Az ARM úgysem lesz egyhamar elterjedt Windows alatt.

    (#120) Malibutomi: Ami egy rendkívül felkapott engine. Lehet meg is van az oka...

  • leviske

    veterán

    válasz dergander #126 üzenetére

    Alapvetően a FX-9000 sorozat egy szép példa arra, hogy nem volna reménytelen bikából menni az Intel után, csak értelme nincs. Pláne, hogy a hagyományos irányt az Intel is tervezi elvetni, az AVX-nél meg minden szempontból ideálisabb a piac számára a HSA-féle út, hiszen utóbbi megnyitná több belépő előtt az utat.

    (#127) Peat;): A GTX400 széria a HD5000-esek ellenfele volt, némi késéssel. Amúgy a kolléga valami olyasmit akart kihozni a dologból, hogy az nVidia nem a játékpiacra koncentrált akkoriban és ez tény. Aztán most kitúrták őket a HPC piacról, meg a mobilpiacról és jött az ébredés.

    Hirtelen nem tudom, hogy erre, vagy az előző hozzászólásomra jött-e, de nem vagyok arról határozottan meggyőződve, hogy helytálló a kijelentésed. Jó példa erre az Intel elleni harc, amire az nVidia és az AMD is alternatív utak keresésével válaszolt. Mégha ezért mindkettő kapja is a fejére a jelzőket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák