Új hozzászólás Aktív témák

  • sayinpety

    tag

    válasz Peat;) #31 üzenetére

    Az nVidia a d3d11.2-re is azt irja, hogy tamogatja. Ha ennek hiszel ugy jarsz mint en. A kodom a 780-on nem futott, amikor 4770-en es 7950-en ment. At kellett allnom az accelerated read/write bufferekrol texture mapokra, mert a Geforce nem tud 8-nal tobb read/write bufferrel banni. A shaderek sebessege harmadara is esett. Mint kiderult a 750-en sem fut a jobb kod. 1.5 eves funkcio es nulla hardware van ra az nVidiatol. Tudod ez lehet neked nem szamit, de nekem dupla munka, mert ketszer kell megirnom ugyanazt az effektet. A d3d12-ben is ugy szamolom, hogy tobb effektre kell legalabb ket verzio, de lehet harom. Vagy durca leszek es kiadom az xbox one shadereket PC-re, csak akkor meg en leszek a hulye optimalizalni nem tudo, mert veletlenul sem birtokolt hardware buta.

Új hozzászólás Aktív témák