Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    Abu85: Figyelembe véve, hogy sok ponton igazodik a Mantle irányvonalához, így első blikkre mennyire lehet bonyolult az átjárás az AMD megoldása és a DX12 között, ha a fejlesztéseket nézzük? Más szóval, ha valaki Mantle-re megír valamit, akkor mennyire nehéz kikapcsolgatni/ optimalizálni a csomagokra/csoportokra azokat a funkciókat, amik nem kerültek be, vagy csak olyan formában, hogy változtatást igényel?

    Emellett korábban volt róla szó, hogy a PS4 és XO APU megoldásai egyes funkcióknak köszönhetően egészen mást játékélményt kínálhatnak, mint a DX11(.1)-es PC. Erre elkezdtünk lépegetni a DX12-vel, vagy még az nem dőlt el? Már pontosan nem emlékszem, hogy mi volt az, lehet, hogy a közös memória, ami úgy rémlik, hogy DX12-ben is meg lesz Mantle mellett, de gondoltam azért megkérdezem.

Új hozzászólás Aktív témák