Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
ToBeY
nagyúr
válasz
parandroid
#59499
üzenetére
És a két gyermek hogy fér el benne hátul?Vagy bicóval mennek a kocsi után?

-
parandroid
félisten
Hátra gyerekméretnél nagyobbaknak tilos beülni, de igazából a hátsó ülés még így is csak vésztartalék, és csak az első ülésen ülők kényelmének rovására használható - az anyósülésen én is úgy szeretek ülni, ha hátrébb tolom az ülést, úgy meg a hátsó lábtér konkrétan nullázódik. Szóval két embernél többel ne várj tőle kényelmet. Amúgy az nagy valószínűséggel egy első generációs változat lehetett, 2006-ban volt az első váltás, bár ez nem tudom, mennyiben érintette a belteret, nekünk a gen2 volt, most meg gen3 lett, itt érezhetőn nőtt a helykínálat az első traktusban - hátul nem is érdekel, hogy mi történik. Apudnak mindenesetre ne ilyet vegyél.
p
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
fokukac
#59495
üzenetére
A végleges megoldást a burkolat teljes felújítása jelentené
- ismeri el a közútkezelő.Nosza, hát akkor mire várunk?
Évi 43-ért ez botrányos, az meg ugye nyilvánvaló, hogy az autópályamatricákból származó bevételből csak akkor lehet egyéb költségvetési tényezőket keresztfinanszírozni, ha az autópályák minőségének fenntartása után maradt még lőpor.
Tudom, leülök magamtól... -
Viszlát
addikt
válasz
parandroid
#59492
üzenetére
Már a 2003-as Accordban is álom volt az automata, a BMW 8 sebességes váltója meg egyenesen zseniálisan jó. Ezekkel van jelentős tapasztalatom, de egyébként elég sokféle bérautót vezetek és mindegyiknek elégedett voltam az automata váltójával. Fogyasztás-fétiseseknek is kitűnő választás.

-
tildy
nagyúr
válasz
parandroid
#59480
üzenetére
Anyosulest es hatso ulest probaltam. Nekem katasztrofa volt, alig vartam hogy kiszalljak belole. Jo ,mondjuk en klausztrofobias is vagyok, a terdem pedig igencsak megsinyli, ha nincs labterem. Nem volt.
Mondjuk nem mai darab, tan 10-12 eves lehet most, targynyeremeny volt anno.Kicsit mas, most , hogy ugy nez ki ( ismet) uton a kovetkezo generacio, nagyon gondolkodunk, hogy nezunk Magyarorszagra egy automata valtos autot, ami ott lenne forgalomban, az ev nagy reszeben edesapam hasznalna kezi fek/gaz-os megoldassal, mikor otthon vagyunk, akkor meg mi. Olyan kellene, amibe kerekesszek szepen befer. Ha az allami tamogatast is igenybe szeretne apum venni, akkor max 5 eves auto johet szoba, na az meg tuti nem all meg 2 millio alatt.
Szoval lehet kompromisszumot ell majd kotni, es egy jo allapotu 10 evest venni neki, tamogatas nelkul. -
parandroid
félisten
Mert személyesen is ismeri.
Sőt, úgy rémlik, már vezetni is látta.Viszlát: Nagyon nem zavar a dolog, sőt, igazából semennyire nem. Biztos meg lehetne hamar szokni a kényelmesebbet, de őszintén szólva egyetlen alkalommal vezettem eddig automatát, és az egy régi Swift volt, szóval nem vert földhöz az élmény. Nyilván azóta azért sokat fejlődött a technológia. Majd a következő családi autó vásárláskor rápróbálunk, de a Mazda is fiatalka még.
Váltóügyben egyébként valószínűleg Montynál az igazság.
p
-
válasz
parandroid
#59480
üzenetére
Rég láttam Katicát, de valahogy így képzelem


Amúgy ez a váltó valami német dolog lehet, én is megőrülök a céges Audi váltójától. 5 sebességes kézi, de annyira hosszú, hogy ilyet még nem láttam. 50-nel nem bírja a négyest, hármasban kell menni vele, a negyedik kb. 60-tól jó. De hármasban is fulladozik 40-nél. Araszoláskor egyesben kell vele, mert kettesben 10 km/óránál lefullad...
-
Viszlát
addikt
válasz
parandroid
#59486
üzenetére
Ha 5 évig megtartod az autót akkor napi 1 euróba került volna, hogy ne kuplungozós rémálom legyen minden út.

A limiter amúgy tényleg nagy királyság, bár automata módban azért tud meglepetéseket okozni...
-
parandroid
félisten
válasz
Viszlát
#59485
üzenetére
A Mini esetében ennek konkrétan 1700 oka szokott lenni - euróban. Amúgy igen, én is gondolkoztam, de mivel nem új autót konfiguráltunk, hanem használt kínálatból kellett választani, ezért nem volt végtelen a kombinációk sora. Meglepően kevés automata váltós példány volt egyébként a piacon, pedig ez azért egyrészt tőkeerősebb szegmens, másrészt az új Mini-vásárló azért itt sem a fapados modelleket rendeli. Ráadásul érzésem szerint az automata váltó a használt autóknál még jobban megnyomja az árat, mint az újnál - arányaiban mindenképpen. A másik kritérium, ami eleve erősen leszűkítette a dolgot, az a tempomat, ami eleve csak limiterrel, és a multikormánnyal együtt kapható, most így hirtelen ennek meg nem mondom, hogy mi az újkori felára, de kb leharmadolja a szóba jöhető autók számát, ha ilyet keresel. Pedig amennyi sebességkorlátozás errefelé akad, és amilyen szorgosan szankcionálgatják őket, azért komoly pénzeket lehet vele spórolni, különösen egy ilyen viszonylag erős autóval.
p
-
Viszlát
addikt
válasz
parandroid
#59480
üzenetére
Elképesztő egyébként az áttételezése...
Mármint elképesztően ótvar? Mert amit írsz az valami borzalom lehet mindennapi használatban. Igaz számomra felfoghatatlan miért vesz bárki is manuális váltós autót.
-
parandroid
félisten
válasz
szőröscica
#59483
üzenetére
És tényleg. Nem tudom, hol, és mit olvastam félre, valamiért az élt bennem, hogy mind háromhengeres...
p
-
szőröscica
addikt
válasz
parandroid
#59482
üzenetére
A ketliteres az negyhengeres. Amugy kiraly kocsi, gratula

-
parandroid
félisten
válasz
EQMontoya
#59481
üzenetére
- Dízel nekem sem pálya, ezt tudod.
- Az 1,6-os szívó 124 LE, ráadásul elég magas fordulaton jön csak meg, tiszta japános karakter. Cserébe nincs 1 tonna az egész hóbelevanc.
- Az 1,6-os turbós motort 2010 második félévétől kikupálták, állítólag onnét megszűnt a kokszosodás.
- A háromhengeres nemhogy alapmotor, de még a Cooper S kétliteres motorja is csak háromhengeres. Közös blokk a BMW-vel mindhárom motorjuk (1,2 - 1,5 - 2,0), mindegyiket úgy gyártják, hogy a nagyobb autók motorjaiból elhagynak egy hengert. cserébe mind turbós.Azt mindenesetre érezni, hogy a régi, és az új Cooper közül melyik volt őszintébb, teltebb karakter, ezzel szemben az új olyan menettulajdonságot, elektronikákat, kényelmi extrákat, és általános minőséget tud hozni, hogy hétköznapi sofőrnek szerintem egyértelműen jobb választás. Aki meg nagyon menni akar, és közben őszintén vigyorogni, annak mindig ott a JCW. Amúgy az új Cooper S már alapból 194 LE, ami azért, ha belegondolsz, hogy még egy duplaturbó is tolja, akárhonnét nézve is kicsit túlzásnak tűnik.
p
-
EQMontoya
veterán
válasz
parandroid
#59480
üzenetére
Tök jó a Mini, csak:
-Dízelt tuti nem vennék bele, elvégre ez mégiscsak arra hivatott, hogy mosolyt csaljon a user arcára.
-Az 1.6 szívó kevés bele
-Az 1.6 turbó PSA moci egy fos
-Az újabban meg már a három hengeres az alapmotor... -
parandroid
félisten
válasz
EQMontoya
#59478
üzenetére
Katica anno, amikor először próbálta a Minit, az első gázadásnál összepisilte magát, amikor a lehúzott ablakon keresztül megtöltötte az autót az a mély brummogás, amit az tudott. Persze az még a négyhengeres 1,6-os volt, de azt el kell ismerni, hogy motorhangban nagyon ott vannak a bajorok. A három henger már egy kicsit kopog, de sikerült olyan jól leszigetelni magának a motornak a hangját, és cserébe a kipufogó felől egy, az előzőhöz hasonló mély brümmögést beleügyeskedni, hogy ha nem figyelsz, fel sem tűnik, hogy csalás az egész. Menni meg úgy megy, ahogy kell. Az előzőn 15-ös kerekek voltak, ezen 17-esek, ebben már van módválasztó sport, normál, és gazdaságos üzemmel, eleve mintha egy kicsit úgy lenne keményebb a futómű, hogy közben javult a csillapítás, ellenben a kerekek még mindig kint vannak a sarkokon, és a motorháztetőből még mindig csak a lámpák dombocskáit látod magad előtt, és az egész olyan érzés, hogy ha kitennéd a kezed, meg tudnád törölni a fényszórót. Jó, 100 kg-mal több lett maga az autó, cserébe van 10 extra lóerő, és bár feelinges volt, hogy el kellett az előzőt pörgetni 4000 körülre, hogy úgy igazán meginduljon, azért annak is megvan a varázsa, amikor már 2000 körül ott a teljes erő a lábad alatt. Elképesztő egyébként az áttételezése, ez az első autó, amit vezettem (pedig volt pár), amiben könyörtelenül vissza kell kapcsolgatni egyesbe, ha lelassul, és nem csak akkor, ha megállsz. 30-as táblánál 3-asban már fuldoklik, kettesben diszkrét 1500-2000 körüli fordulattal húz. Hatosban, 4000-nél valahol 180 körül van a mutató. Mezei közúton, ami itt 100-as, de szinte állandóan 80-ra van lassítva, gyakorlatilag kínzás akár ötösbe felkapcsolni. Szóval a váltással van munka bőven. A Mazdához képest borzasztóan fura, mert az meg már 50-nél kéri a hatost, cserébe 140-nél már 4000 fölött forog autópályán.
tildy: A kereskedő srác, akitől vettük, közel 2 méter magas volt, és meglehetősen testes. Ő kényelmesen elfért benne. Évek óta Miniket árul, folyamatosan használja is őket, épp beszélgettünk, hogy nincs dedikált céges autó, amit kapnak, elvárják tőlük, hogy az éppen a szalonban lévő kipróbálható autókat hajtsák, hogy minél jobban képben legyenek. A másik eladó srác is 1,90 körül volt amúgy, de ő egészen vékony volt. Persze a sportülések max normál testalkattal igazán kényelmesek, ha valakinek szélesebb a háta, azt el tudom fogadni, hogy kicsit szoros lesz a kagyló. Üléslap megint nem gond, mert a combtámasz kihúzható, magasságállítás természetesen alap. Jellemző módon egyébként a 175 centimmel kb a teljes ülésút egyharmadánál van az ülés - a kormány felé tendálva -, tehát bőven lenne még benne játék hátrafelé. Így egyébként mögöttem a lányok még elférnek, ha nem is kényelmesen, nyilván ha jobban hátratolom, hátul megszűnik a lábtér, de leszarom, ez második autó, szinte folyamatosan egyemberes használattal. Másrészt a lányok várhatóan nem nőnek nagyon túl rajtunk, Borka kb 2 éve utolérte az anyját magasságban, azóta talán 5 centivel hagyta el, de pl. a lábméretük még mindig egyforma (37-es), Réka pedig amióta közösségbe jár, mindig a tornasor végén bujkált. Szóval, ha neked kényelmetlen, ne vedd, ennél nem kell több érv, de ettől még nekem meggyőződésem, hogy a vezető-, és utasülés tágasabb, és kényelmesebb benne, mint némelyik kompaktban.
p
-
tildy
nagyúr
válasz
parandroid
#59477
üzenetére
Na majd mikor a lanyod eleri a 180 centit, lehet neked is szempont lesz

-
-
tildy
nagyúr
válasz
parandroid
#59467
üzenetére
Meg mindig b ketret hajtva fernek csak bele

-
válasz
parandroid
#59467
üzenetére
Nem a szin a buzis, hanem a 3 henger

-
mark!
őstag
válasz
parandroid
#59470
üzenetére
uhh a zöld jcw

milyen ország egyébként?
szerk: problem solved, már látom hogy német, mkk-ról lerí

-
parandroid
félisten
válasz
bobsys
#59468
üzenetére
Az a kisebbik kiscsaj suliba járós cangája (volt tavaly, egyelőre alábbhagyott az érdeklődés - persze még csak 2-3 hete megy a tanév).
ZedMester: Szerintem az egyik legjobb szín neki, főleg fehér tetővel. Még a két fehér csík hiányzik a motorháztetőről. Ennél már csak a cooperzöld szebb (csíkokkal, persze), meg a jcw-szürke a piros-fekete dizájnelemekkel.
p
-
mark!
őstag
válasz
parandroid
#59467
üzenetére
ahhj, egy ilyen cooper kéne nekem

szép autó még így pirosban is. -
bobsys
veterán
válasz
parandroid
#59467
üzenetére
Es te tolod a piros bicajjal?
-
parandroid
félisten
válasz
EQMontoya
#59466
üzenetére
Nope. Nem is lesz, maradok Cooper-fan. Csak ez most piros. Tudom, buzis.
Csak címszavakban: 2014, 22k km, 1,5l, turbó, 3 henger
, 136LE. Elég jól fel van extrázva, meg elég jól is megy. Ez már az utolsó verzió, pont 2014-ben volt a váltás, elég nagyot sikerült ugraniuk felszereltségben, komfortban, és összhatásban. Ja, és ez már saját fejlesztésű motor, nem a rosszemlékű pözsó-örökség. Már csak az a bánatom, hogy ritkán kapom meg az asszonytól.p
-
EQMontoya
veterán
válasz
parandroid
#59462
üzenetére
Trololo
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Arról mesélj, hogy MX5 van-e má'? -
Tim82
félisten
válasz
parandroid
#59462
üzenetére
Nekem azért sikerült legyőzni a kísértést, hogy én tegyem fel a kérdést, de nehéz küzdelem volt.

-
mark!
őstag
válasz
parandroid
#59462
üzenetére
ez azért durva volt, de ütött
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
K1nG HuNp
őstag
USA webshopból rendelnék. 191 dollár a termékek ára, 30 dollár a szállítás Magyarországra. Mennyi vám+áfával számoljak? Lehet pl szerencsém és egyáltalán nem kell fizetni? Ha mégis kell akkor mennyi a legfelső limit (szóval egy bruttó árat szeretnék az egészre)
-
lenox
veterán
válasz
Lortech
#59448
üzenetére
Szerintem en majd tudom, hogy mi erdekel, es hogy mi alapjan hozok donteseket.

Persze, en meg megfikazom
. Pl. nekem tovabbra is fura a profittartalom alapjan probalni kifogast keresni, mikor csak siman nem erdekel. A drogdileres parhuzammal fogast keresni meg mar teljesen gaz. Ez csak sima showbusiness szerintem, nekem sokkal inkabb pl. szigethez hasonlit, sot, az igazabol gazabb, hogy mar program nelkul is aruljak a jegyet. De az biztos, hogy boxnal senki nem kerul olyan fuggo helyzetbe, hogy mar az anyjat is eladja, szoval nem all meg a parhuzam. -
válasz
BlacKSouL
#59451
üzenetére
A jelzés mint fő@ is mondja valami gond lehet (ámbár a működést nem befolyásolja, csak nehogy valami automatika letiltson 1 idő után), ha garis akkor én kihívnám a szerelőt, nehogy esetleg később ez gondot okozzon.
A szerekre csak annyit értettem, hogy olyan tabletta is van amiben van só, és az is elég kell hogy legyen, nem kell külön só. Nekünk is Aldis van spec, a legolcsóbb, ilyen 1.299Ft/100 db mikor akciós, a Glamour napokon vettem utoljára Somatot 2.000 Ft/100 db körül -
BlacKSouL
addikt
Hogy megszakítsam a sport- és a pénzügyi világ összefonódásáról és profitmaximalizálásáról szóló vitatárgyalást, feltenném a kérdést mosogatógép használóknak:
Adott egy új (fél éves) Gorenje mosogatógép. Beüzemelés után feltöltésre került, só, öblítő. A só egyszerű Lidl-ben kapható nagyon nagyszemű mosogatógép-só. Minden rendben működött.
Kb. 3-4 hónap alatt a gép felemésztette a doboznyi sót, és jelezte, hogy ismét éhes. A sótartóját rendeltetésszerűen és előírásszerűen feltöltöttük teljesen ugyanazzal a típusú sóval, de most két program lefutása után még mindig azt jelzi, hogy fel kéne tölteni (világít a kis ikon)A kérdés, hogy ez normális-e, és ennek így kell-e lennie? Eltűnik-e a kijelző, vagy mostantól örökké világítani fog, és mindig meg kell nézni a tartályt, hogy mikor fogy el? Jó-e neki a nagyszemű só, vagy aprószemű kéne neki (eddig nem volt baja vele)? (A használati utasítás szerint az első mosásig normális, ha világít. De ettől többet nem ír.)
KösziPótkérdés: azt már tudom hogy minek bele a só, de azt még nem értem, hogy ezt hogy használja fel: a tartályt elárasztja vízzel, és a nagyon sós vizet leszivattyúzza keresztül a lágyító patronon? Vagyis a sótartályban mindig áll a víz, és néha cseréli?
-
Lortech
addikt
Szerintem en majd tudom, hogy mi erdekel, es hogy mi alapjan hozok donteseket.
Lehet, hogy kicsinyes, valahol megis erdekel, hogy a szolgaltatas amit igenybeveszek 20% vagy 90% profitot tartalmaz, es hogy ez ki zsebebe vandorol. De az is lehet, hogy csak nem erdekel elegge a kuzdosport meg ez a cirkusz korulotte, es nem en vagyok a celcsoport.
Az is egy teljesitmeny persze - az _en_ skalamon kicsivel a drogdilerek teljesitmenye fele lonem be -, hogy sikerult ennyire felhypeolni a kuzdelmet, hogy ugy fizettek az emberek a 100$-okat, mintha az eletuk mulna rajta, de en nem errol a teljesitmenyrol beszeltem, hanem a sporthoz kothetorol, es akkor visszatertunk az eredeti kerdesedhez, hogy mitol ekkora nagy szam egy ilyen meccs, hogy ekkora bevetelt general. Nem nagy szam, a bunyo max kozepes volt, megis sikerult "behulyiteni" embereket, hogy szokatlanul nagy (oh mar majdnem aranytalanult irtam) osszeget fizessenek akarcsak egy kozvetitesert. Azt a kepet festettek elozetesen a meccsrol, hogy barmi keresnivaloja van az mma-snak, holott profik 1% eselyt adtak neki.
Raadasul szerintem tulsagosan is minden a forgatokonyv szerint tortent a meccsen, ez egy mindenkinek tok oke eredmeny lett, es ment a vallveregetes utana rendesen. -
lenox
veterán
válasz
Lortech
#59446
üzenetére
Hat pedig szerintem azon tul, hogy erdekel-e annyira, hogy kifizesd a belepot kb. nem kene erdekeljen. Nem tudom hova tenni azt a gondolkodasmodot, hogy ha csak 'suzukira' telik neki belole, akkor oke, de ha bugattira, akkor nem oke. Amugy itt a faszi promoter is, amennyire en ertem ezt a businesst o rakta ossze maganak, szoval azt a gondolatmenetet sem ertem, hogy nincs aranyban a teljesitmennyel. Mennyi lenne aranyban azzal az 1.3 milliard dollarral, amit az o fellepesei generaltak? Marmint az aktualis bunyo ebben nincs benne, ha jol ertem kb. 30%-at kapja, a masik csavo meg 10%-ot.
-
Lortech
addikt
válasz
gaborbol
#59445
üzenetére
Valahogy ott ennek hagyománya van vagy legalabbis elfogadottabb, itthon vagy Eu-ban nem tudom elkepzelni, hogy tomegek ezert akar csak a negyedet kifizessek a 100 dollarnak. Vagy hogy belepot fizessenek a kocsmaban egy meccs miatt. Fuggetlenul attol, hogy megtehetik-e. Valahogy nem realis. Sot engem szemely szerint zavarna is, hogy ezt a ket semmirekellot tamogatom, hogy fussa a huszonharmadik Bugattira is. Egy szint folott egyszeruen nincs aranyban a teljesitmenyukkel az, amit kapnak a meccsert.
-
gaborbol
őstag
válasz
Lortech
#59441
üzenetére
Vannak sportbarok sport kocsmak, ahova be szoktunk ulni ufc-t nezni azok a meccsek mindig ingyenesek. Amit ott fogyasztunk abbol fedezik a licenszdijjat az adott merkozesre.
A szokasos helyunkre nem tudtunk menni, mert akkor volt a dij, hogy szerintuk nem erte volna meg nekik. Atmentunk egy masik kocsmaba ahol $30 dollar / fo volt a belepo csak hogy eloben nezd az esemenyt. Szoval biztos jon be belole penz rendesen. -
FehérHolló
veterán
Van tapasztalatotok VR-rel?
Itthonra gondolkodom valami olcsóbb, de élvezhető opción főleg játékhoz, plusz talán a VR-t támogató filmekhez. Samsung Gear VR + vezérlőt néztem, de még a kiválasztási szempontokat sem tudom megbízhatóan összegyűjteni.
-
lenox
veterán
válasz
Lortech
#59441
üzenetére
Kozben azt mar lattam, hogy az egesz leginkabb a pay-per-view eladasoktol fugg, marmint a minimum penzdijon felul annak egy komoly reszen osztoznak. Szoval ha tenyleg 5 millio korul volt, akkor akar lehet, hogy kijon, bar kettovel ezelotti meccse tartja a rekordot 4.6 millioval, ahol az osszes bevetel volt 400 millio, a konkretan elozo meccse pedig 400k fizeto, 30 millio bevetel, szoval az meg bukta volt igy osszehasonlitva.
-
Lortech
addikt
Azt mondták, hogy pay per viewból volt kb 5millió * ~100$. Össze is omlott a közvetítés, ami miatt csúsztatták a kezdést.
Aztán a további nemzetközi tévés közvetítési jogok, jegyárak >1000$-osak (több 10m bevétel, előző meccsén valami 70m $), sportfogadás (szintén 100m dolláros nagyságrend), szponzorok (10m $ nagyságrend), reklámok, hotelszobák és kapcsolódó költések. Ilyenkor ésszerűtlenül felmegy az ára mindennek.
Ez az egész nem a sportról szól, nem nagyon lehet értelmes párhuzamot vonni. Zsigeri ösztönök mentén hype-olták fel a meccset. Eleve a küzdősport bevonz egyfajta közönséget, akiknek ettől áll fel (bocs
) és akik hajlandóak sok pénzt áldozni, hogy láthassák a meccset élőben. Aztán a sportágak közötti harc, fekete-fehér harc, Amerika-Európa harc, és az maga, hogy a sportág valaha volt egyik legjobbja visszatért, egy meccsre, valószínűleg mostmár tényleg utoljára. -
lenox
veterán
Ennel azert konkretabb a dolog:
https://en.wikipedia.org/wiki/Floyd_Mayweather_Jr.
Tehat egyszer volt egy csodalatos 400 millio osszbevetel egy meccsen, amugy az elozon pl. 30 volt, amibol a gyoztes penzdija nyilvan tobb, mint egy nagysagrenddel kisebb. Amugy a helyszinen ha jol ertem 75%-nal kisebb jegyeladas volt.
-
lenox
veterán
Evtizedek ota 100-200 millio egy merkozesen a penzdij? Milyen kuzdosportoknal? Gondolnam semmilyeneknel.
A tobb szovetseg meg csak szegmentalja a piacot, attol az egesz boxpiac nem lesz nagyobb, mint a motorsport, vagy akar a foci. De akkor mondok masik analog esemenyt, NBA bajnokcsapat megmerkozik az NHL bajnokaval, akar kosarban, akar hokiban. Ezt 10-szer annyian neznek, mint a dontot?
-
Spet
addikt
Állj-állj-állj, ne keverd a szezont a fazonnal.
A "box mérkőzés" mögött nem tudom, hány szövetség volt aki tolta bele a pénz. Plusz bizonyos küzdősportoknál már évtizedek óta így mennek a díjazások.
Autóversenyeknél egy szervező van, aki meghatározza az összeget évekre előre inflációkat beleszámolva (vagy mint Bernike évente újratárgyalt).
-
-
mark!
őstag
válasz
Thunderzolee
#59426
üzenetére
burger kingben van vastag asszem.
vagy van egyszerűbb megoldás:szivószál ki, tető le, azt lehúzod úgy
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Üdv!
Nem találtam McDonalds topicot.
Nem tudja valaki, régen úgy emlékszek, a shake-hez (eper, vanilia) ilyen vastag szívószálat adtak.
De még nagyon régen.
Évek óta agyalok rajt, h nem jól emlékszem, és az nem a Mekiben volt, vagy valóban sokkal vastagabb volt?Utálom amúgy, h behorpad a homlokom, mire megiszom a poharat.

-
lenox
veterán
Mondjuk en azt nem ertettem, hogy erre hogy szednek ossze 700 milliot. Ugy ertem hetvegen Schumacher rallyban meri ossze erejet Loeb-bel, erre adna valaki penzt? Es amugy ilyen van is, ROC, de nyilvan nem ilyen nagysagrend. Szoval 5 millioan befizettek $100-t?
-
válasz
concret_hp
#59416
üzenetére
mer' nincs ki a négy kereked...!

-
mark!
őstag
válasz
concret_hp
#59412
üzenetére
bevállalta a boxot egy visszavonult boxoló ellen, box ringben, box szabályokkal. 7kört bírt, és utánna is állta a sarat. ha a bíró nem fújja le, ki tudja mi lett volna.
kéne játszaniuk pár hónap múlva egy visszavágót, mma ringben, mma szabályokkal. hidd el, haza pályán szétkapná

-
ToBeY
nagyúr
Ez egy sz@r box meccs volt...

-
tildy
nagyúr
Ha már munkahely, tegnap beadtam a felmondást. Lehet orosz rulettet játszom, ha már esik akkor zuhog, megint minden egyszerre történik....
-
bobsys
veterán
válasz
concret_hp
#59403
üzenetére
neked nem valami 16 eves corsad van? Inkabb ne tankold tele, ha elviszik akkor nem buksz annyit

-
rushty
őstag
válasz
concret_hp
#59403
üzenetére
Lepkefing lehet bárki számára.
-
szőröscica
addikt
Malata Szeged
-
mark!
őstag
válasz
concret_hp
#59403
üzenetére
idő után kapsz úgyis kerékbilincset
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
concret_hp
addikt
nem sokára a nyílt utcán fog parkolni a verdám tartósan, székes fővárosunkban. arra gondoltam veszek bele egy kormányzárat vagy vmi ilyesmi. az ilyen <10K forintosak érnek valamit?

-
válasz
parandroid
#59399
üzenetére

de a napirajz is ütött ma.
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Inno3D GeForce RTX 4070 Ti X3 12G - Karácsonyi akcióban!
- Redragon Kumara K552 RGB Brown Switch magyar billentyűzet
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 6 - i9-13980HX, 32GB, 2TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es Z890 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- OP AudioCodes C450HD Ip Phones - Szines kijelzős - Teams/ Zoom telefon - Új dobozos
- Samsung Galaxy S10 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4145
- Panasonic CF-20 ütésálló, ipari notebook & tablet számlával, garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Razer Barracuda X Chroma Black gamer Fejhallgató
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

Szoval lehet kompromisszumot ell majd kotni, es egy jo allapotu 10 evest venni neki, tamogatas nelkul.
Sőt, úgy rémlik, már vezetni is látta.




, 136LE. Elég jól fel van extrázva, meg elég jól is megy. Ez már az utolsó verzió, pont 2014-ben volt a váltás, elég nagyot sikerült ugraniuk felszereltségben, komfortban, és összhatásban. Ja, és ez már saját fejlesztésű motor, nem a rosszemlékű pözsó-örökség. Már csak az a bánatom, hogy ritkán kapom meg az asszonytól.


én meg jobban bringázok náluk


