Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Mini-ITX
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz
bitpork #78079 üzenetére
Ha ez megnyugtat, a Cayenne céloközönsége pontosan az, mint a Touareg/Q7/X5/ML Mercié.
#87091: Azért van baj, látom. Mekkora mázli, hogy nem kell ilyet venned. A sok balfasz meg szívjon csak vele. Amikor meg megy használt piacra, úgyis sorban állnak érte a balkáni nepperek, mint az összes hasonló luxusdömperért. A sportautók más tészta, bár ahogy látom, abból is a lepukkantak mennek keletre, ott még meg lehet fusizni kicsit, kivsit ezt kikötjük, abból beleteszünk óccsót, aztán mehet a fikázás, hogy de szar ez a porse.
p
-
Keddtol fizetos a parkolas, Miskolcon egy szem parkolasi iroda van, ahol megvehetem az idei evre hatralevo, idoaranyosan maradekot a 80 ezres kombinalt parkoloberletbol, hatha most egy ora sorbanallassal meguszom.
Remelem bp-n ennel meg bonyolultabb a parkolas. /s
-
-
-
A Porsche nem hétköznapi értelemben vett autó. A klasszik bogárhátúból négykézláb kell ki és be szállni, ráadásul lehagytak róla minimum 2 ajtót. Ráz mint az állat és nem mellesleg annyit eszik mint 3 más normális autó. Ez a ki-beszállást leszámítva igaz minden modelljére azzal hogy egy fékcsere könnyen megüti a 1,5 milliót. Egyszerűen értelmetlen a létezése számomra. Pont mint a lambónak meg ferrarinak -bár ezeknek legalább a formája szebb a szememnek. Eladhatatlan márka (barátom aki Porsche megszállott lassan 35%-t engedett az árából és semmi) csak fanatikusok és futóbolondoknak való. Az milyen már amikor a fel nem melegedett fékek miatt folyamatosan sikít a kocsi? Vagy hogy 300-400km- t mész el egy tankkal városban ha csak egyszer is lenyomod a gázpedált komolyabban?
-
EQMontoya
veterán
-
fokukac
nagyúr
ma csupa jó hír van. 349 az euró..! nem lennék most a hanyatló nyugat helyében..!
és PEtike is jelentette, Mongólia és Grúzia is elfogadja a védettségi igazolványt..!
Végre itt a keleti nyitás...A hova menyjünk nyaralni idén kérdésre itt a válasz. Mongólia visszavár.
-
Cicero
őstag
Porschékban azért manapság is ritkán látni kőbunkókat.
-
válasz
venember83 #78073 üzenetére
A zacskok kilojaert nem sokat fizetnek, az autok akkujaert viszont igen, azt le is adjak emberek. Hasonlora szamithatunk itt is szerintem.
-
-
Cicero
őstag
Nem csak az újrahasznosítással, a bányászattal is komoly környezeti gondok adódnak, ráadásul a Föld ritkaföldfém készletének nagy része Kínában található, ami geopolitikai következményekkel is jár.
Kockafejként azt tudom mondani, hogy atomerőművel / fúzióval elő lehet állítani hidrogént, azt meg lehet tankolni az autóba.
A PorscheMacanCayenne tulajokra meg én is irigykedek. -
venember83
nagyúr
Épülnek az újrahasznosításra szolgáló üzemek, 80%-os ujrafelhasznalasal számolnak az első időkben.
Ez szép, de pl. nagyon egyszerű zacskókkal, PET-palackokkal sem tud mihez kezdeni az emberiség a saját borzasztó természete miatt (lásd a teleszemeltelt erdőket), ehhez képest meg 5-10 éven belül jönnek az autók többszáz kilós akksijai?
Csikós relevanciáját számomra az autós újságírói múltja adja, ennek alapján talán hitelesnek tekinthető, persze tény, hogy nem az új villanygenerációt képviseli az újságírók között (H. András, Bazsó jut eszembe a villanylobbi szószólójaként, na Csikós tuti, hogy nem ehhez a párthoz tartozik). Nyilván ez nem a legtudományosabb megközelítés, csak épp ez ugrott be példaként, mivel a minap láttam a videót.
FehérHolló: Sajnálom, hogy nem a legjobb példát hoztam, csak ez a videó ugrott be emvy kérdése kapcsán.
-
FehérHolló
veterán
válasz
venember83 #78070 üzenetére
ennél tudományosabb okfejtést is hallottam már.
a vizet pont nem szereti annyira.újrahasznosításnál főleg az a gond, hogy a ritkább fémeket nehezen lehet belőle visszanyerni és ezek bányászata is meglehetősen káros a környezetre.
-
emvy
félisten
válasz
venember83 #78070 üzenetére
Csikós gondolatai miért relevánsak a témában?
Épülnek az újrahasznosításra szolgáló üzemek, 80%-os ujrafelhasznalasal számolnak az első időkben.
De egyébként sem ártalmas a környezetnek, szóval nem akkora dráma. A bányászat elég problémás egyelőre.
-
emvy
félisten
válasz
venember83 #78068 üzenetére
Miért nehezen újrahasznosítható? Egyébként a Li-Ion nem különösebben környezetszennyező.
-
venember83
nagyúr
900 kg-nyi igencsak nehezen újrahasznosítható Li-ion-akkumulátor egy amerikai pick-upban az újkori környezetvédelem jegyében.
Itt mindenki hülye? Itt? Mindenki!
-
ToBeY
nagyúr
Csak hogy milyen a "szerencsém" van mostanság
Hónapokat várok hogy egy rendes oltóanyaghoz jussak.
Végre hétfőn eljött a nagy nap,átutaztam érte a fél várost,szakadó esőben álltam sorba egy csomót.
Erre kedd délután hív a háziorvos,hogy van moderna kell-e?!
Az élet kegyetlen -
parandroid
félisten
válasz
fokukac #78064 üzenetére
Történelmileg és praktikusan úgy alakult a hagyomány, hogy az út mellé közvetlenül fasort ‘kell’ ültetni. Ennek rengeteg előnye van (árnyék, nyomvonal jelölés, szélárnyék, hófogó, stb), az, hogy hozzászoktunk, és szépnek találjuk, csak a ráadás.
Ugyanakkor az út fölé belógó lombozat, vagy akár a csupasz ágak azzal, hogy kiválóan lecsapódik rajtuk a nedvesség, valamint a csapadékot is felgyűjtik, és utána sokáig csöpögtetik, valamint azzal, hogy utána árnyékot tart, amivel lassítja az útra kerülő nedvesség felszáradását, így összességében egy olyan eróziós tényező, ami nagyban hozzájárul az utak borzasztó állapotához. Ehhez még hozzájön persze a hozzá nem értő, korrupt, mindent elcsaló, beleszaró építés is, és ez így együtt tadam: tiszta balkán!
p
-
-
tbs
addikt
nekem az a furcsa, ha szelesiteni akarnak, akkor miert mindket oldalon turjak szet, eleg lenne az egyiken... (nem ertek az utepiteshez sem)
-
Vérboci
addikt
válasz
fokukac #78061 üzenetére
a 110-es szakaszon egy ideje a gödrök mellett ugrató is van már (velemilyen híd dilatációnál lehet megnyújtani a rugókat, aztán odaverni az olajteknőt)
én szeretem amúgy azt a részt, mert legalább a "dömpereket" ott ki lehet kerülni.
szerencstől meg úgyis jön a szüttyögés a szüretelős traktorok mögött.
mivel sokat jövök megyek mindenfelé, én az útépítésnek (ha elkészült) amúgy nagy barátja vagyok, így a kétsávosításnak is.
a favágásnak nyilván nem, de gondolom, majd ültetnek valahol ugyanennyi csemetét. -
fokukac
nagyúr
válasz
Vérboci #78060 üzenetére
hát én picit régebb óta járok arra, igen, sokáig jó volt.
A keresztek azért vannak, mert az emberek hülyék... előznek amikor jönnek szembe, aztán puff. Nekem nincs bajom azzal, ha fasor van egy úttól 10 méterre. Sokkal jobb, mintha úgy kell vezetni, hogy szembesüt a nap.De van előtte a másik "gyorsforgalmi szakasz" - Felsőzsolca és Gesztely (a Hernád) között egy 8 km-es szakaszt már szélesítettek. 2006-2007-ben. "gyorsforgalmi útnak" csúfolták. Ki is raktak 110-es táblákat.
De olyan jól sikerült megtervezni, hogy a 8 km-es szakaszon van egy körforgalom, és két lámpás csomópont a semmi közepén, 70-es táblával.
Jössz Miskolc felől, lefordulsz a hármasról, ki van rakva, hogy 110, majd egy kilométeren belül újabb körforgalom..., hogy fékezz le. Aztán 2 km múlva újra. És újra. Ez nekik a gyorsforgalmi. És, ez a rész már így 15 év után olyan állapotban van, hogy én fel se gyorsítok 110-re, mert tiszta lyuk, minek.
És most ez lesz itt is. Sokkal fontosabb lett volna a szélesítésnél, az, hogy ne legyenek lyukak, vagy, hogy kikerülje a falut / várost,, ne legyen szintbeli kerestzeződés minden bokkornál, stb. de nem.és közben kiírtunk minden fát.
annyira nem figyelünk fontos dolgokra... egy fa is fontos, nemhogy 1200. Nem hiszem el, hogy ezt nem lehet máshogy ebben az országban. -
Vérboci
addikt
válasz
fokukac #78059 üzenetére
4 éve járok ugye rendszeresen győrből sátor aljára (csütörtökön is megyek). A 37-es útra sokmindent lehet mondani, de hogy jó lenne \ lett volna, azt nem.
Szerintem hasznos a szélesítés, mert kevés olyan út van még az országban, ahol több kereszt lenne az út mellett mint itt. A sok hosszú egyenes száguldásra csábít.
A fákat persze sajnálom én is, és a táj is "furcsa" lett, de az első hibát nem az követte el, aki kivágta őket, hanem aki elültette.
Így, ilyen, ennyi és ekkora fáknak semmi keresnivalója az utak mellett.
Persze menjünk lassabban. De úgysem megyünk. -
fokukac
nagyúr
Kis hazai élménybeszámoló.
Fél év után végre voltunk hétvégén a nagyszüleimnél Hegyalján.Láttam, hogy az M3-as állapota nem lett jobb a tél folyamán, lyuk hátán lyuk, toldozva-foltozva, ahogy kell egy büszke és erős országban. De már ott is, ahol egy éve még jó volt (pl. a kisebb forgalmú M30-ason is)
De ez még mind semmi. A 37-es út "gyorsforgalmi része" is olyan már, hogy egy m2 sima felület nincs, úgy szét van fagyva.
És aztán mész tovább Szerencs felé, ahol eddig 2*1 sávos volt az út, de legalább sima: az út mellett egy szép, 50-100 éves nyárfa-sor volt, és bazzeg, Gesztely és Szerencs között az ÖSSZES fát kivágták, mert szélesítik az utat. Nem ott csinálják meg előbb, ahol szar, hanem szélesítik, ott, ahol amúgy jó.
20 kilométeren át, az út mind a két oldalán az összes fát kivágták. Rákerestem, megtaláltam róla a cikket, hogy 1201 db fák vágtak ki.
Az szerintem több, mint egy városliget, egy kisebb erdő. És nem is volt szempont, hogy legalább néhányat megtartsanak, vagy, hogy szép legyen, vagy zöld szemlélet...
Nem, ott maradt 20 kilométeren át a pusztaság. Nekem, aki 40 éve járok arra, ez valami olyan furcsa látvány volt, sokkolt.
És ez ma így megy Magyarországon.De remélem, építenek majd megint egy 20 km-es gyorsforgalmit, amire odabasznak még 5 db körforgalmat és lámpás kereszteződést, hogy le kelljen lassítani...
-
kraftxld
félisten
Ezen jót röhögtem, megkapták a gendersemlegesek amit akartak
[link] -
gaborbol
őstag
válasz
Viktor0610 #78056 üzenetére
Ezen lepodtem meg en is par napja , ugy latszik Cicero sem kapta meg a latin beugro kerdeseket
-
-
válasz
parandroid #78053 üzenetére
Bezzeg ha szerepelnének, pont elérné a hírdetés a célközönséget.
-
Marcsello31
őstag
-
NoLF
veterán
válasz
parandroid #78051 üzenetére
hát az 5G álló kutyakosztüm/rágóka/űrszonda mintás alsónemű azért talán elég árulkodó
-
ToBeY
nagyúr
válasz
concret_hp #78046 üzenetére
Akkor te sem tudod, hogy DLC-t mikor kapjuk meg hozzá? Hiába beszélek a vállamhoz Bill Gates nem válaszol
-
ToBeY
nagyúr
Úgy tűnik kicsit megöltem a topicot sorry not sorry
ma én is megkapom az 5G chipet
Nagy mákom van ahogy elnézem hogy BP kaptam időpontot,mvel volt aki Dunaújvárosban kapott csak -
fokukac
nagyúr
válasz
Viktor0610 #78039 üzenetére
nicsak, még egy régen látott modi!
hát mi van itt, rijúnion?Amúgy ez a p@na volt a srác eddigi legértelmesebb hozzászólása, nehogy már bántsd pont emiatt..!
-
-
Tim82
félisten
válasz
Viktor0610 #78039 üzenetére
Mondjuk azért, mert szerencsétlen egy, a konkrét topikban hosszú idő óta létező belső poént próbált (amúgy annak ismerete nélkül) alkalmazni, pont nem kéne leb@...
szúrni.
-
ToBeY
nagyúr
válasz
Viktor0610 #78039 üzenetére
Valóban elférne,ha az első vagy második ilyen lenne,de sajnos a sokadik.
De lehet én vagyok erre már túl szenzitív... -
-
ToBeY
nagyúr
válasz
Marcsello31 #78037 üzenetére
Azért az komoly, hogy a kereső használatával még mindig komoly gondok vannak... [link]
-
Marcsello31
őstag
válasz
Marcsello31 #78036 üzenetére
Akik meg kapták az oltást, nekik nem volt mellékhatásuk?
Nekem sajnos aKad, de jobb mint maga a vírus.
120 vérnyomás mellett elkezdett dobolni a jobb fülemben lévő ér néha,
Meg kapar a torkom.Jól belettem oltva én is.
-
Marcsello31
őstag
Pin@.
-
tbs
addikt
válasz
Winner_hun #78034 üzenetére
grat. nagyon cuki.
-
-
fokukac
nagyúr
válasz
bitpork #78029 üzenetére
persze.
de azért van egy bajom az ilyen ábrákkal, ti. hogy nem igényelnek gondolkodást vagy értelmet...
Az, hogy 2008-ban 150 Ft volt a dollár, (144 volt a minimum), most pedig úgy 300 körül van, nyilván marginális eltérés...
Arról pedig ne is beszéljünk, hogy akkor 20% volt az áfa (régi szép idők), és a jövedéki adó is alacsonyabb volt. -
válasz
bitpork #78025 üzenetére
Valahol ott keresek, párom valamennyivel többet, és nem mondanám hogy minőségileg jobban toljuk mint mondjuk öt éve, pedig akkor fele ennyit kerestem/ünk. Nem élünk pazarló életmódot, hitel csak a lakáson van egy kevés, mégsem lapátolom az anyagi bevételt. Fura hogy elértéktelenődött a fizetőeszközünk.
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
Vérboci #78024 üzenetére
A problema szerintem abban a keresendo, hogy szepen sikerult leertekelni a forintot, a fogyasztasunk jelentos resze pedig import.
Szoval a KSH hazudhat barmit az altala osszeallitott, a valos fogyasztasokat semennyire nem tukrozo fogyasztoi kosar altal szamolt inflaciobol, a valosag pedig az, hogy az elmult evek inflacioja nem 3-4% volt, hanem inkabb 6+, es ekkor kijon, hogy a legtobb embernek bizony vasarloerteken csokkent a fizetese.Ezert van az, hogy az arak tobbet nottek, mint a fizuk.
-
Vérboci
addikt
válasz
bitpork #78025 üzenetére
én 300 nettónál azért jóval többet hozok haza, de speciel a zasszony meg csak a felét.
nyilván az igényeink is inflálódnak, de mivel elég nélkülözős gyerekkorból jövök (sajnos annak minden pszichológiai tünetével a mai napig), nem tudok nyugodt szívvel, szó nélkül kiadni mondjuk 4000 forintot valami közepes éttermi kajára, ha az 1 éve csak 3000 volt, és én nem keresek 30%-kal többet. hová lesz az az 1000 forint?persze az is érdekes hatás, hogy a kisker árak mennek felfele, az autóipar ugyanekkor folyamatos árcsökkentést követel \ ír elő a beszállítói láncban.
-
-
Vérboci
addikt
az áremelés? az nem hiba, az következmény.
a hiba az, hogy szarabb lett a pizza, meg az, hogy a drágább pizzához az én fizetésemet nem igazították hozzá.
tegnap vettünk 3 kebabot, 3900 forint volt.
nem volt az olyan régen, hogy fekete-fehér fotó legyen róla, amikor ennyiből étteremben, itallal együtt is megvacsoráztunk.ugyanakkor pl. a felszolgálók (pl. becses nejem) fizetése - fogalmazzunk úgy - ettől eltérő ütemben nőtt
bosszantó, hogy mindig nyílik az olló, és a dolgok egy egységnyi drágulását nem egységnyi fizetésemelés követi.
én pl. 2017 óta nem kaptam egy forint emelést sem. Persze, váltsak munkahelyet...
De 2017-ben b*szott jó fizuval vettek fel, 2018-ban új emberként nyilván nem is járt emelés. 2019-ben emelést nem, de a s*ggem alá egy céges szekeret kaptam. 2020-ban járvány miatt ugye mindenki behúzta a féket, de most 2021-ben még nem találtam indokot, aztán mégse akarnak emelni.
Pedig most már 2017-hez képest maximum "jó" fizum van. De ilyen infláció mellett jövőre már "nem jó" lesz belőle. -
-
-
ToBeY
nagyúr
válasz
parandroid #78017 üzenetére
Ja értem
Az a tény megnyugtat, hogy a rendes sörből szeretem a búzát(hoegaarden nagy kedvencem) ,stout-t,porter-t?
És nem vagyok ratykómatykó (nem mintha ez probléma lenne)
-
ToBeY
nagyúr
válasz
parandroid #78014 üzenetére
Félve kérdezek vissza mit?
-
ToBeY
nagyúr
Mai nap sikere,sikerült időpontot foglalnom pfizer-re
-
tbs
addikt
gulden draak - meg mindig
-
ToBeY
nagyúr
válasz
parandroid #78007 üzenetére
Igen,szeretem ha valamilyen ízű a sör.A sör sört nem szeretem.
Esetleg barna "Stout" szeretem még
-
-
Vérboci
addikt
-
ToBeY
nagyúr
válasz
parandroid #78003 üzenetére
Sör alatt én craft-ra gondoltam,(fehér nyúl,horizont stb)ha már egy évben 2x iszom sört,akkor belefér egy normálisabb.
Bár tegnap ittam soproni málna /meggy ale-t az nem volt rossz,és olcsó is volt. -
Vérboci
addikt
válasz
parandroid #78003 üzenetére
hát én sem ma ittam házon kívül sört...
de annak fényében, hogy a helyi pizzéria a járvány óta háromszor emelt árat (a pizza meg csak szarabb lett), tippre 800-900 forint egy "csapolt borsodi" valami mezei helyen.szerk.: meg is néztem a honlapjukon: 750 a korsó csapolt krusovice
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Autós topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Adobe Photoshop
- Mikrotik routerek
- Windows 11
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- További aktív témák...
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- Bezámítás! Apple Mac Studio M2 ULTRA 2023 64GB 1TB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 7 128GB Yettel Függő 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest