Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz EQMontoya #45694 üzenetére

    Az 1,8-as MX-5 valami 140 ló az alig egy tonnához, ráadásul lent ülsz az aszfalton, amitől téged is nehezebben evsz észre egy SUV, meg csúnyábban is néz ki, ha frontálisan ütközöl. A Mini ezzel szemben azért durván bumfordi, és ennek a nagy része passzív biztonsági felszerelés. Ráadásul a kis egykettes turbó valami 75 lovat tud magából kisajtolni (jó, a turbó miatt azért nyomaték van), szóval azért nem versenyautó ez sem, ellenben a futóműve azért ennek is viszonylag megengedőre van hangolva, és annyira azért nem alulkormányzott, mint egy akármilyen kiskategóriás társa. A hátsó ülés meg ehet, hogy csak kéthavonta egyszer jön jól, de akkor nagyon. Amúgy sem vagyok egy boyracer, az utóbbi években kimondottan nagypapisan vezetek, nekem a 110-es krúzolás is tiszta élvezet már, az autópályás 140-es utazótempó sokszor kimondottan stresszel, és nem azért, mert a Mazda nem bírja, vagy mert nem viselkedne jól nagyobb tempónál.

    Röhögtem magamone gyébként, hogy az első két helyre kijött a Polo és a Mini, gyakorlatilag a skála két ellentétes végpontja, az egyik egy unalmas, szürke kisegér, a másik meg egy vagány kis gyösz. aztán úgy gondoltam, nem vagyunk még 40, VW-t venni ráérek még majd 10 év múlva.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák