Hirdetés

Aktív témák

  • fokukac

    nagyúr

    ez nagyon vicces.

    kinyomoztam, hogy az eu jog szerint 250 euró jár annak, akit nem szállít
    időben a légitársaság. voltam a british airways irodában ahol azt mondták,
    hogy oké, de csak az interneten a BA honlapján lehet reklamálni az erre
    aktulizált form-on.

    fel is mentem, beírtam a járatszámot, a helyfoglalási számot, meg mindent,
    amit kértek, majd közölték, hogy

    ''We regret that we are unable to proceed with your claim.
    The cancellation of this flight does not qualify you for compensation
    under EU legislation because the cancellation was caused by circumstances
    outside of our control.

    For a description of the extraordinary circumstances outside British
    Airways' control, please click here.

    For full details of your rights under the legislation, please click here.''

    ''British Airways cancelled your flight due to extraordinary circumstances
    outside British Airways' control. Under EU Regulation 261/2004, these
    include (but are not limited to)


    > Bad weather
    > Security risks
    > Unexpected aircraft technical problems
    > Strikes
    > Air Traffic Control problems
    > Airspace restrictions
    > Other acts of third parties outside British Airways' control.

    Any of these circumstances may have a knock on effect on aircraft or crew,
    resulting in subsequent flights being cancelled.''





    Magyarul, hogy nem ők a hibásak, pedig ők (is) sztrájkoltak, basszák meg.
    pontosabban a sztrájk azért indult, mert a BA kajabeszállító cégénél
    kirúgtak 600 embert. ők kezdtek tiltakozni. (vicces volt, mutatták a
    tévében a tiltakozókat, és ott volt a több száz indiai, turbánban) és
    szolidarításból csatlakozott hozzájuk a British Airways földi személyzete,
    a csomagkiszolgálók, stb. konkrétan ezért nem mentek a járatok, ezek a
    bunkók meg arra hivatkoznak, hogy nem is ők a hibásak. vicces.

    én meg ezért vártam 30 órát.
    :(((
    [kép]
    grrr.

Aktív témák