- Windowsos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
nmemlekszem
csendes tag
válasz
nmemlekszem #6399 üzenetére
sry, lejárt a szerk mire előkotortam,nem 2 hanem 3 nitro és 1 slingshot volt. [link]
-
nmemlekszem
csendes tag
Köszönöm, gyors mentem párat kék rugóval még, mert reggel valami csoda folytán f@szán tapadt és hogy legyen viszonyítási alapom.
Sajnos csak imp ment bele pirosból, de tényleg jobban fordul, városban frankó, viszont ha huplinál patkázok akkor már meg-megcsusszan, bár ez a kéknél is volt ott kicsit később indult meg, de sz@rabb volt megfogni.
Egyenlőre időket nem mentem, traffic szokás szerint nem akarja, meg nitro sincs sok..
Igen 1 pályán sajnos elég sokat kell küszködni mire összeáll és akkor még jönnek a civilek, bár van ahol nem szórakoztam annyit, de olyan is ami egyáltalán nem fekszik. Nálam mostanában csak akkor jön kocsi ha már frankón ívre rakom, örülök magamnak, azt kanyar közepén amit nem láttam be megjelenik. Az egyenesek, enyhe kanyarok persze tiszták egy darab civil sincs...
Azt vettem még észre, de lehet csak jó pillanatokat fogtam ki, hogy amikor a játékban hajnalodik sokkal kevesebb a civil kocsi, mint egyéb időben, ez eddig is így volt és csak nekem nem tűnt fel?(#6392) tutuhawer
Hát nem tudom... Ezt a 2:34-et láttam már korábban, időben lehetséges lehet, de állítása szerint ismeret, gyakorlat nélkül mente ezt, azt kizártnak tartom. Az autóba lehet benne van,de hogy mindezt begyakorlás nélkül az már... Bár tudom vannak profik, de szerintem a gyakorlás és a pálya ismeret náluk is szükséges, max gyorsabban/ jobban megy majd nekik.
Az 1:15 köridő meg szinte tökéletes kör kell legyen, én akkor mentem 1:15/ kört amikor csak 1et falaztam az alagutas levágásnál, de azt is azért, mert ha lassítok többet vesztek vele, illetve nehéz ott eltalálni a féktávot, hogy jó legyen.
Én pup nélkül 38-at jöttem eddig, kb 2 hiba volt benne és 2 kis karambol. 35-re már csak 2 nitro és 1 start slings.-el bírtam bejönni, de még itt is volt 1-2 karambolom, pedig egész jó forgalmam volt. És még most is tudok gurulni itt 2:55 környékén ha olyan a forgalom vagy épp formában vagyok -
UFO1
senior tag
válasz
SylarHUN #6397 üzenetére
Elvileg gumiból a kék is jó csak túlkormányzott lesz tőle és a zöld meg stabilabbá teszi nagy sebességnél de nekem egyelőre marad a S, S, K futómű olyan 7-es busz szerűen fordul tőle de ha megcsúszik annyi keresztbe is áll.
Az LFA-val (nekem alapon a valentin napi van) nem mentél Perersburg Damon nagyon tapad bár csak pár kört mentem de így is 1,24 kört lehet menni vele minden nélkül és még van benne pláne egy jó tuninggal. -
-
UFO1
senior tag
válasz
SylarHUN #6379 üzenetére
Melyik motorral, stb. ment jobban az utóbbi zölddel?
Gondolom sokan látták, de hátha nem mindenki: Ken Block's -- Ford Fiesta
-
tutuhawer
őstag
válasz
tutuhawer #6390 üzenetére
mindannyiszor ott volt a trükk előtted, nagyon sok magyar sofőr, ügyesebbek, gyengébbek is mondták, te meg mondtad itt a magdét. Most tedd le ezeket az időket nulla tapasztalattal olyan tuninggal, és elnézést kérek tőled utána.
Bárki megpróbálhatja a stadium and hw1 és rouet 55 pályákon a nitrómentes időket. -
tutuhawer
őstag
válasz
nmemlekszem #6380 üzenetére
valóban nem mindig könnyű megállapítani, ez így van. De én is gratulálok Nfree barátomnak, a route55 szép teljesítmény nagyon. Gyakorolta, ment rajta, megismerte - nyilván. van azonban egy fickó, Noxwill cimbije - én csak úgy hívom, hogy Isten - ,akivel csak úgy begördültünk route 55-re, és megcsinálta ezt:
[link]
hát ezért merészeltem szólni noxwillnak, és még én vagyok a szemét. -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #6375 üzenetére
"XY igenis komoly sofőr, és számolni kell vele"
Nem minden hozzászólásodba kötök bele, de ebbe igen. Utálod a csalókat, nyomkodod értelmetlenül a report gombot, mert valljuk be, értelmetlen sajnos, eközben semmit se teszel a csalók ellen. Ezért kötök beléd, és még párszor megkapod a magadét, tessék, az első bizonyítási lehetőséged:
[link] -
sunny84
senior tag
-
milomi
tag
NFree annyit hogy igen az Exige-t csak egy E30 tudja elverni T2 ből.. de az is rajtnál... 150 fölött úgy gyorsul az Exige hogy nemvolt még olyan E30 amit nemtudtam elkapni a verseny végére... hozzá teszem a kanyar sebbeségnél nincs jobb az Exigéjétől
Azt megjegyzem mellé van AUDI A1 em RX7 RZ , Boss 302 , és MEgane RS
Rendőrös
és az Exige.. az Exige mindent ver
-
NFree
addikt
válasz
SylarHUN #6378 üzenetére
Irigy vook
Kellene , nekem egyszer egy ien verda az exige-t csak ezzel lehet szerintem megverni.(#6380) nmemlekszem
Nos az rs Motor:Z13-7, Turbó
7-9,Váltó
6-9-4,Rugó, Fék, Guma=Mind ventura pro tuned.
Route 55=Hát köszönöm.
Annyi lenne még tegnap óta Central Coaston ,megyek bizonyos okokból. hajtom a másodpereket , tényleg 1-2 mp-ről van szó, és arra megtanított , nagyon sokat kell menni , hogy összehozzon az ember egy jó eredményt, és ez mindíg a szerencsén múlik(trafik)
de, hogy ez összeáljon apáim , tegnap óta nagyon sokat szenvedtemm idegeskedtem , mert mindíg csak egy kicsi hibádzott. de megvan.Más
Nem tudjátok [erre]
pontosan most mien képet , kell küldeni ??? -
WASPZotya
tag
nekem a lancia nagyon bejön, bár mióta a frissítés volt szerintem basztatták, mert mintha jobban csúszkálna néha, de szokás kérdése.
Így néha jobb a kanyarokban. -
WASPZotya
tag
És a cayman s milyen?
Még nem hívtam be a starter packból, csak a suprát, de az fos.ha az is fratyi akkor csak a másodlagos profilba hívom be és jó lesz helynek ha eladom. -
WASPZotya
tag
Van vmi hír hogy a 911 GT3 RS visszajön e a játékba?
Sok jót olvasok róla, ki kéne próbálni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
SylarHUN #6379 üzenetére
Ez nagyon baba lett.
Rohadt csalók, Z4-es bmw-vel 507-es végsebesség, a második srác meg 486-al ment. Hát persze...
-
nmemlekszem
csendes tag
(#6343) tutuhawer
Igazad van véletlen is lehet, de már sajnos a barátoknál is történtek furcsaságok...
Multin meg nálam sokszor rosszabb az arány, van amikor 5/5 csaló volt kezdésnek mostanában, igaz van olyan is, hogy vezetni sem tud/nem ismeri a pályát és sok nitroval megfogható. De jelen pillanat 14 nitrom van.. Slings. van bőven, de multin nálam sem megy, meg azért kell a nitro ha előzni vagy hibából, ütközésből gyorsítani kell(#6344) NFree
Egy printet vagy adatokat küldenél az rs-rõl, hogy mi van benne pontosan amikor nem csúszkál? Bár lehet a ccx-nek kéne nekiugranom, mert azt most sikerült teljesen félretuningolnom.Az időknél meg tényleg érdekes, szerintem megállapíthatatlan, hogy valaki csal e, pláne ezt az m3 esetet látva. Én pl veronán látom most már 100-on kívül vagyok, amikor mentem 1:17-et 1 slings, 4 nitro, 1 ready akkor voltam 70. környékén, volt még benne simán 2 sec, de azóta sem tudok bemenni ez alá semmivel, sőt sokszor azt hozni se.
Szerk: A Route 2:35 tényleg szép, grat.
-
NFree
addikt
válasz
tutuhawer #6372 üzenetére
Asszem beszéltem ma vele , jah majd megdumáljuk , holnap
Elvileg megvan az 1 hely (Gallardo champ.) , beküldtem a képet , majd elbírálják a nagyok , a méreg csak az , hogy az nfs-com. nem frissítette, ma egész nap azt nyomtam iszonyat szenvedés , 0.05sec ért. és félek , nem lesz elég , mert belehúznak majd a többiek is. -
tutuhawer
őstag
Épp Noxwill hozzászólása kapcsán akadtam ki. Nem kell offtopicban írni, mert pont ide tartozik. Pont ránéztem, és lenullázták a
játékostembert, aki miatt nem írom be a mottómba, hogy Hungary. Ez kicsit feldúlt, holnap feldúlom a 3-as csetet is az ügyben, az hétszentség. Közben megnyugszom, és elégtételt kezdek érezni. Holnap több minden kiderül, egyelőre haladjunk, dumáljunk, stb, én meg közben dolgozom, hogy holnap tudjam fordítani a kézikönyvet. A nagyja megvan, az apró módosítások kellenek, és fasza PDF-ben meglesz a könyv. Van itt,aki tud wordből szépen PDF-et csinálni? dobjon nekem egy privátot, kérem, sok magyar kéri. köszi
szerk: pffff, rohadt csíterek... röhej -
NFree
addikt
válasz
tutuhawer #6370 üzenetére
Tutu , mi bajod van
, nem szoktál te ijen lenni
, mindíg vidám semmi nem hoz ki a sodrodból , mi van? Arról nem tehetsz , hogy mindenki a top100-as kollégák közé sorol még én is , ha a technika alattad lenne, biztos vagyok benne
, s meglessz építve a McLaren teljesen, oda csapsz majd.
-
Norwich
tag
Elkezdtem csinálgatni egy McLaren-t.
Akinek lenne ötlete/javaslata h mit változtassak az nyugodtan szóljon!
Úgy érzem h egy ideig gyorsul de utána már nem nagyon akar.. -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #6366 üzenetére
ha nem szombaton reggel írtam volna, nem is érdekelne igazán az ügy , de így kommentálok. Még reportolni se tudod indokkal, hát ezen nevetek. Nem ez a harc a csalók ellen, hanem reggel majd megmutatom, hogy mi. MINDENKI szépen előgurítja a porsche 911 gt3 Rs-t, ha van mód, akkor a rendőröset, és a képen látható trükköt megcsinálja. Ha nem megy, rányomhatsz majd a report gombra. Ha pedig megy, amit prezentálok, én fogok elnézést kérni, minden fórumban. Rohadjak meg, a facebookon is megeteszem. Reggel itt a fórumban találkozunk, előkapok pár HD fotót
-
janihunk
senior tag
-
callmeakos
veterán
Rohadt cheaterek már gondolkodnak is....
Eddig is feltűnt hogy sunyin használják azt a fostos hacket de most lett számomra világos ez a történet...Most mentem 1v1 meccset egy Z06 Carbon editionnal amin semmi tuning nem volt. Azonos szinten álltunk és jól is rajtoltam és vezettem is mindaddig amíg az a kis köcsög benyomta azt a szart. Feltűnően gyorsan ment el mellettem és amikor utolértem újra benyomta majd amikor kellően elhúzott mellőlem akkor kikapcsolta. Végsebessége 336 km/h Petersburg Dam-on, tehát még a végsebessége alapján még reportolni sem tudom indokkal....
-
NFree
addikt
válasz
janihunk #6361 üzenetére
Nem szivesen beszéllek le rólla , de nekem volt benne zöld rugó , s nagyon csúszkáltam , a fentebb említett barátom azt tanácsolta cseréljem pirosra és nekem bevált, de amit én leírok nem szent írás , csak legvégső esetben cserélj alkatrészt, nem merem ajánlani, mert akkora fan még nem vook.
-
UFO1
senior tag
Luxus sportkocsik (kedvcsináló) 2. rész
Most a frissen megjelent Valentin (rövidítve: „V”) napi gépekről lesz szó (a többi top T3-as jövő hétre tolódik). Mindegyik alapon vagy a megvehető (car dealer) cuccokkal próbálva.Lexus ISF (erről csak azért mert egyszerre jöttek ki)
Viszonylag stabil kicsit billeg (alapon) valószínű tuninggal javítható de így is sztem csak 35- 40-es szintig használható egy jó tuninggal utána a nagy vasak megeszik. Jó példa szinglibe is néha utolértek olyan lassú (50lvl-en). A „V” kivitel valamivel jobb végre 322 és N2O-val 350 (alap 271 és 292) tehát van benne tuning potenciál minden esetre utóbbi jobban tolja az orrát pedig ez 3-an ültetett és szélesebb a kaszni. A rózsaszín bisz-baszok amik repkednek körülötte elég geynek (édeskés) tűnik valószínű női autónak szánták. Árak alap 250E kp. ill. a „V” verzió 2400 boost mindenki eldöntheti érdemes e venni én nem tenném van tőle sokkal versenyképesebb T2-es.Chevrolet Corvette Z06
Esőként Cross őrmester Z06-osa (ugye ismerős az MW-ből vagy Carbon-ból)(/U)
A kaszni szélesített az alaphoz képest ráadásul speckó meg sem vehető típus 3-asan ültetett mint mind a 3 további. Egész stabil jól rajtol egy pöttyet tolja az orrát de kanyar előtti gázelvétellel ill. utána full gázra szépen fordul icipici drift kíséretében. Élesebb kanyarban egy hangyányit a kézifékre kattintva szépen bedobja a seggét de lassul tőle így valószínű versenyben ez nem használható. És ami még említést érdemel a hangja startnál túráztatva rekedtes brummogós, nagyon jó (olyan mintha bekapna a hajszárító egy pár hajszálat).Z06 The Beast
Szélesebb a kaszni emiatt kicsit rosszabbul rajtol (de lehet csak én érzem így) viszont rosszabbul fordul ez 100 mivel jobban tapad így kanyarban gázelvételre nem nem dobja be a farát de szokás kérdése. A sebessége megegyezik az előzővel viszont a nehezebb kanyarodása miatt időt veszthetünkZ06 The Beauty (Valentin napi kiadás)
Ugyan azt tudja mint az előbbi kettő összeadva. Stabilabb a „Cross” kivitelnél de mivel kisebb a stat-ja az előbbikénél gázelvételre jobban fordul. Ezzel a legélvezetesebb free-ben farolgatni egy megfelelően nagy placcon. Ugyan az a neon van rajta tehát itt is repkednek a rózsaszín csillagok. A sebességek 356 ill. 394 NOS-al utóbbi ezt alulmúlja 10Km/ó-val.
Árak sorrendben 5-5000 ill. 5500 de ez utóbbi jó lehet a kanyonra ha esetleg mégis lesz.Lexus LFA
Utolsónak hagytam a tortáról a tejszínhabot. Itt is félve kezdtem a teszthez mint az Aston Martin-nál Lexus hát luxus mi ez. Megdöbbentő hogy rajtol és halad az úton első körben Waterfront Roadon 0.56 mentem (minden nélkül) és ez pont annyi mint az első köröm az MP4-el (ma próbáltam és bele barmoltak szerintem megint). Tehát MP4 igen, de ahhoz képest sokkal stabilabb (MP4 alap LFA „V”). Mégpedig ezért: az előbbi pályán a csatornában az alagút kezdeténél egy N2O így a feljáratnál 335-el jön fel semmiféle sodródás orrtolás ilyesmi nélkül. Az első S kanyar 300Km/ó felett vehető (akár 310-320) a másodikban veszít ebből de olyan szűken fordul mint semmi amit eddig próbáltam (tehát nincs róla itt reszt). Nem kell gázelvétel miegymás szépen fordul úgy tapad hogy próbáltam a garázsba alá nézni nincs e egy porszívó beépítve ami odaszívja az úthoz de hát nincs alsó nézet. Egy hátránya van nagyobb bukkanóknál mivel elég far-nehéz feldobja az elejét de simább kisebb pukliknál ez nem jelentkezik. Nagyon jó kis gép nem is merek hozzápiszkálni míg elfogadható tuning tippet nem kapok hogy a stabilitása megmaradjon mivel így + 2 N2O-val közel úgy lehet menni vele mint egy MP4-el (ezért 354 + NOS 387 és 346 ill. 374 az alap sebessége). Ami még nagyon tetszett gátelvételre a következőt csinálja „mmmmm” (de ezt hallani kell) utána a full gázadásra meg felszakítja az aszfaltot ami még érdekes lehet a max. fordulatszáma 9000! Az alap verzió kicsit gyengébb de széles kasznival hasonlóan stabil. Áruk 5500 boost így jobban megéri a „V” verzió mivel sok mindet kapunk hozzá 3-as ültetést, üveget, neont, (és nem a csillagost) rendszámot, és egy széles kasznit tehát ez utóbbi nagyon ajánlott vételnek számít.Tutu
Egy kis megjegyzés amit nem vettem észre az SLR Mercinél elsőre a Cop verzión keskenyebb a kaszni mint a másik ültetett boostoson tehát ezért is csúszhat jobban nem csak a ballonosabb gumik miatt. -
odébbb
tag
válasz
geentleeman #6320 üzenetére
Jó Estét !!!!
Nyugi , nekem is ezt csinálja nem vagy egyedül vele .
Waterfronti gyorsulás , egy két ember über időket fut , hát mit modjak , végig kisérném azért ... , megtudná mi a magyarok istene , ez már azé felkur , mikor próbálja még megmagyarázni is , na mindegy ...........
szurjál be képppet ( ez a halálom ) ezzel kapcsolatba ... én élesbe vagyok rá kiváncsi , hogy a fészkes fenébe megy 0.50 alá ????? -
milomi
tag
Waterfront Road GT3 RS el 50:76 és 4 nitró + 1 juger ment el
képem is van róla , de aki segitene hogy kell ide feltölteni képeket én is szivessen meg osztanék itt 1-2 őt
Most meg RTR-X el 50:79 et
4 nitró + 1 jugger
-
NFree
addikt
válasz
SylarHUN #6356 üzenetére
Gratt
, egy kicsit irígy vook. Kössz az autó tippet is
Reggeltől próbálom összeszedni a 1.5mp et a Centralon , már teljesen ideg beteg vook , mentem már 1.53 kört elsőre , másodikra 1.51 et de nem tudom a 2-őt összetenni.
Összbe már volt 3.45.35 de ez elmarad az első hejtől 0.00.20-al hát nem idegesítő.(#6357) janihunk
mindenképp a kéket javaslom, eddig nekem bevált, s ahoz képest , hogy gyorsulásra és kanyarra építettem a porsét asszem a vége 366, körül van nitró nélkül.
A motort ne cseréld , majd csak esetleg a legvégén , szerintem faja , gyúrj rá a piros fékre rugóra gumira. de ezt csak én mondom.egy jó baráttól jött az infó és nekem ez segített.
-
janihunk
senior tag
Sziasztok. GT3 RS be melyik a jobb: Ez van most benne. És ezt nyertem: Klikk Szerintetek lecseréljem?
-
SylarHUN
senior tag
A CCX-em!
Nfree:
Mind a kettő jó.
A Zonda nehezebben kanyarodik, viszont jobban gyorsul.
A M4-12C ugyan olyan mint a 911 GT3-RS.
Szerintem. -
NFree
addikt
Srácok kis help kéne , valaki küldött be a gallardo futamra képet?
mert én küldtem csomót , de nem bíráltak mert mondták csak 1 kép kell,
de 1 képpel hogy bizonyítom , hogy a centralon voltam ? mert ugye a pálya nevét nem írja sehol, jaj izgulok , még kellen egy pinduri idő.
bakker 2. lennék 1.5mp el lemaradva
megyek belehúzokMás
Szerintetek McLaren és a Pagani , mien kocsi?? rs porsét meg tudja szorítani??Sylar-al mentem , csak akkor nem 911 volt nállam ,de biztatóan elgyorsult itt ott csak a trafik miatt tudtam hozzá közel menni egyébként elment volna , hogy nem látom , snake-el voltam.
Meg valaki segíthetne fordítani angolra , ha kell majd
-
NFree
addikt
válasz
SylarHUN #6352 üzenetére
Köszönöm
, nem volt egyszerű , sok próbálkozás mérgelődés , na meg power upp jókor jó időben, azok az emberkék aki power upp nélkül tudják , azok előőt meghajolok , de csak akkor ha mentünk vagy 3 kört, hogy lássam.
Próbálnék a waterfront road on is javítani de nem megy 52 alá nem értem -
NFree
addikt
válasz
callmeakos #6350 üzenetére
Köszönöm
Délután megsasolom
de 1 nap legalább míg begyakorolja az ember vagy több, na meg szerencse.
Route 55 : 2.35.315
asszem itt a vége részemről , 1 pici hiba volt , de már az is szerencse ijen sebességnél.
Még az a baj ijenkor rengeteg nitro elfogy bakker
, de gyúrunk vazze
-
callmeakos
veterán
Aaaaaz már komoly idő. TOP100 azon a pályán. Gratula
Lenne kedvem most rálicitálni de mivel tekintve hogy csak 90 nitró van a tárban és nem hiszem hogy mostanában boosthoz jutok így most ezt a kört kiagyom.Viszont még a múltkor a kedvenc pályámon is futottam egy aranyos 2:24:2-es időt. Ez pedig a Kempton Docks. Aki akar rálicitálhat. Azon a pályán 6 nitrót 2 juggert és egy Readyt használtam............
....... ja és abban a körben még frankón elengedtem egy 5-6 tizedet a buzeráns trafi miatt......
-
NFree
addikt
válasz
OctoCore #6347 üzenetére
Te merre játszogatsz a játékba , diamond uninon, waterfront road , eagle drive, universiti way, ezek általába mindíg tele vannak.
De, én mindenhol belléjük botlom, biztos csalókkal rak össze a game mert jól megyek s azt hiszi én is csíter vookKis megjegyzés , alakul a porsche, hála Tutunak
délután dobok egy kört a route 55-ön.
Addig isentral Coast 3.12
11nitro 4 jugger+ 2 ready, csak hogy tisztába legyünk a dolgokkal.
-
OctoCore
tag
én ezek szerint szerencsésnek mondhatom magamat, a játékidőm során (fél év kb.)
talán ha 5 csiterrel találkoztam, lehet még sokat is mondok! -
milomi
tag
Nem rég nézem az ismerőseimnek hogy mennyi volt a Max Km/h amivel mentek 443 km/h
lol mondom... aztán nézem a sajátom 440 km/h... De már rájöttem
nekem jött egy csaló pl 600 km/h val és az én autóm ami épp 270 km/h körül döcögött felgyorsitotta 440 re
dúrva... de mostanába megint sok a csaló
-
NFree
addikt
válasz
nmemlekszem #6339 üzenetére
Nos tegnap aszem kapott, ventura , rugót, féket gumát, most igy már egész kellemes , ha ésszel érzékkel kezelem akkor az uton marad, de lehet a napokban a sok izgalom miatt(picurkám) nem ment a versenyzés.
A srácc hack el de okosan , vanak ijenek is , pl tegnap mentem versenyt kicsin múlt , hogy ne verjem el a kis piszkot, skylinal (t2) volt, én rs-el ,csak ugye ütköztünk sokat.(de a kocsi már jól viselkedett)
Én általába jelentem a csalókat, meg egy print sreent nyomok, utánna blockolom .az a baj a lista , már az okos csalókat is rögzíti, nehéz lessz az elejébe verekedni magunkat, én már 300 alatti eredménnyel megelékszem , dhát a sok új verdának köszönhető, csak hátrafele mozgok rajta.
-
tutuhawer
őstag
válasz
nmemlekszem #6342 üzenetére
a barátok közt lehet baleset is, nem kell azonnal törölni azt , akinek magas a sebessége. Fontold meg azt. A multi meg így is élvezetes nekem, 10-ből 1 futam csaló, a többin van esélyem nyerni is, szóval nem panaszkodom. Az autóim megvannak, amiket szerettem volna, szóval OK a játék innen nézve.
-
nmemlekszem
csendes tag
válasz
tutuhawer #6341 üzenetére
Értem, csak azt nem, hogy akkor pl az mr2-t miért csinálták t3 szintre..
Én sokszor szívesebben megyek vele mint akármelyik t3-al, pláne ha a t3-ak csúszkálnak, az mr2-n meg alig érezni és pillanatnyilag még jobb időt is nitrózok vele..
A gyerekét látom bár wfroadig le sem mentem, ott az első 2-3 csillagoson megakadt a szemem ami lehetetlen kategria...
Akkor ez a stat nem = az EA-vel? Érdekes mondjuk ami idő teljesen valószerűtlen, mármint repülő szintű, az teljesen egyértelmű, hogy csal... Régen ut-ztem ott bannoltak ilyesmiért, úgy, hogy többet nem kellett felmenni egyik szerverre se, hiába vetted meg a játékot, bár ott valamivel jobban szűrték/ik ezt.
csabamagyar24-hoz volt szerencsém párszor, most már ha meglátom akár TE-n onnan is kilépek (de már mindenki ismeri és szereti).
Én jó ideje nem jelentgetek, mert nem látom értelmét, törlöm a 450km/s-es körüli barátokat is és befejeztem a multizást amég nem tisztulnak -
tutuhawer
őstag
válasz
nmemlekszem #6340 üzenetére
a nullázás közel sem jelent tiltást.
1. pár idő nagyon csúnya, nullázhatnak. (toyota mr2 miat volt pár ideiglenes nullázás)
2. több idő is van, ami láthatóan csalás, pl elise-zel 45 sec waterfront roadon és ez a ketgória
3. 100% győzemi mutató. ALT+F4-ezés manipulálásnak minődül, nulláznak érte.
ez az ember továbbra is versenyez, a stat oldalról van nullázva. Akit nulláznak, az nem könyen kapja vissza, magyarázkodás, bizonygatás stb megy ilyenkor. Van magyar sofőr, aki visszakapta, nyilván mert tiszta.Ok így a dolog?
vicc: még ez is kevés a végleges eltiltáshoz. látható a csalás ,de ez sem elég. Pont mint csabamagyar24 esetében is. tehát aki verseny után jelentget, féyképez, az semmilyen eredményben ne reménykedjen -
nmemlekszem
csendes tag
Nálam így néz ki a gt3rs turbo 9-7 ursa, fék 12 ventura. Csúszkálás nálam is van néha, viszont sokszor semmi baja. Amikor driftelek akkor szinte minden t3 autón érezhető 230-250 felett és olyankor amikor egyszer megcsúszik onnan már nem kell több kanyart bevegyek normálisan határon vagy nitrozni. Nálam ez volt, 911 és a zonda is driftelt, bár ma is előjött még a ccx-nél is.
Valamikor restartolok és akkor minden ok, tuningba már nem is merek nyúlni...Szerk: visszaolvasva, sok boldogságot a manóban és jó egészséget nektek
-
tutuhawer
őstag
válasz
nmemlekszem #6337 üzenetére
véleményezek én , pont felébredtem:
[link] -
nmemlekszem
csendes tag
És még sokszor én gondolkozom, hogy lecsalóznak e, ha véletlen elkapok mindent és "jó" időt megyek: Skyline Avenue (én mr2-vel voltam....) Ez számomra is kérdéses, viszont nem tartom kizártnak... Akinek van m3 hasonló tuningal és véleményezné, megköszönném. Nekem van a másik profilomon, de gyengébb és el is van skillezve rendesen a prof...
-
geentleeman
csendes tag
A 911GT3 rs-nek nem butul el az irányíthatósága a 3-as ültetéstől,mert van amelyik autónál ezt tapasztaltam.?
-
Severinus
csendes tag
-
NFree
addikt
Kösz srácok ,mérgemben , felraktam a z4gt3 amra egy alap ventura rugot pro tuned gumát , velo pro tuned motor turbó, ursa váltó. az is elég ideges volt , de már amikor megkapta a rugót , teljesen lenyugodott, sőőt mostmár szinte lassan fordul de beton stabilan, végre jól megy 366. a nitrója semmire való ,de slingel megy nagyon.
Ugyhogy ha még egyszer lessz lehetőségem megapja a porsche is a cuccokat .
Nekem medion motorral orrnehéz lett a porsche ráadásul a hátulja meg mintha jégen ment fojton ,tegnap 3 motort próbáltam bele.
-
-
NFree
addikt
Szevasztok , nos tegnap megépítettem a 911 rs-t , dfe nem vook elájulva jól gyorsul jól , megy de a a nitrót oda adom piruett a vége szinte mindenhol, és csúszkál még mindíg , nem kicsit , nem annyira mint 2 napja de ez is sok amikor kéne , hogy menjen akkor ott elvérzek mindíg, de lehet én vook a béna , fentebb pár hsz el van említve egy pár idő de a közelébe se érek, petersbourg 1.23 küszködve a csúszás miatt. ugyan így waterf road ott is a nagysebeségnél amikor adom a nitrót nem lehet a kormányhoz érni nem stabil , ott is megáll 52,40 környékén , vagy falazok valahol , katasztrófa.
-
sunny84
senior tag
üdv , van 1 cimbim akinek problémája lett a paypalos vásárlással .. 2 x vett boostot . de 4x vonta le .. emailt kapott minden tranzakcióról .. de boostot csak 2 x kapott a lancia idején .. és most utólag le vont még 1 et lanciás 52500 boostért + 62500 boostos carerras címen .. megírtam a levelet neki csak hova küldjem pontosan , support az ok de ott merre ? köszi előre is
-
Qru
MODERÁTOR
Tegnap 1,5 órát nyomtam, egyszer vágott csak ki a játék de más hiba nem volt. Igaz group-ba nyomultunk csak...
-
geentleeman
csendes tag
válasz
noblem1983 #6322 üzenetére
Azaz pontosan a slingshotot is ugyanúgy tudtam használni az első helyen és az autó duruzsolása is stimmel,mikor csinálnak ezzel valamit?Nem zavarna az hogy enm látom az ellenfelem mert tényleg kisebb az esélye a rammolásnak,de az zavar mikor lefagyogat töltéskor meg a duplanulla a végén.
-
Norwich
tag
válasz
stoker1993 #6324 üzenetére
nekem folyton ezvan pár napja h nekem nem indul el a verseny haver meg már rég benntvan.. ctr+alt+del.. eléggé idegesítő
stoker1993:
Én már próbáltam 20-as 30-as és 70-es telefonnal is.. de nem engedi.. mindnél kiírja h nem támogatja a szolgáltató az SMS Boost vásárlást.
-
stoker1993
csendes tag
mék szolgáltatásal lehet sms-es vársálásal boost ot venni mert a t mobile nem jó!
-
SylarHUN
senior tag
válasz
geentleeman #6320 üzenetére
Olyan nekem is volt tegnap, hogy nem láttam az ellenfeleket.
Nem gond mert így legalább nincs aki kilökjön. Csak a forgalomra kell figyelni. -
noblem1983
senior tag
-
V.Dave
senior tag
válasz
geentleeman #6320 üzenetére
nálam is volt hogy 4-5 percet töltött a versenyre és hallottam mindvégig közben az autóm "duruzsolását" ezt eljátszotta kétszer aztán hagytam a fenébe a játékot.
-
geentleeman
csendes tag
Mi az hogy elindítom a versenyt és tölt tölt tölt..vagy belép 3-4perc után(van amikor bese lép hanem ctrl+alt+del) de akkor a végén semmi kártyaválasztás meg ilyenek..
A másik meg az miaz hogy elindul a verseny és nem látom az ellenfelemet majd csak a célban mikor már beértünk mintha két külön dimenzióban mennénk végig a pályán..nevetséges komolyan az utóbbi pecs óta csinálja,azt mondták páran a cseten hogy velem lehet a baj.. -
milomi
tag
válasz
callmeakos #6317 üzenetére
Természetesen nitrót használtam 3 szor
Bár most lett tökéletes a CCX em... minden féle forma tuningot raktam már bele és kijelenthetem ez a tökéletes akit érdekel ewing1987 vegyen fel és szivesen elmondok mindent
-
V.Dave
senior tag
Mostanában egyre gyakrabban fordul elő, hogy valaki mágnest hív és saját magára nyomja rá, és velem is ugyanez. Meg még az, hogy első vagyok, de tudok kérni slingshotot meg mágnest is...
-
milomi
tag
válasz
callmeakos #6311 üzenetére
az 1:18.81 nem vészes, ennyit az én GT 3 RS em meg az CCX is könnyen futja
bár az én rekordom 1:16.811
-
V.Dave
senior tag
Igaz csak single player, de nem várt eredmény ettől a kocsitól
:
-
Severinus
csendes tag
válasz
callmeakos #6304 üzenetére
Szia!
Köszönöm a válaszodat.
Igen, 5.2-s van nekem is. Ezek szerint nem egyedülálló az irányítása.
A fék-gumi partra már elkezdtem "gyúrni", egyelőre csak motorokat nyertem/bontottam hozzá (lengyel boost-ozást nem csinálok).
Motorok:
-Gromlen (Race, Sport) 6-6-0
-Ventura (Pro, Sport) 9-6-0
Tervezem berakni majd, de várok a gumikra és a fékekre is+ még akk. a felfüggesztésre, ezért kérdeztem Rád, hogy majd mivel ildomos felhúzni az R8-at. Ezek szerint Ventura lesz a befutó, de egyelőre hagyom a bolti cuccokon, h. ne másszon el a beállítás rajta.
Még biztos fogok ezzel kapcsolatosan írni. Lementettem a verdádat, ez lesz a példakép.
Ui: jól néz ki a dizájnja
-
tutuhawer
őstag
jó, hogy felhoztad az slr mercedest. Ugyanis: emgvettem a coervette-et, és pár perc vezetés után eladtam. nem csúszott a chevy, hanem tapadt az úthoz, és úgy volt vezethető. A mercedes midnden szögben marha jól driftel, és ha akarom, tapad. Az érzésben óriási a különbség a 2 autó közt, szerintem csoda a mercedes, imádom vezetni azt a gépemet, és nagyon jó befektetés volt.
( Ellenben a chevy corvette 3*850 000 nem annyira. A nissan GT-R is kiváló befektetés volt 4*600 000 + bodykitek. A porsche 959 1*1 000 000 viszont hiba volt. Kicsit hülye a hozzáállásom a játékhoz, de én már csak ilyen vagyok
)
szerk: most festek majd, de előtte belépek a pályára, hátha van most bennem pár másodperc. van benne a kocsiban, az tény, én vagyok a kérdéses faktor. -
callmeakos
veterán
válasz
Severinus #6263 üzenetére
Szervusz.
Ha az 5.2es V10-es R8-ra gondoltál akkor tudok segíteni.
Nekem ezek az alkatrészek vannak benne és teljesen jól működik. Habár a nitrója gyenge de ez nem az alkatrészek hibája. Viszont a kanyartudása hagy némi kivetnivalót maga után. Az a tapasztalatom hogy alacsony fordulatszámon teljesen jól működik és jól kanyarodik az autó viszont magas fordulatszámon befuccsol. Nagyon nehézkesen akar elfordulni. Lehet hogy egy 4-4-12es Ventura kerék és egy 4-4-13as szintén Ventura felfüggesztés orvosolni tudja ezt a problémát.... -
RootRulez
félisten
Akkor majd 30-ason tudok venni T3-as kocsit ingyér?
-
WASPZotya
tag
Lehet hogy vmi basztattak a lanciával?Mintha jobban csúszkálna mint eddig.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Playstation 4 Pro Konzol! CUH-7216B
- Honor X6 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3236
- Félgép-i7-12700K / MSI MAG B760 TOMAHAWK / 32GB 5600MHz
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest