Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    Nos hát, ma mentem az Airsal szettel. Két napom ment rá a dolgokra, mert kiderült, hogy nem jó a préssáv. Ez ugye a felszántott Airsal szett. Fura, hogy a "javítás" után egy hosszanti karccal a hengerfalon is jó, bár nyilván jobb lenne, ha sérülésmentes lenne.
    A levegőkompresszorom is fasza, 6 bart nyom, tehát az is pipa. Ami viszont aggasztó, hogy brutál nehezen indul. Ez több dolognak is együttesen betudható :
    - A hengerszett sérülése
    - Az Airsal egy gyűrűs megoldása
    - Kiderült, hogy átereszt az injektorom, ezért a leállított motornál is még nyomás alatt lévő üzemanyag rendszer miatt a keverőkamra megtellik benzinnel.

    Talán utóbbinak tudható be, hogy az alapjárat is ingadozik.

    Gianelli Extra is felkerült. Szereti. :)
    Csak itt még az a gáz, hogy túl gyenge a kontrasztrugóm, a kuplungrugóm, meg nincs már kisebb görgőm, mint amit beleraktam (6g). Ezek miatt indulásnál a kuplung már 6500-nál megtapad. Ekkor jön egy kis gyorsulás olyan 20-ig ezen a fordulaton. Majd hirtelen felmászik 9000-ig. Ezt tartja olyan 45-ig, és nagyon húz, majd szépen elkezd lemászni 7500-8000 közé és ezt tartja a végtelenségig. 80Km/ó a vége. De érezni, hogy menne többet is, ha ki tudna pörögni, csak ez a kb. 8000rpm még nem az a tartomány, ahol lenne elég ereje tovább gyorsulni és kipörgetni magát. Úgy éreztem, hogy az valahol 9000 környékén van, mert ott brutálisan gyorsult.
    Viszont alapvetően használható állapotba hoztam. De persze nem marad így.

Új hozzászólás Aktív témák