- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
Ha nem értesz a motorokhoz, honnan tudod, hogy jó árban van?
Az a másik, hogy ez nem motor, hanem robogó. Abból is rendszámtalan. Ezzel nincs gond, amíg a rendőrök nem basztatnak vagy nem lesz baleseted. Akkor viszont nagy szívás. Én tuti nem venném meg.
Márkákat felesleges felsorolni, mert az adott darabtól függ minden, mindegyiket meg lehet kímélni és gyilkolni is.
Arra viszont figyelni kell, hogy csak olaszt vagy japánt vegyél, kerül kell az ismeretlen ázsiai csodákat.
Pár márka, akik már bizonyítottak:
Aprilia
Piaggio
Malaguti
Benelli
Gilera
Vespa
Yamaha
Suzuki
Honda
Derbi
Kymco
MBK
Ezeket jobb kerülni:
keeway
amerigo
cpi
daelim
e-ton
generic (határeset)
novara
sukida (határeset)"önmagam hite vagyok magamban"
-
ngabor2
nagyúr
50-esig nem kell rendszám, és B jogsival hajtható. 50 felettire kell, és akkor már A jogsi, telj. adó, reg. adó, anyámtyúkja adó.
150-es robogó sokak szerint határeset, mármint ár/érték arányban. ''normál'' robogózáshoz sok, száguldozáshoz kevés. ráadásul aránytalanul sokat fogsz fizetni az adókkal és a jogsival együtt. ha nincs A-s jogsid, akkor próbálj egy 70-esre moddolt 50-es robogót venni, az már megy rendesen. ha vizes, akkor a polícia nehezebben szúrja ki, hogy 50, vagy 70cm3, ha léghűtéses, akkor könnyebben, hisz nagyobb a borda rajta. -
etnies
senior tag
Ha megvan az összes olasz papírja (amire nagyon kicsi az esély, mert hivatalos dokumentumok kellenek), akkor olyan 150-200.000 a rendszám rá + rengeteg hivatal. Nem éri meg. Rendszámosat meg csak A kategóriával lehet vezetni (A, A1 vagy AK).
Ha rendszámmal vezeted, akkor ''csak'' jogosulatlan gépjárműhasználatot követsz el, ha rendszám nélkül akkor hozzájön még az okirathamisítás, ami már nem szabálysértés, hanem bűncselekmény.
Nagyköbcentisből csak rendszámosat vegyél!"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Robogóra csak bukósisak és kötelező biztosítás kell (Jelenleg. Azt mondják, hogy 2008-tól tényleg lesz rendszámoztatás).
A kötelező évi ~5.000.
Egy átlagos ötvenes fogyija városban 3,5l (+-0,5l) és durván 1200-1500 km-enként megeszik 1 liter szintetikus olajat (~2500 Ft).
Szóval ha pontosan akarod számolni az üzemeltetési költséget, 1 liter benzin árához durván 50 Ft-ot kell hozzádnod.
Tehát 280 Ft-os benzinnel számolva a robogó 100 km-en =
3,5(280+50) tehát = 1000
A motoros jogsi durván 100.000, jól számoltad!
[Szerkesztve]"önmagam hite vagyok magamban"
-
-
Den
veterán
nyomatékuk csak fele mint a kétütemüeké, fogyasztásuk valóbban kisebb, viszont sokkal több alkatrészből állnak mint a kétütemüek, tehát töb a hibalehetőség, tuning sziinte niulla,kimerül a nagyonn hengeben,akkor éri el kb egy 50es kétütemü erejét.
ha elég az 50kmh,és fontos a fogyasztás akkor vegyél csak 4 ütemü robogót. ja és vmivel halkabb mint a 2t.
kimkó agiliti asszem 4t, kimkó minősége nem rossz és 25 hó gari van ráwww.simson4t.hu
-
golyani
addikt
Kymco agility
Aprilia Scarabeo(motorkatalógus 4t-nek írja )
Derbi Atlantis
Honda Zoomer
Malaguti Ciak
Piaggio Zip
Piaggio Liberty
nah ennyi ami 50ccm és 4t.
de ha veszel egy újabb 2T akkor azzal is kijössz 3L alatt(nekem 2,8 az átlag vegyes használattal), ereje is van( fojtás nélkül ált ilyen 4,5Le környéke), és még megy is(nekem aerox óra szerint több mint 80 de ez csal valósban olyan 75 körül van), és 1000-1500km-ként 2500Ft olajra.
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
A dobfék is tökjó, nem kell annyit hátsóval fékezni, úgyis csak megcsúszik.
Az Area 51 az jó kis gép, csak a fickó hülyeséget beszélt, mert ugyanúgy bebólint az eleje, mert nem függőcsapszeges, hanem ál-függőcsapszeges, tolt lengővillás. Azaz süpped. A blokkja Minarelli, tehát ugyanaz, mint a Jog RR, SR stb.HA az évjárat 2003-körüli akkor meg is éri a 250-et, de ha 98-as akkor erősen elgondolkodnék rajta. Inkább 180-at, ha minden hibátlan, és eredeti rajta, a matricák is. A kis szervizablak hátulján meg tudod nézni, ami elöl van a térdednél, ha felülsz, vagy a kerekek küllőiben két szám. Mindenképp ellenőrizd, úgy fiatalítják őket, hogy csuda. A Keewayben max a másolata van a Minarrelinek, de semmikép nem az.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
Egy jónatács!
Ha valaki azt mondja egy ötéves robogóra, hogy nincs benne legalább húszezer, az vagy hazudik vagy nyugdíjas. El ne hidd, hogy 2001-es robogókba hétezer van...
Legegyszerűbb megnézni a tárcsákat, ha vállas, akkor legalább 15e van benne."önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
Na akkor elmondom, hogy a függőcsapszeges felfüggesztés egyik velejárója, hogy nem bólint az eleje. Az Areának nagyon kemény az első rugója is , ennyi az egész. Mint mondtam nekem volt, dehát azt hiszel, amit akarsz. Ez nem függőcsapszeges, hanem tolt lengővillás. Húzol egy nagyobb féket ugyanúgy bólint. Ez egyszerűen a srác marketingszövege, de még utána sem járt rendesen a dolgoknak. A jobb tükröt miért cserélték?
A Minimál árat nézd, az 250 000 forint itt is, úgy hogy szarrá volt törve, matrica egy darab sincs már rajta. Gratulálok. Komolyan mondom, nem értem az embereket.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Atomgeszi
veterán
Nekem se indul hidegen a motor...Pörgeti, de nem indul el, csak rugásra, de valamikor már rugásra is alig indul, lent marad a berugókar...aztán próbáltam keverni a ketttőt, h. öninditó + rugás, általába ez be is jön
Kisgázzal se indul be? Elvileg hidegen gáz nélkül, melegen gázzal kéne indulnia.Nálam így van, és már motorjával is.
hasonló oldalak:
[link]
[link]
Ha másik akksit veszel, akkor mindenképp minimum 5Ah-sat vegyél, az biztos h. beindítja hidegen melegen a motort.
[link] Nekem ezt ajánlották. Tuningrobeszokba szoktak ilyet rakni, az alsó kategóriába
[Szerkesztve] -
Den
veterán
vannak zaj előírások, másrészt minden az euban forgalomba kerülő járművet homologozáltatni kell, ez egy bonyolult eljárás meg kell a járműnek és elemeinek felelnie kismillió ensz és eu szabványnak, és a végén egy brüsszelben akreditált járművizsgáló intézetnek meg kell vizsgálnia és az egészről születik egy kb 90-oldalas dokumentum, ami minden adatot és teszteredményt tartlmaz a járműről, plusz rajzokat és keresztmetszt adatokat a kipufogóés szív rendszeről, hengefejről, dugattyúgyűrűkről, dugattyúról, gyújtásdiagram stb. azokat az alkatrészeket nem kell megvizsgálni, amik magukmá rendeleznek eu jóváhagyással, e-betüsek.
minden legyártott példánynak, egyeznie kell a leíró dokumntumban rögzítettekel, csak akkor engedhető forgalomba.
tehát ha te bármit lecerélsz a gépen azzal meváltoztatod, hivatalosan nem is lehetne tovább forgalomban tartni, kivéve ha a felszerelt cucc homologizálva lett ehhez a géphez.
ezért fontos az e-betűwww.simson4t.hu
-
Den
veterán
a jó kipufogó mit segít.a kétütemünél a résvezérlés miatt a benzin levegő keverék 30 százaléka kiömlik elégetlenül a kipufogón. egy jü kipufogó enek a 30 százaléknak egy jelentős részét viszatolja a kipufogóban létrejövő nyomáshullámok segítségével
[link]
görgess le az aljárawww.simson4t.hu
-
ett
aktív tag
-
ett
aktív tag
Abban nem vagyok szaki, nekem dr hengert ajánlottak, 17,5-es dell orto karbival, giannelli reverse kipuval, malossi dedlta kuplunggal, meg polini speedcontrol variátorral. Nekem mondjuk valami olyan kéne, ami nem megy szét hamar, megnéztem scooter attackon a dr henger leírását és azt írták, hogy ha jól van bejáratva meg összehangolva, akkor 20000 km-et elmegy gond nélkül. Az meg nekem kb. 6 év alatt jönne össze. De majd jönnek az okosabbak, aztán ajánlanak neked.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Topiccsendőr
addikt
AC???
olyan nincs benne.
karburátort kellene beállítani, vagy el van tömődve az alapjárati fúvókád? Vagy nincs is vákuum, ami kinyitná a vákuumos benzincsapot? A magas fordulatszám az is lehet, hogy már nagyon kevés a benzin a karbiban. Minden csövet rákötöttél elöl a tankra illetve a forgattyúsházba és a tanknál lévő vákuumcsapra?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
mdk01
addikt
Hali!
Látom filóztatok rajta és jó irányba.
Másnap hogy írtam megnéztem apámmal mégegyszer mi lehet a gond és az első amit megnéztünk a vákumszivattyú csöve.Ugyanis nem tudom hogy írtam e, de előző nap azt vettem észre mikor lehúztam a túlfolyót a tankról hogy nem nyom a vákumszivattyú vissza benzint a tankba.Ebből következik hogy valszeg a vákumszivattyúhoz se jut el benzin az mögött meg a cső van.
Namost a vákumszivattyú csöve kb. 4 helyen volt eltörve.Pffff.....
Körbe lett gyorsan szigetelőszalagozva hogy tisztázzuk a hiba forrását és kevés pörgetés után rögtön elindult.Ma kicseréltem a csövet és mindenki happy.
Hogy ez a cső ki lett cserélve azt eredményzte hogy
1. elindult a motor
2. az alapjárat alacsonyabb lett sokkal
3. a motor bármikor pöcre indul(elötte nem, csak szivatóval sokaáig forgatva)A csö azért volt eltörve mert ahol belehet önteni az motorolajat a tartájba, ha ott egy kicsit mellé megy az olaj végigfolyik a tartály oldalán a tartály mellett meg ott van a vákumszivattyú csöve és azon folyik tovább és az olaj megeszi idővel a csövet.
Szóval ilyen apróság is lehet annak az oka hogy magas az alapjárat és nehez indul a motor.
Ezek után kiváncsi leszek hogy a fogyasztásom mennyi lesz így hogy nem szenved a vákumszivattyú, mert bármi megtörténhet.Köszi azért mindent.
Üdv -
golyani
addikt
easyparts.nl???
-
etnies
senior tag
Nekem motorom van, a generátor 155 kW-t tölt.
Yuassa aksi van pl. a motoroázisban, tudok szerezni.
Azért gondoltam a nagyobb aksit, mert szeretnék markolatfűtést, aztán ki tudja, mi lesz.
A motorom elvileg 90 kW-t használ maxon, tehét túl van méretezve az elektronikája, gondolom a nagytestvérével megegyezik. (Honda cg 125)"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
Ha a benzinszivattyú vákuumcsövéről beszélsz, hogy folyik, akkor az nagyon nem jó. Az a forgattyúsházból szívja a vákuumot, ha lyukas, akkor folyik, falsot szív, és a pumpát sem működteti rendesen.
El kéne vinni egy szakihoz, mert nem mindegy hogy kötöd be az új vákuumcsövet. Ha a forgattyúsházból kivert olaj fel tud gyűlni benne, ugyanúgy nem fog működni a benzinpumpád, holott minden jó.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
DigitXT
félisten
Na most úgy gondolom tőlem senki nem menjen el 20cm-rel
Alapvetően egyetértek az igényeddel, de sajnos a KRESZ szerint
benne van a pakliban, hogy az egy nyomon haladó járművet, pl. a
kétkerekű motorkerékpárt, vagy (a topikba illően) a segédmotoros
kerékpárt megelőzik sávon belül - ugyanis ez teljesen szabályos.Veszélyesnek veszélyes, de attól még szabályos.Lenne - én sem
szoktam ezért soha "nagyon lehúzódni", inkább a sáv közepe felé
tartok. Más kérdés, hogy általában én előzöm az autókat, nem ők
engem, mivel sokan a pöcök 50-nek élnek (ami valójában <45).Teszem hozzá, én egy 180-as, elég nagy testű robogót hajtok. De
azért egyszer volt olyan vicces nőci, aki gondolta, hogy bebújik a
sávomba mellém... (Mondom a sávomba!) Csak hát épp volt ott
egy szép gödörkombináció, amit épp szlalomozva abszolváltam...
Volt nagy fékcsikorgás, én meg csodálkoztam, hogy ezt hogy?
(Előtte ugyanis nem jött mögöttem senki -> nagy tempóval kellett
megérkeznie egy elég hülye helyen: Erzsébet híd, pesti hídfőnél.)Ugyan olyan értékű jármű vagyok a kresz szempontjából.
Ja, de bizonyos szempontból mégsem, mert pl. te nem előzhetsz
autót sávon belül, még ha erre a hely adott is volna, csak "fordítva"
lehetséges a dolog. Persze ez nem túl logikus megkülönböztetés,
de attól még igaz. Viszont legalább a buszsávot használhatod, és
a piros lámpánál is előre mehetsz - utóbbit próbálja meg az autós!
(Előbbit sajnos szokták, és még nekik áll feljebb, ha van valami...)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest