Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stargazer

    senior tag

    szeretnék valami motort. vívódok sokmindenen. a legtöbbet munkába járni használnám naponta (5 km kb oda). ha ezt nézem akkor egy robogó lenne a legjobb. de azért nem lenne rossz az sem ha olyan lenne amivel esetleg el tudnék döcögni anyámékhoz hétvégente főuton 20km-re. arra kicsit keveselném az 50 köbcentit. ahogy így olvasgattam a fórumot, a yamaha jog-ot sokan dicsérik. nekem is ezt ajánlotta egy haver ha használt robogó mellett döntenék. kicsit kis testűnek tartom, elég magas vagyok, lehet hogy kicsit nagyobb testű gép kéne láttam már hozzám hasonló magasságú emberkét ilyen kis robogón és elég hülye látvány volt.
    főuton ahol 90-nel lehet menni nem szivesen mennék 50-es géppel. még a kocsit is kegyetlenül megdobja egy mellettünk elhúzó kamion vagy akár nagyobb autó, és ahogy olvastam ezek könnyűek, könnyű borulni vele nagyobb szélben.
    nézegettem a derbi gp1-et abbol a 250-es lenne az aranyközépút sztem a kisrobogó meg a gsr között. lehet hogy horvátba is járnék motorral, ugyhogy arra meg jobb lenne egy nagyobb (gsr). nem tudom mennyire nagy motornak számít egy gsr. most fogom letenni a motoros jogsit. nem túl nagy falat kezdőnek egy ilyen motor? szivem szerint hamár nagymotorra teszem le a vizsgát akkor nagymotort vennék és lehet hogy a 250-es derbi is csak félmegoldás lenne, két szék közé ülnék a padlóra mert városba talán túl nagy, hosszabb utakra meg talán tul kicsi. én ugy érzem a 600-as géposztály nem olyan egetverően nagy dolog. én igazábol azt tartom középmezőnynek. sokmindent hallani. a régi motorosok azt hajtogatják hogy az ő régi 50 köbcentis simson star motorkerékpárjuk is vitte a 90-et, akkor ezek a mai korszerű robogók simán kell hogy vigyék. de ahogy olvastam ez nagyon változó. van akinél 60-körül van a vége, van akinél 80, de sokan tuningolják a motorjukat, ugyhogy nem kaptam tiszta képet. a fogyasztásrol se. valszeg leggazdaságosabb lenne egy 50-es robogó bár az is van akinél 2-t, van akinél 4-et eszik. a gsr ha nem öngyilkos módon megy valaki akkor 5-6 literrel elmegy. legalábbis ezt állítják. akkor már nem is annyira szembetűnő a különbség. 600-as motorrol mindneki csak lebeszél. mindenki azt hiszi hogy meg akarok halni...

    a másik, hogy bár ugy érzem hogy kegyetlenül szeretnék valami motort, tehát megdobogtatja a szivemet ha csak ránézek egy dögösebb járgányra, akkor sem lehetek biztos benne hogy meddig fog tartani ez a szenvedélyes hozzáállás. mindenki mondja hogy ne vegyek drága motort mert csak megunom, eladom, bukok rajta egy csomót. arra gondoltam, hogy bérelnék, idén nyárra, és ha nyár végén ugy érzem hogy jövőre is szivesen elővenném, akkor merhetem gondolni hogy hosszabb távú elképzelés lenne a motorozás, és akkor módosítanánk a szerződést részletfizetős vásárlásra.

    szerintetek?

    [Szerkesztve]

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    lenne egy 2000-es burgman 400-as a képben. 2 évesen a komplett blokkot cserélni kellett benne gyári garanciában megcsinálták. azóta kb 25 ezer km van benne. most lett komplett fényezve meg vezérműszíj cserélve benne. kb 600-ért meg lehetne kapni. mit gondoltok?

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz bagesz #1613 üzenetére

    ''Számos esetben kerestem ilyen típust a használtmotor hirdetések között, de csak kevésszer találtam. Ez pedig vagy azt jelenti, hogy kevés van belőle országunkban, vagy azt, hogy a tulajdonosok elégedettek vele, és ez is sokat elárul...''

    namost énis körülnéztem és most én meg zömében csak burgmanokat láttam használtban... namost akkor én mire gondoljak? mindenki meg akar szabadulni tőle...?

    mondjuk én egy olasz márkával szemben mindenképpen előnyben részesítenék egy japán megoldást, de azért ez elgondolkodtató. igazábol sose lehet tudni hogy nem volt-e télleg törve...

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    addig nem veszek nagymotort amíg össze nem jön rá kp, addig is szeretnék valami alternatív megoldást. iszonyú hogy mit vívódok hogy mi legyen. a legjobb döntést szeretném hozni, de annyi lehetőség van hogy ez korántsem egyszerű. használt robogót nem szivesen vennék. nem akarok állandó szervizekkel bajlódni. érezhető egy használt 50ccm-esen hogy az már nem mai gyerek? a menettulajdonságain? vagy min? van valami érdemi fejlődés a robogók terén? úgy érzem ez nem az a műfaj ahol mindennapos a spanyolviasz. az is aggaszt hogy esetleg nem megy úgy ahogy szeretném hogy menjen. jó nemtudom mit várok igazábol, biztos aki próbált már olyan gépet ami 3 s alatt 100-on van annak már az is kevés egy idő után, de akkor is. mi van ha eltelik 2 hét és kevés lesz. nektek nincs ilyen gondotok? meg vagytok elégedve egy robogó teljesítményével?

    azt sem tudom mire elég 50 ccm még sose motoroztam.

    mi a véleményetek a honda zoomer-röl? most néztem, és nagyon tetszik. iszonyú stílusos de kegyetlenül drága. és akkor ráadásul még elöl is csak dobfék van. 4,5 le. ahogy néztem az óráját 60 a max. ez városban igazábol bőven elég, de nem tudom milyen érzés lehet úgy menni hogy tudod hogy vége. ennél gyorsabban ha megszülök se fog menni. viszont 4 szelepes, négyütemű, vízhűtéses tehát a blokkja elég meggyőző. csak az a dobfék kicsit kiábrándító, meg az ára de az nagyon. bár lehet hogy a blokk indokolja. lehet hogy a 100-as lead ami bután néz ki annak nem ilyen fejlett a blokkja, sőt most megnéztem és az csak léghűtéses (nem tudom számít e ez annyira, olvastam eccer a banditrol amit a legnagyobb melegben sem tudtak kicsinálni pedig pont a léghűtés hatékonyságát akarták megkérdőjelezni) szelepk számárol nem beszélnek. télleg mit jelentenek és mi a különbség a SOHC és a DOHC között? ezt már tök régóta szeretném tudni és nem találtam rá egyértlemű választ pedig valszeg nagyon az lehet ha mindenhol ezzel dobálóznak.

    szal a lead elvileg erősebb, mégis sokkal olcsóbb. csak a dizájnt fizetem meg a zoomer-nél? iszonyú szivesen vennék egyet mert nagyon nagyon teccik. kicsit aggasztana hogy elcsórják. egy ilyen gépnek azért van szeme meg értéket is képvisel legalábbis a boltban. bár ahogy olvasgattam a hátsó kerék odaláncolása valami nagy és elmozdíthatatlan dologhoz szokott lenni a leghasznosabb megoldás.

    kicsit emlékeztet a régi romet pony-ra, már akkor kisgyerekként nagyon megfogott a kis kerék, vastag széles gumi és a minimalista váz. :B

    [Szerkesztve]

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz RAM #1619 üzenetére

    ? :B

    [Szerkesztve]

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz GodHeart #1621 üzenetére

    milyen évjáratú gépekröl beszélünk? és szted ez a fogyasztáson nem mutatkozik meg hogy viszi a 95-öt tuning nélkül? ez a zoomer iszonyúan teccik és elvileg iszonyú keveset eszik. 2 litert. a honda ezt a fasza befecskendező rendszerét tette bele, amit a legfaszább motorjaiba szokott. namost akkor ez elképzelhető hogy gyengébb meg lassabb mint egy gilera runner? vagy lehet hogy itt tényleg arra mentek rá hogy a robogó elvileg csak 45-tel mehet max, ahhoz képest meg a 60 (ha viszi) még bőven sok is...? ez mondjuk elég hülyeség lenne figyelembe véve hogy robogók terén is verseny van, bár lehet hogy ők a fogyasztásban akarnak nyerni. ez nekem akkor is fura. nagyon húz a szivem a zoomer felé, nekem amúgy is mániám a variálhatóság meg a személyreszabhatóság ugyhogy ebben is nagyon rátaltak az izlésemre. bár még egyetlen személyreszabott zoomerről sem találtam képet és még dizájnelemeket sem láttam sehol pedig most már 1 órája keresgélek a neten.

    persze az ésszerűség engem is hajt. ha egy jó állapotú használt gépet megkapok negyedannyiért mint egy uj zoomert akkor nyilván nem fogok venni zoomert.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    használtauto.hu-n van a legnormálisabb választék és runner-böl van a legtöbb a gilerán belül, nagyrészük tehát runner. ez milyen márka? olasz? bár remélhetőleg egy ilyen egyszerű szerkezetet mint egy robogó azért normálisan össze tudnak rakni. nem vagyok oda az olasz technikátol. dizájnban, külsőségekben nagyon ottvannak de precizitásban meg technikában-technológiában a japánokat részesítem előnyben.

    namost lényegében 180ezernél kezdődnek. és ezek 98-as évjáratú motorok. elég durva azért ez is. de nem rest valaki elkérni 300-at sem egy 98-as 2000-es gépért! namost egy 6-8 éves robogo 300, vagy egy tök uj 700-ért...? így már nem is tűnik olyan soknak...

    na jó ezek 180 ccm-esek és 2001-es 2002-es 2003-as gépek.

    tovább okulok.

    [Szerkesztve]

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    mér zsákutca a zoomer? meg a hondák általában?

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    ja szóval csak ezért zsákutca? :)

    azt hittem már tudsz valami konkrétat. azt hiszem a belbecs nem lehet vita tárgya. elvileg az ízlés meg nem képezheti vita tárgyát. sztem formabontó. nekem már tele van a hócipőm azokkal a robogókkal amiket általában látni. nekem mindegyik ugyanolyan, a derbi kicsit más mert amit a gilera elkezdett és félbehagyott, azt a derbi befejezte, és teljesen felhozták azt a részt a kormány meg az ülés között nem tudom hogy hívják, én övvonalnak nevezném nem tudom miért. lehet hogy az teljesen más, de igazábol tökmindegy... :)

    el is hiszem hogy nyugaton zoomer (ruckus) őrület van, mert olyan szinten felüdülés a sok hagyományos burkolt sportos kinézetű járgány közt ez a mokány kis vagány otrombaság, ami úgy néz ki mintha összeeresztettek volna egy biciklit meg egy targoncát, hogy én kész vagyok tőle. szerelmes vagyok belé. eddig is éreztem hogy kéne egy robogó, de csak a tény miatt hogy akkor szabadon sertepertélhetek, mert kicsit húztam a számat ha a robogók kinézetében rejlő lehetőségekre gondoltam. inkább úgy voltam vele, hogy nem is foglalkozok vele, kinéz majd ahogy kinéz.

    de ennél érzem hogy örömmel ülnék rá és pluszt jelentene robogózáskor. ha elmegyek megnézni jövő hét végén, és nem fogok ultrahülyén kinézni rajta a 190 centimmel akkor elképzelhető hogy bevállalom.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz etnies #1644 üzenetére

    -ja a dobfék engem is aggaszt. és talán pont ez a válasz a kérdésre hogy megy-e vagy nem. ezek szerint nem nagyon megy, azért elég rá a dobfék is.
    -szélvédelem jogos
    -egy bukó sztem belefér, és sztem sokkal több mindent el tudsz vele vinni mint egy hagyományos burkolt sportos géppel. gondolj csak bele vagy olvass utána engem meggyőzött amiket a pakolhatóságával kapcsolatban írtak
    -nincsenek hozzá extra kiegek? mire gondolsz? pont azt olvastam hogy példátlanul sok kieg van hozzá
    -drága

    na, ez már valami.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    főleg itt baranyában esetleg a környező megyékben keresnék gilera runnert 50-est, használtban magánszemélytöl főleg első tulajtol, lehetőleg lánytol kevés km-rel

    nem is akarok sokat... :)

    ja és ne legyen törött.

    hol találok hasonlót, a neten majdnem mindegyik hirdetés pesti

    [Szerkesztve]

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    tényleg nem jó a zoomer. nagyon teccik meg minden de gyrekeknek való mert 40-nel megy. mondjuk azért se lehet látni belőle mert kb tavaly hozták be európába. de mindegy mert kicsit még ráteszek bakker és már egy 250-es derbi gp1-en pötyögök, ami azért már adja az ívet.

    [Szerkesztve]

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    nahh tegnap voltam robogókat nézni! hatalmas élmény volt, két helyen voltunk. első helyen ráültem életemben először egy robogóra és mentem vele egy olyan 5 métert. nem tagadom volt bennem para, ami egy kicsit megkérdőjelezi, hogy valóban ildomos-e nekem gsr 600-asban gondolkodni, de biztos vagyok benne hogy kb 2 hétig tartana az ujdonság varázsa a robogóval, aztán meglenne az a gyakorlatom hogy továbbléphetek egy nagyobb gépre.
    rettentő furcsa érzés volt robogózni. eddig fogalmam se volt hogy milyen súlya van egy ilyen általam egész eddig csak ''kis szar''-nak becézett runner-nek. hát bizony azért az 80 kiló, amit ha kicsit jobban megdönt az ember, akkor hamar kapkodhat hogy nehogy eldőljön a motor. tehát most lett fogalmam arrol hogy egy motornak a függőleges pozíciójábol nem nagyon indokolt elmozdulni, kivéve ha menet közben kanyarodik az ember. ez nektek biztos tök evidens mert már régóta robogóztok, de nekem az volt a benyomásom, hogy azért sokkal könnyebb és sokkal jobban lent van a súlypontja egy ilyen robogónak, tehát hogy nem annyira problémás azt akár álló helyzetben döntögetni jobbra balra.
    összességében igazábol annyira furcsa volt menni vele hogy majhogynem azt mondanám hogy már-már szar. és mások is alátámasztották nekem, hogy a robogó az nem motor. robogóval menni teljesen más mint motorral. el tudom képzelni, mert ott az az üres tér a lábnál, tehát nincs semmi aminek nekifeszítsd a combodat kanyarban, és alapvetően nem szétterpesztett lábbal ülsz hanem előrefelé néző lábbal, mindez nekem rettentő furcsa volt. nem mondom hogy nem lenne ugyanilyen furcsa elsőre egy klasszikus értelemben vett motorral menni, de érdekelne hogy szerintetek adhatok-e erre a véleményre - mármint hogy klasszikus értelemben vett motorral természetesebb élmény menni (nem tudom ti mentetek-e már más motorral is vagy csak robogóztatok).

    lényeg, és ezen nagyon meg voltam lepődve, hogy 250-ért eléggé lelakott f12-esek meg runnerek meg peugeot-k vannak. nemtom eldönteni hogy megéri-e ezek olyan 99-es gépek. és van egy 99-es 180-as runner 350-ért. jó állapotban van de akkor is kicsit sokallom. és van egy gyönyörű mattfekete 50-es aprilia sr robogó (remélem nem keverem asszem rs ami olyan sportmotor kinézetű) az szinte gyári állapotban van 310-ért. asszem 2004-es vagy milyen, de erre nem tenném a nyakam, de mindegy valami újabb fajta mert látszik is rajta hogy modernebb kinézetű és nem sokban különbözik a legujabbtol. nem is tudom hogy kellene-e nekem nagyobb mint 50-es, hiszek ha robogót veszek akkor azt csak városon belül fogom használni, és ezek az 50-esek is simán mennek 70-nel is ha jól tudom ami még bőven sok is. na igen de 360-ért vadi zsír derbi 50-es robogó van 3 év garanciával meg nem mondom milyen tipus talán valami atlantik. szóval nem tudom. nem tűnik eléggé egyértelműnek és következetesnek az árképzés. még hétvégén körülnézünk valahol. nem tudom van-e értelme vennem most egy robogót, amit biztos hogy nem tartanék meg hosszabb ideig, illetve végülis nem is lehetek ebben olyan biztos, mert nem tudhatom előre. lényeg hogy nagy egyértelműtlen helyzetben vagyok. a végcélom egy gsr600 lenne. igaz még nem tudom milyen lehet menni vele, el sem tudom képzelni valószínűleg azt a borzasztó erőt ami egy olyan gépben van. és a csapda az egészben az, hogy akkor fizetik a jogsimat a suzukisok ha veszek egy ilyen motort. (különben tök sokan ugy vesznek motort hogy ki se próbálhatják, és tök sokan ugy rendelték meg ezt is meg más motorokat is ugy látatlanba hogy max teszteket olvasnak róla!) az lenne a frankó ha elmennék jogsira, ott megtanulnék kezdő szinten motorozni, először ugy tudom kisebb motorral, talán pont robogóval vagy valami 125-össel kell menni és csak aztán nagyobbal (ami épp a lóerőhatár fölött van), és aztán ha már megtapasztaltam és jobban el tudom dönteni hogy mit akarok, akkor venni meg a gsr-t esetleg és utólag fizetnék a jogsiszerzést. az lenne a tuti. meg az hogy ha lenne lehetőségem 1-2 hétig most kezdésnek egy robogót csak használatra kölcsönkérni. kicsit ismerkedni az egész nyitott utazással forgalomban meg miegymás.

    kérlek segítsetek hogy jól gondolkodjak, osszátok meg velem az elképzeléseiteket

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    nem tudom meg lennék-e elégedve hosszútávon egy 250-es derbi gp1-el amiröl azt mondják nagyon jó és nagyon motoros a karakterisztikája nem robogós.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    ma elmentem a pécsi vásárba, hogy milyen robogókat látni mennyiért. volt egy f12 130-ért, 170.000 km-rel. úgy láttam, ezen az árszínvonalon kb ez a tényállás a megtett km-ek tekintetében. ezek olyan 97-es évjáratú gépek. ezek után sokkal szimpatikusabb megoldásnak tűnik a mattfekete aprilia sr50 2004-es nemtom mennyi km-rel de nem lehet olyan borzasztó. üzletben áll belül, nagyon szép állapotban van kivűlről persze biztos tettek is érte, de amit ilyen szépen meg lehet csinálni az csak nem lehet olyan rossz. nem hiszem hogy egyszer is eldölt volna ez a robogó. mert ezért amiket 250-ért láttunk runnerek azok össze-vissza voltak ütve verve, na azokkal tuti krosszoztak ezerrel. ugyhogy azt hiszem eldöntöttem hogy ez az aprilia lesz ha még megvan. 310-ért volt kirakva. gyönyörű tényleg, szebb mint a legujabb tipus, igényes ülés, minden. és ha valami gond van vele motorikusan vagy ilyesmi akkor felujittatom és van egy tuti gépem.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    bakker itt pécs környékén sehol nem lehet 180-as (de msáikat se) runnert kapni. nem tudtok valami helyet?

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    ugy nez ki ma megveszem a 180-as runnert ha Isten is ugy akarja meg a párt! :DDD

    310-be 99-es

    micsináljak ha megvettem? mire figyeljek?

    jujdeizgulok!

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    nekem meg most a kocsim elejét kócolták össze ugyhogy még jó hogy eddig nem sikerült eladni a runneremet, tudok azzal járni bár ilyen időben elég harcos azért: 5 fok, két kesztyű 3 réteg nadrág miegymás... :)

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz bagesz #3383 üzenetére

    bakker de megszivatott a gépem most. biztos a hideg miatt. egyszer csak látom hogy folyamatosan jelez az olajszintjelző, de csak akkor amikor gyorsítok. hú bakker mondom magamban már nagyon kevés lehet benne az a fránya olajszintjelző lehetne kicsit pontosabb, erre boltba be, olaj megvesz, nagy bátran elkezdem beletölteni, erre még mielőtt belemenne az egész, megtelik és visszaöklendezi! bakker. máskor ha csak villog az olajszintjelző, már simán bele tudom tenni az egy litert.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #3387 üzenetére

    nem hiszem mert vártam eleget és szinültig maradt.

    bakker. elmentem a boltba. rendeltem új hűtőfolyadék tartály kupakot (tutin bevált azóta nem köpködi ott kifelé a vizet), meg sárvédő toldást. valaki egyszer itt mondta nekem hogy hogyhogy felveri a vizet meg a sarat a hátamra, talán le van egykerekezve a sárvédő és azért? nos, gondoltam azért nem véletlenül árulnak valószínűleg ilyen toldást, biztos nem csak vizuális tuningelemként teszik fel, mert annyira dögös. hazamentem (sok eszem van hogy nem mindjárt ott a boltnál...) és látom hogy ez bizony nem passzol. el se tudtam képzelni hogyan kapcsolódhatna ez a toldás a sárvédőhöz. hát azért mert sehogy. visszamentem a boltba hogy elnézést de rossz toldást hoztak. nem rossz. kimentünk, a bácsi megszakértette hogy azért nem passzol mert LE VAN VÁGVA a sárvédőm. persze mi másért lenne levágva ha nem azért mert le1kerekezték. biztosan nem divatból. fasza. ráadásul nem is egyenesen lett levágva. jó nem feltünő de azért akkor is bakker. ha nem vittem volna el mindenkit a megvásárlás előtt akiben bíztam akkor megérteném. de most ott tartok hogy akkor az még hagyján hogy 10 rugóért kell vegyek egy gyári sárvédőt is mert szeretem ha a dolgaim rendben vannak és amihez immár hozzá fogom tudni bazseválni a toldást, de kitudja hogy még mi minden egyéb hazugság lengi körül ezt a szegény runnert. most már ez is gyanús, hogy mondta a bolt szerelője hogy 15.000 km-enként a blokkot fel kell ujitani valami dugót kell cserélni vagy mi nem is értettem persze mert nem értek hozzá. de itt sokan felvonták erre is a szemöldöküket, már gyanítom hogy emögött is valami gebasz van, és csak így óvatosan utaltak rá hogy addig fogja bírni amit összegányoltak. valami ötlet hogy mi lehet ez? most vettem egy kocsit, és szivem szerint nem adnám el a runnert mert nagyon megszerettem, de mégis el kellene adnom. hiába a pénz nagy úr. főleg ha kevés van belőle. de addig most nem fogom eladni amíg rendbe nem tetettem.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #3392 üzenetére

    tényleg te voltál ;)

    de akkor előbb utóbb azért csak lejjebb ment volna az olajszint nem, sztem sokkal inkább az volt hogy az érzékelő nem jól érzékelte a mennyiséget és több volt benne.

    [Szerkesztve]

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    kár hogy nem lehet keresni rendesen itt az aprók között hátha lenne valakinek egy ilyen sárvédőidom... így igazábol el se tudom képzelni hol álljak neki keresni. valamint egy astra g bal első lámpa se lenne rossz kölcsibe 1-2 napra... :U

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    basszus! most beszéltem a bolt szerelőjével. azt mondja, kompkett dugattyút kell cserélni minden 2T motorban 15.000 km-enként, mert ha nem, akkor annyira gallyra megy a gép hogy komplett hengert kell cserélni benne! namost ez 25.000 ft. meg tegnap este elszállt a hátsó gumim, az is egy tizes ha valami normálisabbat akarok, meg a gyári sárvédő is egy 10-es. fasza. és akkor még arról nem is beszéltünk hogy a javítás is pénzbe kerül.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #3397 üzenetére

    háááát nem tudom most egyszer elviszem hogy nézzék meg a kompressziót és ha kell akkor szedjék szét nézzék meg hogy áll a gyűrű is. én azt hittem elég lenne csak a gyűrűt cserélni, hiszen elvileg az az egészben az igazán kopó alkatrész. vagy nem? kár hogy nincs egy rendes műszaki leírásom róla. akkor talán nem szivathatnának széjjel annyira. de már jöttek nekem a 12.000 km-enkénti vezérműszíjcserével is... hajamat tudnám per pillanat kitépni marokszámra ha csak eszembe jut az a laza 60.000 amibe az egész kerülhet. annak lesz tuti aki majd megveszi tőlem tavasszal mert már egy faszán felújított motort vihet el. grrrr...

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #3399 üzenetére

    biztos igazad van és hajtóműszíj.

    na megnézték egyszer a szerelők a motort. azzal vittem oda hogy valami pisszenő hangot hallottam (este volt és nem tudtam rendesen megnézni mert ahol lakunk nincs semmi normális fény de ha lett volna akkor se hiszem hogy láttam volna valamit) a hátsó gumi felől. kiderült hogy nem a gumi volt. mégcsak nem is a lengéscsillapító. igazábol nem derült ki mi volt az. a hátsó gumit mindenképp ki akartam cserélni mert nagyon kemény és kopott volt ami rajta volt. az első is kopott volt de az még szódával elment volna. volt nekik egy pirelli hátsó 13-as, 130/70-es 12.000-ért. kiderült miután felrakta a muksó hogy az túl nagy és nekiér a blokknak. azt javasolta hogy tegyük rá azt a távolkeleti gumit aminek 6000 darabja, megfelelő lesz a tapadása, meg hogy előre is tegyünk. jó mondom tegyünk így (ha már egyszer szerelőnél van), bár nem sok reményt fűztem hozzá. délután elmentem a gépért, elmondták hogy kimérték a kompressziót, 8-8,5 lett, állítólag a gyári az 9,5 és akkor kell dugattyút cserélni (ami kiderült hogy 35.000 ft lenne az alkatrész) ha lemegy az érték 6-ra. tehát még ez elég jó sztem egy 7-8 éves motortól. és kérdezték ehhez hogy mennyi km van benne, kétkedve válaszoltam hogy 14.400, hiszen az óra annyit mutat de az igazábol akármennyi is lehet. és azt mondták hogy nem úgy van az, nem olyan egyszerű ám tekergetni. kicsit megnyugtatott. lehet hogy tényleg ennyi van benne. akkor meg sztem nyugodtan elmehetek vele kb mégegyszer ennyit és akkor ráérek dugattyút cserélni. (jött itt nekem apósom mikor meghallotta hogy dugattyúcsere, hogy miért akarom én cserélni, fogta a fejét hogy ilyen hülyeséget, ők 40 évig mentek a mittudomén milyen ősi motorokkal és soha fel se merült hogy azt cserélni kéne! ráhagytam hogy én nem feltétélenül akarok cserélni, de ha ez van. gondolom azok a motorok nem ilyen fordulatszámokon üzemeltek, de mindegy. szerencsére ez még odébb van.) ha úgy vesszük akkor ez igazábol télleg egy megkimélt motor, mert elvileg eljött a csere ideje, de még elég jó állapotban van ahhoz hogy ne kelljen. persze nem tudhatom a kopás időre vetített görbéjét, lehet hogy a végén rohamosan romlik majd a dugó állapota és csökken a kompresszió, de azért ezt kétlem. de azt mondták ezt úgyis észre fogom venni mert hallani is lehet a blokkon, meg ha nem megy már úgy föl mondjuk egy bizonyos helyen ahol régebben még vígan felment, akkor. a futómű himbarendszere ki van kopva. az miatt is érezhettem instabilnak a motort. ennek a komplett új gyári alkatrészekkel történő kicseréléséhez is megrendeltem az alkatrészeket, ami kb 10.000 ft lesz. ez még nem olyan vészes és akkor megint egy jódarabig atombiztos lesz a futómű. főleg az én kezem alatt nem hiszem hogy sokat fog romlani az állapota mert én nem vagyok az a klasszikus robogóőrült robogógyilkos, meg kocsim is van, meg nem is nagyon tudok hol betyárkodni mert gyakorlatilag munkábajáráson kívül másra nem használom, oda meg városon keresztül vezet az utam. meg ha betyárkodnék és +látná egy rendőr hogy rendszám nélküli robogóval repesztek kiló40-nel akkor hamar megnézhetném magam. visszatérve azért a sok kicsi mégiscsak összejön de hát ezt vállaltam amikor használt motort vettem. így még mindig nem panaszkodhatok, mert ezzel együtt is sokkal de sokkal olcsóbban birtoklok egy olyan motort, ami azért frankón fel lett és lesz újítva és végső soron nem sokkal rosszabb mint egy új, van közel olyan jó (igaz ez 2T nem 4T és kicsit többet eszik meg nem annyira környzetbarát, de ez csak a technika). végülis a két gumi együtt volt 12, meg a felrakása, az átvizsgálás, kompressziómérés (ehhez ugye szét kellett szedni eléggé) még 7.500, így fizettem 19.500-at, és most legalább képben vagyok a blokkal kapcsolatban, és meg kell mondjam, ég és föld a kulönbség a gumik miatt! basszus azt se tudtam hova legyek az örömtől, annyira tutin tapadnak ezek a kis távolkeleti gumik, amiböl a kettő volt annyi mint a pirelliből 1. nem tudom hogy az annyival nyújt-e többet, de ha ezek is elkoptak akkor majd olyat veszek. általában igényes vagyok a dolgaimra, és szivem szerint a pirellit láttam volna rajta, de más méretben nem volt nekik, de különben nem vagyok biztos benne hogy az annyival jobb lenne mert ezek télleg fantasztikusan tapadnak. ennek fényében nem is értem hogy eddig hogy tudtam menni. igaz hogy reggelente mikor kicsit párás volt az idő akkor nagyon figyelnem kellett mindig nehogy a zebráknál rámenjek a felfestésre mert az nagyon necces... :B éreztem mindig hogy sikál a segge jobbra balra. ez a hátsó most legalább már gyári méret, 130/60. szeretem ha a dolgok úgy vannak ahogy szánták őket. én nem vagyok a tuning híve. meg megy ez tuning nélkül is mint az állat ha kell. kétszer mentem vele eddig hosszabb távot, amikor hazavittem a szülővárosomba, és a főúton kipróbáltam hogy tud repeszteni de fosott a valagam nehogy rendőrökbe akadjak :B

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    nahh rászedtem magam és megrendeltem a gyári sárvédőt mert nem valószínű hogy lesz használt. az új gumikkal akkora élmény menni mint az állat! szinte beleharapja magát a betonba ez a távolkeleti csoda. ezt sose gondoltam volna. még megérdeklődöm egy helyen hogy mennyi lenne komplett átfújni az egész burkolatot. nem mintha ütött-kopott lenne, de az újabb runnereken ilyen matt sötétgrafitszürke fényezést láttam és az nagyon bejött! mint általában a matt festések legyen szó más motorokról vagy sisakokról.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    mennyi kéne hogy legyen a nyomás a gumijaimban? mi van mindenkit elriasztottam innen a kis egyperces novellámmal? :F :U :B :W :Y :C :DD :(

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz golyani #3403 üzenetére

    130/60-as az is?

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #3407 üzenetére

    tény hogy feltünőbb jelenséget fog okozni egy motoros, és talán ez hat annyira majd az autósokra hogy jobban vigyázzanak ők is.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    amennyire döglődik a motorozás az idő miatt, ugyanannyira döglődik a topic is... :U

    tegnap mentem egy rohadtat, akkora köd volt meg hideg, hogy semmit nem láttam és a kezem 2 kesztyűn keresztül is szarráfagyott. elég hardos volt ugyhogy most egy ideig biztos nem robogok. lehet tervezek és kivitelezek egy markolatvédőt a runneremre mert sehol nem kapni. 1-es aluból simán meg lehetne csinálni.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    elől 2,5 volt a nyomás, hátul 2. de éreztem is hogy kegyetlenül kemény. most visszavettem mindkettőt én is 1,5-re, így sokkal kényelmesebb.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    láttam a aeten egy gilera ice-ot és azon volt markolatvédő, fel is hívtam a srácot hogy honnan és mondta hogy gyáriba lehet venni. meg is rendelem.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    bakker és nincs markolatvédő a runnerhez. váltig állítják a boltban hogy nincs gyári alkatrészlistán. lehet hogy ennek a srácnak akinek ice van azon más a markolat? sztem igazábol elvileg jó lehet rá más fajta motorhoz való markolatvédő is, hiszen annyira nem lehet sok lehetőség, ha belegondolunk hogy ez csak egy markolat, ami egy csőre van feltéve. a markolat ha ugyanolyan hosszú, akkor...

    sztetek?

    nagyon bele vagyok zúgva az ilyen átlátszó műanyag cuccosokba mint a buell lightning citycross ''tankja'' meg ilyenek. tök titu lenne ha lenne átlátszó műanyagbol markolatvédő is.

    befejeződtek a leltári hadműveletek a motorszervízben, ugyhogy vihetem a maradék dolgokat is megcsináltatni, kicserélik gyárira a himbarendszert, meg felrakják a gyári hátsó sárvédőt. jessssz! atombiztos futómű rulez!

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    [link]

    hehe mégis van áttetsző kézvédő motorra! más kérdés hogy elég hülyén néz ki, meg nem valószínű hogy fel tudnám rendesen bazseválni a runneremre, tutira tákoltan nézne ki a felfogatás is. viszont vannak elég pofásak is műanyagbol ilyen enduros vagy crosszos, amiket lehet h fel lehetne tenni rendesen, színrefújni, és jól nézne ki. de nem is egyszerű ilyet találni még külöföldi oldalakon se, mert angolul lövésem se volt hogy minek nevezik. handguard, hand deflector, wind deflector. és lehet hogy még mindig nem az igazi egyik sem.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    kész a runnerem! himbarendszer gyári, hátsó sárvédő gyári. most annyira de annyira fasza stabil az egész motor, hogy az hihetetlen. nagyon király! csak azt furcsállom, hogy amikor elhoztam kérdezte a szerelő hogy el akarom-e vinni a régi alkatrészeket, és belenéztem a dobozba, és egy darab cső meg egy rúd volt benne. ez lenne a komplett himbarendszer? ez kerülhetett 10 rugóba? két darab kis vas? :F vagy bepaliztak? csaknem. nem hiszem hogy akkor felajánlotta volna hogy hazavihetem a régi alkatrészeket. vagy?

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    jaja az a rúd az

    még arra gondoltam, hogy lehet hogy létezik olyan PLEXI a runnerekhez, aminek van egy kézvédője is. utánanézek.

    [Szerkesztve]

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    hááát

    ez nem nagyon akar összejönni. odáig már eljutnak hogy van aki igényelne magasabb plexit, és igaz nagyon hülyén néz ki, egy cseppet sem megy a runner imázsához, de nembaj, csináltak. odáig miért nem tudnak eljutni hogy csináljanak ugyanolyan plexit mint a gyári, csak legyen két nyúlványa ami védené a kezeket? vagy bármilyen más megoldással kézvédőt. nem igaz hogy csak egy szál kis ember innen a kis magyarországrol akar ilyet! ''no eztazé' má' nemhiszem...''

    [Szerkesztve]

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    acerbis? powermadd? ismertek olyan helyet ahol ilyen cuccokat lehet venni?

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    nem ismertek valakit akinek megvan a runnerek műszaki leírása pdf-ben vagy bárhogy máshogy?

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz V.Stryker #3458 üzenetére

    :( sajna 40-ért nem tudok eladót de engedd meg hogy kifejtsem a véleményem a dologgal kapcsolatban. én soha nem vennék 40-ért robogót, még akkor sem ha ennél több nem áll éppen rendelkezésre kp-ban. 40-ért mit kapsz? valszeg egy nagy rakás szart. van egy szint, aminél nem érdemes lejjebb menni. persze lehet h neked megfelelne egy schwalbi is, de én mint modern fiatal, azért nem ülnék rá. ilyen modernebb robogók közül meg nem sokat érdemes megvenni. ha olyat akarsz amelyik nem fog nyekleni-nyiklani, akkor csakis a runner jöhet szóba a merevített váza miatt. én is ez miatt vettem runnert. és az miatt is vettem kicsit drágábbat, mert nem adok 200-250-et egy ütöttkopott szarért. elég sokat megnéztem és arányaiban sokkal szarabb állapotban voltak azok amik nem voltak sokkal olcsóbbak. tehát be kell tudni lőni a megfelelő ár-érték arányt. és ha már vesz az ember valamit, ha már van egy komoly elhatározása, akkor az anyagiak nem lehet akadály. tudtam azt is, hogy egy ilyen robogót pártízezer ft-bol gyári állapotra fel lehet ujjitani. és ma már olyan kedvező hitelfeltételek vannak, hogy nem lehet gond egy 350-400ezres robogó megvásárlása. nincs akkora ráfizetés ami miatt aggódni lehetne. tudom mert én is így vettem, és nem bántam meg.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz V.Stryker #3460 üzenetére

    hááát, ez ilyen árulom-is-meg-nem-is dolog... lehet h ez kicsit hülyén hangzik, de amikor vettem a runnert, akkor ez a 350.000 ft-os jármű elérhető volt anyagilag anélkül h különösebben földhöz vágott volna. akkor még álmomban sem gondoltam volna h nem sokra rá kocsit fogok venni. ez viszont bejött, adódott egy alkalmi lehetőségem h vegyek egy nagyon megkímélt és nagyon jó használt kocsit (ilyen sztem nagyon ritkán adódik, legalábbis az én környezetemben). mivel a kocsit részletre vettem, luxusnak érzem motoros időben az udvarban állni hagyni, miközben fizetek rá egy csomó pénzt. ha már fizetem a költségeket, használjam is ki. igazábol nem szivesen adnám el a runnert, még én is vacilálok, de mondjuk lehet h most már így h kocsim van több hasznát venném az árának, mint magának a motornak. a kocsit sem sokat használom, kiszámoltam h 10 éves korára sem lesz benne 100.000 km, ugyhogy akkor még mindig nagyon jó vétel lesz valakinek aki majd tőlem megveszi.

    a hitelről meg konkrétat nem tudok mondani, csak úgy általában értettem a dolgot, illetve a kocsvásárlásra, mert legalábbis nekem a kocsivásárlás nagyon flottul ment hitelre. gondolom egy robogónál sincsen ez másképp.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #3462 üzenetére

    persze kellett költsek rá, de ezzel teljesen tisztában is voltam, minthogy mindenkinek teljesen tisztában kell lennie azzal a ténnyel, h ha használt cuccot vesz, akkor minden bizonnyal költenie kell majd rá, előbb-utóbb. nekem ezzel nem is volt semmi problémám, mert ha belegondolsz, egy uj runner több mint 1 milla. ez meg mindennel együtt volt kb 410-ben kb, tehát 1/3-ad és félár közötti áron van egy olyan robogóm ami szinte ugyanolyan jó mint a zsir uj. nem tudnám objektíven megállapítani pl százalékosan h az én runnerem egy zsir ujjal kb hány százalékban ér fel, de biztos h egyáltalán nem mondanád 40%-osra egy ujhoz képest.

    persze én nem mondtam h nem kapsz 40-ért, kapsz 10-ért is meg 5-ért is csak kérdés h milyet. én lentebb említett elképzeléseimnél fogva soha nem adnék ki 40-et egy 20éves jog-ért, de mindenki azt vesz amit akar, véletlenül se akartam győzködni senkit h vegye meg az enyémet, mint ahogy lentebb említettem is h nem 100% h el akarom adni.

    nem érzem úgy hogy át lettem volna kúrva ezzel a runnerrel amit vettem, ténylegesen. persze kicsit bosszantott h ugy csináltak a boltban mintha nem tudták volna h annak a sárvédőnek nem olyannak kell lennie, és ha egykerekeztek is vele, tuti h nem sokszor, mert a kormányon ennek semmi jelét nem lehet észlelni. sőt. a mért kompresszió alapján számomra egyértelmű h tényleg megkímélt a gép. azért az is kicsit erős h biztosra veszed h nem gyári a fényezés. nem tudom mi alapján vagy ebben olyan biztos. milyen összegányolt elemekre gondolsz?

    fentebb említett dolgoknál fogva pont h sztem nagyon is jó vétel volt ez a bringa. és egy gumicsere azért még messze nem dönti romba egy vásárlás milyenségét, de te tudod.

    [Szerkesztve]

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #3464 üzenetére

    na igen. ''elvileg'' 99-től kezdték a kétszínű fényezést, egyibőben azzal h dupla tárcsafékkel is elkezdték őket szerelni. legalábbis ebbe az infoba botlottam a neten mikor infokat gyüjtöttem a runnerekről. ez azért ütött szöget a fejemben, mert az enyém már dupla tárcsafékes, de egyszinű. ez jelenthet több mindent: azt hogy szétszerelve hozták be olaszbol (ugy olcsóbb), és itt mikor összerakták, nem azokat az elemeket rakták rá ami eredetileg volt rajta, hanem véletlenül vagy szándékosan összekeverték. de lehet az is, hogy ezt még egyszinűre fújták a gyárban, viszont már megkapta a dupla tárcsaféket. egyáltalán nem biztos hogy egy gyárban minden változtatás azonnal életbe tud lépni. összegányolt forrasztott elem nincs rajta, amire te gondolsz, az az hogy valóban egy kicsit le van kopva a festék a plexi mellett, mert az előző tulaj egy nem-gyári, nagyobb plexit használt és az nekiért kanyarodáskor az elemnek. télleg lehet mert úgy esni nem lehet vele hogy pont ilyen szabályosan kopjon meg a festék, meg nem is tud a földdel sehogy érintkezni az a rész mert más idomrészek kijjebb állnak. most biztos viccesen hangzik h ezt mondom de ott ahol le van kopva ott látszana ha ez már egy második réteg festék lenne... nekem gyárinak tünik a festék. igaz olyat is hallottam már h ha igényesen meg van csinálva egy autó mondjuk törés után, akkor még szakértő se veszi észre. nem tudom igaz-e de lehet hallani ilyet is. na mindenesetre most az én járgányom már tip-topp, mindent megcsináltattam rajta ami kétséges lehetett. még gyári hátsó sárvédőt is rendeltem hozzá, pedig nem lett volna muszály. lehet h más se vette volna észre amikor eladom, de én igényes vagyok a dolgaimra. meg itt a fórumon is mindent elmeséltem úgy ahogy volt, ugyhogy nem hiszem h meg lehetne kérdőjelezni a korrektségemet. mindegy a lényeg h talán az asszonynak is kicsit megenyhül a szive és talán nem kell eladnom. ja és még az is rájátszik egy vásárlásra h lehet h az ország 5 egymástol tök távol levő pontján van 5 robogó 40-ért. akkor minden további nélkül lehet h nem is azt a képet teszik fel róla, és reklamálni ahova akarsz mikor odaérsz és pofára esel. szóval elmenni az ország 5 különböző pontjára megnézni, ha nem felel meg egyik sem akkor potyára történt az egész, és, még mindig lehet h át vagy kúrva ha a világ végéről hozol motort. én legalábbis nem nagyon értettem a robogókhoz mikor ezt megvettem, elvittem magammal akit csak tudtam h ért egy kicsit hozzá. mindent egybevetve az se mindegy hol veszed. én nem mennék el a világ végére, pláne nem egy 40ezres robogóért. de még egy 350ezresért se mentem volna el. gondolkodok de nem tudnék olyat mondani ami miatt elmennék messzire venni valamit. könnyen rá lehet baszni. amit helyben veszel azt vissza tudod vinni ha bármi van. volt már h vettem cuccot pestről és gyakorlatilag reménytelen volt h visszajuttassam és érdemben elintézzem a dolgot. dehát ez már megint csak egy magánvélemény volt.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz ett #3467 üzenetére

    :B

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #3466 üzenetére

    közben rájöttem hogy mire értetted a szétgányolást. az előző tulaj sajátkezűleg furkálta ki az ülés mögötti idomot hogy a doboztartót fel tudja szerelni. az valóban nem valami szép munka volt.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz ett #3470 üzenetére

    az biztos h most már kurvajól rendbe van téve! ;) meglátjuk. az a baj h igazábol mostmár meglennék nélküle h van a kocsi. mondjuk eddig még nem is jelentkezett senki, igaz nem is hirdettem akkora gőzzel, de gondolom sokallják is az árat. mindegy engem annyira nem érdekel. csak azért nem fogom odaadni feleannyiért h ne legyen. akkor inkább eszek zsíroskenyeret! :P

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz etnies #3472 üzenetére

    nézegetted a hasznaltauto.hu-n a runnereket? én most ránéztem, és a hasonló (1998-2000) évjáratúak 250 körül indulnak, és kb 350-nél van a végük. ugyhogy ez belefér. nem kérek érte extrém sokat. igaz h felső határon van, de ahogy te is mondtad tudom mim van. meg van aki ugy gondolja olcsóbb húsnak hígabb a leve (én is általában így vagyok vele). a 2-3 évesekért kb kétszer ennyiket kérnek egy-két extrém kivételtöl eltekintve. én mindig megnézem az árakat a neten mielőtt veszek valamit. ha az átlagtol valami nagyon eltér az nekem inkább gyanus szokott lenni, minthogy azonnal rohanjak hogy úúúúú milyen tuti vétel.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz etnies #3474 üzenetére

    neked ezek szerint biztosan nem runnered van. próbáltál már egyet? persze így is lehet nézni ahogy te mondod, de én a runneremet csakis az uj runnerhez viszonyítom, mert akkor ennyi erővel a te logikád alapján viszonyíthatnám a noname kínai szarokhoz is, amik ujonnan 200-ba kerülnek. akinek az kell, az vegyen azt, és legyen boldog vele (amíg teheti). de érdemes visszaolvasni van itt egy két rossz tapasztalat ezekkel kapcsolatban. nézd én nem tudom, lehet h tényleg nem jobbak a runnerek semmivel mint a többi, de azért valamiért mégiscsak kialakult ez a felfogás h a runner a robogók királya. ez olyan h hiába akarná a vw beleszugerálni az emberekbe h a kocsijaik megbízhatóak, ha egyszer a tapasztalatok nem ezt igazolják. a toyota ezt sulykolja a reklámjaival, de igazábol is megbízhatóak a kocsijaik. a runner pedig a robogók királya. ezt nem én találtam ki, ezt sokan mondják, nálam sokkal okosabbak is, akik nálam sokkal több robogót kipróbáltak már. én is azért vettem ilyet. elég hülye lettem volna ezt venni, ha nem érezném magam én is meggyőzve ennek az igazárol. az enyém valóban kinti de megvan minden papirja, és igaz h nem a legszerencsésebb időben jutott eszembe esetleg eladni. hát igen ez mindig is örök dilemma marad, h mi az a pénz amit még megér egy dolog. lehet h az a kocsi v motor v ház ami 10x annyiba kerül, nem ér 10x annyit, de amíg vannak emberek akik megtehetik h megfizessék a legjobbat vagy csak a nevet, addig ennek lesz létjogosultsága. igazábol ez természetes h így alakult, ha belegondolsz, ők adtak valamit a robogós világnak amit azelőtt senki. ennek megkérik az árát, de megtehetik.

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #3476 üzenetére

    már miért ne lehetne forgalomba helyeztetni...?

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

  • stargazer

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #3479 üzenetére

    asszem megvan. adtak mindenféle papirt hozzá. eredeti számla vagy számlamásolatra tuti emlékszek, meg még van valami. de mért, ha nem lenne meg akkor lőttek az egésznek? csak azzal lehet forgalomba helyeztetni?

    [Szerkesztve]

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

Új hozzászólás Aktív témák