Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bigemperor

    senior tag

    Skacok,egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy Asus TUF Gaming B650M-PLUS alaplap. 2 hónap után visszaküldtem az Alza-ba garanciális javításra,mert letört a VGA befogató oldalon alul két kis pöcök,holott én kb 3 szor tettem be és vettem ki VGA-t. No,ezek után 24 napig ültek rajta a szervizben, többszöri kérdésre is a szokásos legyek türelemmel,mondom,ok, kívárom, nincs más lehetőség.
    Erre kaptam most egy meglehetősen érthetetlen választ,miszerint garancián kívüli javításra adnak árajánlatot 32e Ft-ra és nyilatkozzak,elfogadom-e. 2 hónapos az alaplap,Reddit-en olvastam másoknál is ezt a hibát,egy xaros műanyag pöcök tört le és 24 nap után van pofájuk ezzel megkeresni,ja és hogy ha nem kérem a javítást,akkor is számíthatnak fel költséget. Amúgy ha nem ismeri el garanciális hibának akkor miért is nem jelzi azonnal?WTF? Ezek beütötték a fejüket,az Alza semmilyen garanciális, jótállási és fogyasztóvédelmi szabályt nem ismer,vagy áprilisi tréfa?
    Megírtam hogy akkor most fussanak neki ennek mégegyszer és vagy javítsák ki vagy küldjenek egy másikat helyette. Kíváncsi leszek,meddig kell ezekkel is szórakozni. Semmilyen olyan dolgot nem kértem ami nem jogos,egy 2 hónapos alaplapnal ne mondja senki hogy ez normális.
    Ilyenkor szerintetek mi a helyzet? :R

Új hozzászólás Aktív témák