Aktív témák
-
picur220
veterán
1: TC hiánya, na meg sose vezetett még F1 autót, ergo meg kéne tanulni vezetni...
2: válthatott rosszul, de annak kicsi az esélye, hamarabb hiszem azt, hogy nem tud vezetni.
Én tavaly voltam a Ferrari Racing Daysen, ott embereink úgy vigyáztak a F1-es autóra, hogy percenként leállt a verseny mert leállt egy kocsi, és nem ment volna le vele még a fűre sem... De ezek európai fickók voltak, saját autókkal, nem ilyesféle arabok... -
Immy
őstag
Mikor derül ki, hogy a diffúzor szabályos vagy nem?
-
D@ni88
addikt
Ferrari új első légterelőjéről van valakinek képe?
elvileg Gené votl tesztelni múlthéten -
Timyyy
őstag
Ez se semmi
, de remélem nem csinálnak belőle olyan showmant, mint ami pl D. Beckham-ből lett, ahelyett hogy focizna...
-
PazsitZ
addikt
-
puttputt
őstag
Tudom ajánlani..., még "Live broadcast"
-
gV
őstag
volt már? Kimi helmet cam
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur
#38885
üzenetére
Index?

-
Motion_Blur
félisten
Holnap eldől, hogy Button VB lészen-e

-
proof88
addikt
Egyébként köszönöm azoknak, akik linkeltek nekem számokat múlt héten.
hunny: tudom, az Orbitot erre használod, akkor ezek szerint nem Te voltál, aki anno valami programot mondott... mert tényleg volt, aki programot használt erre.
Egyébként igen, a szöveg utáni keresés tényleg nem rossz ötlet.
Csak gondoltam megnézem azt a progit is. -
copin
őstag
válasz
hunnylander
#38879
üzenetére
Most hanyatt kellett volna esnem? Mellesleg nem azt írtam hogy ő volt, hanem a helyi autóversenyzés állapotairól szóltam volna, de ma már másodszor olvasnak valami baromságot a posztomba. Elismerésem.
-
#70869248
törölt tag
szvsz balfék.
elindult az autó hátulja jobbra azt még simán fogta de valszeg nagy volt az ellenkormányzás, és mikor már balra tört volna akkor már csak taposta féket.Szvsz balfék volt, mert ez formula autó, nem hiába tanulják gokartól elkezdve, nincs köze egyik kasztnis géphez sem,..talán csak az LMP tudna hasonló (hasonló) érzéseket közvetíteni.
Loeb, Rossi, Doohan, Biaggi pl. mind világbajnok versenyzők akik kaptak tesztlehetőséget, de a lényeg nem is a világbajnoki címen van, hanem mint profi világversenyben szereplő versenyzők, megvan bennük a szükséges tisztelet egy versenytechnikával szemben, egy V. Rossi sem ült pléhpofával, de Loeb sem mikor magyarázták neki az F1-s autót. Tisztában vannak vele hogy megfelelő fokozatosságot kell tartani.
Ez a figura, meg 500 méter alatt összetörte a bazi széles bazi hosszú egyenesben, és amennyiben ez vezetéstechnikai és nem müszaki probléma, akkor szvsz mindenképpen ciki, és term. a vezető hibája. -
hunnylander
őstag
-
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur
#38877
üzenetére
Igen, ez abszolút lehetséges magyarázat. Ugye, már át lettek alakítva az autók, gondolom, neki sem volt bent kipörgésgátló. Így még az említett "elváltásnál" is beforoghat, egyenesben is..., valóban.
-
copin
őstag
válasz
hunnylander
#38874
üzenetére
Egyszer olvastam valamelyik arab ralibajnokságról, ahol egyedül egy N2-es gép alázza a multimilliomos arc wrc-jét, aki mellesleg hasonló pozicióban van otthon, mint a képen látható fazon. Nem tudom hogy ő volt-e, de a helyi ralisok még nem domorítottak. Az más tészta hogy a meg nem nevezett figura csúszópénzekkel lett jobb, az egyébként fejlettebb technikával.
-
Pá
addikt
Műszaki hiba, vagy így viselkedik egy F1-es masina avatatlan kézben? (első 1 percet el lehet tekerni)
-
Sanya595
senior tag
Kihalt a topik.Majdnem 24 órája nem irt senki.

-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248
#38860
üzenetére
semmi gond, mint mondtam nekem is sok az új dolog itt, csak ha abban a témában beszélgetek (na jó én vitázok általában
) akkor megkeresem vagy kérek linketegyébként én nem azt mondom hogy igaz, csak azt hogy valami igaz belőle, beleszámítva hogy 300 millával mentek tavaly akkor a munkaerő csak önmagában valóban kitehet 100 millát, lehet a hírportálok is csak ennyit okoskodtak és onnan a szám..de valóban eléggé megkapták a hátteret amit még soha egy csapat sem, ez a lényeg, ha ezzel nem tudnak élni akkor azt meg is érdemlik az én nézőpontomból
-
bdav
őstag
"év végéig beta állapotba kerülne majd a téli tesztek alatt elkészülne a végleges... inkább egész évben reszelik"
hát egy szoftver életciklusa azért ettől elég messze áll... és most itt a szoftver részéről szól. Szerintem teljesen korrekt a verziózás, a különböző ECU-k firmwarei ugyanígy működtek régen, ebben biztos vagyok.
(2 dolgot jegyeznék meg általánosságban:
- egy program sosincs kész
- hibamentes program nincs) -
gV
őstag
válasz
hunnylander
#38857
üzenetére
k.vára költségtakarékos lehet ez az ecu, ahelyett h a szabályoknak megfelelően csinálának egyet, az év végéig beta állapotba kerülne majd a téli tesztek alatt elkészülne a végleges... inkább egész évben reszelik
-
hunnylander
őstag
Már tavaly is nézegettem a Technical Delegate's Report-okat, letölthető az FIA weboldaláról és észrevettem, hogy nem mindenki ugyanazzal a verzióval fut.
Vajh miért? A legfrissebb verzió mindenki rendelkezésére áll, ellenben nem mindenkinek az a legcélszerűbb. Miért? Azért mert ha egy verzióval jól működik a rendszer plusz azzal a verzióval tesztelték a cuccot akkor azt nem fogják lecserélni a nagydíj előtt egy újabb verzióra, és nem mindenkinek egyforma a tesztciklusa, sem az ugradelési szándéka. Itt minor updatekről van szó. Még az is lehet, hogy az update csak bizonyos autók számára tartalmaz fix-eket.
The following software versions have been used by the teams during the qualifying sessions:
Car numbers Team Version
1, 2 : Vodafone McLaren Mercedes 1.00.053
3, 4 : Scuderia Ferrari Marlboro 1.00.051
5, 6 : BMW Sauber F1 Team 1.00.052
7, 8 : ING Renault F1 Team 1.00.052
9, 10 : Panasonic Toyota Racing 1.00.052
11, 12 : Scuderia Toro Rosso 1.00.050
14, 15 : Red Bull Racing 1.00.050
16, 17 : AT & T Williams 1.00.052
20, 21 : Force India F1 Team 1.00.052
22, 23 : Brawn GP Formula One Team 1.00.052
All the above items were found to be in conformity with 2009 FIA Formula One Technical Regulations.
Jo Bauer
FIA Formula One Technical DelegateA legújabb verzió mindenkinek egyformán elérhető, de nem mindenkinek célszerű rohanva upgradelni rá, előbb ki kell mindenkinek tesztelni, és ilyen profi szinten nem úgy viselkednek, mint a mezei júzer, hogy a legújabb a legújabb kell, de azonnal, hanem ha van egy jól működő kitesztelt rendszered, akkor azt nem kockáztatod egy beújítással. Az RBR az 1.00.050-essel is agyonverte az újabb verziósak zömét.
Érdekesség, hogy kinek volt fordulatszámleszabályozási problémái Sepangban? A McLarennek. Ennyit az előnyökről, leginkább csak bétatesztelgettek.

-
gV
őstag
válasz
[CS]Blade2
#38855
üzenetére
na ja, most egységes v sem az ecu? ha igen, akkor a verziószámok is eggyezenek
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman
#38852
üzenetére
A Mclaren sem tagadhatná le. Csak a saját autójukba tették be a javított verziót.
-
DigitXT
félisten
válasz
Nowhereman
#38852
üzenetére
Erre a részre gondolsz?
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
"most nyolcszor kell állítgatni valamin, aztán a kijelzőn
ennek ellenére nem az jelenik meg, amit szeretnénk" -
puttputt
őstag
válasz
Nowhereman
#38852
üzenetére
Azért, azt bírnám, ha előugrana nekik menetközben (LCD-n) egy BSOD:
"0x00000DRIVER exceeded limit - please contact to your hardware vendor..."![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Nowhereman
őstag
ha már hárdverrovat.
le sem tagadhatná a microsoft, hogy benne van...![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248
#38753
üzenetére
Nézd, azt nem is vitatható, hogy Lajoska szupertehetség. Ha van valami, ami miatt én nem vagyok hanyadt esve sok istenített tacskótól, mondjuk Vetteltől, az az, hogy ilyen kemény végigpofozom a mezönyt még nem tudott bemutatni, míg Lajoska ezt lazán ki tudja rázni magából. Ő csak fejben nem elég erős...
Attól, mert valaki odaböki neki, hogy hazudj, attól még nem kell mehtenni! Főleg nem úgy, hogy közben lejátszák a felvételt is! Csapatutasításra? Hja, a hungaroringi balhét is összehozta annak ellenére is, csak úgy saját szórakoztatásra, most hirtelen ilyen teddlebatyuüljlerá lett? Ha már 10M-es kár - a végén elvesztett Vb. ért annyit...
Hogy most hirtelen betenni egy másik csapatba másik ásznak? No nem gondolja itt másodjára is valaki, hogy Hill habitusa köszönő viszonyban van Hamiltonnéval? Az öreg Damon képes lenne arra, hogy a felvétel lejátszása után is tovább vetítsen? No ne!
Hamilton, Lonzi patológiai egomán esetek. Nekik csak kispiké-kova szintű csapattárs a megfelelő. És ki akarná mindkét pilótáját lapátra tenni, hogy kovával együtt szerződtesse Lajoskát?
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur
#38849
üzenetére
Csak. Ha már utamba került, miért rejtegessem.

-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander
#38845
üzenetére
Ezt most mé'?

-
PazsitZ
addikt
Webber-Hamilton csatáról nem tudna valaki megdobni egy videóval?

-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248
#38844
üzenetére
http://www.vezess.hu/forma1/honda_gratulalt_brawneknak/18115/
egy korábbi ködösebb fogalmazás: http://www.formula.hu/f1/a-honda-sok-sikert-kivan-brawn-csapatanak-c25431.htmlÉn is lemaradok sok hírről, de ha mondják akkor legalább megnézem nem leírom hogy én nem láttam és kész nem veszem számításba.
-
hunnylander
őstag
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;)
#38843
üzenetére
Én nem láttam sehol 100 milláról szoló híreket vagy linket, nekem ez teljesen új.
Egyébként meg biztos hogy lenne szponzor, sőt már most is vannak tárgyalások...de amíg a motorsport világtanácsa 3 nap múlva nem véglegesíti a diffúzorügyet, addig nem valószínű hogy üzletet kötnek.
Mert egyébként persze, 2 futamot nyert a csapat, és az egész évben az élmezőnybe várhatóak...hacsak nem fejlesztenek valamit csúnyán félre. Sztem nem fognak az autóhoz nyúlni, csak kis mértékben. Nem is feltétlen kell, nem kell hogy VB-t nyerjenek. -
Peat;)
veterán
válasz
#70869248
#38842
üzenetére
Nézd ez egy tavalyi költségvetésből kiinduló nyilatkozat, miközben idén a Mclaren, Ferrari, és mások is csökkentik a költségeket. E mellett most van a legnagyobb érdeklődés a csapat iránt, aki több hét alatt nem tud keríteni átmenetiszponzort ekkora médiaközépponttal ott nincsenek megfelelő képességek(rémlik hogy jaguár pl gyémántot reklámozott, vagy mozifilmet? az is pénz). Brawn remek szakember de nem ilyen irányba, Fry meg sosem ért el semmi kiemelkedőt.
A 100 milla meg rengeteg helyen lejött, így valami biztosan igaz belőle. Az hogy ezt megint nem árulja el a jómadár az természetes. Kb ezért is unszimpi a csapatvezetésük. Elvárják lassan hogy a feneküket is kinyalja valaki, hát az f1 nem a sült galambok röpködéséről szól, minden francot megkaptak. Brawn ha magáról nevezte el a csapatot akkor nyúljon a zsbébe pl. vagy az már nem poén? Ejj de ellenszenvesek, megkapják a teljes játékarzenált és most az a baj hogy nem tudják fenntartani, úgy hogy az üzlet ajtaján kopogtat a tömeg és már arról is repkednek a pletykák hogy mercedes is oda állhat..ez azért valahol nevetséges. -
hunnylander
őstag
"To be honest we were surprised that it even turned into an issue because for us it was very clearly inside the regulations," said Michael during a pre-season media event at the Williams factory.
"It was something that in various forms teams have been doing for two years, so it wasn't really a big issue for us or the FIA. So it was something that we clarified with the FIA well over a year ago. (Sam Michael, '09. február)
A grandprix.com nem tartozik az elismert hírforrások közé, komolyság és szavahihetőség szerint, de amúgy nincs vele bajom, de ők szeretnek pletykaszintű hírmorzsákat is lehozni, ezért nem árt fenntartásokkal kezelni a cikkeiket ilyen esetekben.
Az a hírecske nagyon ütközik Sam Michael nyilatkozataival, márpedig én adok az ausztrál fickó szavaira, mert nem semmi, hogy már ilyen fiatalon technikai igazgató. A két öreg alapító (Frank Williams és Patrick Head) már eléggé a háttérben van, leginkább Michael 'a csapatvezető' is a gyakorlatban.
-
Pompi
nagyúr
Én megtaláltam:
-
Pá
addikt
Most nem találtam a hírt, de talán A5-ön olvastam pár hete, hogy a diffuzort volt Super Aguris mérnökök találták ki a Hondának.
Aztán a Hondától két mérnök lelécelt a Toyotához, az ötletet persze vitték magukkal. A Williamshez meg úgy került át, hogy ugye a motor miatt kapcsolatban állnak a Toyotával. -
Oliverda
félisten
válasz
[CS]Blade2
#38836
üzenetére
Mikor? 2007 év elején-közepén?

-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda
#38835
üzenetére
Az Aguri az az évi autóját fejlesztette, míg a Honda a következő évi autóval foglalkozott csak. Ezért nem csoda, hogy utolérte. Főleg, hogy az Aguri megkapta a Honda addigi fejlesztéseit is.
Ha a Honda nem áldozza be azt az évet, nem engedte volna, hogy az Aguri gyorsabb legyen náluk. -
Oliverda
félisten
válasz
[CS]Blade2
#38834
üzenetére
"Az Aguri úgy érte be a Hondát, hogy a Honda nem fejlesztett"
Miva'?

-
Peat;)
veterán
válasz
!Overdose!
#38830
üzenetére
Ez a Brawn GP-nek nincs pénze dolog nem értem hogy jön elő mindig, 100 millát kaptak a Hondától a kész autó után, a talán legértékesebb infrastruktúrával együtt (hány és milyen méretarányt megengedő szélcsatornájuk van most? és mennyi a Renault-nak? pl?
kb negyed hatékonyságú a rönyó szélcsatornás háttere) úgy hogy Brawn egy kanyit nem adott bele a csapatba saját zsebből, illetve egy eurót. E mellett szponzortárgyalásokat folytatnak és a költségvetés idén durván lecsökkent, már abból a 100 millából is simán el kéne hogy menjenek fejlesztéssel együtt féltávig minimum. Vagy lemaradtam valamiről? Nem értem ezt az atmoszférát amit kialakítottak a BrawnGP körül, ez is elment a cirkusz irányába, szerencsére a két pilótától nem sajnálom a sikert, ők megdolgoztak érte. 
-
Oliverda
félisten
válasz
[CS]Blade2
#38831
üzenetére
Igen. Erre remek példa a néhai Super Aguri vs. gyári Honda esete ahol az utóbbi csapat költségvetésének töredékéből csináltak egy gyorsabb autót, de említhetném a Toyota vs. komplett mezőnyt is pár évvel ezelőttről. A pénz nem minden.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda
#38821
üzenetére
Arra gondolok itt, hogy egy nagyobb csapat sokkal több pénzt költhet, mint a Williams még a költségmegnyirbálások után is.
A Williams-nek van egy szép kis tartozása az elmúlt évekről (ha jól tudom a veszteséges üzemeltetés miatt különböző kölcsönökből, és hitelekből tartották fel magukat), így nem igazán fognak ész nélkül gyártani minden féle elemeket.
Egy nagy csapatnál több ember dolgozik, több ötletük lehet különböző elemekre, és többet el tudnak készíteni, mert a pénz szinte nem számít. -
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2
#38818
üzenetére
Ez abból fakad, hogy én azt feltételezem a Brawn csapatról hogy ott ennyi az ennyi, talán részletekben finomíthatnak, de fejlesztési lépcső szerint nincs ütemezve frissítés...lévén első idény és gyár nélkül.
Nem nagy gubanc, mert így is gyorsak...de az én okoskodásom szerint mindenki közeledni fog hozzájuk, az hogy Trulli és Rosberg már most is veszélyes volt rájuk, azt inkább az ingadozásoknak tudom be, mert egy hét alatt nincsenek csodák,...de a Brawn csapatnak egyre nehezebb lesz, mert így kell lennie. Először is kell egy valag pénz fixen egy évre, aztán a többi. ..és az még mindig kérdéses...ezek a dolgok csak akkor fognak igazán beindulni, ha végérvényesen kimondják a szabályosságot. Addig csak nyolcadgőzzel jönnek szponzorok, még a Virgin is 3hónapos..
A Toyota érzi a 'vérszagot' szvsz ők azért jönnek (ha el nem baltázzák), a Williams-nek meg azért kell mert jó lapok vannak a kezében most kell játszani vele.
A Bömös is jön majd. A többit nem tudom...én a Ferrari-t is előre vártam, de már nem tudom...szokatlanul dolgok történnek ott.
A McLaren jönne ha hagyják, jelen pillanatban én sem tudom mi lenne a jobb náluk.
Red Bull még mindig inkább fekete ló.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander
#38827
üzenetére
Kár hogy a Force India nem rakta fel.

-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ
#38826
üzenetére
Azért tündérmese (kiszínezett történet, aminek kisebb jelentősége lehet a valóságban), mert üti egymást Sam Michael nyilatkozataival és ezen korábban is ismert kiskapu korábbi formulákban való kihasználásával.
De annyi igaz lehet belőle, hogy egy korábbi super aguris mérnök tevékenyen részt vett a Brawn autó diffúzorának megtervezésében és már korábbról volt inspirációja. De azt nem gondolom, hogy a többi csapat teljes homályban lett volna, az RBR és a Renault rá is kérdezett az FIA-nal.
Itt inkább arról lehet szó, hogy egyesek bevállalták, a nagyok meg nem.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander
#38825
üzenetére
A hsz-edben leírtakkal eddig is tisztában voltam, igen egy része ott van a cikkben is.
Azt hogy neked miért éppen ez a rész a tündérmese nem tudom
, de elfogadom, hogy te így gondolod. -
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ
#38824
üzenetére
Ilyen ötletek eddig is voltak, pl. a tavalyi autókon is, pl. a tavalyi McLarenen is hasonló elvű diffúzor volt.
Itt nem az a kérdés, hogy a Ferrari-McLaren-Renault hülye volt ilyet kitalálni (erre Sam Michael is utalt, hogy egy gyakorlatilag közismert kiskapuról van szó), hanem az, hogy az új diffúzor kialakításba, az új szabályok szerinti formulában ez már nem lesz megtűrve (gondolták a nagyok).
Az aerot megnyirbálták, a diffúzor hatékonyságát csökkentették az új szabályok, azért, hogyí az autók előzhetőbbek legyenek. Az új formula szabályainak szelleméhez nem passzolt az überdiffúzor.
A Super Aguri történet meg egy szép tündérmese, mégtündéribbé tenni a Brawn tündérmesét. Sam Michael szavainak több hitelt adok.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda
#38823
üzenetére
[link]
What is interesting is that the idea came last year from Super Aguri Racing. When that team shut down, its aerodynamics went to work at Honda where they concentrated on the 2009 car, while the regular aero crew tried to develop the old Honda chassis. One of the aerodynamists went instead to Toyota where a slightyly different system was developed, while it seems that Williams came up with the idea themselves.Bár itt is azt írják a Williams magától jött rá, de ugye abban is Toyota szív dobog (és csak pont e 3 csapat rendelkezik ezekkel az elemekkel), így meg gyanús a dolog, hogy mennyire saját az ötlet.

-
Oliverda
félisten
válasz
[CS]Blade2
#38820
üzenetére
Ja, csak azt felejted el hogy eléggé megnyírbálták a költségeket erre az évre, tesztek sincsenek és a Williams-nek van két elég jó szélcsatornája.
"...nem költhetnek sok pénzt olyan elemek kifejlesztésére, és legyártására, ami talán jelent valami előrelépést."
He? Ezt mégis miből gondolod?

-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda
#38819
üzenetére
A Williams pénz hiányában kb. papíron feleszi az autót, nem költhetnek sok pénzt olyan elemek kifejlesztésére, és legyártására, ami talán jelent valami előrelépést.
A Hondának viszont volt pénze, ennyi idő alatt még a legképtelenebb kialakítású szárnyakat, elemeket ki tudták tesztelni a szélcsatornákban, mivel pénz is volt, meg idő is. -
Oliverda
félisten
válasz
[CS]Blade2
#38818
üzenetére
Az elmúlt években a Honda(Brawn) sem arról volt híres hogy versenyeket nyer.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander
#38811
üzenetére
Remélem a Toyota jön feljebb is,..és persze a Williams-re is várni kell.
-
Steve1979
aktív tag
válasz
venember83
#38812
üzenetére
biztos a jó pirulát választottad?
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
puttputt
őstag
válasz
venember83
#38814
üzenetére
"Lewis! Just - push the Button...!"
-
puttputt
őstag
válasz
venember83
#38812
üzenetére
Pedig ég és föld
-
hunnylander
őstag
Fuel adjusted performance | üzemanyagkorrigált 'teljesítmény'

Force #1: egyértelműen a Brawn
Force #2: egyértelműen a Toyota
Force #3: ?, Vettel/Kubica -
puttputt
őstag
1.Button (toronymagasan
)
2.Kimi
3.Hamilton
4.AlonsoHäkkinen felesége és a "munkaköre"?
Amúgy, M. Schumié sem volt rossz..., nemhiába, Frentzentől nyúlta le annó... kis bulvár 
-
lsc
nagyúr
Aktív témák
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Okos Otthon / Smart Home
- Kedvenc zene a mai napra
- Projektor topic
- Na, milyen hardver kerül a fa alá?
- Linux kezdőknek
- Napelem
- Diablo IV
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Z Flip 5 8/256GB - Makulátlan állapot!
- Razer Blade 15 gamer laptop, Core i7-10750H, RTX 3060, 16gb Ram, 144hz 15.6" FHD
- ÚJ 3-DBOS CSOMAG: Intel Core Ultra 7 265K + ASUS TUF Z890-PLUS WIFI + MSI MAG CORELIQUID A15 240
- Eladó Mobiltelefon Telefon tulajdonságai : Xiaomi Redmi Note Pro Plusz 14 Kártyafüggetlen 51
- Lenovo ThinkPad P53 i7-9850H 32GB RAM 256GB NVMe Quadro T2000
- SzoftverPremium.hu
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3940, 100% Akksi
- Apple iPhone 12 64GB,Átlagos,Adatkabel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A17 5G / 8/256GB / 12Hó Garancia / Kártyafüggetlen / Akku 100%
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Ez a "kis részlet" elkerülte mindnyájunk figyelmét..., de a sisak nem 







![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)




