- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen alaplapot vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- 3D nyomtatás
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Apple asztali gépek
- eGPU tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
En levagnam pl a kislabujjam 1 ilyenert Az mar mas kerdes, h rogton eladnam s valahogy 1 maranelloi gyartmanyura cserelnem, mind2 ugyanolyan hasznalhatatlan, de utobbit legalabb imadnam, mig elobbit csak szeretnem.
Csupa PR az egesz, nem tudom miert kinlodnak a latszat fenntartasan Ron bacsi, nem Alonsorol szol ez az ev es nem kore osszpontosul a McLaren iden, ennyi.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #97 üzenetére
Kosz!
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Ismet neked van igazad, szemelyautok mar reg nem F1-bol taplalkoznak, pedig milyen szep lenne ha a Chevrolet Aveo tizenvalahanyezret porogne
Szemelyautokban meg sokkal jobbat (gyorsabbat, kornyezetkimelobbet, hatekonyabbat, tartosabbat, stb) is lehetne gyartani/tervezni, csak epp minek ha ennyi eleg a nepnek. Igy is tul gyorsak mar ezek az autok a mindennapi vezetokhoz.
Motion_Blur: Orult bolond, igy vegigordibalni a himnuszokat -
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #133 üzenetére
Meg ugye Kimi mosolyogtato urulekes nyilatkozata is linkelve volt nem egyszer, multkor epp en linkeltem, mire szoltak, h mar latta a nagyerdemu, akkor csak nekem volt uj
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #188 üzenetére
Na, ez mar haladas, jovo idoben beszelsz arrol, h nem a Ferrari lesz a vilagbajnok, eddig olyanokat olvastam toled, h mar elment (mult ido) a vilagbajnoksag Meg az is lehet, h 1 adott ponton majd favoritta emelkednek a szemedben? Vagy ez max a Brazil Nagydij utolso koreiben fordulhat elo? Neadjisten meg ott sem?
-
venember83
nagyúr
A forumon hamar letesz az ember arrol, h meggyozzon barkit is.
kieg: pl tapos topikban is hiaba gyozkodi az ember rengetegszer a lelkes ujoncot vagy senior tagot, s akkor ez meg a lightosabb, mert neha csak sikerul, de pl PH!olitika topikban mar tenyleg semmi ertelme a hozzaszolasnak. Csak idegeskedesre jo az egesz.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Elozesnek sok koze nincs a FIA biztonsagi intezkedeseihez, lehet attol eros a kasztni meg a pilotafulke, h nincs mindenfele menetstabilizalo elektronika. Bar ezek az elektronikak valamennyire megelozik a veszelyhelyzeteket, nehezebb megpordulni kanyarbol kifele jovet, de lenyegeben inkabb a palyak menten levo gumifal, soderagy, aszfaltozott resz segit abban, h a balesetek vagy ne kovetkezzenek be, illetve minel kevesbe legyenek sulyosak, na meg persze a bitang eros pilotafulkek.
Elozes viszonylag veszelyes mutatvany, de cse**zek meg, nem azert megyek ki a palyara, vagy nezem a reklamoktol hemzsego tevemusort, h elaludjak a versenyen... Tehat valaki ott a szovetsegben igazan tehetne valamit, ha mar felveszi azt a marha sok dellat. Bar iden nyilvanvalova valt, h biraskodni se tudnak, hogyan lennenek kepesek megoldani 1 ilyen komplex problemat, mint az elozesek gyakoribba tetele... Nyomorult burokratak
manutdzoli: hat ilyet! Kicsusznak kanyarban, nem semmi... Veszelyes sport az autoversenyzes, akinek nem tetszik az menjen oktatni kis kolykoket gokartozni s kesz, az se rossz foglalkozas.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Ne menjunk bele, h az idiota gumiszabaly mennyire szolgalja a biztonsagot, jo? Sebesseget csokkentsenek motorok hengerurtartalmanak a csokkentesevel, vagy mint a kamionversenyeken, legyen 1 max sebesseg s kesz. A biztonsag teljes bevezetesevel megolik a sportot, akarmennyire is szomoru ezt kimondani, de az autoversenyzes s foleg az F1 nem a biztonsagrol kene szoljon, hanem a csatakrol, gyorsasagrol s persze 4-5ik helyen legyen a biztonsag is, de nehogy az legyen a fo szempont. Fene kivanja vissza a 80as evek elotti idoszakot, de azert ez igy semmi, kicsit sem emberi.
Figyelj, 1 atlagos nezonek az a lenyeg, h csata legyen, elozgetes, stb. Ez nincs, ezt kemenyem kiirtottak, kb Schumi ferraris vilagbajnoki cimeitol kezdodoen az elozes egyre ritkabb allatfaj. Mar nem eleg ha valaki tegyuk fel akar 3mp-el gyorsabb koronkent. Igenis tegyenek valamit, hogy tobb legyen az elozes es kesz. Annyira nem erdekel, h mit, csak elozeseket lassak! Mert ez igy szvsz lassu halal az F1nek.
Johetnek a lehulyezesek, hajra!
kosz -Mike-, ezzel elvetted a legtobb ember kezebol a fegyvert
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
válasz #70869248 #283 üzenetére
Miert 1 rasszista nem irhat helyesen?
Bocs -Mike-
Arrol meg almodok 1 ideje (s meg is emlitettem parszor), h Alonso a Toyotahoz megy, tuti o lenne a nagygore, meg is fizetnek s van ideje, h felhozzon 1 csapatot. Trulli szerzodese meg nem problem, szepen kifizetik a buntetest s kesz, (szinte) mindenki happy.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Csak kitalacio, a mi fantazmagoriank, nem kell tenykent vagy egyaltalan lehetosegkent kezelni! Ennyi erovel akar Hondahoz is mehetne...
snecy: Honda ebbol a szempontbol hatekonyabb lenne, ugyanis jobban fajna neki minden futam.
Mindenki ettol a szarnytol varja a gyorsulast? Inkabb szereznenek meg McLaren doksikat Ugy lehet Ron bacsi is kicsit eszhez terne...
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
válasz manutdzoli #402 üzenetére
Ki tudja, lehet ovek volt az otlet eredetileg Most meg mar csak dacbol nem hasznaljak azt a szarnyat
prmcsk: nyilvanvalo mindket meglatasod!
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Nagyon sok emberen múlott ez a javulás, szóval ha ő hat tizedet hozott, akkor a többiek mit találtak? - Ferrari doksikat az asztal alatt Magas labda volt, sry
Sajnos nincsenek a Hamilton-drukkerek tisztaban azzal amit mondasz, pedig szereny vorossegemnek is nyilvanvalo, h tesztek alatt ki vegezte a melot, mert nem Hamilton az biztos... -
venember83
nagyúr
Kiveve ha kiderul, h a spanyol kapcsolat utjan jutottak a McLarenhez a dokumentumok, na eleg volt, visszafogom magam. Csak fajo, h ilyesmit buntetlenul hagy a FIA, mikozben csomo mas aprosagert sokkal komolyabb buntetest ad. Befejeztem, tenyleg, sry.
Hamiltonrol meg 1 kifejezes jut eszembe: tul szep, hogy igaz legyen...
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #449 üzenetére
Ez harmatos, ennyit nincs kizarva, h a GT-k is elernek a celegyenes vegen. Jo, persze, tobbi gyorsulasi adatban felulmulja oket 1 f1es auto, de akkor is, ha igy haladnak akkor vicc lesz az f1 vegsebesseg szempontjabol, osszehasonlithatatlan pl Champ Carral, ami semmikepp se jo.
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #460 üzenetére
S az szerinted fair, h egyik tesztel szezon elott jopar honapot, masik meg beul a tutiba? Ebbol a szempontbol pl Massa is jobban megerdemelne a vb-cimet mint Raikkonen. S nem a negy kerekkel van bajom, csupan azzal, h ki dolgozott tobbet azert a csapat-sikerert!
S ezt abszolut Alonso-elleneskent mondom! De iden jobban megerdemli Alonso szvsz, vitazni erdemes, de egymast ugyse fogjuk meggyozni, aki erre meg nem jott ra az kb hiaba forumozik.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
válasz (Kolombusz) #519 üzenetére
Nem lehetetlen. Csupan lenyegesen jobban kell birja a nyomast mint az izooktán (szabad forditas).
Racing fuels, straight ethanol, AvGas and liquified petroleum gas (LPG) typically have octane ratings of 110 or significantly higher - ethanol's RON is 107 (MON 89, AKI 98) - forras wiki.
proper: azert ne legyel annyira felreertheto
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Bazzeg nem semmi tarsalgas folyik itt, mindjart lesullyedek -Mike- fikazos szintjere
Kulonben 1ik Renault-szerelon volt Who's Schumi?-s polo, emlekeim szerint.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Hat nem tudom, de ha nyer a McLaren akkor rendori vedelem kell majd az angol istallo dolgozoinak, mert az olaszok nem lesznek tul boldogok s elojonnek kulonbozo negativ erzelmek, amiket maskor csak-csak elfojtanak, de iden szvsz nagyon McLaren-ellenes hangulat lesz. Aki nem tudja miert az gondolkozzon picit
-
venember83
nagyúr
Valamifele protestalas ugyis lesz, ebben biztos lehetsz, ha mas nem, akkor csomo zaszlo/''banner''.
Hosszu hsz-t irtam, de meggondoltam, ott egye meg a fene az egeszet! Szomoru, h ilyen kihagas utan meg jogai vannak 1 csapatnak... Rothad a vilag es nem, en nem vagyok helikopter
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #662 üzenetére
Jo, akkor majd ha pl valaki az utcan leut es ellopja a penzed, akkor o is fog azzal vedekezni, h te sem vagy szent, ami igaz... Bazzeg, h megtanulta mindenki ezt a felfogast
Egyetlen problema, h nem a Ferrarinal kaptak meg a doksikat, hanem a McLaren szerelojenel, de biztos Schumi latogatta meg a szerelot s rejtette el az infot. Mindenki mossa a szennyeset, Ferrari mocskos diszno, ezert mi nem is vagyunk hibasak, hisz csak az ellenfel doksijai voltak nalunk.
Multbeli doksikbol szepen rajohettek pl, h a Bridgestone gumik milyenek voltak, mikeppen kellett a kocsit Bridgestonera optimalizalni, stb stb.
Legjobb az lenne, ha be se neznek a topikba, sok mostansag az ertelmetlen hsz (igen, ez is az, ez mar ki volt 798.498.498.231.345.646.541.654.684szor belezve), minek huzzam fel magam... Mostantol read-only leszek, ne sirjatok utanam
u.i. - sok a ''volna'' a hsz-edben, tovabbi kellemes szarmosast!
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
válasz manutdzoli #733 üzenetére
Pedig mar gondoltam moto gp-ert visszajovok par hsz erejeig, de akkor inkabb megse
-
venember83
nagyúr
Hello ujra,
csak par mondat:
''Ez a topik már jó ideje a meki és alfonz fikázásáról (rossz színben való feltüntetéséről) szól.'' - nem tunt fel, h a Ferrarisok kb elhagytak a topikot, h ti boldogan es nyugisan dicserjetek szent istallotokat vagy eppen negativ szinben tuntessetek fel a maranelloiakat, mas kedvenc csapatat? Kb Motion maradt egyedul, de ti sikeresen raugrottok folyton, nem baj, legalabb van mas cim alatt PH!olitika-topikunk, lehet folyton vitatkozni s valotlansagokat allitani, nyalni mas segg*t, csak igy tovabb! Orulok, h idaig fajult ez a sportos topik is! Tovabbi jo szorakozast!
mod: ja, meg ugye mekiseken kivul maradtak a kulonbozo furmanyos modon jo reggelt kivano userek, ez aztan az olvasnivalo s erdemi hozzaszolas Csodalkozok, h b-type meg hozzaszol neha...
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Hello!
Grat a McLarennek, abszolut megerdemeltek a gyozelmet. Ezen se Massa se Raikkonen nem tudott valtoztatni, ami Olasz Nagydijt tekintve szegyen rajuk, de inkabb a Ferrarira nezve. Csak az RTL-Klubos kommentator boritott ki kicsit, dehat legalabb ennyi kotelezo. Nem is tudom, hogy ki kene ott maradjon, mert 2 max 3 emberen kivul mindenkinek repulnie kene normalis esetben.
Nos, kemugyben normalis dontesre ugyse szamithat senki, az meg, hogy mindenkinek jo legyen az abszurdum. Lesz ami lesz, dontes igy is ugy is felhaborodast fog kelteni.
Azonban megkerdeznem azoktol, akik bizonyitekot kovetelnek arra, h a McLaren a birtokaban volt a dokumentum es felhasznalta, hogy megis mit ertekelnenek ugy mint meggyozo bizonyitek? Minden alkatreszen villogjon a Ferrari logo? Mert ugye nyilvanvalo, hogy nem igy szereztek elonyt a McLarenek, mint ahogy Alonso s De la Rosa e-mailvaltasabol kiderul. Azt meg ne hozzatok fel, h a sajto mindent elferdit, mert bar van benne igazsag, de Alonso is beismerte tv-ben, hogy jelentett a FIA-nak, teljesitve kotelesseget.
Amennyiben meg tegyuk fel tenyleg abszolut ertektelen s semmire fel nem hasznalhato informaciot szivarogtatott ki a Ferrari, akkor a McLaren fejesei miert nem jelentettek a FIA-nal azonnal? Mert szabaly szerint mas csapat titkos informacioinak birtoklasa kemenyen buntetetndo, akkor miert kockaztattak a wokingiak, hogy kussolnak s megtartajak az ertektelen papirhalmazt? Miert valllaltak a kockazatot?
Biztos adrenalinhajhaszok s kellett nekik 1 kis izgalom.
U.i. Erdekes buntetesnek tartanam pl ha kotelezne a FIA, h a McLaren is szolgaltasson olyan infokat a sajat kocsijarol, mint amiket megtudtak a Ferrari Forma1es jarganyarol. Vicc-kategoria, tudom
U.i. 2. Alonso merre veszi az iranyt ev vegen? Mert nyilvanvalo, h a McLarennel nem marad, latszik, h nem erdekli sem a csapat se annak utasitasai (pl nem fogadta a csapat gratulaciot, de ugyanakkor bar el volt rendelve, h kemugyrol s FIA vizsgalatrol mindenki kussoljon, o siman adott interjut).
U.i.3. Orulok, hogy mukodik a PH!, remelem a mutet sikeres volt s elobb-utobb eredmenyeit is latjuk majd
Loveless: ajjaj, veszelyes vizekre evezel, rasszizmust nem szeressuk!
Rajtrol: nem tudom miert nem rajtolnak a lagy gumikkal a McLarenek, biztos jo okuk van ra, de ezek a gumik (s a jo rajtoloprogram) a Ferrarinak bejon startnal. Kulonben nem csodalkoztam volna ha Hamiltont megbuntetik a sikan levagasaert, leven, hogy Olaszorszagban volt a futam s utana nem 1 peldat lattunk, h versenyhelyzetben, elozes kozben is elfer ket auto abban a sikanban. Nem lett volna 100%ig fair Hamilton megbuntetese, csak ugy mondom, h nem lett volna nagy csoda, de mindenkepp jo, hogy nem buntettek meg, most azzal is vagdalozhatna a sok olasz- es Ferrari-ellenes.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Ui 1 - Ez az én ötletem volt' ->Akkor menj a FIA-hoz most azonnal s lobbizd ki az igazad! Gyerunk-gyerunk! - ha a te otleted, akkor lobbizd ki, h alkalmazzak is.
Ui 2 - Nagyban el van túlozva szerintem... -> Akkor is sajnos egyet kell ertsek Palik Lacival, Alonso nem marad. Ez eleg valoszninunek mondhato szvsz. De az iteletet mindenkepp megvarja, mast nem tehet.
Ui 3 - Szerintem nem sikerült a műtét, minden a régi! -> Igen, semmi se valtozott, de kulsoben nem is fog, csak lesz 1-2 uj feature, topikja: [link]
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
VB-szempontjabol mindegy, akkor meg minek kelteni a feszultseget pont Olaszorszagban. Ferrarinak is mindegy volt, idomero is megmutatta, h csunya eges varhato. Igy is tul sok a cirkusz a szaguldo cirkuszon kivul, nincs ertelme ilyen vitathato buntikkel tovabb mergesiteni a helyzetet. Szvsz termeszetesen.
-
venember83
nagyúr
Massat tegnap sajnos mindenki verte... Kiveve Coulthard
mod: Tegnapi futam legalabb annyira jo volt, h nyilvanvalova valt szamomra is, hogy vege a vb-nek s bar hozzam se lehetett szolni tegnap a futam kozben/utan, de kovetkezo szezon elejeig lenyugodtam 1 alapos alvas utan. Elnezest a szemelyes hangvetelert.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #866 üzenetére
Ennyire azert te se kell elszalljal....
Abban tevedsz, h nem az elszantsagot koszonheti a Ferraninak a McLaren, hanem az autot meg az egesz idei evet
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Kevesse intelligensen megfogalmazott hsz-re valaszoltam. Mondjak meg valamit? Kulonben ha neked nem ugras az, hogy egyik evben sehol sincsenek vb-szempontbol masik evben meg siman nyerik, akkor sajnallak.
Loveless-nek adott valaszra: mert mintha a rahuzas uriemberseg lenne...
mod: on.
mod 2: Ott a pont Pompinal, de o is nyilvan elvakult Ferrari-drukker (meg a ver is voros az ereiben ) es olasz-berenc, ezert nem szamit mi jon ki a szajabol (billentyuzetebol) ugyis hulyeseg s nem kell figyelembe venni, igaz? Meg szerencse, h Te (prmcsk) objektiv vagy
878: Nem tudsz ugyanugy te se semmit, de veded oket, h nem is volt ugrasszeru a fejlodes, stb stb. Lenyeg, h a McLarennel titkos dokumentumok voltak s ezt nem buntettek a Ferrari-berenc FIA-sok.
Vege, kemugyrol no comment monstantol, ugyse gyozok meg senkit s nem akarom a nehezen megszerzett nyugodtsagom elvesziteni
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Jo, ez mar nem kem-sztori
Szoval nezd meg a tavalyi eredmenyeiket, hol alltak ok a vilagbajnoksagtol??? Segitek: [link] - 2006os evre lennek kivancsi. Hany gyozelmuk is volt? Bar most biztos kapsz valami jo indokot, h miert nem nyertek a futamokat. Meg az elert harmadik es masodik helyek is annak tudhatok be, h a McLaren csak a megbizhatatlansaggal bajlodott.
881: Ha szabalytalan volt, akkor FIA-vizsgalatoknal miert is nem volt vele senkinek baja? Nem volt se szabalytalan se szabalyos, vitathato volt, ezert inkabb eltuntettek. Mint anno Renault lengescsillapitoit. Akkor meg a Renault sem kapott buntit, biztos nem tajekoztattak a Ferrari-berenc szovetseget Maranellobol, hogy mennyi pontot is kene levonni a francia csapattol meg spanyol pilotajuktol.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Allergias lennel 1 padlolemezre, mely talan nem szabalyos, talan nem, hat arra ha ~800 oldalnyi doksi az autodrol pont a legnagyobb versenytarshoz kerulne? Biztos siman varnad, hogy bizonyitsak azt, hogy mi modon hasznaltak fel a kocsihoz az infot s pontosan mennyivel lett gyorsabb az auto, mennyi pontot eredmenyezett ez, hany ponttol kell akkor ezen megnyert masodpercek fuggvenyeben megfosztani a McLarent, hogy igazsag szulessen. S meg en vagyok a komolytalan.
-
venember83
nagyúr
De masodik, harmadik, otodik stb ugye nem azert lett, mert megbizhatatlan? Talan azert mert nem eleg gyors... Ezekkel nagyon-nagyon messze voltak a vb-tol, de iden siman nyerik. Ugrasszeru fejlodes tortent esetleg? Biztos nem.
Oliverda: Stepney megmondta, hogy ott van meg a szabotor
[Szerkesztve] -
-
venember83
nagyúr
Nos, en erre valaszoltam: ''A ''kémbotrány előtt annyira ''sz@r'' volt a meki, utána meg
ugyrásszerüen fejlődött ?'' s erre egyertelmu a valasz, igen, egyertelmuen ugrott. NEM lehet tudni mennyi koszonheto a kemugynek, csak feltuno az ugras!!! De nem is kerdes mennyi koszonheto a kemugynek! Ugyanis mas csapat titkos adatainak birtoklasaert is buntetes jar, eppen az ilyen visszas helyzetek elkerulese vegett. Ja, meg azt akartam bizonyitani, h igenis ugrasszeru volt a fejlodes.
prmcsk: uzleti hasonlathoz visszaterve - nem tudom uzleti eletben ilyen esetben hol kell jelenteni a titkos adatokhoz valo hozzajutast vagy kell-e (tippem a versenyhivatal, de nem vagyok szakavatott), ugyanakkor nem lenne botrany ha a McLaren szepen veszi a megszerzett anyagot s beviszi a FIA-hoz, bizonyitva, h ekkor kapta, most leadja s kesz. Esetleg, h minden ketelyt eloszlasson kozben bemutatva pl sajat terveit, bizonyitvan, h semmit sem vett at a Ferraritol.
Firestormhun: - ezt a logikat nem en kezdtem, de felhasznaltam, h prmcsk erre a logikara epitett allaspontjat megdontsem. Szoval nyugi S ezek a fejlodesek rendben vannak, ha nincsenek ilyen korulmenyek, de ne legyunk mar ennyire vakok, kerem szepen
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
válasz Firestormhun #896 üzenetére
Rendben, ok is megtettek mindent az elorelepesert, az o erdekuk. Nem is lenne feltuno a gyorsulasuk, hisz ott a vilagbajnok, McLaren ugye nem felejtett el autot epiteni, Mercedes meg nyomja a penzt motorfejlesztesbe.
De micsoda hozzaallas ez, ''hogyha felhasznaltak valamit...'', megis? Tilos birtokolni mas csapat dokumentumait! Ha megis valahogy idegen csapathoz kerul az info, akkor azonnyomban jelenteni kell. Meg hanyszor kell ugyanazt leirjam?
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
A rossz taktika azert vicc. Ezzel a kocsival ezen a palyan nem lehetett maskepp menni. Ha ketszer megy ki akkor is harmadik, igy volt 1 kis esely, de mindegy, ki vagyok en, h mas allaspontjat logikailag megkerdojelezzem...
Kulonben ki vagyok en, h egyaltalan titeket es a szent istallotokat biraljam? Senki. Ezert remelem tovabbra is megy majd a Ferrari nevenek a bepiszkitasa, hisz valoban ok az idei ev fekete baranyai. Teny, minden mas csak a media kitalacioja es ostoba fantazmagoria, semmire sincs semmi bizonyitek, a 800 oldalnyi info is magatol vandorolt Coughlanhez s bujt ott el, anelkul, h barki is tudta volna s ezert nem is jelenthette senki.
Szep estet mindenkinek! Nem, nem alonsos estet, csak egyszeruen szepet, remelem nem baj?
JJános: hsz elso fele ment csak neked! -
venember83
nagyúr
válasz AMD Power #944 üzenetére
Lewis azt mondta: 'Igen, de nem fizet nekem eleget. Valahol máshol kell megkeresnem a pénzemet.'' - ha ez igaz, akkor par emberben osszetort picit az a kis ikon Lewis Hamiltonrol. Kis szereny
re:946: Egyetertek, mas az oszinteseg es a kepmutatas. Persze ez se biztos, h igy tortent.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Nem tamogatja senki saros Ron bacsi sardobalasat? Olyan csendben vannak paran... Vizsgalat elotti lampalaz?
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #965 üzenetére
Kerdes mennyi szennyesem van, mert ugye nem mindegy hogy van 2 szaros gatyam vagy, mint Ron es McLaren eseteben van 780 vagonnyi szaros gatyam. Attol meg, h mindket esetben megbarnult gatyakrol van szo nem mindket eset intezheto el 1-1 ejnye-bejnyevel. De nincs kizarva, hogy az lesz a vege.
Peat;): akkor hatasos volt a modszer . Kulonben igazad van, elnezest kerek erte, nem volt idevalo. Csak feltunt a nagy (vihar elotti) csend. De a vihar lehet elmarad, FIA mar ugyse tudja visszaszerezni a becsuletet, igazsagrol meg almodni se lehet.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Na latod az pl vicces lenne, 2 evig kizarnak oket s bimerek nyernenek mindent Vagy olaszosan visszavennek a Renaulttol az utobbi 2 vb-cimet.
Nem lesz itt semmi, szepen megallapodnak az ugyvedek valahogy s megy a por az emberek szemebe. Lassan az igazsagszolgaltatas szo elveszti eredeti ertelmet s csak ironikusan fogjak hasznalni az emberek.
Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Futás, futópályák
- Okos Otthon / Smart Home
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...