- OLED monitor topik
- Shield TV-t csinált a Shieldből az NVIDIA
- Everest / AIDA64 topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPad topik
- Milyen házat vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen egeret válasszak?
Aktív témák
-
gV
őstag
válasz
PazsitZ #49935 üzenetére
még mindig nem értem mit kell kibogozni a km-ekből viszont 1et tudok: csak a red bullnak lesz gáz ha kifutnak a motorokból, mivel ők harcban állnak a bajnoki címekért
Ferrari a 3. hely miatt szükség lenne h megbizhatóak legyenek az autók, de ez nem elég ugyanis ahoz szükség lenne egy egészséges Felipe Massára is, Ő viszont még nem az legalábbis nem 100%-os innentől kezdve nincs miről beszélni, nincs olyan pilóta aki pótolhatná, csak aki helyetesíteni tudja jelenleg ugye Badoer
Meki és a többi merdzsó motoros: asszem idén még nem volt hibályuk ezért nem is számitok rá az idény hátralévő részében sem
toyota és williams: nem hallottam volna h a 3. helyért harcolnának, bár az igaz h nem is nagyon tájékozodom h mit motyognak ők
bmw renault toro nekik aztán tényleg mind1 most h a 10. helyek valamelyikéről az utolsó rajtkockában találják magukat v sem (bár lehet ez is a Ferrari szurkolói mivoltom mondatja) -
gV
őstag
válasz
PazsitZ #49932 üzenetére
és ez most olyan fontos? ezt ma olvastam renault motorral kapcsolatban:
"Az edzésen fellépő meghibásodás az isztambuli probléma másolata volt. Most már egy kicsit jobban értjük, hogy miképp kerülhetnénk el, a két friss motoron végre is hajtottuk a változtatásokat. A most bevezetett intézkedések nélkül 10, vagy 1000 kilométer után is bekövetezhetne a hiba." [link] nekem ez azt jelenti h ellehet felejteni pl a renault régi motorjait legyen benne csak 10 v akár már 1000km, mert azokban a hiba még benne van -
PazsitZ
addikt
válasz
PazsitZ #49867 üzenetére
Csak most olvasom A5-ön, hogy pontosan mi történt Hamivel. Nekem ez az infó eddig kimaradt.
arra a következtetésre jutottak, hogy Lewis kint maradhat a pályán a 38. kör végéig - ezért Heikki kiállását előrehozták a 37-edikre. Csakhogy ezt annyira kicentizték, hogy mire a rádión szóltak Lewisnak, ő már éppen befordult a boxbejáratba. A szerelők Kovalainenre számítottak, amikor tehát kiderült, hogy mégis Hamilton jön, a gumikért felelős szerelőknek el kellett szaladniuk az ő Bridgestone-jaiért. -
Oliverda
titán
válasz
PazsitZ #49817 üzenetére
Lehet hogy nem a motor lesz ott a ludas. Még a legmegbízhatóbb motort is tönkre lehet tenni ha nincs megfelelően hozzáhangolva az autó. Lehet abban valami hogy Newey motorgyilkos autókat tervez pl. ott volt a McLaren. Amióta eljött lényegesen megbízhatóak lettek.
Amúgy nem kizárt hogy mégis jobban járnának jövőre a Renault-val. Most aztán lesz majd mire hivatkozniuk ha a téli szünetben fejleszteni akarnak a motor megbízhatóságán (és teljesítményén).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
PazsitZ #49806 üzenetére
Sztem már most visszaesőben vannak. Szponozor nélkül nem lesz elég pénzük a következő évi versenyképes autóhoz, máőr most is kvázi ölükbe hullott a győzelem (nem mintha sajnálnám tőlük, épp ellenkezőleg). Sponzor nélkül elvesznek.
Már régen meg kellett volna egyezniük legalább fél tucat szponzorral. Nem értem mire várnak, mert ha így halogatják a dolgot elvesztik a vb-t. Vagy arra hajtanak, hogy így is nyerik a VB-t és akkor szemtelenül nagy összeget kérhetnek a reklámfelületeikért?! -
!Overdose!
őstag
válasz
PazsitZ #49601 üzenetére
Button nyilatkozta, hogy hibázott a gyors körén.
"Sajnos hibát követtem el a gyors köröm alatt a 4-es kanyarban, ami hátrányosan befolyásolta a helyezésemet, mert már csak egy köröm volt az utolsó Q3-as etapomban. Kár érte, mert a lehetőség adott volt (egy jobb eredményre), de az ötödik rajtkocka egyáltalán nem rossz" - vélekedett az angol versenyző.
-
JJános
addikt
válasz
PazsitZ #49286 üzenetére
Még egyszer nem fogja megengedni. Nem fog ennyi emberben érzelmeket kavarni. Tudja ő jól, hogy mennyien várták. Még egyszer nem fogja azt mondani, hogy lehet. Esetleg a biztost, vagy a nemet.
Milliók mozdultak meg. Ismerek embereket, akik rég elfordultak az F1-től, és most jöttek volna vissza, a kedvencüket nézni. És most fájó szívvel keseregnek, hogy: De jó lett volna, de szép lett volna.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
PazsitZ #49274 üzenetére
Elment az eszetek
Az, hogy Schumi mégsem tudja helyettesíteni Massa-t, egy kurva nagy negatív reklám az F1-nek. Nincs rá ésszerű indok, hogy miért érte volna meg az átbaszós történet. 10ezerrel több jegy kelt el Valencia-ba? És?? Monzában meg üresek lesznek a lelátók.. F1-ben meg nem a rövidtávú profitmaximalizálás a cél. De nyilván könnyebb így hozzáállni a dolgokhoz..
Bundás: jah, megtett 35 (vagy 67) kört egy nap alatt, nem versenytempóban. Ebből neked az derül ki, hogy képes lenyomni egy versenyhétvégét? Grat..
-
ronaldo
őstag
válasz
PazsitZ #48475 üzenetére
Egy 6-8. hely szerintem több, mint ami elvárható lenne tőle. Mostanság olyan Q2-k vannak, hogy első 10 helyezett 4 tizedre egymástól... Szóval időmérőkön nem hiszem, hogy brillírozik majd, azért 3 év az 3 év, a kocsit se ismeri, pályát se, és ha 1,5 tized bent marad a körében, 5 hellyel csúszik vissza. No de a verseny már más tészta.
-
Pá
addikt
válasz
PazsitZ #48220 üzenetére
Nem hiszem, hogy véresen komolyan fogja venni, meg a szurkolóknak sem kell.
Ez amolyan örömautozás, neki is meg a fanoknak is.Úgy értem, hogy nyilván mindent bele fog adni, de pl egy rajtnál nem hiszem hogy fog tolakodni, meg lökdösődni + 1 helyért meg ilyenek. Szvsz hülyén is nézne ki.
-
-
stvnppp
senior tag
válasz
PazsitZ #47881 üzenetére
Értem én, tényleg súlyos, de akkor mivel büntessék, ha nem ezzel. A pénzbírságot a legtöbb csapat röhögve kifizeti. A rajtbüntetés meg nem ide illő büntetés.
Itt nekem nem az a bajom, hogy elszabadult, vagy nem, hanem az, hogy ha az a kerék egy embert talál (mint pl Massát a rugó), akkor már késő sírni, hogy mi lett volna, ha megáll rögtön, mikor kiderül, hogy gubanc van, és nem megy tovább...
A tankolócsövesnél meg megálltak
(mind tavaly Massa, mind pár évvel ezelőtt azt hiszem Spykernél)
-
-
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #47017 üzenetére
Nem egy közvetett információ alapján úgy gondolom, hogy (ha nem is az összes, de) egyes csapatok használják. [link]
Pl. volt olyan egy korábbi versenyen, hogy Rubensnek lepukkant és csak az alsóbb állásban maradt az egész körre, vagy Lewis ezzel tesztelte a szárnyat, amikor a csapat megkérte visszatérni a régihez (azt összevetni a dupla-deck-essel), amikor Heikki nem tudta eldönteni, hogy javulás e egyáltalán a dupla-deck-es, stb.
-
vwpolopg
őstag
válasz
PazsitZ #46564 üzenetére
Nagyon jó minőségű az az interjú
Kommentek között pedig a nagy igazság
,,Barrichello, you are a di*khead, today yesterday and tomorrow. ,, Ezt annyira undorítónak tartom, hogy egy ilyen 0 tehetségű pilóta aki soha nem tudott és soha nem is fog eredményeket felmutatni még a saját csapatát szidja és hibáztatja. Hibák bárhol előfordulnak, mintha direkt rontották volna el a csövet... undorító amit művel, remélem jövőre már nem lesz végre a forma 1-ben...
-
puttputt
őstag
válasz
PazsitZ #46504 üzenetére
Jaja, ügyes, szoros tipp volt! Kinézett a dobogó, az általad tippelt hármas (akár más elosztásban); szerinte is...; bár beszéltünk már róla/cikk.
Mod.: Egy ismerős ezüst-tribünös (40k) lesz /az egész hungaroringi versenyhétvége alatt lakókocsizik.../, járja majd a Paddock területét...
Majd szépen megkérem, csináljon nekünk képeket... remélem, megteszi. -
Nowhereman
őstag
válasz
PazsitZ #45918 üzenetére
Szerintem lesz új sorozat, mert lassan rá kell jönniük, hogy mózli habár képességekeben rohadtul nem egy Hitler kaliberű ember/hanem inkább olyan gyurcsány-orbán/, de azért van egy közös vonásuk: Nem igazán szavatartó ember egyik sem. És hát börni a nagyobb "zsidó" titulust sem véletlen érdemelte ki...
Webberrel meg egy kicsit bizakodóbban, dobogó helyett győzelem, meg vb cím!
Különben meg én is kikapcsolom a tv-t, mert inkább Villeneuve-fel értek egyet, mint Sumákkal: Egy kiállításra egyszer elmegy az ember, de a ládát csak jó mecsekért izzítja be hétvégénként az ember, nem a "hét műtárgya" ismétléseiért... -
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #45825 üzenetére
Mint mondottam minden leírt szó teljesen kárba menne, így én ezzel nem fárasztom magam
Annak a hozszólásnak volt egy oka,..majd még a végén reggelek az A5-re is, a fenét.Egyébként sem ez a dolog veleje...nem a véleménykülönbség, én azt szeretem....csak a 'nagy az arca' ...de ebbe sincs értelme belemenni annyiszor leírtam már. Nem az én keresztem nézni sem szeretem.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #45822 üzenetére
Ne fárasszál már németből vett Bildes cikkel. Különben is igaza lenne.
Button még nem izzadt meg igazán a jó eredményekért és nem is kellett határon autóznia. Már a monacoi esetnél ecseteltem, amikor néhány kör erejéig odalépett +5 tizeddel jobb körökért.
Vagy ott van az isztambuli Turn 8, Lewis még világbajnoki évében se tudta fullgázzal venni, nem úgy mint a Ferrari vagy idén az Brawn, RBR, Ferrari...
Lewis nem egy domináns autóval lett világbajnok, ezt mindenki tudja.
-
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #45822 üzenetére
De egyébként ez miért arc?...hiszen igaz nem?
Bármennyire is gondolkozom a dolgon 8 versenyből 6 futamgyőzelem, 4 pole, 23 pont előny a csapattársával szemben.
...amennyiben a Red Bull tartja a jó tempót és Vettel hozza a győzelmeket és Webber mindig a második akkor erőből meg tudják verni Button-t, mert egyébként a hátralévő összes futamon 1. Vettel 2. Button-nal is Button a világbajnok..
Hamilton-nak egyszer nem volt ekkora pont előnye sőt.De gondolom ez amugy sem számít,
Tudom hogy tök mindegy mennyit és mit írok semmi nem fog változni, csak most bosszus vagyok mert nem láthattam a BSBK-t
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #45803 üzenetére
Tudom, csak hozzáfűztem, nem ellenvélemény volt.
Mindenesetre jó lenne már végre, ha lefixálnák és publikálnák a jövőévi technikai szabálykönyvet. A legtöbb csapat már hónapok óta tervezi/tervezné a jövőévi autóját és röhejes, hogy sok mindent dobhatnak később a kukába a bizonytalan szabályok miatt.
Az elvetéséről egy nem hivatalos FOTA megállapodás volt csak, nem zavarna, ha ebben Mosley hajthatatlan lenne, hogy maradnia kell a KERS-nek.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #45801 üzenetére
Nem lenne szabad betiltani jövőre a KERS-t, hogy legyen értelme az eddigi befektetett energiának és horribilis pénzeknek. Lejáratja magát vele az F1, jövőre már a Le Mans 24-en is engedélyezve lesz. Már idén is az volt a szabályok szerint, de a hibridek eredménye nem számított volna.
A teljesítményleadás van korlátozva, ha jövőre duplaerősen lehet használni, az már nem tétel fejlesztési szempontból. A McLaren KERS-e pl. néhány másodpercnyi fékezéssel megszerzi azt a töltöttségi állapotot, ami kell az idei megengedett energiamennyiséghez. Akkor el lehet képzelni, hogy már a mostani KERS-ek is milyen brutális teljesítménynövelők lennének, ha egyáltalán nem lenne körlátozva körönkénti hülyeséggel. Ergo, már a jelenlegi KERS-ek is röhögve megfelelnének a duplaerős specifikációnak, fejlesztés nélkül.
Ferrarié, McLarené okés, BMW-é, Renaulté szintén működőképes, Williams még most is fejleszti (2010-re, a bizonytalanság miatt). Nos aki nem fejleszti ki a sajátját, az vásárol ezektől, probléma megoldva. Azért a KERS nem egy rossz taktikai elem, lehet a szokványostól eltérő helyen is használni, a védekező autó pilótája nem mindig találná ki, hogy a támadó hol fogja használni stb.
A szurkolók, laikusok nagyrésze is úgy véli, hogy most már butaság és pazarlás lenne elvetni.
Technikai megfontolásból is ideális lenne 2010-re a KERS. Az első abroncsok keskenyítésével és a tervezett súlyhatárnöveléssel megszűnik az idei nagy dilemma, a súlyelosztás első tengely felé eltolása. Tehát sokkal kisebb fejtörést okozna a KERS integrálása, ami úgyis egyre kompaktabb lenne. Ha most 25 kg-nál tart már a Mc és a Ferrari, jövőre meglenne a 15-20 kg.
-
Male
nagyúr
-
PazsitZ
addikt
válasz
PazsitZ #44952 üzenetére
Bejött
Látva a súlykülönbséget tuti felt, hogy ez most Kimi hibája vagy csak szarul jött ki más kérdés, de ott lett elszúrva a dolog.
A legszarabb, hogy Barival szemben csak 1 század a hátrány. Webbernek holnap nagyon rá kell koncentrálnia a rajtra.Szegény Buttonnal meg nem tudom mit csináltak pont a hazai futamán...
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #45001 üzenetére
Akkor miért volt folyamatosan gyorsabb a csapattársánál?
Tegyük fel, hogy mindenki teljesíti a köreit az első szettjével a Q1-ben és aztán elkezd esni az eső és senki se javíthat. Milyen eredményt mutat az eredménylista? Azt, hogy Kovalainen csúnyán lassab volt, mint Hamilton. Lewisszal ilyesmi történt, mert peches volt, és emiatt most fikázhatod.
És az utolsó köréről se azt mondja, hogy miatta volt lassú. Azt mondta keményen hajtott, mindent megtett, de az autó halálosan lassú. Márpedig ha keményen hajt, akkor gyorsabb Kovalainennél.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #44998 üzenetére
Lewis Hamilton speaking to the BBC: "I did the best I could. I was pushing as hard as I could. We were just dead slow. I've had incredible support from the fans - they're the ones that really get me through it. I was pushing on that last lap [when the red flag came out] - but it was nothing special, it was slow. The race is over - but we'll keep fighting and hopefully put on a good show for the fans."
Nem mondta, hogy elrontotta a körét, a lassúság említése az autó jellemzése volt. Egy kovalaineni időre volt esélye, minimum.
-
proof88
addikt
válasz
PazsitZ #44777 üzenetére
sajnos pont akadt a kép, amikor néztem, de lehet pont azért is... elképzelhető, sérülhet a váltó ilyentől, sőt ilyenkor általában az szokott sérülni, de lehet kutya baja is, nem értettem tisztán, mit mondtak, lehet hogy csak az elektronika állította le magától a motort, mert úgy érezte, hogy le kell állítania...
-
puttputt
őstag
válasz
PazsitZ #44761 üzenetére
Köszönöm szépen a korrektúrákat! (Ezen oknál fogva csatoltam az eredeti "példányt"
) Nagyon nincs most időm a "finomkodásra", ez már tényleg jó - meg passzol is
Az előző kettő (az enyémet is beleértve, főleg azt...) kicsit "űrdroidos" (hosszú nyak, nagy fej), de az a jó -
-
Nowhereman
őstag
válasz
PazsitZ #44437 üzenetére
Eddig is sikeresen bomlasztották, nem? - Williams, - Force India.
A FOTA-nak már elő kellett volna állni az alternatív F1 világával, nekilátni és megmutatni, hogy börni csak egy strici, és a kuncsaftok a lányokra kiváncsiak, nem pedig rá! Le kell nyúlni a futamokat(Silverstone helyből ráállna), és a médiákat, nem csak pofázni. És legfőképen nem engedni a szeletelésnek! (én max a Williams-et felfüggeszettem volna, ami annyit jelent, hogy jelen van a tárgyalásokkor, felszólalhat, de nem szavazhat!)
-
stvnppp
senior tag
Aktív témák
Hirdetés
- Fujifilm X
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- OLED monitor topik
- Napelem
- Shield TV-t csinált a Shieldből az NVIDIA
- Everest / AIDA64 topik
- Synology NAS
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Tőzsde és gazdaság
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Napi 700 ft tól elvihető RÉSZLETRE BANKMENTES HP 840 G11 Ultra 5
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 2db Dell PowerEdge R740 2U Rack Szerver és 3db Netapp FAS2040 NAS
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest