Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #49539 üzenetére
Sztem is van sansz rá hogy nagy csapattá váljanak,..mondjuk sztem ez az orr nem lesz domináns az F1-n belül, mivel az FIA által támadható szvsz.
De mindentől függetlenül jó a csomagjuk,...Spa-ban nagyon kiváncsi leszek rájuk. A Brawn nálam még mindig féllábas csapat...nagyon nekik fújt a szél az év elején, de nem vagyok benne biztos hogy ezt jól sikerült meglovagolni pénzügyileg. ..és aggályos az is hogy a csomagjuk az 1 helytől a 6. helyig tud inogni.
A Renault viszont mindig meglep engem....de tegnap a Force India is erős volt, mármint meglepően erős...Sutil szépen hozta a köröket.
A McLaren érdekes lesz, így hogy Hamilton gyakorlatilag kihagyta az egyik szabadedzést...biztos hogy hiányzik.Na mindegy, a lényeg hogy sztem is a Red Bull képes meghatározó csapattá válni, sztem nem döntött rosszul Vettel.
-
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #49475 üzenetére
Nick jó sofőr. De túlontúl inverze Lajoskának.
Lajoska - Nick
---------------------------------------------
Villámgyors - csak gyors
hülyeségrekorder - fejben valszeg a mezőny legerősebbe
egománia királya - szerény jómunkásember
fekete - fehérehhez képest a Kimi-Monty páros ikerkutatás tárgya lehetne...
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #49468 üzenetére
Rosberg sztem is jó választás, mindkettejükre jó hatással lenne. Talán kinőhet belölük egy 'nagy' páros.
Kovalainen-től már igen régóta kivan a púpom, és ez csak fokozódott hogy bár én nem, de a McLaren adott még egy évet és ez az év sem hoz (eddig) semmi örömre okot adó, vagy élvezhető autózást.
Jelenleg szvsz(!) az F1 legizgalmasabb párosa Webber-Vettel...és megmondok kerekbe geccem kiváncsi vagyok hogy Webber-ből mit hoz ki ez a versengés...
Csak lehet már kicsit késő van neki (ne legyen igazam, egyáltalán ne), és valami hasonló összecsapást tudnék elképzelni Hamilton és Rosberg között, hisz alapjában véve jóban vannak, és más bajnokságban már megélték az egymással való küzdelem izgalmát......mégis jó a kapcsolat, szal merem remélni hogy izgalmas de Edwards-Bayliss színvonalon emberi, 'minden héten háború'-t láthatunk majd -
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #49121 üzenetére
jaj...ez most úgy hangzott mintha meghalt volnaKettős a dolog mindenképpen, nagyon pocsék érzés hogy Massa rovására történt mindez.
Egyszerűen egy szörnyű véletlen, hogy Massa-nak aki gürcöl és gürcöl, és tolja a szekeret...aki tavaly még akár világbajnok is lehetett volna, szal neki akár meg is szakadhat az F1-s pályafutása. Remélem hogy ezen a dolgon is túllép mint ahogy már sok mindenen amióta itt van, de ez talán az egyik legnehezebb lesz... nem is tudom mire gondol ha a pályafutása jut az eszébe...amennyiben MS marad, és Alonso mégis jön, akkor Massa-nak nincs hely, pedig a képességei alapján mehetne bármelyik csapathoz...de ő annyira a Ferrari-hoz kovácsolta magát, hogy szvsz nehéz lesz újra 'felépítenie magát'Bár amennyiben MS marad, Alonso nem feltétlen jön...ez Alonso-nak sem túl jó.
MS 'érkezése' a jövő évre rendesen átszabhatná a dolgokat. Azt hittem hogy ez már egy elvart szál,...de most tök jó rajta filózni. Az egyik legmerészebb elképzelés, hogy Alonso-Massa Ferrari, és Rosberg marad a Williams-nél,...és most ne szakadjon le az ég..szal MS jön Hamilton mellé a McLaren-hez
Mindenki tudja hogy MS és a Ferrari összefortak,...de így hogy Brawn és Todt nincs, én nagyon örülnék ha képbe jönne a nagy rivális ha csak egy évre is. Ez óriási bomba lenne jövőre -
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #49102 üzenetére
Felesleges a több szöveg, nektek Sumi a vallásotok. És pusztán csak azt jegyeztem meg Cerebellum forumtársnak, hogy lényegében tök mindegy mit alkot Sumi, hogy nyer-e, vagy a pontszerző helyek közelébe sem kerül, a hívők tömegének a dicshimnuszainak áradarától így-sem úgy-sem menekülünk meg.
-
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #49098 üzenetére
Sportszerűségből csak kétszer torpedózással próbált vb.-t nyerni, amely valszeg a legtartósabb rekordja lesz, a közönség hangulata meg annyira sem zavarta, hogy egy bundás után a fütykoncertben is olyan önfeledten ünnepelt, hogy na...
Nem, kérem, amikor már zsebében volt a bajnokság, akkor is a lehető leginkább lapossumákmódban halmozta a trófeákat - szimplán csak saját sikeréért. Még ilyenkor sem tudott fair lenni, és még ilyenkor sem tudta a közönséget extrakáprázatni. Suminak csak Sumi számít. Volt akit elvakított, volt akit nem. És ezen nem fölös vitatkozni. -
bdav
őstag
válasz
JJános #48689 üzenetére
"Csak mert szabálytalanságot vélt felfedezni, akkor már vizsgálódni kell?"
igen. valakiben felmerült hogy esetleg szabálytalan. leülnek megbeszélik aztán eldöntik h. nem az (megbüntetni ezért sztem is nagy baromság lenne). Teljesen normális eljárás, valszeg az ilyeneknek a 99%-ról sosem tudunk csak most uborkaszezon és Sumihájp van úgyhogy le kellett közölni hírnek.
-
Viktor77
titán
válasz
JJános #48686 üzenetére
Nézd, azért nem kell az egekbe magasztalni. Akkor is tetszett emberileg, mikor pl. kilökte Villeneuve-öt a vb-ért? Ő sem volt egészen szent.
Örülök azért, hogy visszajön, bár igazából nem tudom mit gondoljak. Kimi fan vagyok, és szerintem ő pont leszarja, hogy Schumi elötte vagy mögötte végez. Schumitól kikapni sosem gáz, neki ez a vérében van. Remélem, hogy a mezőnyt felrázza kicsit, bár a legutóbbi futam is felrázta valamennyire.
Az a baj, ebből Kimi nem jöhet ki jól. Mert mi van ha mindig elötte végez (mármint Kimi van elöl)? Akkor ugye jönnek a Schumi fanok, és jól megmondják, hogy de hát sokat kihagyott, ne várjon tőle senki győzelmet. Ha meg mögötte végez? Akkor meg Kimi egy szar, hogy lehet, hogy egy ennyit kihagyott pilóta megveri.
Már előre látom, mekkora balhék lesznek itt.
-
-
EmberXY
veterán
válasz
JJános #48507 üzenetére
Ezt értem, és mint mondtam, a pontok miatt Hamiltont illette a cím, ezzel normál esetben nem lehet vitázni, de számomra akkor sem volt "teljesértékű" a győzelme..
Lehet, hogy csak azért ,mert Ferrari szurkoló vagyok? Ez esetben meg "ha már nem ment ki esőgumiért, legalább ráránthatta volna a kormányt, amikor elment mellette..."
Ha mással nem, ezzel még mindig meg tudom magyarázni... -
moma
őstag
válasz
JJános #48347 üzenetére
így van. csak arra akartam célozni, hogy a legjobb autóba visszaülni nem lenne kunszt, de egy közepesbe sokkal inkább az, pláne egy sokszoros világbajnoktól, akit arról ismertünk eddig, hogy igyekszik nem vállalni kockázatokat és mindig tökéletesre menni. ennek alapján írtam azt, hogy szerintem változott az utóbbi években, lehet annak is köszönhetően, hogy motorban ugye nem ő sztár és megtanulta kicsit szórakozásként kezelni a versenyzést.
-
rocket
nagyúr
válasz
JJános #48336 üzenetére
Valenciai palyat nem ismeri egyatalan, sose versenyzett ott, raadasul az varosi palya kozel a palank, lehet kicsit "ovatosabb" lesz meg a kelletenel is ami az uj auto es a hosszunak szamito kihagyas miatt egyebkent is benne lesz talan az elso versenyen, viszont utana SPA-ban jelentosen nonek az eselyei a pont szerzesre.
Kerdes igazabol az mennyire fitt, es mennyire tud alkalmazkodni a nem tul jo Ferrarihoz.Az biztos beleszolhat a VB cim alakulasaba, remelhetoleg csak azzal, hogy pontokat rabol valamelyik eselyestol
-
Peat;)
veterán
válasz
JJános #48231 üzenetére
Azért motorozgatott és az mindenre jó csak elpocakosodásra nem...lehet hogy 40 éves de ez a kor egyáltalán nem sok, csak a médiahadjárat kiáltotta ki hogy 30 felett lejárt az f1-es versenyzők kora. Ő is azért vállalta el mert fizikailag alkalmas rá.
Lonzit tévéztetik és nem tévézik. Nem mindegy, nagyon nem a megfogalmazás.
Ha valakire akkor rá nem lehet mondani hogy nem hajt ki mindent magából és az autóból.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
JJános #46907 üzenetére
Szombaton a hajnali órákra valószínű eső.
-
puttputt
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
JJános #46620 üzenetére
Ennek egyszerű oka van, ő 100%-ban afro, de Lewis édesanyja fehérbőrű.
De az a tekintet alá is írja azt, amit Lewistól hallottam róla az ITV Season Review-ban (aki teheti nézze meg, érdekes). Bár nem Anthony lett világbajnok, de a fia sikereiben (és hogy egyáltalán eddig jutott) elvitathatatlan érdemei vannak.
-
Oliverda
titán
-
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #46478 üzenetére
Hogy Lajoska lenyomta Lonzit? Egálban voltak, még pontban is. Inkább csak rávilágított mindkettőjük gyengéjére. Sem Lonzi, sem Lajoska nem viseli a csapaton belüli konkurenciát - Lonzi ilyen helyzetben különösen sokat hibázik, Lajoska meg a nagy nyomást általánosságban veszi rosszul.
Ha Massa összekerül Lonzival, akkor már rendelhet is egy dedikált példányt Barika könyvéből tanulmányozásra. Valószínübb, hogy Lonzi Lajoska eset után jobban kezeli a belharcot, mint hogy Massa megtanuljon olyan Lonzi szinten könyöközni.Pedig most Webber úgy nyert ahogy akart.
A 7 szűk esztendő végével eljön a 7 bő esztendő. Ámen
Webber vízhordó szerepe szamárság. Inkább az lesz a kérdés, hogy a kölök fog-e elkockásodni...Apropó, ha már Fisicot említették a Force India előtörését seki sem méltatja?
-
Peat;)
veterán
válasz
JJános #45863 üzenetére
Én csak szimpatizálok vele, hogy a vb az övé (vagy Webber!) legyen inkább mint Buttoné. De lehet hogy a Brawn mint csapat iránt érzett ellenszenvem is benne van.
Én egy pilótáért rajongok csak, elég régóta és ameddig aktív marad én neki szorítok, a többi csak szimpátia... -
stvnppp
senior tag
válasz
JJános #45804 üzenetére
A KERSnek korlátok nélkül semmi értelme nem lenne. Az előzés megkönnyítésére vezették be, ha mindenki akkor és annyit használhatná, amikor és amennyit akarja, az szerintem olyan lenne, mintha nem is lenne kers, csak erősebb motor mindkét autóban.
A lényeg az, hogy a hátrébb lévő megnyomja a kerset, erősebb autója lesz, könnyebben tud előzni. Korlátok nélkül mindenki ott nyomná, ahol tudná, a kigyorsításoknál, magyarul semmit sem érne. Mondjuk most sem, mert legtöbb pályán kevés az előzési pont, így mindenki jól be tudja osztani, hogy hol kell nyomni, és pont nem jön ki az előnye... Szerintem verseny sem használják nagyon máshol, mint az időmérőn, előzés előtt spórolnak max egy kicsit.
(meg mondjuk szerintem eléggé gyengus is)Handicap rendszert kellene bevezetni jövőre, a hátrébb lévők tovább használhassák, mint az elöl lévők.
(Eltörölni meg igazán nem kell, mert az lenne a költségcsökkentés)
-
proof88
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz
JJános #45795 üzenetére
Eddie Irvine: "Amikor Michael balesetet szenvedett a Ferrari tudta, hogy elvesztette a döntő tényezőt. Úgyhogy leálltak annak az autónak a fejlesztésével és elkezdtek a következő évre koncentrálni. A Ferrari szempontjából ez normális dolog volt, de engem zavart, hogy folytattuk a teszteléseket, miközben semmink sem volt, amit tesztelhettünk volna. Csak PR okokból teszteltünk, hogy az legyen a benyomás segítik Irvine-t megnyerni a világbajnokságot."
-
hunnylander
őstag
válasz
JJános #45709 üzenetére
És most lehetősége van, hogy első számú legyen.
Tudjuk a 3-kiállásos a jó taktika (Jensont azért kapcsoltá le róla, mert szabotálni akarták), Vettel is hogy örült neki, mikor Webber kapta a csúnya lassú 2-kiállásos taktikát. Jobban 'örült' neki, mint Barrichello.
A véleményem erről a nagy Barrichello utálatról: OK Barri egy pocsék versenyző. De akkor MS csak egy középszer, mert néha még ki is kapott a nulla versenyzőtől, aki ott volt a sarkában és még előre is engedte.
There's a contract saying exactly what I must do, and I do it. No decision or modification. It's all written, black and white.Lefikázzátok, hogy MS mellett nem lett világbajnok? Lehetett e volna? Nem.
Véleményem szerint ez a nagy RB utálat (ami leginkább az egykori MS fanok között nyilvánul meg), abból a frusztrációból fakad, hogy milyen szerződése és munkássága volt a Ferrarinál, ami kisebbíti MS érdemeit. Tehát, ha lehordják RB-t a sárga földig, akkkor az olyan pocsék pilóta lesz, hogy MS önerőből győzhette le mindig. Valójában pedig ezáltal is MS érdemeit kisebbítik le. LOL. Inkább fényezniük kellene RB-t, hogy milyen jó pilóta.
És aki azt hiszi, hogy ezzel MS-t akartam fikázni, óriásit téved. Engem aztán marhára hidegen hagyott mindkét pilóta, mint ahogy a Ferrari is. Viszont amiket csináltak azt a Sportkódex 151/c-je alapján büntetni lehetett volna.
Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- 3D nyomtatás
- Revolut
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Samsung S25 Ultra - Használt, karcmentes
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- BESZÁMÍTÁS! ASRock A520M R3 3100 16GB DDR4 512GB SSD RX 6500XT 4GB BitFenix Neos Thermaltake 500W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Seasonic 520W
- Asus TUF A15 FA507NU - 15.6"FHD IPS 144Hz - Ryzen 7 7735HS - 8GB - 512GB - RTX 4050 -2.5 év gari
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest