- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Aktív témák
-
Yahhher
aktív tag
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #45717 üzenetére
Nekem nem kell bizonygatnod semmit. MS egy klasszis, minden idők egyik legjobb pilótája lehetett, szvsz. Rá épített a Ferrari, tiszta sor. Következésképpen RB sem a kutyaütő kategóriába tartozhat. Idén nem is egyszer verte (volna) el Buttont (akit ugye már egy Prost-stilusú szuperpilótaként jegyzenek
), csak hát szegén vonzza a bajt és Brawnnak se a szeme fénye. Valahogy, mindig az ő kuplingjának a mappingja van elhangolva, az ő váltójában rossz az áttételezés, de mégis ő kapja az 'elméletben gyorsabb' (
) 3-4 kiállásos taktikákat, szóval 'elméletben' verhetné is Buttont.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Markgx10 #45717 üzenetére
Szvsz Rubinho nem mehetett volna jobb helyre mint a Ferrari...a pénz itt másodlagos, azaz hogy mennyiért ment oda.
A McLaren-nél nem változtattak volna a felálláson, és a a Ferrari-nál volt lehetőség. Ezek a csapatok kecsegtettek a legtöbb lehetőséggel a futam vagy a végső győzelemre.
A jövőt nem láthatta..és végül is 4.-3.-2. azaz egy gond volt...ott volt MS.
..és ott is maradt egy jó ideig.Sztem ez tipikusan egy b'ssza meg karrier, mert ha..
Azt könyvet meg ha jól tudom nem jelentette meg, szal nála is tartom, hogy ha az F1-t még mindig az Autó-Motor-ból ismernénk meg a tévéből, akkor Rubinho-nak nagyságrendekkel kevesebb utálója lenne. -
-XadAnuX+
őstag
válasz
Markgx10 #45664 üzenetére
Kimit nagyon csípem, de amit írtál, van benne igazság rendesen.
Amúgy Kimi és Kubica jön ki Alonsoval a mezőnyben a legjobban.
Massával nem igazán, nem tudom, pontosan, hogy melyik futam volt, amikor nagyon benézte Massa, és Alonso mesterien elment mellette, és a díjkiosztónál nagyon ideges volt Massa, nem bírta elviselni a vereséget, hogy jobb Alonso.
Szóval ezért én félek egy kicsit ha Massa lesz a csapattársa.
Én azt szeretném a szívem mélyén, hogy Kimi legyen a csapattársa. -
válasz
Markgx10 #45378 üzenetére
Az a durva,hogy a videón is gyorsnak tűnk a kocsi.Milyen lehetett volna bent ülni benne?
Arról nem beszélve,hogy a féktárcsa meg izzottSzerk: Közúti forgalomba nem hozható az fxx(800 LE 350km/h végsebesség).Mivel ebből a kocsiból kevesebbet gyártanak mint az Enzo-ból(pontosan 30-at gyártottak)nem sok embernek van.Schuminak biztosan volt egy a garázsban véletlenül,ezért is hívhatták meg
-
MPowerPH
félisten
válasz
Markgx10 #39600 üzenetére
"ráadásul majdnem versenytempóban."
Jah, rá lehet fogni, hogy versenytempóban ment, persze mihez képest volt az.
Na igen, az is szép, hogy beért az autóval. A semminél ez is több.
Mekik okosak voltak, megcsinálták 1 kiállással. Ezzel végeztek előbb, amúgy nem történt volna meg.
-
Pá
addikt
válasz
Markgx10 #39023 üzenetére
Ez nem arról szól, hogy a csúcson vannak-e vagy sem. A hozzáállásuk volt régen sokáig szimpatikus, azért is drukkoltam nekik, amit most művelnek, azzal viszont egyre nehezebb azonosulnom.
2005-ben is szopóág volt, mégis minden versenyen lelkesen drukkoltam a pontszerző helyért.Azért még nekik fogok ezután is valószínűleg, de már inkább csak megszokásból, mint meggyőződésből.
-
brownus
veterán
válasz
Markgx10 #38785 üzenetére
én is régóta szeretnék már tattoo-t a kezemre, és gondolkodtam mindenféle kínai szarságokon meg non-figuratív cuccokon, meg angol szövegeken és arra jutottam, hogy ez sokáig rajtam lesz. magyar vagy rovás írással lenne a szöveg, ha lesz szöveg.
azt vágom, hogy miért iceman és miért angolul
csak a körítést kellett volna kidolgozottabban és kreatívabban megcsinálni. pl. jégcsapokkal vagy mögé valami hófúvás mittomén
egyébként látszik, hogy reggel van még mert először azt hittem az kimi keze
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Markgx10 #38500 üzenetére
Az ilyen húzásokat szépen el lehet felejteni
Illetve Buttonnál biztosan lesznek hasonló trükkök, de a Mester + Brawn duó szerintem megismételhetetlen.
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #37342 üzenetére
De most őszintén, a McLaren tudta, hogy a rádióbeszélgetések a stewardok rendelkezésére áll, sőt Hamilton már a verseny után de még a meghallgatás előtt elmondta a Speed TV-nek, hogy a csapat utasította Trulli előreengedésére, és ezek után ezt letagadnák a meghallgatáson amikor már rég kiment a sajtónak és már a stewardok is meghallgathatták a rádiózást? Nem is tudhatták, hogy amikor feltették nekik a kérdéseket, akkorra a stewardok mit hallgatnak meg és majd utána mit fognak tenni.
Nem hiszem el, ezt nem lehet elhinni, kivéve ha leközlik a meghallgatáson elhangzottakat szó szerint.
Trulli büntetése egyértelműen szemétség volt, de ezt a csorbát a McLaren kárára köszörülték ki. A mai meghallgatás szövege is érdekelne: 'gyerekek, nem szánjátok a szegény Toyotát, kell nekik a pont, mert itt hagynak bennünket, ezt a balhét most ti viszitek el, tőletek úgyis mindenki megszokta a hazugságot, örüljetek, hogy 2007-ben nem zártunk ki benneteket két évre, úgyhogy ne ugráljatok'. Ez egy fiktív verzió, a mai napról.
Egyébként marhára nem érdekel már az egész, holnap hajnalban szabadedzés.
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #37337 üzenetére
A vétség amiért a kizárást adták a melbournei meghallgatáson történt, ahol az FIA állítása szerint a McLaren félrevezette a stewardokat. A bizonyíték hol van erre? Mi lenne a bizonyíték erre? Csakis a meghallgatás transzkriptje.
Ha te a rádiózás transzkriptjében megtalálod a kérdéses vétség bizonyítékát, akkor egy zseni vagy.
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #36896 üzenetére
Ha felvásárolja a csapatot (felmerült már a téma, az autosport.com is írt róla), szerintem Virgin vörös lesz az autó (jól állna neki, és az első szárny is esztétikusabb lenne, amolyan Ferrari2 lenne az egész csapat full vörösben), a neve meg Virgin Mercedes. Hát nem e édi lenne, és a golden boy már idén világbajnok lenne vele.
-
wildrain
addikt
válasz
Markgx10 #35737 üzenetére
A McLaren helyzete jól mutatja, hogy senkinek sincs bebetonozott helye az élen, mindenki megharcol érte, hogy ott lehessen évről-évre. Emlékszem, amikor 2005 elején a Ferrarik messze voltak az elejétől, mindenki azt várta, hogy a következő, majd a következő, és aztán majd a következő versenyen feltámadnak és legyalulnak mindenkit. Nehéz volt elfogadni 5 év után, hogy más is tud nyerni, és a Ferrari nem magasodik a mezőny fölé.
-
JJános
addikt
válasz
Markgx10 #34086 üzenetére
Amiről te beszélsz az egyoldalú hűség. Én az F1-hez ilyen hűséggel ragaszkodom.
Engedtessék meg nekem, hogy eldöntsem, hogy kinek szurkoljak, és ha akarom, akkor megmaradok a következő évre. Szerintem el tudom dönteni. Szerinted? Habár ez nem fontos.
Ezt nem mindenki érti. Pedig nekem logikus.
Szóval akkor: Elsődlegesen Red Bull Racing, és Sebastian Vettel.
-
attisx
addikt
válasz
Markgx10 #32699 üzenetére
Pontosan. Meg azért gondolom jegyeznék az egyéb pozíciókat is de pontokat nem osztanának.
De ez egy akkora sz@rság, már elnézést. Vajon mi van akkor ha valaki kifog egy gyors, de megbízhatatlan autót, mint a 2005-ös Meki. Nyer 6 futamot, viszont a többi futamon kiesik, nincs a dobogón, Míg a második csak 5, azaz öt futamot nyer meg, viszont sorra hozza 2.-3. helyeket, akkor is az előbbi a bajnok, hisz eggyel több futamot nyert.
Tudom szélsőséges példa, de szemléletes...
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #32520 üzenetére
A mai nap legfontosabb hirei:
A Force India leszerződött a McLarennel és a Mercedesszel -
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #32518 üzenetére
Azert tegyuk mar tisztaba a dolgot. Ez volt a velemenyem. Ezzel neked mi a bajod? Nincs benne a teny szo, ellenben van benne felteteles mod es szmajli is. Tovabba mar ott meg van emlitve az Atlas poll, mint kiindulasi alap, ugyhogy senkinek semmi oka belekotni a velemenyembe.
Itt most ti kezdtetek a szelmalomharcot az en velemenyem ellen, az offolasrol nem tehetek, nem kellene frusztralodnotok a velemenyemtol, csak mert jobban megalapozom, mint ti a tieteket.
(Itt is van szmajli, nehogy ezt is tenynek vegyetek... es erre is besertodjetek es johetsz az offjaiddal, hogy mindennek csak en lehetek oka.)
Linkeltem tegnap egy videot az FW31-rol, meg megemlitettem egy szavazassal is megerositett szemelyes velemenyemet a McLaren esztetikai folenyerol. Ennyi volt az en kontribuciom a topikhoz. A videot az ertekelni kellett volna az esztetikai velemenyemet meg tiszteletben tartva elfogadni/elviselni, ennyi.
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #32515 üzenetére
Meglepo modon en epitettem valamire a velemenyemet. Ha nem szamit a velemenyem minek ellenkeztek vele, raadasul megkevesebb konkretumra alapozva?
Nekem az Autosport.com etalon, foruma az Atlas F1 BB ugyszinten. Nem ismerek jobbat, nagyobbat es informativabbat. Arrol en nem tehetek, hogy szamotokra ilyen sz@rul sult el ott egy szavazas, kossetek bele a McLarenre szavazo tifosikba, ne belem. Reprezentativabb szavazast te sem tudnal elokaparni nehany perc alatt, ugyhogy meg mindig elorebb tartok, mint a velem ellenkezok, akik az etalon -Mike- velemenyere adnak meglepo modon.
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #31117 üzenetére
Nem olyan nagy problema ez az F1-nek, ha pl. a spanyolok nem rendeznek majd futamot. Eddig ez csak fenyegetes volt, de mit veszitenenk (Barcelona, Valencia)? Johetne helyettuk Algarve (Portugalia) es Imola.
A kovetkezo tesztet mar Portugaliaban (vadi uj Algarve International Circuit; onboard alapjan nagyon jo palyanak igerkezik es nem Tilke muve) tartjak. Vagyis mar elkezdtek hanyagolni a spanyolokat (ahol eddig a legtobb teli teszt zajlott). Ertheto okokbol, mert a McLarennek meg az autoit is megdobaltak. Eleg ha valaki kovet dob, tobbtizezer euros kart tud vele okozni az autoban. Kinek van kedve ilyen helyen tesztelni? Sot, Del-Portugalianak meg az eghajlata is kedvezobb a teli tesztekhez.
-
brownus
veterán
válasz
Markgx10 #31073 üzenetére
azt már nem mertem leírni, hogy hamilton - kova kettős indul az élről de most először és utoljára!? kova nem tér ki hamilton elől és mindketten kiesnek
komolyra forditva a szót, sztem hamilton vb lesz pár nap múlva, folyamatosan beszélget vele egy sport pszicho, hogy take it easy.... nem fogja elbaszni.
és bármi megtörténhet vasárnap... még zsolti is nyerhet, hozhat pontot
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #29809 üzenetére
Nem kell karpotlas, jo lesz a torlesztes is.
Teoretikai eszmefuttatas:
Shanghai: Ferrari 1-2, Lewis 3., egy pontra olvad elonye Massaval szemben.
Interlagos: egy 100%-ig ugyanolyan szituacio, mint a tegnapi Massa-Lewis utkozes, de forditott felallasban. Massa a mezony vegere esik vissza vagy kiesik (igy megszebb!) es nullaz. Lewis kap egy athajtasost (utana szerez meg 2 pontot a masodikat Bourdais kiuteseert es annak +25mp-cel valo buntetese altal, Bourdais ujabb klasszikusat nyilatkozik ezuttal ezustszonyeggel), de szerintem black flag lenne, de mindegy. Lewis ugyanazt nyilatkozza, mint most Massa, hogy nem volt szandekos, sot Massa utotte meg ot es kiszoritotta.
Lewis egy ponttal (black flag 4 a black man verzio) vagy harom ponttal (ezustszonyeg verzio) nyeri a vilagbajnoksagot!
Lenne kopkodes a reszedrol, akarnal karpotlast a csak papirvebere kepes brazil kozepszer szamara?
Oke! A verseny utan fellebbez a Ferrari, targyalas meg ami kell, Lewist kizarjak a bajnoksagbol szandekos sportszerutlensegert; nulla pont, Massa papirvilagbajnok, Marx10 es Engels20 happy es orul mint majom a farkanak, fogyhat a Ferrari vb-s merchandise ezerrel, Bernie es Max happy es bejelentik, hogy osszehazasodnak.
A McLaren, a Williams, a Toyota, a Honda es a BMW csapat (plusz meg tobb kiscsapat is) eros hanyingeruk miatt atmegy az IndyCarba, ott meg lehet versenyezni, a szeria elkepesztoen nepszeru lesz interkontinentalis es europai futamokkal. A Ferrari motort ad a Renaultnak, krealnak meg par kis Scuderiat es az F1 atalakul Ferrari markakupava, F, mint Ferrari. Everybody happy!
-
#70869248
törölt tag
válasz
Markgx10 #29447 üzenetére
mii?
Hamilton rajtjára büntetést adni??! mi ez már?Aztán meg ha lehet kicsit visszakanyarodni Kubica nyilatkozatára...miszerint Hamilton hogyan is vezet.
Mert Massa milyen sportszerű meg hű meg ha volt...meg Robrt csak kikisérte a fűre Kimi-t szintén nagy tempónál Glock Monza-ban mi? röhej.
Webber-t ne is említsem....pedig egyébként nálam Webber védekezése sem volt kifogásolható, max necces. De ha Hamilton csinálta volna akkor már le lenne bunkózva a sárga földig, mert milyen veszélyesen vezet.Ezért a rajtért büntetést adni? Hamilton elrontotta Kimi pedig okos volt....Spa detto, Barcelona első kanyar detto...büntetés sehol.
Csak néztem...
Olyan érzésem volt, hogy ilyenkor fel kéne adnia a futam, mert még a követező futamra is megbüntetik.
Elengedte a jövő hetet is az elrontott rajt után, különben nem került volna elé Kova' és Kimi sem.
Nem volt elég....Trulli-nál már inkább visszahozta a csapat mögé, nehogy megbüntessék..pffAlonso-nak Grat! szép versenyt futott.
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #23180 üzenetére
En a Forma-1-et szeretem, meg a PH!-t, tehat nem all szandekomban lelepni innen. Tudom, hogy kisebbsegben vagyok es azt is hogy sokan utalnak, de ez nem hat meg. Felesleges a szemelyemmel foglalkoznotok, szivesebben vennem, ha a topik temajanal maradnatok, talan ugy kevesebb is lenne velem a problematok.
A szamotokra elfogadhatatlan szakmai velemenyeimet meg vagy toleralni vagy ignoralni kene es mar meg is van szuntetve a feszultseg forrasa.
-
trassher
addikt
válasz
Markgx10 #22446 üzenetére
Ez nem vízió ez a valóság
. Pár leggyorsabb kör? Massának érdekes ment a folyamatos, jó versenyzés 67 körig. Lehet mostanában Kiminél nem Finlandia Lime van a kulacsban versenyzés közben azért van mélyponton. Mondhatsz bármit csak azt nem hogy 100%-ig megérdemelte a 3. helyet.
-
zolynet
veterán
válasz
Markgx10 #22441 üzenetére
nem kell összesküvés elméletet gyártani rögtön, nyugodtság
amikor a folyamatos körrekodokat futotta az nekem is nagyon tetszett, de az 70körből volt 10kör kb, vagy legyen 15kör, tökmindegy, mert nem osztott nem szorzottMassa rajtja is természetesen ütött keményen ... itt tenném hozzá h se mclaren se ferka drukker nem vagyok, mielőtt jönnének a köpködések
ja és le a kalappal Heidfeld első gyenge 40köréről ... megnézte a fiú mit bírnak a kemény keverékek
-
JJános
addikt
válasz
Markgx10 #22102 üzenetére
Szóval, ha valaki nagyon szakmai, és kevésbé fórumozó akkor beszólhat másoknak. Értem. Nem vagyok önkéntes moderátor. Én azt gondolom, hogy a szakmaiságtól független, aki személyeskedik nem idevaló.
Ha valóban részt vennél a topic életében, tudhatnád, hogy az elmúlt másfél év alatt sokat fejlődtem. És bár nem vagyok szakmai, de van véleményem mindenről, ami az F1-el kapcsolatos. Akkor is, ha ezt nehéz elhinni.
És csak azokkal személyeskedek, akik személyeskednek, ahelyett, hogy megírnák a véleményüket, na nem a topicról, vagy tagjairól, hanem az F1 történéseiről.
És bár lehet, hogy nem jól tudom, de ez itt nem a személyeskedjünk nevű fórum, hanem az F1 topic.
Ha jól tudom egyébként te sem vagy moderátor.
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #22104 üzenetére
Te batran kritizalsz masokat terjengos onban is, de nem birod a kiigazitast egy nehanyszavas off-fal sem. Hiba. Es az is hiba, hogy minek irogatsz ide, amikor a hsz-eid 99,99%-anak koze sincs az F1 szakmai oldalaihoz. Fogjatok kezen egymast Aesirrel es viszontlatasra.
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #22022 üzenetére
Csak, hogy ne kelljen keresgelned:
Fernando Alonso: I tested it and I found no difference when I tested it. We keep it on the car because according to the wind tunnel it's a little bit better - the numbers - but no big change in terms of driver feeling.Heikki Kovalainen: I haven't tested it but we tried it in Hockenheim, I think Lewis tried it, and again, I feel we didn't really feel a difference, so that's why we haven't run it since then.
Szoval, ha azt gondolod, hogy pusztan az uszony majd megnyeri a futamot a Ferrarinak, hiu abrandokat szovogetsz. A jo beallitasok es a kivalo pilotateljesitmeny fogja megnyerni a futamot.
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #22022 üzenetére
Akkor, javaslom olvasd el a tegnapi sajtotajekoztato teljes anyagat, es aztan okoskodj. Amit mondtam, azt a pilotak mondtak tegnak a shark-fin-rol.
Szoval, okosabb maradtal volna, ha nem kotsz belem. Nekem te nem vagy intellektualis ellenfel, foleg nem F1 technikaban.
A shark-fin azert van fennt mert nem art, es a szelcsatorna/matekolas nemi hatekonysagot tulajdonit nekik, de ezt a pilotak altali teszteles nem erositi meg. De ezt mar elmondtam tegnap.
-
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #21023 üzenetére
Egyelore biztos nem fogjak hasznalni, ahogy a McLaren sem.
A McLaren megjegyezte, hogy a gyorsabb palyakon elonyt jelenthet, de meg tesztelni kellene foleg az oldalszeleket illetoen. Hockenheimre biztos nem kerul fel, es a legutobbi teszteken nem is tesztelhettek le igazan, mert a Hockenheimring nem egy gyors palya es nem volt nagy szel sem.
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #20522 üzenetére
Mindenki a sajat erkolcsi erzeke szerint 'jatszik' es minositi magat. Gunyolodjatok csak, ezzel ugyis csak magatokat tudjatok lejaratni.
Figyelmedbe ajanlom: "Kedves mindenki! ..."
-
Zé_Mester
őstag
válasz
Markgx10 #18326 üzenetére
hás sajnos ez van
pedig már kezdtem örülni hogy nem lesz egy unalmas futam, mert az eslő pár kör után még annak tűnt. aztán ez lett belőle.
utána már csak azért néztem hogy Kubica mit fog alkotniSkipp : szálj már le a Palikról. fikázni mindenki tud, miért nem csinálod te, ha ennyire jobban értesz hozzá?
-
uszkart
tag
válasz
Markgx10 #17370 üzenetére
Reméltem, hogy valami ilyesmit fogsz mondani. Amúgy, ha már az öreg Hamiltonnál tartunk. Lehet, hogy nem is Lewis d*gja a Pussycat Dolls-os csajt, hanem ő. (Most nézem a Monacos képeket.)
Szóval akkor ne lepődjek meg, ha Kanadában is Lewisra tesz az öreg, mi?
Bár remélem valaki villant, mert nem szeretném, ha megint elkezdődne a Hamilton istenítés, csakmert megint nyert egy versenyt. -
JJános
addikt
válasz
Markgx10 #16026 üzenetére
Kedves fórumtársam!
Természetesen szívesen veszem a csípkelődésedet, és szívesen vitatkozom veled.
Amit komolyan veszek az az, hogy vannak, akik nem vitázni jönnek ide. Még ez sem lenne komoly baj, de átlépik azokat a határokat, amit nem kellene.Nem vitáznak, hanem a véleményekre keresnek, vagy kreálnak cikiző stílusban olyat, amit már nehéz elviselni.
Mondja: Hami nem birta lenyomni Lonzit. Mondom: Hami a VB 2. lett, Lonzi hátrább végzett. Mondja: de Hami mennyi előnyt elrontott. Mondom: igaz, de nem ez a mérője, hanem a dobogó fokai. Ha nincs több érve, akkor az jön: Nem értelek. Butaságot irsz. Sokszor kiborulsz. Hülye vagy.
És ez így megy, és régen nem az ő véleményéről szól, hanem az én véleményem cikizéséről.
Csak ezeknek a dolgoknak a vitákhoz már nincs köze. Ez már személyeskedés. Ezt már tényleg túl komolyan veszem. Ez vezet egyébként olyan fórumtagok távozásához, akiket mindenn szeretünk. Régebben úgy gondoltam, hogy elmegyek, és nem érdekel tovább a topic. Ezt nagyon nehéz megvalósítani, mert azért az egy - két emberkéért miért nekem kell megválnom a többitől, akikkel már egy jó ideje tudunk vitázni, beszélni, megvitatni dolgokat.
Tudnám sorolni azokat az embereket akiknek adok a véleményére, és akik az én véleményem alakítják. Mindkét táborban.Én részemről a személyeskedést nagy ívben kerülöm.
-
Oliverda
titán
válasz
Markgx10 #14261 üzenetére
Ez mind igaz, de ők legalább a saját csapatukkal nem b@sznak ki úgy mint ahogy azt a Ferrari-nál teszik szűk 1 éven belül már másodjára. Úgy látszik hogy a lojalitás ismeretlen fogalom feléjük.
Azért remélem hogy 2 futamon belül már minden második csapat autóján megjelennek ezek a nyílások.
-
Oliverda
titán
válasz
Markgx10 #10651 üzenetére
1. Vagy nem teljesen üres tankkal mentek, és csak azt mondták.
2. Nakajima üressel ment, Rosberg pedig nem, és ennyi a különbség kettőjük között.
3. Mégsem ilyen meg olyan jó a Williams.Ha meg már Nakajima-nál tartunk, hagy idézzem egy közkedvelt múltbéli tag múltbéli kommentjét.
Szerintem ott akkor már kipörgésgátló nélkül mentek.
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #10651 üzenetére
A Williams még sötét ló, még a technikai igazgató számára is.
Sam Michael: nem tudjuk hol állunk
Én úgy tippelem, hogy a Renault szintjén vannak, de hogy a Renault hol van azt nem tudom.
A tesztekből nem sok érdemlegeset lehet kibogozni, csak annyit, hogy sem a Ferrari, sem a McLaren nem süllyedt vissza a középmezőnybe, de hogy a középmezőnyben mi a sorrend, azt nem lehet biztosra tudni. Valószínűleg a BMW lehet a harmadik leggyorsabb csapat, de nem sokkal.
Aktív témák
Hirdetés
- HP Zbook 15 G3 laptop (15,6FHD/I7-G6/16GB/256SSD/AMD2GB/MagyarVilágítós/Win11)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új csak kipróbált Smartech 55 139cm Qled 4K UHD Quantum tv google assistant,Netflix, stb
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett +128GB SanDisk SD
- Napi 700 ft tól elvihető RÉSZLETRE BANKMENTES HP 840 G11 Ultra 5
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- 130+131+132+133 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest