Hirdetés
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bujdy81
aktív tag
válasz
FőDudu #76645 üzenetére
Hat literes fogyasztással és 400 Ft-os gázolajjal számolva 24 Ft/km az üzemanyag költsége. Azaz 1 millió Ft-ból 41.666 km-t mész. Ha egy elektromos felára csak 3 millió, az máris több, mint 120.000 km után térül meg. Ilyen árarányok mellett nem nagyon tud terjedni az elektromos...
Ha úgy vagy, mint ismerős, hogy anya V. kerületben dolgozik, ahol évi durván 1 millió lenne a parkolás, az árnyalja persze a képet...
-
-
blueboi69
őstag
válasz
qnadam #76674 üzenetére
Bocs, átsiklottam rajta.
A verzio:
Vagány repkedés és időnként fotót lőni. Mondjuk azt sejtem, hogy nem fog sok megapixeles éles képet csinálni.
Tárgyak mozgatása nem cél, viszont ha tudna követni, tehát van benne gps, akkor az nagyon nagy előny.B verzió:
Inkább képek készítése, követéses funkcióval, gps-el.Szóval fogalmam sincs. De lehet ez el lesz tolva pár évre, amikor majd a gyerek is tud vele játszani, mert tuti ki akarja majd venni a kezemből, viszont ő nem beszámítható ilyen téren 3évesen.
-
npera
addikt
válasz
Gabibácsi #76680 üzenetére
Svédországban király lehetne, itt "kompetenciaesőt" (!!!) jósoltak a vörös-zöldek, amikor megnyitották a gátakat és 2015-ben beömlött a sok terrorista és 35-éves szakállas egyedül érkezett menekült gyermek. Most a családegyesítést akarják erőltetni, hogy a sok százezer semmire sem alkalmas segélyes hozza az egész falut.
Mostanra a sharia klánok már minden fontos hivatal adminisztrációját befonják és korrumpálják a maguk képére.
Kis részlet: egy orvosi rendelőben dolgozó keményvonalas iszlámos csóka munkaidő után böngészte a rendszert és lenyomozta a saját klánjába tartozó nők orvosi adatbázisát, hogy valóban szűzek voltak-e házasság előtt és volt-e házasságon kívül nemi aktivitásuk. Utána jelentette a klánon belül, ami gyakorlatilag a megcélzott nők halálos ítélete a sharia szerint. Aztán kiesnek az erkélyről vagy csak több tucat szúrással agyonszurkálják a saját testvérei. Vagy leöntik savval. Kreatívan megoldják.
Mostanra a szocik is elkezdtek vekengeni, hogy magasabb IQ-val rendelkező bevándorlók kellenének, mert a sok neandervölgyivel semmit nem tudnak kezdeni. Gyakorlatilag teljesen analfabéták, várják a 72 szűzet, tátják a szájukat, még egy fűkaszát sem lehet a kezükbe adni. A mezőgazdaságban sem lehet alkalmazni őket, mert nem motiváltak, nőkkel képtelenek együtt dolgozni, erőszakolnak bármilyen korú nőt vagy kisfiút, az állatokkal kegyetlenkednek vagy fajtalankodnak. És bármilyen kritikára korlátlan mértékű erőszakkal válaszolnak. Állandóak a gyújtogatások is.
Vicces ez a Nyugat....
-
Samott
addikt
A distinct szerintem nem ezt csinalja... az csak a kulonbozo value-kat szuri le, nem a stringen belul manipulal.
Szerintem valami ilyesmi kell neki:
static string superReducedString(string s)
{
for (int i = 1; i < s.Length; i++)
if (s[i - 1] == s[i])
{
s = s.Remove(i - 1, 2);
i = 0;
};
if (s == "")
return "Empty String";
else
return s;
}
(nem szep, de mukodik) -
Samott
addikt
válasz
FőDudu #76682 üzenetére
Legelso kerdes az az hogy milyen SQL? Oracle? MS? Mire kell, egyszer kipucolni vagy oda kell figyelni a performanciara is? Lehet hogy par replace-el is meg lehet csinalni. Hackeranken csinaltam mar hasonlot, vegig kell szaladni a stringen es osszehasonlitani az egymast koveto karaktereket, ha ugyanaz kicserelni mindkettot egyetlen ugyanolyanra.
-
-NoVa-
veterán
SQL SELECT DISTINCT
-
FőDudu
veterán
válasz
eattila #76681 üzenetére
Vagy szimplan kizarja az ismetlodest ha jol ertem.
Azaz atirja masik stringbe ha a kovetkezo karakter nem azonos az elozovel. Ha azonos, akkor eldobja. Ez egyszeru, barki megirja.
Nem tudom sebessegben milyen egy ilyen algoritmus, meg annyira nem is vagyok sql guru hogy fejbol vagjam hogyan kell raszurni a 'consecutive numbers in a string' problemara a beepitett utasitasokkal...
-
Jahno
veterán
válasz
-NoVa- #76589 üzenetére
Pffff. 2 darab jó Atari klón, egy szar képpel (valószínű tuner hibás), másiknál jó a kép, de kontaktos joy csatikkal jött, meg egy alaplap tartaléknak amivel nekilódultunk az éjszakának.
Ebből sikerült megoldani, hogy a 2 darab működőből is csak 1 maradjon
Eredeti 2600ashoz nem is merünk nyúlni, pedig jó lenne AVkimenetet rakni rá.
-
-
-
blueboi69
őstag
Hátha van itt valaki aki ért SQL féle lekérdezésekhez.
Adott egy adatbázis pl ilyen értékekkel:
11111122211111333322333111111
Ebből kellene nekem csinálni egy olyan lekérdezést, ami a duplikációkat kiszűri és egy karakterrel mutajta. Tehát a fenti sorból ez lenne:
1213231
Van valakinek erre ötlete?
Köszi előre is! -
Jahno
veterán
És 4 év alatt amortizálódik is. Én már csak tudom :-D Bár teljes elektromoson nem vered le a kipufogót, majd jön helyette más. És egyelőre a szervíz óradíj is fentebb van mérve.
Mikor Tumor vette a Kiát, akkor azt nézte, hogy sok alkatrész csereszabatos legyen a benyás/dízeles verzióval, mert ha csak véletlenül leveri a tükröt, akkor nem mindegy, hogy kapni hozzá értelmes áron, vagy 370ezer... Ugyanez pár más cuccra, vasra, néhány más elemre.
-
zetor2000
őstag
#animgif:
-
FőDudu
veterán
A nyugis elet nagy ur
En sem szivesen valtanek.
Itt jol erezzuk magunkat.Minden van ami kell, normalisak a szomszedok, gyerek is jol erzi magat, mindenki szereti.
Jo helyen lakunk, bar csak bereljuk.
De hiaba nezelofunk, valami mindig hianyzik.Vagy csak nagyon megszoktuk mar itt.
Autoval meg ugy vagyok, hogy mit csinaljak a regivel?
Egy 17 eves autot lehetetlen eladni, annal meg jobb allapotban van, hogy bontoba kuldjem.
Viszont megtartani harmadiknak meg nem tudom....En nehezen dontok, de akkor altalaban nagy valtoztatasokat csinalok.
-
eattila
őstag
Még tegnapról egy kép.
-
-NoVa-
veterán
-
npera
addikt
válasz
blueboi69 #76603 üzenetére
Kezdő "verseny" drónnak az iFlight Nazgul5 a jó elég sokak szerint.
Mindanzonáltal nagyon nem ajánlom, hogy csak úgy vegyél egyet és aztán balesetet szenvedj vele. Elképesztő erő van egy ilyenben, ha nem tudod, hogy mit csinálsz, akkor ujjat leviszi vagy "csak" durván összekaszabol.
Én közepesen komoly repülős rutinnal építettem egy a Nazgul5-nél csirkébb és nehezebb 5"-os gépet és 2 év után mertem neki kövér gázt húzni. Lehet én vagyok betoji és túlságosan elóvatoskodtam a dolgot, meg az sem segített, hogy a családi helyzet miatt az úgynevezett "stick time" (mennyit repülsz) a béka segge alatt volt.
Ha most kezdeném, akkor vennék egy olcsó kontollert, egy szimulátort és egy kis propvédős quadot miután elég jól megy a szimulátor. Hozzá pedig egy olcsóbb, de jó box szemüveget. Akkor a sérülés és géptörés lehetősége minimális, a kezdő hibákat kiküszöbölöm szimulátorban, aztán pedig a "whoop" gépen.
Már egy ilyen kezdő csomag is jelentős csapás a pénztárcára, de ha tényleg komolyan akarsz repülni (akárcsak hobbi szinten is), akkor ez szilárd alapokat ad.
- FrSky Taranis Q7 táv vagy a Radiomaster 16-os
- Velocidrone szimulátor licensz
- akksik a távhoz
- töltő az akksikhoz
- Emax Tinyhawk II whoop quad
- hozzá mondjuk 10 db akksi
- LiPo töltőből valami jobb. Mondjuk egy ISDT Q8.
- LiPo töltőhöz táp
- Fatshark Scout box goggle
- gogglehöz 18650 akksik
- 18650 töltő
- forrasztópáka
- RC fogyóanyagokEzzel el lehet indulni. Aztán ha már elérted a korlátokat a kis gépen, akkor vagy építesz egy 5"-os gépet vagy veszel egy Nazgul5-höz hasonlót. Vagy azt.
Esetleg teljesen más irány tetszik meg és építesz egy toothpick cuccot. Vagy valami akró masinát. Amire szintén jó a Nazgul5.
Árakat nem is írok, mert fogalmam sincs, hogy sarki boltból akarsz-e vásárolni vagy magyar netes boltból vagy Banggood.
A korábban ajánlott facse csoportba nézz be, mert nagyon sok infó van elhintve.
-
Sipi-
őstag
válasz
FőDudu #76645 üzenetére
Jah, számolgattam és a kb. minimum 1,5 milliós árkülönbözetet legalább 4 év alatt "termelné" vissza, ha ingyenes töltéssel számolok. Ami meg egyre kevesebb lesz. Több távot később sem fogunk vele menni, parkolás garázsban megoldott, nekünk még nem éri meg. Meg egyébként sincs ennyi felesleges pénzünk.
Mondtam asszonynak már többször, hogy keressen olyan melót, ahol kap céges kocsit, de nem keres
Én meg nem akarok váltani, ilyen nyugis másikat nem találnék, az biztos.
-
Samott
addikt
-
npera
addikt
válasz
blueboi69 #76603 üzenetére
Most jobban megnéztem őket itthonról.
Az első egy "racing" quad (igazából nagyon nem az), a második pedig egy "kamerás drón", de nagyon nem a DJI kategória.
Mi a cél? Ide-oda akarsz röpködni műrepülős jelleggel (éles fordulók, bukfencek, esetleg kapuk kerülgetése) vagy inkább egyfajta térbeli kameraállványként használnád állóképek és egyszerű videók készítésére?
-
FőDudu
veterán
válasz
Gabibácsi #76651 üzenetére
Ha be vagy jelentve mas lakasaba akkor az adohivatal tudja, hogy valaki lakast ad ki. Azaz illik adoznia.
Nalunk ez meg durvabb, a bejelentkezesnel elkerik a lakasrol a szerzodest. Arat nem lehet kisatirozni.
Igy tudjak ki a kiado es ki a berlo. Nalunk nev szerint benne van a nejem es a gyerek is, igy az o lakcimuk is ez alapjan van kiallitva.Sot a lakas merete is benne kell legyen, mert peldaul a gyereknel valami 25v35 m2 lakoternek kell lennie, az alatt valami hatranyos helyzetunek szamitana.
Ezt pont nem ertem, de tobb kerdoiven is szerepel.Mostani iskolai kerdoiv meg azt kerdezte ki mennyit kolt aramra/vizre/telefonra/internetre. Reszletesen.
Kicsit aggalyos szerintem ilyen adatokat bekerni az iskolasok szuleitol, de engem nem zavar ha tudjak mi mennyi. Nalunk nem titok mibol elunk.
-
FőDudu
veterán
válasz
-NoVa- #76648 üzenetére
En napi rendszeresseggel egy Ioniq es egy Merci kisautot latok a toltofejre fellogatva az utcan.
Nem tudom mennyit mehetnek veluk, az Ioniq tan elwg takarekos vas tobbszaz kilometeres hatotavval.
Szoval vagy messzirol jon, vagy a gazdija nagyon raer lesni az ures toltot es felsugdosni az autot amikor epp szabad. -
Gabibácsi
őstag
Lakástulaj elfelejtette hogy asszony itt lakik, pedig egy éve felhívtam hogy megengedi e. És utána erre hivatkozva emelt árat. Most meg aggódik mi lesz ha alaírja a szálláshely nyilatkozatot (gyakorlatilag semmit nem jelent)
még a végén inkább bérlek másik lakást ha ilyen... -
-NoVa-
veterán
válasz
zetor2000 #76646 üzenetére
Reálisan úgyis olyan vesz ilyesmit, aki a reggeli iskola/meló ingázást letolja akkuból oda-vissza, aztán néha messzebb. Szomszédnál is esténként ott lóg dróton az Outlander Phev a garázsajtó előtt, azzal jól elvan. Másik szomszédnál is ott lóg dróton esténként az Opel Corsa, neki már nagyon kéne inkább egy új akkut vennie bele.
-
zetor2000
őstag
válasz
WiZARD #76639 üzenetére
Ez azért eléggé megdöbbentő.
Itt valami hosszútávú adat kéne, mert ez eléggé félrevezető. Csodálom, hogy az USAnka államokban még nem indítottak pert, mert teli tankkal nem megy 2M kilométert. Ez az 1.5 liter/100km akkor igaz, ha teli az akku, és ~50el megy a verda max. Efelett általában indul ai ICE meghajtás is, asszem.
Szóval valami olyasmi adat kéne, ami ~1000km, tele akku tele tank... és onnan kikalkulálni, hogy mennyi is az annyi, úgy, hogy nem töltünk rá az aksira. -
FőDudu
veterán
ezek meg tul dragak.
Nem hinnem, hogy a felara valaha is megterulne.Azaz 100KM tavon ezek fogyasztanak x KWh energiat (visszatoltve konnektorrol). Kivancsi lennek mennyi futas teljesitmeny eseten jon egalba a benzin es szervizkoltseg valamimt a vetelar kulonbseg.
Ma en is eltunodtem valami 13KWh-s akkuval szerelt uj Cirtoen SUV hasznalatan. Arra is 100km koruli elektromos uzemet irnak. Aztan el is vetettem, mert alapara 45e Euro. Es az nyilvan a full fapad modell, azaz a jo mar kb 60e. Az meg egy vadiuj otos touring ara. Szoval ne viccelodjunk mar....
Igaz az akkura ad 8 ev vagy 160e km garit.
Es ne legyenek illuzioid, a parkolas az elektromosoknak is horror draga lesz Budapesten.
-
FőDudu
veterán
válasz
WiZARD #76639 üzenetére
Nalunk volt olyan. 1 ev utan en vettem eszre mi a banatert van egy tanksapka a vezeto oldali ajto elott.
Az volt a tolto csatlakozo.Az autot hasznalo portasok nem jottek ra, hogy plug-in-hibrid az auto.
Vesztemre kinyitottam azt az ajtot, utana meg nem indult, mert nyitottnak erzekelte hiaba zartam be tobbszor egymas utan.
Valami fura inditasi sorozatot kellett csinalni amire mar nem emlekszem, mert s BMW support telefonon mondta hogyan kell resetelni az autot ilyen hibanal.
Pont mentem volna valahova, szoval eleg surgos volt.
-
Sipi-
őstag
válasz
Samott #76637 üzenetére
Nálunk asszonynak kellene egy elektromos a Yaris helyett. Egy hét alatt a sulijárat miatt megy bele 140 km és akkor sehol máshol nem voltunk kocsival (bár nem is szoktunk mostanában). Egy 80-100 km-es hatótávos pont elég lenne, hétvégén és szerdán felraknám töltőre (akár bevásárlás közben a Lidl-nél), tökéletesen lenne. Csak ne volna ilyen drága...
Peugeot ION/Citroen C-Zero/Mitshubish i-Miev kicsi, annál kicsit nagyobb kellene, Zoe/Fluence/Leaf méretű (250+ literes csomagtér, nem 3 ajtós, 4 ülés). -
Samott
addikt
válasz
WiZARD #76636 üzenetére
Igen, vegtelenul hazug ahogy ezeket teli akksival merik es csak azt a fogyasztast szamoljak amit lemerult akksival fut. Mi lenne ha valaki csinalna egy olyan pluginhibridet ami elmegy 100 kilometert villannyal? Az nulla fogyasztassal reklamoznak? Nonszensz.
Ettol fuggetlenul nekem meg mindig egy plugin hibrid kellene a mai viszonyok kozt. Mert a napi rohangalasra eleg amit tud akksibol. Messzebbre meg nincs para.
-
-
Gabibácsi
őstag
válasz
halapidori #76633 üzenetére
Jó, de a 200-700% azért nem kicsi eltérés, nem annyi hogy 7 liter helyett 8-at eszik
-
Jahno
veterán
válasz
halapidori #76633 üzenetére
Belülről is hallani, hogy sípol?
-
halapidori
tag
válasz
WiZARD #76632 üzenetére
Szerintem semmilyen jármű nem fogyaszt a gyári értékek szerint :D
Viszonylag közeli viszonyba kerültem egy Mitsu Outlander PHEV jószággal. Értelmesen használva valóban korrekt fogyasztást produkál, meg amúgy is szexi, felkerült a kívánságlistámra.
A hibát én ott látom, hogy kicsit fejben is át kell állni a vezetéséhez, szerintnem az egyszeri júzer erre nem igazán képes. -
WiZARD
addikt
Ha valakit érdekelne, hogy mennyit is fogyaszt valóságban, a usereknél egy PHEV a katalógus adathoz képest.
röviden: 200%-400% az átlag, de a teteje a 600-700%-ba is belecsíp
-
Gabibácsi
őstag
-
Bujdy81
aktív tag
"Nem mindig látod, hogy nem jönnek, vagy máshonnan érkezik." Ebben igazad van, de ez már egy korábban bevésődött (vagy nem) elvvel is ütközik, nevezetesen, hogy nem megyek/kanyarodok úgy, hogy nem látom, hogy hova.
Abban is igazad van, hogy sok madár ettől még csinálja, kb. bármilyen járművel...
-
blueboi69
őstag
válasz
Bujdy81 #76606 üzenetére
Alapvetően megértem, hogy te a biztonságra törekszel és ez nagyon pozitív. De ezzel akarod megindokolni, hogy miért nem jó a bringaút.
Nem kötelező egyes bringásoknak 30+km/h-val tekerni, ha éppen nem biztonságos.Egy F1-es versenyző sem megy a közúton 200-al, csakmert neki az a megszokott tempója. Így kellene működni a bringán is. Attól, hogy valaki versenyen gyorsan teker, az nem jelenti azt, hogy az utcán is úgy kell mennie. Felveszi a forgalom ritmusát és kész.
A linkelt részeket ismerem, szinte naponta járok arra. Sztem nem túlzok ha azt mondom, hogy egy jobb hétvégén itt párezer bringás végigmegy, de balesetről nem hallani annyira.
Ha autóval nem tudsz előzni, akkor mit csinálsz? Kivárod a lassabb jármű mögött, amikor tudsz előzni. Ezt bringával miért nem tudod megtenni? Pláne ha nem edzel, csak közlekedsz? Akkor végképp nem szempont a sebesség, nem?
-
Gabibácsi
őstag
válasz
eattila #76615 üzenetére
Hidd el, napi közlekedésem során nagyon elcsodálkozom ha olyan bringást látok aki megáll a pirosnál. Tudom, nem hivatalos statisztika, kapjam be, meg az autósok is, de nem, én ezt tényleg így látom.
És mindig ledöbbenek rajta, mert az életével játszik, hiába hiszi azt hogy ő látja a forgalmat, inkább arról van szó hogy állandóan megmentik az életét. -
-
Gabibácsi
őstag
jah, nincs véletlen pici 5V-os ventid? piára kéne, illetve pi-re
átépítettem a régi pi házát, oldalról nyitott lett, tettem pici bordát is a cpu-ra, de egy nem túl jól szellőző szekrényben lesz, szóval venti is kéne, a 12V-os meg nem indul el 5-ön, csak ha kézzel megsegítem.. -
Jahno
veterán
válasz
eattila #76611 üzenetére
Ezt sosem tagadtam, mindenki is hülye, naponta kétszer le lehet rendezni egy TC-s, egy vezess.hu-s csatát, vagy bármilyen platformon a reggeli rádiós műsorokig. Az egy dolog, csak amit tengnap feszegettem azt nem egészen értem, hogy a gyalog is igazodjon a bicajoshoz, a lassabb bicajos is, a gyorsabb autós is, a lassabb autós is. Mert mintha most ez jött volna ki belőle.
-
npera
addikt
válasz
blueboi69 #76603 üzenetére
Facsán van kezdő drónos csoport, ott adnak jó tanácsokat. Keress arra, hogy "Magyar Kezdő FPV Drone csoport".
Ha tényleg érdekel a dolog, akkor sokkal jobban jársz más cuccokkal. És alighanem a legtöbben majd egy kontroller és szimulátor kombót javasolnak kezdésnek. Ha egyből géppel indítasz, akkor képességek és érzék függvényében vagy lecsukod egyből vagy nagyon nehezen lépsz túl olyan kezdő lépéseken, amit szimulátorral géptörés nélkül letudsz.
Ha mindenképpen fizikai géppel akarsz kezdeni, akkor viszont egy "whoop" géppel kezdenék. Arra tudok is tanácsokat adni.
-
Jahno
veterán
válasz
Bujdy81 #76606 üzenetére
" Ha jobbra kell mennem, akkor miért baj az, ha befordulok jobbra, amikor nem jönnek? "
Nem mindig látod, hogy nem jönnek, vagy máshonnan érkezik. Tipikusan parkolásból induló, következő keresztből kiforduló, aztán meg jön a pislogás és nem értés.
Nyilván ezt Te pont nem így csinálod és csak ott, és tudod előre, ennek ellenére itt valószínű ezért kell néha gépészkednem, mert a bicajosnak hasonló az indokolása. Meg sokszor autósnak is...
-
Gabibácsi
őstag
Amiga 500-ban nincs ide, szóval nincs CF. Gotek megy, adhatok is kipróbálásra egyet, külső házban, csak be kell dugni. Viszont onnan az 500 nem bootol szerintem, csak nemtudommelyik kickstart felett.
C64 joyok jók hozzá, meg vannak amiga joyok is, külön két gombbal, egér viszont nem kompatibilis, de azt nagyon olcsón lehet venni, vagy akár egy usb átalakítót.
Floppykat szerintem pc-n nem lehet írni, más a formátuma, amigás lemez az DD-s eleve... de amigás lehet tudok neked írni, egy rtype-ot -
Bujdy81
aktív tag
válasz
blueboi69 #76489 üzenetére
Srácok! (nem csak neked szól ez a poszt)
Fel kellene fogni, hogy a kerékpáros társadalom nem homogén! Van, aki 8-cal megy, van, aki 15-tel és van aki 30+-szal. A szélső értékek sokkal nagyobbat szórnak, mint az autók esetén!
A hazai infrastruktúra nem biztonságos nagyobb sebesség esetén. A nagyobb alatt még a kerékpással legális tempót értem!
"Ezt az egészet írod felül azzal, hogy téged ne zavarjon meg senki az edzésedben." Ez egy baromság, nem edzek én annyit, de ha csak elmegyek A-ból B-be, akkor is gyorsabb ÉS biztonságosabb a közút!
"A bringautat nem azért találták ki, hogy a normál kerékpárosok ne tartsák fel az országútis edzést tartókat, ez remélem azért beláthetó
" Amit ma, Magyarországon kerékpárútnak hívnak, akkor 90%-a járda valójában. Térkő burkolat, rengeteg szűk kanyar, beláthatatlan kereszteződések és kapukijárók, mind-mind brutális veszélyhelyzet. Ha egy ilyen: [link] kapuból kijövet nekimegyek a kocsi orrának (mert ha el akarsz látni mindkét irányba, akkor ki kell menned a bringaútra), akkor meg kezdődik az aréna, hogy "miért nincs kötelezője a bringának,"...
"Tudod, jól, hogy nyáron itt a velencei tó körüli bringautat hány ember tekeri körbe egy hétvégén? Nemtudom szám szerint, de kurvasok, sztem átlagosan 10méterenként van egy bringás.
Namost érdekes módon ez a nagyon sok bringás körbe tudja tekerni a tavat azon a bringaúton.
Ki nem tud ott menni? Na ki? Hát az országúti bringások, akik mindent letudnak azzal, hogy ők most edzenek és övék a terep."Ha a bringa mellett laknál (mint én), akkor tudnád, hogy ez nem igaz! Pákozdon rengeteg teker a "fűúton", és rengeteg a faluban erre-arra a mellékutakon. Hogy miért? Mert a "kerékpárút" használhatatlan...
"Másrészt jössz azzal, hogy elmész 30-al a gyerek mellett, aki teker mondjuk 10-el.
Az nem zavar, mikor az autó megelőz 70el?" Te szoktál bringázni, igaz? Mert ez olyan kérdés, mintha nem szoktál volna...A gyerek mellett 13-mal elmenni is izgalmas, mert BÁRMIKOR megbillenhet és ezen a bringaúton [link] nincsen helyed korrigálni, nem elütni. Ellenben a mellette lévő közúton ki tudom/tudod kerülni a kerékpárost biztonságos távolságból! A kerékpárúton egyszerűen nincsen erre hely fizikailag!
Ha már annyit mondjátok többen is, hogy "edzés". Ha tehetem, nem edzek a tó körül, hogy ne növeljem a forgalmat. Aki tókört akar menni, vagy gyönyörködni, annak muszály arra menni, nekem, ha csak km/szint gyűjtés van, akkor bármi jó, kerülöm is a tavat.
- Miért szabálytalan MINDEN bringás és miért a gyorshajtást hoztam fel ellenérvként? Egyrészt sok szabály baromság. Mármint úgy baromság, hogy ha megszegem, akkor a bringás/autós egymás mellett élés is jobb lesz. Tipikus ilyen sokszor a piros lámpa. Ha jobbra kell mennem, akkor miért baj az, ha befordulok jobbra, amikor nem jönnek? Elfogadom, tudom, hogy szabálytalan, de racionális, mert mikor a piros lámpa zöldre vált, akkor két opció lenne: autós elhúz mellette nagy gázzal, 13 centivel, vagy megvárja, amíg elindulok és elfordulok jobbra. Tehát ha szabálykövető vagyok, akkor kerósnak rosszabb, autósnak rosszabb. Hogy miért a gyorshajtással jövök elő? Mert az bizonyítja, hogy a magyarok (éppen) autót vezető része mennyire tartja tiszteletben a szabályokat és mennyire kettős mércét bír alkalmazni. Különösen vicces, amikor az közúton gyorsulási versenyt tartó, vagy a V6-os Opel tempójáról időnként beszámoló kolléga kéri számon a szabályokat.
- Miért jó bringázni/motorozni/bármit az autóvezetés mellett? Mert rájössz, hogy nem csak egy nézőpont van! Az autóvezetők 80-90%-a nem tud kikerülni két, egymás mögött menő, vagy akárcsak egyetlen, 30-cal menő kerékpárost. Egyszerűen nincsen meg a tudás/rutin. Megyünk ezen [link] az úton kb. 11-gyel a lányommal, ő elől, én mögötte. Direkt nem vele egyvonalban, hogy ne takarjam ki! De azért az előző autósok szinte mindegyike olyan ívet választ, hogy az én első kerekemnél már húzza visszafelé az autót, a gyerek mellett meg 70 centivel megy el. Némelyik mellém érve döbben meg, hogy "jééé, mégegy bringás" és akkor a satuféktől a padlógázon át a kormány rángatásig bármi lehet...
- Mennyire vagyok pöcs? Aránylag kevesen ismertek _igazából_ nem tudjátok, hogy hogyan közlekedem, hogy hogyan kerékpározom. Azt esetleg már értitek, hogy néha kicsit provokatív vagyok, mert ki kell zökkenteni az embereket a komfortzójájukból ahhoz, hogy megpróbáljanak a dolgok mögé nézni...
Én azt hiszem, elengedem a témát, aki érti, eddig is értette, a többibe kár a szó...
-
Jahno
veterán
válasz
Gabibácsi #76602 üzenetére
Annyi elég, hogy menjen. Csak láttam ezt a gotek varázslatot, előtte dumáltunk a CF-es megoldásokról, de már ott elvesztem, hogy 500ason nem megy a CF, gotek az van FW-vel és nélküle, vagy szereld magadnak, vagy programozd fel
Azt sem tudom mit kell beírni. Itt is ,8,1? Kábel és tápegység van, ha jól sejtem a C64es joyok jók hozzá. Ha nem, akkor az ember megoldja, akitől a C+4 adapter kábelt intéztem.
Cuccok floppyra írását PC-n meg lehet oldani? Sok valóban nem kell, de azért egy Rtype menjen már
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus V16 V3607VH 16" FHD+ IPS Core 7 240H RTX 5050 MaxQ 16GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- Ryzen7 8700F/ 96GB DDR5/ RTX4080 alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- Hibás Sony A6000 (sn: 6323299) alkatrésznek - kérlek olvass leírást alaposan
- Samsung Galaxy A04s 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Kedvező Áron! MacBook Pro M1 Pro 14.2 Istyle gari 2026.07.27-ig
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- Microsoft Surface Pro 6 i5-8350U 8GB 256GB 1 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest