Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Milyen videókártyát?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen alaplapot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen TV-t vegyek?
- ASUS notebook topic
- Hobby elektronika
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samott
addikt
válasz
Jahno #108097 üzenetére
Nem tudom mi a tokom ez a panel elotere, meg megis mi kozom hozza? Megint Zuzuban tolod.
Meg tudjak oldani, ha akarjak: Watery Gate Lane ford barriers plan to stop cars - a fenti videon legalabb annyi kart lattunk, mint amibe ez a megoldas kerul. Profit.
-
Jahno
veterán
válasz
Samott #108096 üzenetére
Erre meg külön elméleti módszertanok vannak, mert nem mi vagyunk az egyetlenek ahol teljesen alap és egyszerű dolgokon bukik meg a világmindenség. Akkor azt kell nézni.
Ezt meg minek csinálják meg? Te is csak innen pattogsz, hogy menjen oda valaki és oldja meg, jajjhajadismijen. Annak sem sok értelme van. Körülményekről meg semmit nem tudunk. Lehet ez Nekik így simán jó és szeretik
Mondjuk így könnyű, én is mindig megkapom a majdnem lehetetlenre, hogy oldjuk meg, pont, aztán A, B, C, Zs verzió sem mindig jó, de persze ötlet majd nem lesz, ahogy a panel előterének burkolásába már nem szerettél volna belemenni, biztos fasság és oldják meg. Mert tudod, hogy mindent is kipróbáltak, a hülyék ellen meg nincs orvosság.
-
Jahno
veterán
válasz
zetor2000 #108089 üzenetére
Ez olyan és sok hasonló van. Vagy csak úton átfolyások. Az nyilván nem annyira izgalmas, hogy YT összefoglalókat gyártsanak belőle. Aztán jönnek-mennek a kacsák és mindenféle kétlábúak, az is mókás
Már az elsőnél is benéztem, azt hittem itt laktam, a k. golf klub is ugyanott volt.
Egyszer golfklubban is volt szállásom, ott volt az, hogy vacsora helyett érdemesebb volt egy sört inni. És persze utána cégnél lebasztak, holott előre duzzogtam, hogy nem lesz ez jó nekem. És megint nem az lett, hogy igazam volt, hanem mert minek duzzogtam ezen is. Hát minek, minek, sok pénzé miatt, semmi másért. Tudtam, hogy beszopom, ez ilyen
-
npera
addikt
Blueboi, majdnem elfelejtettem. Fotóztam neked Verso képeket, amiken tehénkedek a könyöklőn és a mobilt a szemem magasságába tartva illusztrálom, hogy mit látsz kifejlé, a műszerfalból és kitakar-e valamit a kormány. Remélem segít.
Te kábé olyan magas vagy, mint én, szóval valamennyire reprezentatív a minta.
-
Samott
addikt
válasz
Jahno #108080 üzenetére
Nem bakker, te vagy az aki rogton azon rugozik hogy aki felveti a problemat miert nem megy oda es tesz valamit. Mikozben csak azon megy az okoskodas, hogy helyes-e ha csak rohogunk rajtuk vagy kellene valamit tenni a helyieknek ha meg igy is tul sok az onveszelyes hulye. Egyebkent javasoltam megoldast: sorompo amit leengednek arra a par orara, olyat amit Nova linkelt itt minden foldutra tettek felenk es a traktorosnak van hozza kulcsa. Aki meg a szemetet hordana az erdei utra meg nem tud bemenni.
-
Grillo
őstag
válasz
zetor2000 #108082 üzenetére
Namármost. Mivel a hely neve Rufford Mill Ford, amiben ugye a gázló és a malom is benne van, feltételezem volt oka, hogy így csinálták. Másrészt ez egy nyomcadrangó mellékút, ami egy 5 házas kis tanyabokor előtt vezet el, a folyócska neve is Rainworth, szóval gondolom régebben is köze volt az esőkhöz a vízhozamnak. Lehet el is mosott egy-két korábbi próbálkozást.
Meg ugye mégiscsak az angol vidéken vagyunk, ahol csoda, ha két autó elfér egymás mellett, nem hogy még fenszi hidakat építettek volna.
A mapsen jól látható FLOOD felirat is erősen többnek tűnik nekem, mint ködös jóslat, szóval aki hülye, és nem tarktorral jár, az pörgeti az autóipart. -
zetor2000
őstag
válasz
Samott #108078 üzenetére
Szerintem az is hülye, aki a gyalogjárót megcsináltatta, az autóutat meg úgyhagyatta. Nem a kivitelezővel van a bajom, az a megrendelő kérését megoldotta. A megrendelő meg miért nem gondolta tovább, és csináltatta meg az autóutat? Az ő verdája is mehet arra...
Egy kis hidat kellett volna csinálni ide, ami olyan széles, mint a gyalogoshíd és az autóút. Többet/többért kellett volna lobbizni. -
zetor2000
őstag
Én azt nem értem ebben a videóban, hogy amikor épp nem esik az eső, miért nem csinálják meg az utat? Nem kéne sok, 1-2 méter földdel feltölteni, kis beton akármi, és 2-3 nap alatt kész lenne, és akkor nem lenne ennyi nézelődő, meg p*csázó autós sem.
A videókat feltöltő már rég keresett annyit a videókkal, amennyibe a javítás kerülne. Persze akkor nem lenne mit néznie / feltöltenie.
De a környékbeli pár autós is összedobhatná, nem egy nagy szakasz, és az elázott autók valszeg többe kerülnek hosszú távon, mint ezt megcsináltatni.Érdekes, mert a gyalogos híd meg már áll, azt kéne teljes szélességben megcsinálni. Nem egy nagy truváj.
-
Jahno
veterán
válasz
Samott #108078 üzenetére
Elején még meg akartad oldani és majd segítesz. Így még nehezebb, de gondoltam ha ennyire zavar, akkor van épkézláb ötletet. Közben jó eséllyel rájöttél, hogy nincs és sokkal egyszerűbb odatolni másnak, hogy "oldja meg". Másik meg nem érti, mert napi 200 autó csont nélkül átmegy a vízen és a maradék 4 hülye az igazából hülye, akár zavarhat is, de teljesen felesleges idegeskedni rajtuk, mert ez van. Nem hiba, hanem állapot
-
Sipi-
őstag
Nyári szélvédőmosónak nem illik megfagynia -1 fokon még, ugye?
-
-
Jahno
veterán
válasz
Samott #108074 üzenetére
Írhatnál egy kérdést a helyi erőknek, hogy eddig esetleg más felvetette-e, vagy milyen megoldásokon gondolkoztak. Lehet volt ott már minden, csak nem tudunk róla.
Esetleg meg lehetne vitatni, hogy ha megint burkolnak a panelban, akkor szerinted mi lenne a működőképes megoldás, mert lehet egy ideiglenes fal építése már aránytalan dolog időben és pénzben is.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Samott #108063 üzenetére
mondjuk az a baj, hogy volt olyan szerb busz, ami atment a Sarkany Centernel az ominozus aluljaron, aztan onnan par 100m-re a Shell kutnal meg levitte a busz tetejet a magassagkorlatozo, ami az aluljaro miatt van ott
A2-n ugy van, hogy magassagkorlatozo elott van egy magassagmero is, ami ha takarasba kerul = magas a tgk szerelveny, akkor mogotte kb 100m-l, de meg a alagut elott pirosra valt a lampicsku, hogy ne menjen bele -
npera
addikt
válasz
Samott #108063 üzenetére
Várjál, mert az utat a nagy mezőgazdasági gépek akkor is használják, amikor a kisebb személyautók és SUV-ok már inkább nem bírják. És a schnorkeles épített terepjárók is simán átmennek rajta akkor még.
Szóval ez is komplikáltabb, mint hogy csak sorompó esetleg megfejelve villogó fényekkel és kiírni angolul, arabul, kínaiul, meg magyarul is, mert hátha pár magyar is lakik arrafelé.
Pont erre való a közlekedésben széleskörűen alkalmazott figyelmeztető tábla, amit minden vezetési engedéllyel rendelkező egyénnek értelmeznie tudnia kell. Nem fakultatív, meg nem számítottam rá, meg nem tűnt olyan mélynek. Road Closed. Nem egyszer, többször van tábla.
-
Jahno
veterán
válasz
npera #108061 üzenetére
Hasonlít arra a szitu, mikor felénk kövezték az előteret és azt hitték, hogy egy sima szalaggal le lehet keríteni, azt felfogják és elég lesz. Aztán napról-napra bonyolultabb lett és nőtt a védelmi rendszer, mert nyilván nem fogták fel.
Egyszer hazafelé belefutottam, hogy a burkoló csávó kb. 175. alkalommal próbálja magyarázni az igazán hülyéknek, hogy mi a szitu, de hát az nem volt olyan egyszerű. Pedig vidéki kis csipszar nem létező probléma, lekerítették az egyik kijáratot és járólapoztak. Kiírás, piros-fehér csíkos szalag, ami kell.
Logisztikai sorrendben egyik ajtó lezár, előtte köveznek, utána kinyit, másik ajtó lezár, előtte köveznek.
Szóval mikor burkoló csávó már kicsit megborulva magyarázott, akkor odébb a sarokban megtámaszkodtam és pár perc alatt három hülye is belefutott a dologba. Én meg sejtettem, hogy a burkoló is valószínű azért nem halad egy napja azzal a kb. 6 négyzetméterrel, mert a hülyék után is rendet kell tenni, meg persze fejenként 5 percet magyarázkodni, hogy itten dolgok vannak és az a folyamata ami amúgy oda ki van írva, meg hát értelemszerű is.
Néhány hülye ilyenkor rájön (nem mindegyik), hogy tényleg hülye, aztán még jobban duzzog és már a kőoroszlán szobra is hibás és mindenki más hülye, meg a kormány a háttérhatalom a migránsok és már teljesen máshol jár fejben, csak puffogjon valamit és vélt igaza legyen. Harmadik után már erősen gondolkoztam, hogy valamit beszólok, de aztán hagytam annyiban. Vajon mit mondott volna egy olyan kérdésre, hogy "maga tényleg ennyire hülye, hogy nem képes felfogni?"
Azóta is emlegetem, hogy ilyenekből teljesen jó egyetemi szociotanulmányok születhetnének, hogy merre tartunk a világban.
-
Samott
addikt
válasz
npera #108061 üzenetére
Mondom, ferihegyi gyorsforgalmi. Tobb tabla, villogo tabla, magassag korlatozo. De csak bemegy, csak beszorul. Ott az lett a megoldas hogy megbontottak a korlatot a hid es a magassag korlatozo elott. Ide csak ket sorompo kellene es leengedni arra a par orara. Mar olcsobb lenne mint akar egy tonkrement auto javitasa. Vonatnal se veletlenul van sorompo, nem csak egy tabla vagy egy lampa. Mert az emberek hulyek.
-
Jahno
veterán
válasz
Samott #108060 üzenetére
Én kettővel odébb laktam hasonló vidéken, ott meg sem próbáltam volna ilyen egyszeri marhapásztorokkal szót érteni, mert aki két táblát nem lát, az lehet a harmadikat sem fogja. Miközben lassan kultikus lesz a hely és a világ minden részén ezrek nézik a gyagyásokat, csak ott helyben nem tud róla senki, mert dobozban él és különben is tudja.
Legjobb mikor ott áll már két füstölgő autó, vagy valamelyik már felúszott a vízen és megpróbálja kikerülni. Azon max a szenteltvíz segíthet, de olyan általában nincs nálam.
Szóval lehet ez a mániám, de miképpen másképp? Pont ez magyaráztad, hogy majd megoldod meg segítünk, ahol tudunk. Lehet menni, akár még integethetsz is nagy zászlóval, lehet visszaintegetnek és úgy mennek tovább, vagy ledudálnak a picsába
-
npera
addikt
válasz
Samott #108055 üzenetére
Értem, hogy mi a gondolatmeneted, de szerintem ha valaki egy gépjárművet vezet és képtelen értelmezni:
- több táblát
- a láthatóan magas vízszintet
- a mélységmérő mércén látható értéket
- a többi elakadt kocsitakkor annak az sem segítene, ha kiállnál elé egy molínóval, hogy ne hajts be. Legfeljebb dudálva kikerül, miközben elküld a 3,14-csába, majd úgy fojtja bele a kocsit.
Vannak emberek, akiken nem lehet segíteni. Nos, ők tökéletesek ilyen kompilációkba.
-
Jahno
veterán
válasz
Sipi- #108056 üzenetére
Ejjj, ha nem volt hozzá licensz akkor átírta az aktiválószerver címét valami msguides nem tudom mire. Itt kellene elindulni, hogy eltávolítani a 2016 kulcsait, visszaírni a szervert, de ki tudja mi volt a törés módja, az lehet .dll-t is cserélt, ami a kapcsolatért felelős.
Szóval, milyen fajta licensz volt ami nem volt?
-
eattila
őstag
válasz
npera #108050 üzenetére
Ez igen jól néz ki. Mondjuk a legtöbb canyon jól néz ki. Van némi tapasztalat....
Ass saver nem elég a bringádra igaz? Mondjuk az a szeges gumit nem oldja meg.
Én lassan elkezdek abroncs szettet nézni, mert nem egyformák, és tavaszra kell a villantós szett
Lehet barna lesz.
-
Sipi-
őstag
Help me!
Egy laptopra fel akarom rakni az diákoknak ingyenes office365-öt. Regisztráció meglett, van loginnév, stb. Online működik is. Viszont gépre is szeretnénk feltelepíteni. Itt kezdődik a probléma.
A korábbi office 2016 professionalt leszedtem (nem volt hozzá lincensz), office 365-öt feltelepítettem, de mégis az 2016 indul el és aktiválást szeretne. Hiába vagyok belépve a kapott fiókkal, nem működik. Leszedtem minden office, 365 nevű komponenst és újra feltelepítettem az Office 365-öt, de akkor is a 2016 indul el és aktiválni kellene. Nem értem, nagyon nem.
Van valami olyan program, ami teljesen leszedi a korábbi 2016 minden maradványát, hogy fel lehessen rakni a az O365-öt? -
Samott
addikt
válasz
npera #108051 üzenetére
Ez pont olyan mint a ferihegyi gyorsforgalmi, hiaba van egy rakat tabla, a kamion megis felmegy ra (mert olyan hulye mint a patakbahajtok). Es amig be tud menni, az azt jelenti hogy nem eleg amit eddig kiraktak figyelmeztetest. Van amikor a hulyeket az akaratuk ellenere kell megmenteni a hulyeseguktol. Es nem csak rohogni rajtuk.
-
npera
addikt
válasz
-igu- #108052 üzenetére
Megnéztem, aztán beugrott, hogy valamilyen szövegkörnyezetben felbukkant ez már. Ez a féloldalas első villa engem picit aggasztana, mert rohadt nehéz vagyok.
Itt a szíj az csodajó lenne, mert nagyon sok kosz megy a láncra és egyfolytában mosni kell. A szíjat is tisztán kellene tartanom, de nem olyan elképesztő pepecs, mint a láncot.
-
npera
addikt
-
npera
addikt
válasz
Samott #108046 üzenetére
Ha felgyújtod a saját házad és mindezt úgy teszed, hogy 2-3 alkalommal figyelmeztetnek, hogy ne gyújtsd fel és te minden figyelmeztetést félretéve felgyújtod csakazértis, akkor persze eloltják, de sanszos, hogy fel fog kerülni valami videó róla valahova.
Itt is kihúzzák a kocsikat a vízből, jön valami önkéntes segítő, vagy autómentő, aztán minimalizálják a patakban okozott károkat. Bár volt olyan BMW, amiből rendesen folyt motorolaj a vízbe.
Ez a patakos őrület azokról szól, akik minden figyelmeztető táblát figyelmen kívül hagyva csak csörtetnek előre. Akár sima ostobaságból, akár pökhendi lesz@romságból csakazértis belehajtanak. Van vízmélységet mutató mérce, vannak táblák előtte, tipikusan van 1-2 már lerohadt, de még gőzölgő kocsi is a közelben, ha elég magas a vízállás.
Ha ezek után is beleveret izomból, akkor ne kelljen már sajnálni. A gazdaság pedig az ilyen ökrök miatt is pörög, bár bizonyára lehetne kevesebb rombolással is pörgetni.
-
npera
addikt
válasz
-igu- #108049 üzenetére
Ha kapok bónuszt tavasszal, akkor erős a késztetés, hogy vegyek egy Canyon Commuter 6-ost. Mert arra megy rendes sárhányó és ami még fontosabb szegecses abroncs. A mostanival "picit" mellényúltam, a sárhányót keserves rajta megoldani, de a szegecses abroncs kábé lehetetlen. 2-3 mm van a normál mintás abroncs gördülési felülete és a fékek között. Oda szegecses nem megy sajnos.
- sárhányó
- integrált világítás
- Gates szíj
- Nexus 8 agyváltó
- olajos tárcsafék
- csomagtartóVan a 7.0 változat, amin 11-es Alfine van, ami szerintem semmiben nem jobb. Ha nagyon meg akar őrülni az ember, akkor inkább Rohloff konverzió.
A fixit lehet megtartom bevásárlásra és hasonló szaladgálós témákra. Például edzésre menni gyerekkel vagy csomagot felvenni.
-
npera
addikt
válasz
Samott #108042 üzenetére
A vízkáros autó "baleset", még ha az atomsötét sofőr hülyesége miatt is történik. A szívószál pedig egy tömegtermelt környezetszennyező hülyeség, mert "képtelenség" pohárból vagy üvegből inni.
Egy vízkáros autó szépen pörgeti a gazdaságot, mindenféle szolgáltatás és termelés is követi, több angol patakot mindenfelé
-
Samott
addikt
Jo, hat nyilvan kulonbozoek vagyunk. En azert igyekszem segiteni, ha tudok. Ha a hulye hat haljon meg elvet kovetjuk nem jutunk sehova.
-
-
Jahno
veterán
válasz
Samott #108034 üzenetére
Miért én álljak keresztbe? Ezek angolok (meg ki tudja mifélék), múltkor is írtam, hogy van előrejelzés, legalább 2 tábla és jó pár éve kiraktak egy sárga vízmércét is biztos ami tuti alapon.
Ha kirakom a kocsit vagy odaállok tárcsával, akkor képes rinyálni, hogy miért állok az útjába, mi közöm hozzá, nem vagyok én rendőr. Vagy éppen én álljak ott 24 órásban forgalmat irányítani? Na jó, nem kell 24 órás, mert annál gyorsabban változik a víszint. Ez ilyen, kár fennakadni. Motoros gyerek volt a nagy király, amelyik ment még egy kört
-
Samott
addikt
válasz
npera #108021 üzenetére
Komolyan mondom ez az egesz annyira felb.sz. Ertem en hogy hulye autos, de a sok kreten kiall videozni meg nezni hogy masok kart tesznek a kocsijukban. Hogy egynek sincs annyi esze, hogy keresztbe lealljon es elzavarja a nyomorultakat a keruloutra. Ezzel az erovel molotovkoktelt is dobalhatnanak rajuk, hiszen hulyek, minek jottek erre. Megerdemlik. Vagy legalabb a rendorseg, onkormanyzat lezaratna ezt a resz ilyenkor.
-
npera
addikt
Ezt a lámpatesztet minden reggel elindítanám munkába menet, hogy leellenőrizzem a világítás működését. A biztonság kedvéért.
-
hobizoli
nagyúr
amugy ide miert nem raktak egy vasracsos emelest, amin a viz at tud folyni, de az autok nem merulnek el benne?
50cm magassagban lenne, akkor az autok siman atmennenek mar ennyi vizen -
npera
addikt
Angol lordok és lordnők gépjárműveket tesznek tönkre.
Amikor anyu a Minivel vizet akar tömöríteni és a kocsi bebólintva áll meg, majd önindítózik és kábé azonnal megáll az önindító is (!!!), akkor meg lehet érteni, hogy a vizet csak nagyon-nagyon picit lehet összenyomni...
-
npera
addikt
Nova, baj van. Nem nagy, csak pici. Az SMSL fejhallgatós kimenete elkezdett zsizsegni. Szerencsére a line out nem, szóval a hangszórók felé tiszta jel megy.
-
npera
addikt
válasz
hobizoli #108014 üzenetére
Akkor van gond, ha elég magasan vagyok (mondjuk 4000 méter) és bár a feltöltés adná a nyomást, csak nem jutsz el odáig, hogy a turbo töltsön.
Kollégák mesélték, hogy extrém magasságokban nem olyan egyértelmű a képlet, mint "alacsonyan"
A vicc az, hogy az elektromos járművek sem ugyanúgy viselkednek magasan, mert az egyébként szigetelő felület mentén "elmászó" vezetőképesség és a levegőn keresztüli átütési távolság is változik magasság függvényében.
Az esélye alacsony, hogy valaki egy BEV-el csinál egy frankó rövidzárat Nepálban, de ha odafigyel a részletekre az OEM, akkor ez is ki van pipálva még időben.
-
npera
addikt
Nova, Blueboi. Ez szerintem jobban gyorsul, mint egy erős dízel....
-
hobizoli
nagyúr
válasz
-NoVa- #108013 üzenetére
OK, 3000m-n nyilvan a szivobenzin lebutul, de mi csak 920m-en voltunk fent, Villach meg vmi 450m korul van a volgyben
a turbos az meg kikorrigalja a barometrikus szenzorral a magassagot plusz nyomast adva
ezt mar a PuntoGT is tudta 1993-ban, es gondolom akkor sem volt ujdonsag utcai vasban -
-NoVa-
veterán
válasz
hobizoli #108012 üzenetére
Nem a mindennapi kö,lekedéshez kell a sok lóerő, inkább a végletekhez. Vezettem közel 3000 méteren 90 és 180 lóerős Hondát, ott kb felének érződtek az autók. A 90 lovas enyhe emelkedőn padlógáznál sem tudta tartani a 100-at, az Accord még elmászkált. Na ilyenekre vesz a hegyi Osztrák nagyobb motoros izéket.
-
hobizoli
nagyúr
tesom is berendeli vmi ettermet vezeto karintiai magyaroktol a halaszlevet, erre egyetlen vevokent jelentkezett Villach tersegebol, igy erte kellett menni
Klagenfurt-ba, ami onnan 75km
bravo...
ha lett volna 5-6+ vevo, akkor elhozzak Villach-g
elmentunk a sogor F11 3er 35XD-jevel
nem mondom, odalepve azert elindul, de amit erre el lehet kolteni, azt el is koltotte ra masfel ev alatt
amiota megvan neki egy 3-3.2millio ra lett tapsolva, meg most fogy az oil belole
megnezed az iDrive-n a menuben, olajszint a fullrol 2/3-ra lement kb 7-800km alatt, 7 liter kell bele, 1 liter siman bele is ment
de sok ertelme amugy nem nagyon van a 313 loeronek benne, amikor tele van 100-s tablaval az autopalya is, meg az alagutak eleve 100km/h szinten, meg IG-L sebkorlat 100km/h, nagyobb csomopontok elagzasok 100km/h, meg atlagsebesseget is mernek, es igazabol nem is nagyon sietnek a osztrakok se
(viszont nappal meg DRL-l sincs bekapcsolva a 80%-n, nem hogy a tompitott...)
alig elozott meg par auto ~300km alatt, pedig 95-110 kozott mentem csak az A2-n ezek miatt, neha 120 egy tgk elozeshez, es nem volt havas sem az ut, Graz-nal +11 fok volt ma
a hegyi utakon sok helyen 50, meg 30 is van, es mernek ott is fix trafikkal
amig leersz Villach-ba Bleiberg-bol 3-4 fix trafi van telepitve ~12km-n egy sima 2x1 savos uton is
en is csak akkor nyomtam "jobban", amikor mar hazai palyan voltunk az M1-n
M85 vagy mi az az uj ut Szombathelytol, 120 tempomattal
ott egy Logan MCV elozott csak meg roman rendszammal kb 1.5km-n at vegrehajtva a muveletet -
hobizoli
nagyúr
válasz
JonesC #108010 üzenetére
hat nem az volt a cel, de lementem a SLO hatarig a 69-s uton, kb 100m-rol lattam a Drava folyot, ami a hatar Ausztria meg Szlovenia kozott
...csodalkoztam is, hogy a rakba kerultem ide
hat a Waze kikerulte az autopalyat
aztan amikor egyszercsak meglett egy A2-s felhajto es rafordulva a Waze allandoan le akart rola terelni, rajottem mit felejtettem el -
Sipi-
őstag
Mondeo-t nem használtam néhány napja és ma indításkor elég rossz hangja volt, csattogott, kerepelt. De elmúlt néhány másodperc múlva. Utána leállítottam, porszívóztam, majd megint elindítottam. Nem volt rossz hangja, de ahogy kerültem egyet a garázsban kuplung kinyomásnál jobban leejtette a fordulatot, mint szokta. Lehet, hogy a normál 95-ös benzin nem tetszik neki? Korábban a 15 forinttal drágább OMV 95-öst tankoltam mindig, de legutóbb az árfixálás miatt csak normál 95-ös volt a kúton.
Olajszintet megnéztem kb. 10 perc állás után, maximum alatt volt kb.3-4 mm-rel. Laikus szemmel semmi különös nem látszik a motornál. -
eattila
őstag
En perpill Miskolcon vagyok. -3 fok, szakad a hó. Le is mentünk ökörködni egyet
Ki tudja mikor lesz ilyen lehetőség legközelebb.
-
npera
addikt
Nova, Blueboi, voltam kinn tesztelni. Zsenge -9 fok volt, de alig mozgott a levegő, így igazából nem volt hideg.
A Nap kábé ilyen magasra megy, szóval annyi fénnyel gazdálkodtam, ami jutott.....
Teszteltem milyen a teligáz (borzongató, főleg a hangja) és milyen a teljes botkitérésnél az 1000 fok / sec. Az is jó móka.
-
hobizoli
nagyúr
voltam hugomeknal a labancoknal
kifele megvettem a autopalyamatricat Győr előtt, csak ugyesen nem allitottam be a "Vignette AT"-t a Waze-ban
, na olyan utakon vitt, hogy mar eccercsak azt lattam kiirva, hogy Maribor ->
elotte atmentem vmi vizeromu duzzasztogatjan is, onnan lefele 17km olyan kanyargos ut volt, hogy neha 1-sben kellett fordulni
----------------
tesomek dec elejen koltoztek az uj helyre, a mosogep, meg a konyhaba a mosogatogep tuzhely meg ezekhez a konyhabutor egy resze meg a mosogatotalca + csaptelep tegnapelott jott meg vala
ugyhogy elvoltunk vele, amig ezeket osszeraktunk meg stb
uj elektromos tuzhely 10.5kW loeroigenyu, a falban meg 3 eres a kakaokabel 5 helyett...
ugyhogy az kimaradt
meg jo, hogy vittem egy elektromos kis rezsót a MM-bol, az muxik addigA haznal... egy kisebb hav leugrott a multheten:
ez a feher technika a hugi vasa a vezergep mellettSpar parkolo, a havat felrepattintottak:
Villach-ban 1.274EUR volt diesel ma reggel
-
npera
addikt
Itt éppen 54A-t szív az ESC....
Itt pedig tesztelem az 1000 fok / másodperces limitet. Észnél kell lenni, mert gyorsan forog...
-
npera
addikt
válasz
Samott #108001 üzenetére
Most kipróbáltam egy új lisztet és valami elképesztően küzdelmes lett a tészta. Meg nem nyers élesztővel nyomtam, hanem porlasztott szárazzal. Nem tudom mi nyomott a latban jobban, de nem vagyok elégedett a tésztával.
A töltelékből "gazdagon" teszek bele, akkor tészta alig van, csak töltelék...
Én ezt a receptet szoktam használni. Tavaly teljesen jó lett. Más liszt, nedves kocka élesztő.
-
Piftuka
veterán
Régen jártam erre felétek... Remélem, mindnyájan jól vagytok!
Nagyon rohan az idő... Azóta "kisWiZARD" hamarosan érettségizik , Blueboi pedig biztosan megvette jubileumi, 25. BMW-jét...
Ezúton kívánok Nektek áldott, békés, szeretetteljes karácsonyi ünnepeket!
Phülöp pedig gyógyuljon meg teljesen és mihamarabb, ezt kívánom! ;-)
-
Samott
addikt
válasz
npera #107997 üzenetére
Az utolso az bejgli? En cukrasznak is tanultam, segithetek?
toltelek / teszta, elkeszites / innet
Videon: Gundeles lanyok eloadasaban
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 16 Pro MAX 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Intel Core I9 14900K - 24mag/32szál - Új, 1 év garancia - Eladó!
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Tuf F15 FX506H / 11400H / RTX 3050 / 16GB DDR4 / 512 SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest