Új hozzászólás Aktív témák

  • Xelo

    addikt

    "Valve explains Tickrate as: "During each tick, the server processes incoming user commands, runs a physical simulation step, checks the game rules, and updates all object states. After simulating a tick, the server decides if any client needs a world update and takes a snapshot of the current world state if necessary. A higher tickrate increases the simulation precision, but also requires more CPU power and available bandwidth on both server and client."
    ....
    There is not a value in the net_graph that shows the server's tickrate. The server's tickrate does not fluctuate. It is a constant value.
    "
    forrás: http://www.counter-strike.com/faqs/tickrate/

    azaz a netgraph nem mutatja a szerver tickrate-jét, akármennyire is szeretnétek. a tickrate egy állandó, nem ugrál, nem ingadozik. benéztétek. a képen látható 25ös szám se a tickrate, hanem a következő:

    "The Average amount of Updates being Sent or Received per Second (Not the tickrate)."

    amiről ti beszéltek is lehet probléma, de nem kéne okoskodni és egy hostingot fikázni ha ti se vagytok képben.

Új hozzászólás Aktív témák