- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Home server / házi szerver építése
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kompakt vízhűtés
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Azonnali fotós kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
PiE137
senior tag
válasz
bucketb0b #199 üzenetére
Akkor vagy én csinálok vmit rosszul, vagy a mclaren annyival jobb!
Mondjuk azt már kifejtettem, h a williams messze a legrosszabul sikerült autó a valósághoz képest sztem.
A Legend mindenképpen kihívás, még egyedi beállításokkal is, legalábbis az én tudásommal.Én csak azt nem értem, hogy közvetítéseknél ha mutatnak egy cockpit kamerát, olyan "kényelmesnek" tűnik, ahogy vezetnek, szép lassan váltanak vissza, nagy ívekben kanyarodnak stb.
No most, ha én ezt a játékban próbálnám kivitelezni, kb 5mp-el mennék rosszabbat a mostani időimnél is!
Helyette élesen veszem a kanyarokat, pakolom vissza a fokozatok, mint állat a minél rövidebb féktávokért...
Vagy a TV nem adja vissza rendesen, hogy vezetnek a pilóták határon, vagy a játék baromira nem valósághű! -
bucketb0b
őstag
Utolsó előtti szinten tolom McLarennel csak quick car setuppal, így vagyok egy picivel gyorsabb a botoknál, utolsó szinten szerintem elvernének már egy bő fél mpvel szóval ott már akad kihívás, bár tény, hogy ha komoly setuppal játszik az ember akkor a legutolsó szintű gépet is veri, de én ezért játszok csak quick car setuppal.
-
PiE137
senior tag
Jah, értem. Hát ez kormány/gamepad nélkül nem sokat adó játék!
Unokaöcsém meg olyan jelenséget is tud produkálni billel, h kifogy nála a benzin a futam végére!
Nálam ilyen nincs, villogó pirossal mindig beérek, egyes pályákon még rich-en is megyek 1-2 kört.@bucketb0b
Legend alatt nem ugrik be mi van, no azon tolom.
A rajt után sztem szinttől függetlenül keták a botok, az első féktávjuk jó 50m-rel a határon kívül van...
Aztán futam közepére/végére egy Hamilton tempót már számomra képtelenség menni Williams-szel. -
PiE137
senior tag
Akkor elég aggresszív féktávokat vehetsz, ha ennyire sikerül legyalulni a gumit. Sztem nem olyan vészes a kopás - legalábbis 25%-os futamon nem. Néha viszont gumitól függetlenül tolja a az orrát kifelé, máskor beszitál a hátulja a kocsinak, ami teljesen randomnak érződik.
Szerintem a futamok legtöbbször eseménytelenek, az első köröket leszámítva. Az elején nagyon elóvatoskodja a gép, de aztán mikor tempót fognak, akkor már pariban vannak az emberrel. De általában ha a hátsó szekcióból is rajtolok, az első pár kanyar után már az első 5-8-ban vok, ami tök gáz.
Amit még nem oldanak meg évről-évre, hogy az AI-k kocsija elejétől a végéig ugyanolyan, végig tapadnak, semmit sem kűzdenek az elemekkel, zsinóron húzzák magukat. Ez így nevetséges! Kellene vmi emberit is programozni a gépbe! -
Sutee89
aktív tag
Viszont az M1-en, a közvetítés előtt az F1 2014-gyel és egy DFGT-vel járja végig Michelisz Norbi a pályát. Besz@rtam
-
bucketb0b
őstag
válasz
Athosz97 #190 üzenetére
Tele van buggal sajnos a játék, mind offline mind online téren
Ha pl. nyomsz egy flashbacket és az kanyar előtt kapja el a gépet akkor kicsúsznak a kanyarból. Vagy pl. ha egyenesben DRS-el érnek utol akkor kb. dupla akkora féktávot vesznek és nem is előznek meg. Ezek a bugok még elnézhetőek lennének hiszen csak botok, de akkor viszont ahhoz egy tényleg szinte tökéletes multit kéne kapnunk amire azt mondja az ember, hogy megéri, mert max. a botok kicsit buták stb. de sajnos a multi is hemzseg a gyermekbetegségtől. -
Athosz97
csendes tag
Érdekes jelenet volt, a karrier módban 5 futamnál vagyok(spanyol nagydíj), úgy 13 körben mid save nyomtam, majd másnap folytattam a versenyt, amikor elindult a folytatás akkor katasztrofális helyzet alakult, úgy kb. 7-8 kocsi kicsúszott a pályáról, majd 2 körig ott maradtak a sóderbe, és utána folytatták a versenyt.
Nálatok volt ilyen? -
vodaboy
tag
scenario modeban nem megy az auto mentés.miért?
közpes fokozaton megcsináltam az 1-3 küldetést és aztán nem menti.pedig a két alatta lévő fokozatot is megcsináltam mindet. -
tkesy
őstag
Nos igen, totál elkopott gumikon örültem, hogy be tudom venni azt a kanyart, aztán meg tüsszentenem kellett, és én is csak a visszajátszásból láttam, hogy mit sikerült megmentenem...
Mondjuk a gumikopás a futam végén is elég komoly gondot okozott, több mint 7 sec-et vesztettem az utolsó körben.... ez legalább úgy működik mint a valóságban...
-
PiE137
senior tag
Hát igen, ilyen is van néha, elég vicces, de ahogy bemanővereztél a boxba, az még mókásabb:
Előbb kiparkoltál a fűre, majd kis híján telibe kaptad a falat!@Athosz97
Hát ezt akkor tudnám megmondani, ha te is tennél fel a vezetésedről videót.
Én nagy hajtűk előtt kb a 150-es táblát szoktam kipécézni - mint fékezési pontot, de én egy átlagos játékos vagyok, vannak nálam sokkal ügyesebbek is! -
tkesy
őstag
ennél a játéknál is csak az lehet mondani, hogy majd a next-gen-ben megcsinálják....
talán
-
PiE137
senior tag
Az viccesebb volt, mikor futam alatt engedett a boxban mindenkit az ember elé. Az nagyjából megszűnt.
Mondjuk az is vicc, h minden kerékcsere 3,7mp, legalábbis a williams-sel azt tapasztaltuk. A mai világban az elég lassúnak számít, és amúgy is lehetne szórás az időkben.
Szabad edzésen, időmérőn viszont ha nem nyomsz azonnal go to track-re, eléd jön mindenki.
Már az sem túl életszerű, mivel a nagyok sosem ugrálnak az elején, max a Q3-ban.
Az AI is hülye, mint a föld, még mindig. Millió egy büntit összeszedek a ketázásuk miatt, mert persze beléjük hajtok, ha satuznak a pályán. Ők persze futamon is letolhatnak a pályáról vak módjára, nem történik semmi.
Azért legalább olyan rizszabálókkal kellene egy ilyen programot iratni, akik láttak már legalább TV-ben futamot. -
tkesy
őstag
Felbecsülhetetlen élmény azt tapasztalni, hogy képtelenek kijavítani egy olyan hibát, ami már a '10-es verzióban is benne volt... (elengedünk mindenkit a boxban kezdetű tröténet...)
ja, és véletlenül nem úgy szól a szabály, hogyha bent van a SC de még nem érted utol a sort, akkor sem lehet előzni? (sárga zászló az egész pályán...)
-
bucketb0b
őstag
válasz
dragonfx #176 üzenetére
Ajh értetlenkedsz már. Arra állítod be az optionsben azt a 4 quick menu gombot amire akarod és majd játék közben már az autóban ülve azzal aktiválod amelyikre beállítottad. Nekem pl. WASD kombón van és így ha gyorsabb autót akarok 2x benyomom a W-t ennyi. De ez attól függ mire állítod. És a quick car menu bal oldalt jön elő
-
-
dragonfx
veterán
azt hogy lehet megváltozatni verseny közben hogy mondjuk fehéret narancsra cseréli, de látom pötyög az eső akkor ne a narancsot tegye fel hanem a zöldet vagy a kéket?
-
bucketb0b
őstag
válasz
dragonfx #168 üzenetére
Szerintem túl sokat vársz ettől a játéktól
Egyébként vannak "objectek" a játékban amiket teljesíteni kell szabadedzés alatt és kapsz különböző dolgokat, + x% hátsó tapadás és a többi. Ezeket könnyű teljesíteni és azt már mindenki döntse el, hogy javulás-e az autó szempontjából vagy nem. -
dragonfx
veterán
a játék érzékelteti ezt veled ha mondjuk egy mercibe williamsba ferrariba avyg redbull.ba ülsz hogy tényleg gyengébb illetve szezon alatt javul?
vagy ennyire nem jo eza játék?sajnos csak 5. nagydíjtól irtam statisztikát vagy valahola játéklban lekérhető elöző szezonos eredményeim más kocsival?
-
Sutee89
aktív tag
válasz
Motion_Blur #166 üzenetére
Szívesen, én is tippben kaptam.
-
Sutee89
aktív tag
válasz
Motion_Blur #162 üzenetére
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
Motion_Blur #162 üzenetére
Sajnos nincs, nekem is csak szerencsém volt, mert egy haver megnyerte valami bugyuta játékkal, de neki nem kell...
Így eladja nekem 5-ért...
-
MC HOBO
aktív tag
Sziasztok!
Régen nem volt okom hozzászólni, de napi szinten olvasgattam a topikot. Úgy gondoltam, hogy amennyi időm nekem lenne erre, az nem ér meg ennyi pénzt.
Most viszont úgy néz ki, hogy olcsóbban hozzájutok a játékhoz, így valószínűleg az amatőrök között néha újra összefuthatunk a pályákon is.
Ligázásba biztosan nem kezdek majd, de hetente 1-2 alkalommal biztosan leülök majd egy kis körözgetésre. -
karilla88
tag
Indul a GoCompete liga
-
PiE137
senior tag
válasz
dragonfx #157 üzenetére
Annyira nincs túlbonyolítva a játék, egy általános setup is elég, ami jó minden pályára.
Ahogy korábban írták, a maláj, monza, monaco pálya kivétel szárny szempontjából.
Inkább csak azoknak javallott finomra hangolni, akik nagy TT függők, és a rangsorra izgulnak.
Tapadás szempontjából a szárnyállás a döntő, meg a kerék bedőlések, a rugók variállhatók a vezetési stílushoz, de az már nem számottevő a gyorsaság szempontjából szerintem. -
dragonfx
veterán
válasz
Motion_Blur #145 üzenetére
na de ez melyik anygdijra van?
mindegyiken más a jo nem gumifüggő?
meg mondjuk embere válogatja szerintem. 50%ban kb nekem is ilyen... -
PiE137
senior tag
válasz
bucketb0b #151 üzenetére
Én úgy tapasztaltam, h TT-ben valóban hoz pár tizedet, versenyhez viszont túl "aggresszív" beállítás.
Nálam így minden kanyarban szinte csikorognak a kerekek, gondolom koptatja is miatta keményebben a gumikat.
Ami az autókat illeti, a Mercedes messze kiemelkedő, azzal lehet a legjobb időket elérni.
A williams sikerült érzésem szerint baromi gyengére a valósághoz képest, a Rb a második -, a ferrari a harmadik legjobb kocsi. De ez persze csak az én meglátásom. 😊[ Módosította: Barthezz2 ]
-
tkesy
őstag
-
Sziasztok!
Létezik magyar nyelvű tutorial F1 20xx-hez autó beállítás tekintetében? Meg akarnám tanulni alapvetően beállítani az autót, de nem találtam ilyet.
-
bucketb0b
őstag
válasz
Motion_Blur #145 üzenetére
Érdeklődnék egy kicsit, hogy ez mennyire "jó" setup. Korábbi verziókban is volt ilyen mindenre jó setup, de ezt a setupot hogyan értse az ember? Kb. a lehető legjobb setuphoz van közel és tényleg csak 1-2 változtatás kell ami már inkább a vezetési stílushoz igazodik? Azért kérdezem, mert még nem volt időm több setupot kipróbálni ezzel mentem 15-20 kört Brazíliában különböző autókkal. TT-ben mennyire számít az autó? 13ban a Merci volt a "legjobb" erre a célra, de itt valahogy számomra "nem jön be autó" ezért próbálkoztam már Red Bullal, Ferrarival és McLarennel is, de nagy különbségeket nem vettem észre, egy picit a McLaren lassabbnak tűnt a RB és Ferrarinál, és a RB is egy kicsit a Ferrari előtt van érzésem szerint.
1:13:0xx volt a legjobb időm RB-al, de ha egy tökéletes kört rakok össze akkor 1:12:7xx a max. amit úgy érzem kihozhatok az autóból. Mercivel gyorsabb lennék szerinted vagy egyenlőek az autók csak a vezethetőségük miatt tűnnek lassabbnak?
Ami még hozzátartozik az igazsághoz, hogy billel tolom, de szerintem ez nem befolyásolja az autókat max. a köridőmet rontja az automata váltás miatt -
PiE137
senior tag
Automata, nem kell semmivel törődnötök, csak a drs kezelésével.
Mondjuk jobb lenne, ha vmi kijelző dolgot legalább találtak volna ki rá, mert így a töltő kört is ugyanúgy tolja az ember q-ban, mint a boost kört.
De mi futamon észrevettük, hogy szerintünk egy körben van plusz kakaó, egy körben nincs, mert fél mp különbség akad két körünk között +/- -ba, hiába toljuk ki a szemét a szekérnek! -
zack
nagyúr
Sziasztok!
Az ERS-t hogy kell működtetni? Fater tolja, ma ránéztem én is, de nem jöttünk rá.
-
válasz
Motion_Blur #145 üzenetére
Woáááááw, köszííííííííííííííííííííí
-
#99546112
törölt tag
Üdv!
Melyik módot kell játszani, hogy amikor lenyomok egy szezont, ugyanúgy a Red Bull-al folytathassam pl? Mert a carrier módot csináltam, de utánna nem mehettem tovább a jelenlegi csapatommal, hanem más csapatra kellett váltanom :/ A Carrier módban van 3 féle lehetőség. Az evaluation test, a seasson challenge és a career. Az utóbbit nyomtam, de az így ebben a formában nemjó, hogy az alap csapatommal nem lehet tovább nyomni. A season-t nem értem, mert nincs időmérő, vagy legalábbis nem úgy ahogy kellene, ill. más az egész, pl csak 5 kört kell egy verseny alatt megtenni.
Köszi a helpet. -
Motion_Blur
félisten
Találtam egy jobb setupot mint a jó megszokott 1-1, 11-11 stb...
Front Wing Angle: 3
Rear Wing Angle: 2Balance: F 48% - R 52%
Pressure: High
Brake Size:LargeFront Anti-Roll Bar: 11
Rear Anti-Roll Bar: 6Front Ride Height: 11
Rear Ride Height: 6
Front Spring Stiffness: 11
Rear Spring Stiffness: 1Camber Front: -3.5
Camber Rear: -1.5
Toe Front: 0.15
Toe Rear: 0.50Több pályán is teszteltem, 3-4 tizedet jelent kb
Ennek örömére sikerült bemenni 1:11-be Interlagosban: [link] - ebbe most nem sok maradt, bő 1 tized..
-
dragonfx
veterán
válasz
mikrosuttii #143 üzenetére
Nekem spa jön és lewis előnye 28 pont.behozható
Nem figyeltem de asszem 4x nyertem.
Hungaroringen első voltam,de utolso körben totál elfogytak a gumik,meg leszakadt az eső igy 4.lettem. -
mikrosuttii
aktív tag
válasz
dragonfx #142 üzenetére
Monacoban nekem sikerült nyernem poleból.Mondjuk érdekes volt,mert egy páran kiestek.Kb. 7-en fejeztük be a futamot.Most a Hungaroring után 14 pont előnnyel vagyok Rosberg előtt úgy,hogy csak 3x-or nyertem,Monacon kívül még Spielbergben és Kanadában sikerült nyernem.Meg még ott van két dobogóm a Hockenheimringen és a Hungaroringen.
-
dragonfx
veterán
válasz
mikrosuttii #141 üzenetére
aha.
jo csak én ugy inditok nem fogom magam felbaxni szingapur monaco retire session...de mostmár a német is ennyit nem bír el a pontbüdzsém hogy megnyerjem.
-
manya777
tag
Sziasztok. Egy kis segítségre lenne szükségem. Logitech Momo kormányom van és jól jönne ha valaki tudna valami támpontot adni a beállításokhoz mert számomra ez a 2014 es verzió egy agyrém. Egyszerűen képtelen vagyok eltalálni mit állítsak és hova ahhoz hogy összetudjak rakni egy olyan kört amiben vagy nem pörög ki a hátulja gázadásnál vagy az orra nem sodródik le kanyarban az ívről. Van hogy 4 es fokozatban is kipördülök és már lövésem nincs mit hova állítsak. Lassan már nemmerek a gáz pedálra még nézni se nemhogy rálépni. Nekem nincs meg minden verzió, 2010- 2011 est játszottam carrierben eddig és ennyi. A 11 -ben Australiában 1.22.9 es időt mentem most csak úgy próbaképen, ebben a 2014 ben átlagban 1:31 -1:30 es időket tudok. Beneveztem valami online versenyre ahol bill el mennek mások 1 :28 akat. Nem volna jó első versenyen 3 kört kapni
Utána olvastam szakértői cikkekben hogy fontos milyen szögben fordul a kormány meg játékban a kerekek. Hol tudom Èn ezt állítani? Vagy logitech Momo nál eben a játékban lehetségs e? Egyáltalán a G25 G27 kormányok beállításai jók Momohoz is? Ja és még egy fontos dolig, a 2014 ben már nincs olyan opció hogy carrierben gumikopás vagy gumiszimuláció vagy minek hívják off?
-
mikrosuttii
aktív tag
-
Tarill
őstag
carrier módban nem lehet vhogy 25% alá vinni a versenytávot?
-
dragonfx
veterán
válasz
mikrosuttii #120 üzenetére
jobb ra abba a kis menübe ahol a status ilyenek van mivel lehet lépkedni?
mert abuzi control azt se irja az f11 a flashback...
?128>>hagyott helyet?
mire? crashra?
totál szabályos előzés volt...
-
hermanyi
addikt
válasz
mikrosuttii #120 üzenetére
Veled se állnék le szimulátorozni
4:08-nél bevetődtél rendesen féktávon .Pedig elég vert talicska helyzetben is voltál ráadásul .
De utána legalább látszik ,hogy próbáltál helyet hagyni .
-
Sutee89
aktív tag
válasz
dragonfx #124 üzenetére
Én a 2013-ban szenvedtem ezzel pár napot és csodálkoztam, hogy nem érzek változást.
Egyébként offline nem sok értelme az egésznek, óriásiak a különbség az egyes nehézségek között. Experten 1 másodperccel gyorsabb vagyok a másodiknál körönként, teljesen alap beállításokkal, Legenden én kapok 1-et. Ekkora különbséget szvsz nem lehet behozni egy jó setuppal sem. Ja meg ahhoz, hogy értelme legyen és lássam a különbséget, 1-2 tizeden belüli köridőket kellene produkálni körönként, amit én sajna még nem tudok. -
mikrosuttii
aktív tag
-
Nagymelák
senior tag
Sziasztok!
Logitech momo kormánnyal játszom a játékot, és olyan kérdésem lenne, hogy mikor rámegyek a rázókövekre a kormányon nem érezni semmit. Az FFB be van kapcsolva,de egyszerűen semmi,a játék eredeti!
Köszönöm a válaszokat.
-
drk88
senior tag
válasz
mikrosuttii #112 üzenetére
Akkor fogalmam sincs nálam nincs ilyen gond. Nálam F1 2010ben volt annó h megbolondult de az a crack miatt volt.
-
Sutee89
aktív tag
Sziasztok! Használja valaki DFGT kormánnyal a játékot? Képtelen vagyok normálisan beállítani a kormányzást. Milyen steering lockot használtok? Profiler, ingame beállítások? Köszi előre is.
(#113) dragonfx: Jól sejted.
-
dragonfx
veterán
Az jol sejtem ha a quick car setupot állitom középértékről dry-wer fele az felülirja a manuális finomhangolos beállitást?
-
drk88
senior tag
válasz
mikrosuttii #110 üzenetére
eredeti verzió vagy fáról hulott?
-
mikrosuttii
aktív tag
LOL?
Valaki találkozott hasonlóval?Nem mindig jön elő,csak akkor,ha sok flashbacket használok.
-
Athosz97
csendes tag
Rendszeresen nem tudom bevenni a lassú kanyarokat, az a kibaszot kormányt nem fordítsa el rendesen(gamepadon nyomom). Régebben nem volt ilyen problémám. Mi lehet a gond, vagy javitani az irányitáson?
-
CJ4567
nagyúr
Sziasztok.
Ennek a játéknak is jó az optimalizációja mint a többi Codemasters játéknak? -
válasz
Motion_Blur #103 üzenetére
Igen, a szárnyakkal van értelme játszani, ezt többen is megerősítették. Én csak egy általános kiindulási alapot írtam.
-
PiE137
senior tag
Setup-okat honnan érdemes nézni, illetve egy verseny setup mennyiben más nálatok, mint egy TT setup?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo ThinkPad P1 Gen 3 UHD, Érintőkijelző, i7-10875H, 32GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV G
- Lenovo ThinkPad L490 FHD, TOUCH, I5-8365U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- Lenovo ThinkPad T490 FHD, I5-8365U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- 2020 M1 macbook pro 8/256GB elado/cserelheto
- Lenovo ThinkPad T480s FHD, Érintőkijelző, I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GA
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- Beszámítás! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3103
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest