Hirdetés
- Az AI-piac kivégezte a Micronhoz tartozó Crucialt
- Ha a koreaiakon múlik, még évekig ingünk-gatyánk rámehet a memóriákra
- Milyen notebookot vegyek?
- Akciókamerák
- Milyen széket vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
willike71
tag
válasz
mikrosuttii
#318
üzenetére
Szerintem ez NEM-et jelent az előző kérdésre. Az EGO motor nagyon jól sikerült, kiváló volt a GRID első részénél. Ideje lett volna már az F1 2011-nél kidobni és újat kreálni. Még a 2015-öt is ezzel csinálják meg?
Ez azért elég durva lehúzása a rajongótábornak... Akik emiatt fogynak, nem is kicsit... Még a 2016-al megfejik a célközönséget, aztán vagy megint becsúszik valami cég zsebének aljára a jog, vagy tovább alakítgatják az EGO motorjukat, ami amúgy nem jó az F1-hez, de cél a 38-adik verzió.

Azért picit reménykedtem, hogy a 2015-el végre alakítanak valami nagyot és visszatérhetek az F1 ligázáshoz. No mindegy, itt van nekünk az Assetto Corsa, mert inkább autózok 1990-es M3-as bömössel egy jó szimulátorban, mint az általam sokkal inkább kedvelt F1-es autóval ami codi-ego-val van hajtva.

-
hermanyi
addikt
válasz
mikrosuttii
#316
üzenetére
A 2015 uj engine-t kap ?
-
manya777
tag
válasz
mikrosuttii
#312
üzenetére
Köszi a választ! Azért érdekelt mert egyik ligában TT s gyorskörökkel kellett eldönteni egy két dolgot, és néhányan irreállisan jó köröket toltak TT ben, már már gyanúsan jót
És arra gondoltam hogyha létezik bünti off akkor végül is mindenki ott vág ahol akar, úgysem látja senki
Vagy csak simán abban a ligában gyülekeznek a világ legjobbjai, kitudja.. . Más: Ezek a képek a 2015 ről vajon játékból valók vagy csak reklám? Az egyik képen a pilótának eléggé Ricciardos feje van. A14 ben meg kb mindenki Raikönennek néz ki sisak alatt
Valamit csak javítottak a 14 hez képest. -
hermanyi
addikt
válasz
mikrosuttii
#300
üzenetére
Megérzésem szerint csak a pilótákat öltöztetik az új overallba . És kiadják eme hatalmas változtatással a 2013 at

-
Strezi
őstag
válasz
mikrosuttii
#303
üzenetére
Amit én írok, azt veheted annak
Nem marketinges vagyok, hanem jómunkásember
Amiket írtam, azokban jobb lesz! -
Strezi
őstag
válasz
mikrosuttii
#300
üzenetére
Erm, hogy diplomatikus legyek: ez lesz a motor első iterációja nextgen konzolokon ... A gumi es dinamikai modell jelentősen megújul, valamint a 60FPS is igen közeli már

-
bucketb0b
őstag
válasz
mikrosuttii
#300
üzenetére
Alapjáraton vannak hibák, a törésmodell már csak hab lenne a tortára

-
Strezi
őstag
válasz
mikrosuttii
#298
üzenetére
Megelőztél

-
Athosz97
csendes tag
válasz
mikrosuttii
#227
üzenetére
ugyan ez van a merciknél is, Rosberg kocsija visszapillantón 44-es rajtszám van.
-
karilla88
tag
válasz
mikrosuttii
#218
üzenetére
Hát ebben nem vagyok teljesen tisztában, hogy f1-ben amikor elhagyja a zónát az autó automatikusan lecsukódik ( szerintem nem) azért mert a DTM-ben is ezt a rendszert használják csak ott az F1-el ellentétben akárhol használhatja a pilóta 1 körben egyszer szal ott nincs zóna szerintem csak az aktiválását kapcsolják elektronikusan és az addig nyitva van amíg vagy a fékpedállal vagy manuálisan a pilóta kikapcsolja, de ha valaki talál erre egy szabály leírást azt szívesen elolvasnám

-
karilla88
tag
válasz
mikrosuttii
#210
üzenetére
ez nem bug

miért kapcsolódna ki magától? :p
DRS-t vagy a fékpedál lenyomásával kapcsolsz ki vagy manuálisan az arra beállított billentyűvel

-
dragonfx
veterán
válasz
mikrosuttii
#143
üzenetére
Nekem spa jön és lewis előnye 28 pont.behozható
Nem figyeltem de asszem 4x nyertem.
Hungaroringen első voltam,de utolso körben totál elfogytak a gumik,meg leszakadt az eső igy 4.lettem. -
dragonfx
veterán
válasz
mikrosuttii
#141
üzenetére
aha.
jo csak én ugy inditok nem fogom magam felbaxni szingapur monaco retire session.
..de mostmár a német is ennyit nem bír el a pontbüdzsém hogy megnyerjem. 
-
dragonfx
veterán
válasz
mikrosuttii
#120
üzenetére
jobb ra abba a kis menübe ahol a status ilyenek van mivel lehet lépkedni?
mert abuzi control azt se irja az f11 a flashback...
?128>>hagyott helyet?
mire? crashra?
totál szabályos előzés volt... 
-
hermanyi
addikt
válasz
mikrosuttii
#120
üzenetére
Veled se állnék le szimulátorozni
4:08-nél bevetődtél rendesen féktávon .Pedig elég vert talicska helyzetben is voltál ráadásul .
De utána legalább látszik ,hogy próbáltál helyet hagyni . 
-
drk88
senior tag
válasz
mikrosuttii
#112
üzenetére
Akkor fogalmam sincs nálam nincs ilyen gond. Nálam F1 2010ben volt annó h megbolondult de az a crack miatt volt.
-
drk88
senior tag
válasz
mikrosuttii
#110
üzenetére
eredeti verzió vagy fáról hulott?

-
mlinus
őstag
válasz
mikrosuttii
#63
üzenetére
billentyűzettel katasztrófa irányítani? nem mondod..
Új hozzászólás Aktív témák

- Samsung QE55S90DAEXXH 55" S90D 4K UHD Smart AI 144Hz OLED Gaming TV
- Nitro AN515-45 15.6" QHD IPS Ryzen 9 5900HX RTX 3080 32GB 1TB NVMe gar
- Sony gyári akkumulátorok és töltő, NP-BX1 típusú 1240 mah akkumulátor 3 darab és BC-TRX típusú töltő
- Teufel M220F 4-8 ohm, 140 watt
- Új Xiaomi Redmi 13C (23106RNODA),6,74",90Hz,4/128GB,Dual SIM,5000mAh,Fekete és Kék színekben
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3921, 100% Akkumulátor
- Magyar Logitech G915 Billentyűzet lehet +33.000.- Ft ból
- Apple iPhone SE 2020 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku:82%
- TP-Link Archer C1200 Wireless Dual Band Gigabit Router v2.0
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2080 Super 8GB Zalman T4 PLUS FSP 700W
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


És arra gondoltam hogyha létezik bünti off akkor végül is mindenki ott vág ahol akar, úgysem látja senki 
Nem marketinges vagyok, hanem jómunkásember



mire? crashra?
De utána legalább látszik ,hogy próbáltál helyet hagyni .


