- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen videókártyát?
- IFA 2025: A világ legkönnyebb 16"-es notebookját alkotta meg az Acer
- Házimozi belépő szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hobby elektronika
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Strezi
őstag
válasz
mikrosuttii #298 üzenetére
Megelőztél
-
mikrosuttii
aktív tag
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
Forumozo #295 üzenetére
Szia,
ebben a topikban nézz körül, itt már többször ki lett tárgyalva.
-
Forumozo
újonc
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy az F1 2013as program hova teszi a mentéseket? A felhőbe nem szoktam feltölteni. Feltehetőleg az F1 2014ben is ugyan ott van. Újra szeretném rakni a progit, de nem szeretném újra kezdeni a karrieremet. Tudna ebben valaki segíteni? Se a dokumentumokban, sem a program mappájában nem találtam Save nevű mappát, amit előtte ki tudnék másolni valahova, és mikor már fent van az új progi, akkor vissza.
Előre is köszi.
-
karilla88
tag
válasz
Remekelek28 #292 üzenetére
keresgess tovább már megtalálták a megoldást a "ti" problémátokra is ( ha nem boldogulsz küldj PM-et és segítek)
-
bucketb0b
őstag
Nem szedték ki, szimplán bugos a tört ennyi. Ami amúgy itt nem "legális"
-
karilla88
tag
válasz
Remekelek28 #290 üzenetére
Eredeti v virágbolti?
-
Remekelek28
őstag
Abban tudnátok segiteni,hogy a f12014-ben mért nem menti el a gombkiosztás átállitásait a játék xbox 360 gamepadom van. Nem szeretem a rugós gombbal irányitani,de nem lehet másra átállitani. Valaki help...
-
csonor
tag
Sziasztok!
Honnan letölteni kiegészítőket?? pl.: AI-k többet hibáznak -
Fang
aktív tag
Nem szeretnék okoskodni, de szerintem aki ideje korán feltette az intert az nem nézte a gumi hőmérsékletet. Az alapján egyértelműen el lehetett dönteni, hogy mikor kell váltani, én pl a 25. körben! cseréltem csak akkor is azért mert már elkopott a 11 körös lágy alattam
1 kört még lehetett volna lágyon is menni. Az 1-2. kanyar kivételével az egész pálya jó volt a száraz guminak. Nálam például a 23.körben még nem volt esőfüggöny.
Ettől függetlenül mi is végig azon matekoztunk Kockával, hogy mikor "boxoljunk" mert az eső csöpörgött a tapadás meg nem nagyon változott
[F1 2014 GoCompete R10 - Germany - Hockenheim - 50%]
ui: Jim setup ügyben itt nézelődj, hét elején mindig fel szokta tenni a srác az épp nekünk aktuális pályát: [link]
-
Én most tértem vissza a ligába, mert a versenyzés hiányzott és egyelőre új játékot nincs időm megismerni, kitapasztalni.
De ismét rájöttem, hogy csak bosszúságot okoz ez a bughalmaz.
Konkrétan 50%-os Hockenheim futamra 56% esőt írt. A 16 körben meg is érkezett az eső. 21 körben már verte fel a vizet rendesen a kemény keverék, gondoltam/gondoltuk (nem csak én hanem a futamon részt vevők több, mint fele, akik szintén nem ma kezdték az ipart) már jó lesz az inter.
Hát qrvára nem!!!!Konkrétan a tök vizes pályán elkapart és túlmelegedett. 5 kör szakadó eső után sem volt jó az inter
Volt aki felrakta poénból a szuperlágyat és mi történt szerintetek? Tapadt, mint állat...Na ennyit a CM játékáról...
A 2015-ből biztos, hogy a "demót" fogom először megnézni, de valami nagyot kell alkotniuk, hogy egy büdös buznyákot is fizessek érte....
Komolyan mondom mindjárt felrakom a videót...
-
Penge@Borisz
tag
válasz
werszomjas #282 üzenetére
Bocs, most látom, hogy már volt, aki betette a képeket a '15-ről... Töröltem a linkeket és sorry még egyszer.
-
-
Phobion
addikt
Elvileg a 2015-s verzióról képek: [link]
-
scampolo84
aktív tag
válasz
leikomessi #275 üzenetére
Kedvet kaptam, kormányt ragadok
-
leikomessi
aktív tag
válasz
scampolo84 #273 üzenetére
Amíg automatán, medium TC-vel, mentem sokat segített egy jó setup. ABS-t soha nem használtam.
Aztán áttértem manuálisra, valamint teljesen kivettem a TC-t, meghagyva a korábbi jónak vélt setupokat még gyorsabb lettem. Tény, hogy gyakorlással folyamatosan tudok faragni, tehát a pálya ismerete elengedhetetelen. 15-20 kör után már jelentősen meg lehet javítani egy időt.
Manuális váltóval sokkal jobban érzem az autót, nem váltogat fel feleslegesen kanyarban, a féktávok is sokkal jobbak. Nem sokára ki tudom próbálni a degresszív fékezést, kíváncsi leszek hátha segít. Néha megcsúszik az autó kanyarban, kis sebességgel a féktáv legvégén. Ez ugye pont ettől van, ha a valóság irányából közelítjük a dolgokat. -
bucketb0b
őstag
válasz
scampolo84 #273 üzenetére
Manuális váltó hoz a legtöbbet, de a setup is kell hozzá. Nem gumispórolás miatt, mert szkriptelve van a játék, de a körben nyerhetsz vele. Nem teljesen mindegy, hogy milyen beállítással mész
-
scampolo84
aktív tag
válasz
leikomessi #268 üzenetére
Látom már kaptál választ de leírom azért az én véleményemet is. Szintén DFGT-vel játszom, a 13'-14' egyaránt megvan és mostanában és is előveszem mindkettőt, néha egymás után is. Amit én észrevettem, hogy ebben a játékban a manuális váltó többet hoz (sztem) köridőben, mint a a TC és ABS együttvéve, sokkal mélyebb féktávokat tudsz venni kézi váltóval, szóval én erre indulnék el, már ha eddig netán automatán mentél volna.
Arra mondjuk a mai napig nem jöttem rá, hogy mennyire befolyásolja a setup valójában az autók viselkedését, de ahogy éreztem nem igazán, úgy látom fontosabb a tökéletes pályaismeret és a pontos hibátlan vezetés, mert egy setuppal nyerhetsz 0,2-et, de egy bevállalósabb vezetéssel lehet nyersz 0,8-at, persze csak a hasamra ütöttem... teszem hozzá vannak itt sokkal jobb játékosok, mint én, szinte csak kocamódban nyomom moddolt AI ellen, de nekem ez meló után fújni tökéletesen megteszi, ha nincs időm feltenni a kormányt akkor 360-as joyyal is majdnem futok DFGT-s időt, nagyjából ez példázza is a játék realitás tartalmát
-
válasz
leikomessi #270 üzenetére
2013-at használsz, vagy 2014-et?
2013-hoz tudok adni egy saját Brazil TT kört: [link]
-
válasz
leikomessi #268 üzenetére
Szia!
Most ezért kapni fogok
Ebben a játékban semmi nem úgy működik, mint a valóságban. A 2013-ban szerintem egész jól lehetett használni degresszív fékezést (ha arra gondolsz, hogy először gyakorlatilag padlóig nyomom, majd szép lassan engedem fel). Nekem nem sikerült átszoknom a 2014-re ezért már egyre kevesebbet is játszom vele...
Már csak abban bízom, hogy a 2015-öt jobban megcsinálják, bár...A 2014-hez is ígértek javítást, de szerintem az a javítás 2015 néven fog megjelenni...
-
leikomessi
aktív tag
Sziasztok!
Tapasztaltabbakat, kormánnyal, kontrollerrel versenyzőket kérdezném elsősorban, használjátok a degresszív fékezest? Működik egyáltalán a játékban úgy, mint a valóságban? Szükség van-e a használatára? -
bandika0626
senior tag
válasz
bucketb0b #265 üzenetére
Sziasztok.
Én egy saitek ps1000 paddal nyomom az f1-et és az a problémám, hogy kanyarban úgy viselkedik mintha sebességfüggő kormányzás lenne.Gyors kanyarokban tuti hogy lecsúszik. A gyors egymást követő kanyarokat meg lehetetlen bevenni vele mint pl japán pálya.
Aki gamepaddal nyomja annál is ilyen föleg xbox360 pad érdekelne vagy csak az enyém. -
bucketb0b
őstag
válasz
#99546112 #264 üzenetére
Én is azzal tolom, az a lényege esőben, hogy 1-2-3 néhol még a 4 is kritikus így azokat már pirosban saját kezűleg váltsd feljebb (ez szerintem belefér) és akkor nyerhetsz pár tizedet, mp-t, de viszont spórolni kell az üzemanyaggal később. 1 max. 2 kör lean, de ha a lassabb szektorokban több körön át használod az is megoldás. Nem ad dupla pontot a játék egyébként karrierben az utolsó futamért?
-
#99546112
törölt tag
Köszi a tippeket! A vb már elúszott hacsak hamilton nem hibázik és megnyerem az Abu Dzabi nagydíjat. Amúgy automatán van a váltó
Ennyire profi még nem vagyok, meg billen nem annyira jó egyébként sem.
-
-
#99546112
törölt tag
Komolyan ne hiszem el, most menni is tudnék extrém eső gumikkal, de kifogy a benzin...... ez így k*rva gáz :@ Hol lehet beállítani hogy több benzinnel mehessek a versenyen? Ez már a 3. nullázásom a kifogyó benzin miatt, semmi értelme így a világon...
-
Fang
aktív tag
-
bucketb0b
őstag
válasz
scampolo84 #257 üzenetére
Hát azért a valóságban is szépen csúszkáltak az autók idén, de ettől függetlenül ha automata váltón van valaki és on a TC akkor is esőben kb. lehetetlen, mert saját magadnak kell így is felváltani 4ig, hogy ne pörögjenek ki. Szárazon szerintem bekapcsolt állapotban semmi baj vele.
-
scampolo84
aktív tag
Ez tényleg igaz. Én nem vagyok egy nagy pro, de a 13-ban szépen tudtam vezetni én is TC nélkül, szerintem ott jobban eltalálták. Itt is megy de azért nincsenek 3-4. fokozatban kipörgő kerekek a valóságban pláne nem kormánnyal játszva....
Az ABS-t nem is értem mert soha nem találkoztam elfékezésből adódó blokkolással még kikapcsolt állapotban sem...
-
válasz
leikomessi #254 üzenetére
A 2014-es teljesen más. Egy szenvedés a 2013 után
-
leikomessi
aktív tag
válasz
#99546112 #253 üzenetére
A 2014-es résszel még nem játszottam, ahogy olvasom több helyen is, nehezebb kipörgésgátló nélkül menni.
Én két hete kezdtem az F1 2013-ban manuális váltóval és kipörgésgátló nélkül menni. Előtte hatvan órán keresztül automata váltóval és medium TC-vel "hasítottam". Közel ötven óra után sokkal jobb vagyok így, gyorsabb, biztosabb, az eredmény másodpercekben mérhető.
Nem tudom automatán vagy kézi váltóval mész, de utóbbi esőben is nagy segítség, valamint kikapcsolt TC-nél néhány óra alatt ráérzel az autóra és nem fog pörögni feleslegesen. Nekem bevált, igaz az eső nem a kedvencem. -
#99546112
törölt tag
Most néztem meg, Full-ra van állítva a TC! :S Akkor ez így gáz hogy esőben sokra nem megyek, az nulla pont. :/
-
#99546112
törölt tag
Köszi!
-
#99546112
törölt tag
Az pontosan mi?
-
#99546112
törölt tag
Tudna nekem valaki magyarázatot adni, miért van az hogy esős időben, esőgumival (extrém eső gumi) miért azt csinálja az autó hogy pörögnek a kerekek mint az atomállat, meg a motor is, de nem haladok sehováse -.-' Megpróbáltam átmeneti eső gumikkal, de akkor meg sehová se haladok. RB10-el vagyok, Vettel megy mint a meszes, de engem még egy retek torro rosso is otthagy állva :S Valamit állítani kellene esős futamon vagy mi a bánat van? Mert már nagyon bosszantó! Expertre van állítva a nehézség, száraz időben 1-2-3. vagyok általában, az időmérőm sem rossz, átmeneti eső gumikkal is nyertem már, de nagyon esős időben nulla... semmi...
Várom a tippeket!Köszi
-
Fang
aktív tag
Legutóbbi Ligafutam:
F1 2014 GoCompete R3 Bahrain 50% -
varmi2
nagyúr
Üdv!
Most logitech f310-el játszok. Elég jól megvagyok vele, de elgondolkodtam, hogy jobb lenne-e ha vennék egy logitech momo kormány szettet? Jobb lenne-e az élmény?
-
bandika0626
senior tag
Üdv nektek.
Ezt a két vezérlőt néztem ki a játékhoz.
https://www.pcx.hu/termek/microsoft-52a-00005-fekete-gamepad-90870
https://www.pcx.hu/termek/thrustmaster-gpx-lightback-black-edition-gamepad-71561
Melyik éri meg jobban?
Jelenleg egy Saitek Ps1000 teszi a szolgálatot de az alsó karok nem jól teljesítenek. A gáz és a fék nem adagolható szépen és az analóg karokon is van némi lassúság. Időben elkezdi forgatni a kormányt de eltart neki kb 1 mp-ig mire koppig elfordul középállásból.
-
Fang
aktív tag
Igen, DFGTés tc med
(se időm se kedvem szívatni magam tc off-fal, 2013-ban tc off mentem mert ott gyorsabb voltam tőle, nos ebben a verzióban ugye fordult egyet a világ, én meg szeretek nyerni, ha lehetséges)
A következő futamra még nincs végleges setupom, otthonról majd egy teszt setupot tudok küldeni. -
Fang
aktív tag
Egy két gyors kör Ausztráliából:
[1:25.743 Australia - Melbourne Qualifying PC - Online + Setup]
[1:24.870 Australia - Melbourne PC - TT + Setup] -
Athosz97
csendes tag
Az időmérőn hogy megy a szabály??
Amikor bejutok a Q3, akkor kapok egy ingyen szett gumit, de versenyen melyik rakja fel, a Q2 vagy Q3 idő?
Mert úgy tudom,hogy azt a ingyen szett gumit kvalifikáció után visszaadják a Pirellinek? nem?, akkor nem a Q2 idő rakja fel a versenyre?? -
Athosz97
csendes tag
Megint egy hülyeség. Karrier brit időmérőn voltam és Q2 nedves körülmények fogadtak. Intermediete gumikkal mentem, a Q2 végén felszáradt a pálya, és időből volt még durván négy perc, amikor bementem a box-ba, nem hogy lecseréltem volna a gumit, és folytattam volna, a játék magát megfogta és átskippelte az időmérőt, így kiestem a 11.helyen.?? Pedig simán bírtam volna menni legalább egy kört.
-
MC HOBO
aktív tag
-
dragonfx
veterán
vége a szeonnak vége a játéknak, majd jövőre.
-
manya777
tag
Nagyon köszönöm az infókat srácok!
-
Sutee89
aktív tag
válasz
manya777 #231 üzenetére
Szerintem F1-hez ne vegyél kormányt, teljesen felesleges. Ha veszel kormányt, akkor viszont próbáld ki az Assetto Corsa, rFactror2, ProjectCARS, Race07 stb. játékokat, mert ezeknél tényleg jó a játékélmény kormánnyal, valós fizikával. Kezdő és középszinten a DFGT teljesen jó (most akciós az MM-ben, 34-ért láttam). Bővebb infóért látogass el a milyen kormányt vegyek topicba.
-
manya777
tag
Sziasztok. Kifejezetten f1 hez szeretnék kormányt, a jelenlegi Logitech momo-t cserélném le és az lenne a kérdésem akik jártasak témában melyiket ajánlanátok a G27, G25, logitech dfgt, vagy ferrari 458 italia kormányk közül? Azért ezekt írom met többnyire ezekkel találkoztam különböző oldalakon, de nem tudom melyk lenne jobb, gomb elosztás kormány stabilitása, pedálok szempjából. Mondjuk a g27 ára azért elég meredek, de pl a másik 3 hoz viszonyítva sokkal jobb ehhez a 2014 es f1 játékhoz?
-
mikrosuttii
aktív tag
válasz
scampolo84 #229 üzenetére
A szokásos: 5 év, és most már kiválaszthatod, hogy teljes, 12, vagy 7 versenyes szezont akarsz futni. Átigazolás ugyan úgy van, kapsz egy vagy több mailt valamelyik csapattól, ha azt elfogadod, már év közben átülsz hozzájuk. Ennyi, semmi extra.
-
scampolo84
aktív tag
Az idei részben hogyan van a karrier mód? Egy év? Több év? Átigazolások, egyebek? Ha valaki képben van felvilágosíthatna!
-
Athosz97
csendes tag
válasz
mikrosuttii #227 üzenetére
ugyan ez van a merciknél is, Rosberg kocsija visszapillantón 44-es rajtszám van.
-
mikrosuttii
aktív tag
Räikkönen van mögöttem, és a visszapillantóban 14-es rajtszáma van, de ha hátra nézek, úgy mint a valóságban 7-es van neki. Érdekes!
-
bucketb0b
őstag
Kína 25%
szint:expert
setup:quick car utolsó előtti (fékerő módosítva 48-52%)
RL: on, ABS: on, TC: full, többi: off
kiállás: gép által javasolt lágy+kemény (6. körben csere keményre)
keyboard
Időmérő
Verseny felső
Verseny alsó
Köridők felső
Köridő alsóMegjegyz.: időmérőn talán 2 tized ha benne maradt, legalábbis akkor úgy éreztem, hogy annyira még képes lehettem volna, de az 1. szektort elrontottam. (szektorokról elfelejtettem képet menteni
)
Versenyen a Merciknek volt valami bajuk így az ő idejük nem igazán mérvadó, viszont a saját köridőidhez már tudsz viszonyítani. -
bucketb0b
őstag
A netem miatt 25%os futam igen sokára menne fel, de ha jó egy 5 körös futam az általad kiválasztott pályán, autóval akkor egy olyat csinálok.
Te melyik szinten tolod egyébként? Mert én az utolsó szintet csak "komoly" setuppal tolom, míg a quick car setupot az utolsó előtti szinthez használom.
Viszonyítási alaphoz utolsó szinten egyébként Ferrarival Sochiban 25%on setuppal 13mp-t adtam a 2. helyezett Mercinek.
Csak azért kérdezem, mert lehet itt tért félre a beszélgetésünk/Már ha nem azonos szintekről beszéltünk/
De ha gondolod felvehetsz steamen aztán megnézhetjük, hogy mi is a helyzet, hátha tudok segíteni. -
tkesy
őstag
válasz
bucketb0b #209 üzenetére
Nem tudnál felrakni egy videót, hogy Te hogy vezetsz ezzel a quick car setuppal? Mert most lefutottam 2x a kínai nagydíjat: egyszer saját setuppal és +1 kiállással masodszorra meg a quick car setuppal és a gép által javasolt stratégiával... Utóbbival több pontot szereztem ugyan, mert tulajdonképpen LH kivételével mindeki mögöttem vonatozott az első boxkiállásig, de ha a a nyers időket nézzük, akkor a quick car setup-al kaptam 63s-ot LH-tól (aki mindkétszer hasonló idővel nyerte meg a futamot) míg a linkeltel,- a+1 kerékcsere ellenére,- csak 43s-ot...
-
karilla88
tag
válasz
mikrosuttii #218 üzenetére
Hát ebben nem vagyok teljesen tisztában, hogy f1-ben amikor elhagyja a zónát az autó automatikusan lecsukódik ( szerintem nem) azért mert a DTM-ben is ezt a rendszert használják csak ott az F1-el ellentétben akárhol használhatja a pilóta 1 körben egyszer szal ott nincs zóna szerintem csak az aktiválását kapcsolják elektronikusan és az addig nyitva van amíg vagy a fékpedállal vagy manuálisan a pilóta kikapcsolja, de ha valaki talál erre egy szabály leírást azt szívesen elolvasnám
-
tkesy
őstag
válasz
bucketb0b #209 üzenetére
Ezzel, illetve a szárnyakkal szoktam picit játszani... Lehet csak én nem tudok vezetni, de a Merci egy külön kategória... Mondjuk Bahrein-ben sikerült kisebb csodát végrehajtanom azzal, hogy 1 próbálkozásból kemény keveréken jutottam be a Q3-ba...
De végül ott a 4. v 5. helyen futottam be úgy, hogy hogyha levettem volna az extra boxkiállásom idejét, akkor is kaptam volna +10s-et LH-tól...
-
mikrosuttii
aktív tag
-
Sutee89
aktív tag
Tuti úgy van lescriptelve a gumifogyás, hogy ha "kímélő" üzemmódban vezetsz (nem fékezed kockásra a gumikat, nem rángatod a kormányt, nem tőgázzal gyorsítasz ki), akkor mondjuk max. 10%-kal növeled a futófelület élettartamát. Ezzel egy 15 körös verseny esetén (ha egy kerékcseréd van mondjuk a 6. körben), nyersz fél-háromnegyed kört, vagyis a kör végén így is úgy is ki kell jönnöd kerékcserére. 70 körös futamnál már nyilván többet ér.
Az más kérdés, hogy az AI ugyanolyan időt fut friss gumikon, mint halottakon, tehát, ha kíméled a gumikat, akkor 1-1,5 másodperccel lassabb köridőket mész, és otthagynak, mint a... -
PiE137
senior tag
Abs-on, Tc-full?
ha igen, akkor nem szabadna koptatnia kigyorsításoknál annyira.
Én pedállal is ritkán "játszom" a gázzal: vagy padló, vagy nem nyomom...
Nem tudom van-e valakinek olyan vezetési stílusa, ami teljesen megóvja a gumikat, és gyors is.
Én főleg olyan pályákon szenvedek, ahol 2x akar boxoltatni a gép 25% is, pedig csak 1x szabad, különben nem vagy pontszerző. De futam végére általában minden pályán rossz a tapadás, bármivel játszol.Egyébként melyik pálya az, ahol drs zóna után nincs akkora kanyar, hogy fékezni kelljen? 😊
-
karilla88
tag
válasz
mikrosuttii #210 üzenetére
ez nem bug
miért kapcsolódna ki magától? :p
DRS-t vagy a fékpedál lenyomásával kapcsolsz ki vagy manuálisan az arra beállított billentyűvel -
mikrosuttii
aktív tag
Ez nem tudom, hogy glitch, vagy bug, de ha DRS zóna végén nem fékezel, nem kapcsolódik ki a DRS, és kanyarban is nyitott hátsó szárnyal mehetsz.
-
tkesy
őstag
Ő még hisz....
Amúgy lefutottam pár versenyt, de bill-el Expert-en kissé esélytelen a dolog, mert úgy kopik a gumi, hogyha az általuk használt stratégián maradok, akkor az utolsó körökben mint vmi béna kacsa úgy mozgok a pályán iszonyat sok időt és helyezést bukva (nomeg a boxban mindenkit elengedek), hameg átállok eggyel több kiállásra, azt képtelen vagyok behozni, és csak hátrafele lépkedek...
Ha meg a nehézségi szinten változtatok lefelé, akkor meg nincs kihívás, mert laposra verem őket... Nem jó ez sehogy sem... Nincs hozzá véletlenül vmi mod, amivel bele lehet nyúlni a nehézségi szintekbe?
Annó a GP4-nél minden egyes pilótát és csapatot egyenként lehetett konfigurálni, tempó, megbízhatóság, aggreszívitás és még pár tulajdonság alapján...
Egyébként katasztrófa látni, hogy a Q3-ban is libasorban haladnak egymás seggében...
-
Athosz97
csendes tag
Most mentem egy karrier futamot(Monaco) és 39 körös volt és az én etapok:
intermediet: 13 lap,
prime: 14 lap,
prime: 12 lap,
és 2 lettem
Rosberg etapja:
intermediet: 15 lap,
option: 12 lap,
option: 12 lap
és 1 lett, közöttünk, úgy hogy 10 másodperc volt
Innen látszik nem úgy fogynak a gumik, mint nekünk, akkor hogy az istenben nyerjek?????
Egész futam alatt, csak csúszkáltam, még akkor is 1 kör mentem vele csak a gumival. Pontosabban ekkor csúszkálok, hogy jön a kanyar és a féktávot full fékerővel nyomom, és autó hátulja megcsúszik. Szinte az egész futamot végig rallyztam. Mi lehet a probléma, hogy minden féktávnál megcsúszik az hátulja? -
PiE137
senior tag
válasz
bucketb0b #202 üzenetére
Igazságotok van, jól összefoglaltátok.
Csak ugye pár évig megeszi az ember a maszlagot, hogy "most aztán nagyon ütőset fogunk odarakni, mert Anthony Davidson-nal fejlesszük a játékot" stb.
Helyette inkább olyat hoznak össze, amivel mintha direkt idegesíteni akarnák a júzereket, olyan fatális melléfogások vannak benne.
Codiék csak azért élnek meg ebből a sh!t-ből, mert nincs más alternatíva arcade fronton.
Szimulátorozni meg szerintem hobbi szinten nem érdemes, ahhoz komoly elhivatottság, és sok szabadidő kell! Űberkockáknak való! -
bucketb0b
őstag
Szerintem is ezen van a hangsúly, ez ARCADE. Elszórakozni ligákra is jó, de komoly vagy szinte semmilyen szimulátor szintet sem ér el a játék. Nem vagyok autózseni, de szerintem valóságban ha így pakolgatnád vissza a sebességeket akkor 1 versenyt nem futnál végig, ráadásul az autószimuláció sem közelíti meg a valóságot (gumi, gumizódás, üzemanyag mennyiség). Bele kell törődni, hogy felesleges összehasonlítani a játékot a valósággal, mert rengeteg dolog befolyásolja, ráadásul egy "ilyen" játékkal felesleges. Egymáshoz képest tudsz viszonyítani, de ebben a játékban szerintem 10 egységből valahogy így néz ki a képlet:
4 váltás
3 beállítás
3 tehetség (50%nál pl. hiba nélküli vezetés amivel időt nyersz)A játékban gumi szimuláció sincs szerintem, hanem scriptelt az egész, óvhatod te a gumid, ha a játék úgy van megírva, hogy a 10. körben tök mindegy hogy mentél azok a gumik totál nullák lesznek.
-
Sutee89
aktív tag
Röviden: Nem valósághű a játék.
Sokkal pörgősebb a játék, mint a valóság, még időmérő gyorskörön sem vesznek olyan rövid féktávokat, mint a játékban teli tankkal verseny közben. Itt egy jó időhöz tényleg szinte kapkodni kell, és nem nagyon vehetsz vissza verseny közben sem, gyakorlatilag végig gyors köröket kell futni.
Új hozzászólás Aktív témák
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen videókártyát?
- BestBuy topik
- Kályha, kazán, kandalló stb. fűtés
- E-roller topik
- Napelem
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- IFA 2025: A világ legkönnyebb 16"-es notebookját alkotta meg az Acer
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B650M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 9070 XT 16GB be quiet! Pure Base 500 FX 750W
- Apple Watch Series 9 45mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3242
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3351
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest