Hirdetés
Legfrissebb anyagok
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
Sziasztok!
Kezdő vagyok még a játékban. Olyan kérdésem lenne hogy futam közben ( karrier módban) hogy lehet változtatni a stratégián/kerékcserén.
Tudom mielőtt elindul a futam a gumis embernél be lehet állítani, de sajnos többször előfordult velem olyan hogy futam közben elkezdett esni az eső és lágy gumi volt beállítva kiálláskor. Ezt gondolom lehet változtatni már futam alatt is nem csak a boxban előtte, de sajnos nem jöttem rá hogyan.
Remélem tudtok ebben segíteni.
(segédletek között egyébként az automatikus kiállás be van kapcsolva,a pitlimiter az nincs)
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- A magas vérnyomást is felismerheti az Apple Watch Series 11
- Autós topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Gumi és felni topik
- Milyen széket vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- GOG.com - Good Old Games
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
- ThinkPad T14 Gen1 14" FHD IPS Ryzen 5 PRO 4650U 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Tésztagyártó géppark egyben eladó / Pasta manufacturing machine park for sale as a single package
- Apple iPhone 13 Pro 256gb - Független
- DELL OptiPlex 3050 Micro / i5-7500T / NVME M.2 / DDR4 / USB 3.1 / WIFI+BT / HDMI / több db / számla
- Eladó DJI OSMO360 kamera S(tandard Combo)
Üzleti előfizetők hirdetései
- BESZÁMÍTÁS! 3TB Western Digital WD RED SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 12GB NZXT H710I Be Quiet 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest