- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Úgy tér vissza a Commodore 64, ahogy titkon mindenki várja
- Apple iPad 11” (A16, 2025) - a táblagépek vanília fagylaltja
- Autós kamerák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Azonnali fotós kérdések órája
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Fujifilm X
Új hozzászólás Aktív témák
-
Regirck
senior tag
Nem azt írtam, hogy controller-rel a legjobb ezt a játékot játszani vagy akár jobb mint kormányról.
Annyit írtam, hogy ha van egy (xBox) controller-je akkor nyugodtan vegye meg a játékot mert tud majd vele játszani. Persze az irányíthatóságban és élményben is elmarad a kormánytól. Idővel ráérez a játékra és ha tetszik neki akkor vegyen egy kormányt.
Megértem, hogy amiatt mert nincs kormányom nem csipáztok de nincs rá se helyem se pénzem, így marad ami van.
(nem szeretnék vitát robbantani..., csak a kérdésére válaszoltam amit tapasztaltam)
-
Steady74
addikt
válasz
Motion_Blur #7296 üzenetére
ez amúgy kiváltság, sztem. Kis városnézés, kis integetés a közönségnek
Ez a marketing része a játéknak
-
giigz
veterán
válasz
paramparya #7295 üzenetére
Köszi, így már értem.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
paramparya #7295 üzenetére
Ó hát ilyen velem kb. minden második versenyen történik.
Én azt hittem ez valami fícsör -
giigz
veterán
Sajnos nem értem, hogy milyen bugról beszéltek. Elmagyarázná valaki?
-
paramparya
őstag
válasz
Trihorn #7290 üzenetére
Basszus, ez tényleg nem vicc?
Rákeresve azt találtam a racedepartmenten, hogy sauberrel is elő lehet hozni a bugot néhány pályán, ha az elejét magasabbra állítod, mint a végét.Meg is néztem most a suzukai setupomat, és front 11, rear 1, akkor ezek szerint ez az "elvárt, normális" működés
-
alratar
addikt
Gondolom nem lehet full kezdő pilotával nyomulni benne?
-
Trihorn
tag
válasz
paramparya #7284 üzenetére
Óóó dehogynem lehet.. A car setupban állítsd át a hasmagasságot 5-5-re és láss csodát..
-
kmarci25
veterán
Vaklárma... Uninst, reinst megoldotta.
-
kmarci25
veterán
Megint csak segítséget kérnék. A helyzet az, hogy indítom a játékot, és a kezdő videónál egész egyszerűen lefagy az egész, de úgy, hogy villan egyet a monitor, a képernyő vagy fekete lesz, vagy más színben pompázik, a hangfal zúg. Semmi sem segít, csak egy újraindítás, de az sem megy egyszerűen, mert csak akkor tölti a windowst, ha bemegyek a bios-ba (nem módosítok, csak kilépek változtatás nélkül). Ezek után bejön a win, de teljesen össze van kavarodva, nem pontos a dátum, az idő (az előbb 2010. febr. 14-ét mutatott, és este 11 órát), nem mutatja pl. az internet kapcsolat ikonját az eszköztáron, az ikonok össze-vissza. Egy ideig 100%-on megy a proci, aztán visszaáll.
Mi a fene ez??? Ma cseréltem videokártyát, lehet, hogy annak van valami baja? Segítsetek lécci!
-
paramparya
őstag
válasz
paramparya #7283 üzenetére
Közben utánanéztem, és úgy tűnik nem lehet.
Sebaj, gondoltam ha időmérőn a másodikra másfél mp-t simán ráverek, akkor egy 40%-os versenyen behozom. Behoznám, ha nem egy nfs-klónt csináltak volna ebből, hogy ha 2 mp alatt megyek körbe a pályán, akkor is pont ugyanolyan gyorsak versenyen, mint én. -
polonic
félisten
válasz
paramparya #7281 üzenetére
Esetleg Force India?
Ez egy bug ennél az autónál. -
paramparya
őstag
Azt mitől csinálja ez a drága, hogy bementem kerékcserére (box utca segítség on), és amikor kiengedtek, max-on pörög a motor, majd kb 20 méterenként 1 kph-t gyorsulok?
A boxutca végén már majdnem 35-tel mentem, nagyon lobogott a hajam, de így is elment melletem mindenki közben a célegyenesbenBefelé menet is kipróbáltam, hogy hátha nem nyomok semmit akkor nem fog neki fájni, de akkor folyamatosan lassult. Ha rányomtam, akkor se gyorsult, csak instant 18k fordulat.
Hátha ennél jobban össze lesz rakva a 2011 -
Trihorn
tag
válasz
kmarci25 #7272 üzenetére
Szia!
Szerintem nem lesz annyira vészes a sebesség, én már sok fajta gépen állítottam be a grafikát a megfelelő szintre, a tiédnél jóval gyengébb CPU-ból is ki lehetett hozni játszható sebességet.
A következő grafikai opciókat állítsd majd át a játék options menüjében:Shadows: medium
Post process: low vagy off
Vehicle reflections: medium
Anti Aliasing: 2xmsaa(4xmsaa ha nem lassul be tőle nagyon a videokártya)
A többi opció tetszés szerint, akár high-on vagy ultrán is hagyhatod őket mert pár fps-t számít csak.
A CPU limit tényleg jelentős lesz, főleg a célegyenesben a boxutca mellett elhaladva, illetve a rajtnál fogod észrevenni.Mivel a procidnak elég magas a szorzója, ezért elég "könnyen" tudod tuningolni, amit az alaplapod bioszába belépve(DEL gomb a post screen-nél) az FSB frekvencia emelésével tehetsz meg(266 Mhz. alapon) Gyári hűtővel a 3.5-3.6 Ghz szerintem nem fog különösebb akadályt jelenteni.
Ne felejtsd el visszaosztani a memóriák frekvenciáját, mert az FSB emelésével az is növekedni fog! Használd a RealTemp és az ORTHOS programokat a hőmérséklet, ill. stabilitás ellenőrzésére!
Ha nem vagy biztos a dolgodban, mindenképpen bízd szakemberre!
Igaz, kárt csak legritkább esetben okozhatsz a hardverekben de instabilitási probléma előjöhet, nem megfelelő beállításoknál! A processzornak csak maximum +0.15 század feszültéget adj(Vcore), ha gyári hűtőd van! -
Regirck
senior tag
válasz
alratar #7275 üzenetére
Egész jól irányítható, hála a hátán lévő 2 karnak mellyel szépen tudod adagolni a féket és a gázt. Persze nincs egy kormány szintjén az irányíthatóság, de lehet vele élvezni.
Nagy előnye van annak a karnak én is azért vettem, mert minden játék gond nélkül felismeri és jól beállítja. (ellenben a régebbi Saitek-emmel)
Rekordot nem fogsz vele dönteni, de szépen íven tudsz vele maradni...
-
alratar
addikt
Sziasztok.
Meg szeretném venni a játékot, de mivel ez életem első Forma1 játéka, így gondoltam előbb érdeklődöm.
Kormányom sajnos nincsen, csak gamepadem. (XBox360)
Azt szeretném megtudni, hogy mennyire irányítható vele a játék? -
kmarci25
veterán
válasz
Motion_Blur #7273 üzenetére
Ahamm, köszönöm a választ.
Akkor ezek szerint, ha lejjebb veszem a felbontást, akkor azért jobb a helyzet. A cpu-t és a videókárytát milyen programokkal lehet húzni? És ha feltekerem, nem lesz hűtés gond, vagy ilyesmi?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
kmarci25 #7272 üzenetére
Sok jóra nem számíts, mert ilyen felbontáson még elég combos kis CPU limited lesz. Mindenképpen húzd a procit és ha lehet a kártyát is!
Szvsz 50-60 fps minimum kell ehhez a játékhoz. Ahhoz meg le kell venni elég sok mindent a látványelemekből. De futni fog ez alapján: [link]
-
kmarci25
veterán
Sziasztok! Egy ilyen konfigon szerintetek mit produkál a 2010-es, illetve majdan a 2011-es változat? Van valakinek tapasztalata?
Processzor: Intel Core2Duo E7600 @ 3.06 GHz
Alaplap: ASRock G41M-VS3
4 GB RAM
VGA: HD6670 512 MB GDDR5
Táp: CoolerMaster 500W
A felbontás: 1280x1024
OS: Win7 Ultimate 64bit -
Steady74
addikt
Nyomtam 40 kört monzában, TTben.. Az utolsó szektor a mumusom... a parabolica-t valahogy nagyon elb@szom, ugyanis a második szektoridőm 7 tizeddel van vixen mögött, a végére meg 2 mp a különbség majdnem
-
Steady74
addikt
-
polonic
félisten
válasz
MC HOBO #7262 üzenetére
Nekem 35 €-t ír ki, ez a 10 %-kal csökkentett ár. Esetleg nem Magyarországon vagy? Vagy proxyn keresztül nézed?
Még a 35 €-s ár is több, mint a bolti, igaz. De még így sincs elszállva az ára, ha a többi játékot megnézzük. Azok mind 50 €-ba kerülnek.
Ez a 35 €-s ár meg 10k alatt marad. Nálam az a lélektani határ egy játék esetében.Még amúgy én sem tudom, hol veszem meg. Meg, hogy egyáltalán megveszem-e. Baj van a masinámmal.
-
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #7258 üzenetére
Én is előrendeltem már Július végén ha jól emlékszem..
Cobb, neked is grat a monzai idődhöz, nagy királyság, hogy megint Mi hárman vagyunk a Magyarok közül az élvonalban ezen a pályán is.. -
polonic
félisten
-
Cobb
tag
Monza TT
1:16.544
Sec1 25.942
Sec2 25.485Annyi hiba volt a körben,hogy kijönne belőle egy Monaco első szektor
-
ftomi74
tag
válasz
Motion_Blur #7251 üzenetére
1:20.234 -- 1: 26.727 2: 27.250 3: 26.257 --
Szerintem nem az 1.vel van a baj, hanem a gyorsabb levágós kanyarokkal a 2. sikán és az Ascari bejárata, nem látszanak a cockpitből, ritkán találom el őket -
pityaa23
senior tag
Sziasztok!
Nem warezolni akarok, megvan eredetiben a játék, csak otthon felejtettem a lemez én meg 80km-el arrébb vagyok még egy hétig. Nincs valami megoldás, hogy tudjak játszani lemez nélkül?
-
ftomi74
tag
válasz
Motion_Blur #7248 üzenetére
Már próbáltam :/
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Monacora nem tudnátok ajánlani vmi setupot? Köszi előre is...
-
ftomi74
tag
Nekem bugos lehet a csúszkám, mert nem bírok 20 alá menni, pedig már hülyére állitgattam a verdát
-
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #7244 üzenetére
Köszi Uram!
Bár én a Q2-ben mentem de próbáld meg a Q3-at, úgy kevesebb az esély a feltartásra..
Engem is folyamatosan felbaszott valaki, sajnos ilyen nagy tempónál már szinte vicc az AI-k képessége. -
Motion_Blur
félisten
válasz
Trihorn #7237 üzenetére
Grat, nagy idő
Én is kipróbáltam de kb. 20-25 kör után annyira felbasztam az agyam az egészen hogy inkább abbahagytam. Összesen két olyan mért kört tudtam futni ahol nem tartottak fel féktávon és kanyar közben (csak kigyorsításon..), egyik 19.4 lett a másik 19.5
Ja és azzal a setuppal nyomulok amivel TT-t tolom
-
Trihorn
tag
válasz
Steady74 #7238 üzenetére
Áááá.. Ezt kihagytam a számításból, most lebuktam..
Előbb-utóbb várható volt, hogy nem tudok majd minden részletre odafigyelni..
De ha úgy vesszük Te is a cinkosom vagy, mert a csúszka a kormányba van beleintegrálva és ugye az meg tőled van.!Köszi szépen amúgy, grisfiske 1:18.9-et ment itt, úgyhogy még kicsit dolgoznom kell rajta de már közel járok..
Tomi: pü ment.
-
MC HOBO
aktív tag
-
Trihorn
tag
válasz
MC HOBO #7233 üzenetére
Jó volt bizony!
Monzában elértem az eddigi legnagyobb végsebességet 382 km/h -t.
Jah, Tominak nem ártana egy kormány, bár joypaddal is meglepően ügyes lett már a végére..
Remélem vasárnap este megint összejövünk pár futamra!
Már csak 2 hetet kell várni a lanra, remélem lesz olyan klafa mint a legutolsó, mert az állati volt! -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #7231 üzenetére
Köszi, Uram!
Természetesen felveszem, bár csak késő este fogom tudni, mert nemsokára megyek haverokkal F1 multizni Hamachin. (sajnos nincs meg nekik eredetiben)
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Trihorn #7230 üzenetére
Gratula, nagy kör lehetett
Arra megkérhetnélek hogy ha futsz még TT-ban, vedd már fel légyszi egy köröd mert kíváncsi vagyok hogy veszed az első szektort. Nekem az egész játékban ez a két sikán az achilles-ínam.
Kipróbáltam 3-4 féle setupot is, de egy 16.8-nál nem nagyon látok tovább
Előre is thx
-
Trihorn
tag
Megfuttottam az eddigi legjobb szimes köröm Monzán..
Az a durva benne, hogy nem időmérőn hanem futamon..
Talán nem mindenki tudja de nem muszáj feltétlenül felrakni a futamon kemény gumit!
Ha kétszer látogatjuk meg a boxot a futam alatt, és mindkétszer lágy gumit rakunk fel, akkor nem diszkvalifikálnak!
Ez is valami bug lehet a játékban, minden esetre megpróbáltam egy 20%-os futamon a 2 boxkiállást és a végén, szinte üres tankkal már annyira tapad a kocsi, hogy csak kamilláztam..
Meg is lett az eredménye, a 10. körben sikerült egy fantasztikus kört futnom..Azért azt megemlíteném, hogy az Ascari sikánnál kaptam egy warningot mert túl szűken vettem az elejét de azért, mert már annyira tapadt a kocsi, hogy nem hittem el!
Éppen, hogy csak lecsippantottam, nem volt vészes, ezen kívül minden rendben volt!
Az első helyet nem sikerült megszereznem, de 3 tizeddel maradtam csak le a végén az első helyezett előtt. Ha 30%-os a futam, akkor bőven megnyerem.
Aki szokott online full szimes futamot tolni az próbálja ki, nagyon meg fog lepődni a tapadáson, miután felrakták az utolsó szett lágy gumit! -
Cobb
tag
Monza TT Setup:
Wings: 2(3)-1
Brake: 50-50 High Large
Balance: 90-10 1-11
Suspension: 1-1 11-3
Gear: 137-172-203-235-272-316-376
TM: FAST
Alignment: 1,5-3,5 0,11-0,50Idő: 1:16:830 Kb még 4 tized van a körben!!!
-
samu74
addikt
válasz
Motion_Blur #7226 üzenetére
Én értelek,és ezzel én tisztában is vagyok,hiszen én is már vagy 20 éve drukkolok neki. De,ez olyan összeesküvés elmélet amit a kolléga leírt hogy az már nevetséges...Egy 7 világbajnoki címmel rendelkező pilóta(aki képes 9 kocsit előzni 1 kör alatt
) aki szinte minden futamon ledarálja a kocsija széleit a nagy igyekezetben,tojik a lóvéra meg a csapat érdekeire,szerintem.Na meg a Rosberg fiú sem az a hétvégi autós típus...És a pénz is csak egy dolog itt,hiszen emlékszünk a Toyota éves keretére,és mire lett elég?Ők nem akartak győzni?Ebben a versenyben mindenki győzni akar,aki mást feltételez,hát szóval...az inkább nézzen focit.
-
Motion_Blur
félisten
Nem akarok offolni, de erre reagálni szeretnék.
2008, Montreal.. a BMW, mint önálló gyári csapat első futam (ráadásul kettős) győzelme. Nem emlékszem pontosan hogy a futam utáni napokban, vagy később egy mélyinterjúban, de Mario Theissen elköpte hogy bizony ez a győzelem (még) nem volt betervezve, és bizonyos értelemben negatívan érintette, hiszen hirtelen megnövekedtek az elvárások. Nehéz ezt megfogalmazni de egy több éves/évtizedes sportprogramban nem feltétlen cél a győzelem.
Vannak olyan csapatok (jellemzően a középcsapatok), akiknek bizony maga a részvétel is kőkeményen megéri. F-csatorna, dupla diffúzor, EBD, hajlékony első szárny... Egyik se a Force Indiához vagy a Sauberhez kötődik ugye? a középcsapatok legtöbb esetben átveszik a fejlesztéseket, lemásolják őket. Komoly pénzeket követelő kísérletezésbe, fejlesztésbe egyik ilyen csapat se megy bele. Akkor már nem érné meg nekik szerepelni a sorozatban. Akik véleményem szerint pénzt nem kímélve, mindent megtesznek a győzelemért az a Red Bull, a Renault és nyilvánvalóan a két tradicionális istálló a Ferrari és a McLaren.
2009-ben a Brawn GP is egy olyan Honda terv eredménye lett, ami 2 évet és több száz millió dollárt emésztett fel. Iszonyat 'pech' a Hondának hogy jött a 2008-as válság és sutba dobták az egészet. Illetve Ross Brawn elé, aki élt is a lehetőséggel.
Szal abban én biztos vagyok hogy a Merci jövőre se lesz topcsapat, mert szvsz nincs meg a 'mindent a győzelemért' hozzáállás a felső vezetésben akik a pénzt osztják. A lehető legkisebb ráfordítással akarnak elérni eredményeket, ami meg is látszik. Egy Ross Brawn meg nem tud csodát tenni, nem ő tervezi az autót. Schumi azt gondolom hogy absz. tisztában volt ezzel amikor aláírt. Nem volt szabad hely egyik topcsapatban van, rizikózott hátha maradt még valami a 2009-es lendületből. Hát nem maradt...
'98 óta drukkolok Schuminak de nem várom azt hogy jövőre erőből nyerjen.
Viszont egy próbát megérne neki még maradni 2013-ra, a szabályváltozásokkal talán van esély az erőviszonyok megváltozására. -
Steady74
addikt
-
Trihorn
tag
Ha gondolod még variálj a váltóval, mert a középső szektorra ez nem valami jó.
Viszont meglepő módon a többi részén a pályának nagyon jól működik! Eddig ezzel a setuppal sikerült a legjobb időt mennem.
Én úgy saccolom, hogy ha nagyon nekifeküdnék, akkor talán 1:16.6-os köridőt tudnék futni ezzel a beállítással, viszont 1:16.1-re ez a setup...hát...szerintem nem képes. -
Cobb
tag
-
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #7218 üzenetére
Hát erre én sem tudok mit mondani, nekem kell legalább 1-2 kör amíg felmelegszenek a gumik, addig nincs megfelelő tapadásom.. A fékekről már nem is beszélek.. Ez van..
-
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #7216 üzenetére
Nekem sem az erősségem Monza..
1:16.1 tényleg nagyon necces, a Swéd biztosan tud valami trükköt, amire Mi még nem jöttünk rá..
Én ott veszítettem el a fonalat, hogy amikor Grisfiske megdöntötte az idődet Spa-ban fél óra alatt...
Betöltöttem a ghost carját, az utolsó mérési ponton 71 ezred volt az előnye, túlcsúszott a utolsó sikánon úgy, hogy a második részét(balos) nagyon szűken vette de még így is nyert vele majdnem 2 tizedet..
Azóta már nem az a ghost neki, de akkor azt fogalmam sincs, hogyan csinálta.. -
Trihorn
tag
Persze..bár nem biztos, hogy tetszeni fog, elég nehéz hozzászokni..
Bejelöltelek ismerősnek a live-on de még nem jelöltél vissza..Monza:
Wings: 1(2)-1
Brakes: 49/51 High-Large
Ballast: 100/0 Anti roll: 1/11
Ride height: 1/1 Springs: 11-4
Gearbox: 1:163 2:203 3:234 4:268 5:304 6:351 7:380
Camber: -1.5 | -3.40
Toe: 0.12 | 0.44Első szektor 1-es szárnnyal, második 2-es, parabolica és az előtte lévő egyenes szintén 1.
Egyszer sikerült már, hogy lehagyatam a Ghostomat, hogy nem mutatta a nyilat de elrontottam a Parabolicát. -
Steady74
addikt
válasz
MC HOBO #7210 üzenetére
Nem is arra gondoltam, hogy az F1-ben fogadási csalások lennének, csak egy konkrét példa van arra, hogy csapatsportban sokszor mennyire nem az eredmény számít.
Mondjuk a telemetriát elég nehéz lenne átverni, hogy pl 16 ezres fordulaton menjen a motor azért, hogy valaki pl ne az első 10 ben végezzen
Téma lezárva sztem, a mercinek most nincs győztes autója, de remélem tudnak jövőre építeni.
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
Steady74 #7207 üzenetére
Najó, szerintem a kettőt felesleges összehasonlítani.... Én személy szerint utálom a focit, de azt hallom, hogy mi folyik világszerte. Nem is kommentálnám... Egyébként nem csak a fociban hallani ilyesmiről (boksz, lóverseny, stb) ...
Azt pedig nem hiszem, hogy Brawn fogadással többet akasztana (ráadásul a csapatnak), mint sorozatos futamgyőzelmekkel, vagy legalábbis jó helyezésekkel...
Én az F1-ben még nem hallottam korrupciós-botrányról... De cáfoljatok meg!
Mindegy is, én senkivel nem szeretnék összekülönbözni, csak a véleményemet írtam le.
-
Steady74
addikt
válasz
MC HOBO #7205 üzenetére
Nyilvánvaló, hogy az F1 is - mint minden más technikai sportág - nagyban a lóvéról szól, de nem hinném, hogy beáldozzák a jobb helyezéseket a több pénzért
Nem tudom, hogy az F1-ben hogy van, de ami pl. a labdarúgó mérkőzéseken van, az katasztrófa. Saját meccsekre fogadnak a játékosok, és annak megfelelően játszanak, akár beáldozva egy jó szereplést. Pl. a zalaegerszeg annak idején nem véletlenül játszott annyira szarul mencseszterben... sok játékos fogadott a nagy arányú, 4+ gólos vereségre és szépen kaszálltak, a havi bérük meglett 90 perc alatt..
-
Trihorn
tag
Köszi, bár csak egy hajszállal vagyok előtted, úgyhogy gratula neked is!
Nagyon szuper beállítást találtam de mostanában jóval kevesebbet játszom és nem tudom rendesen kiautózni, mindig elvétek valami hibát és már nem vagyok olyan kitartó sem..
Remélem az új rész megint lázba fog hozni, már nagyon várom!A Mercivel kapcsolatban nekem az a véleményem, hogy a még mindig a "spejzolási" időszakban vannak, de ha már eléggé feltöltötték a "pénzeszsákokat" akkor le fognak csapni, mégpedig a jelenlegi két pilótával!
-
MC HOBO
aktív tag
Hát, ezzel azért vitatkoznék....
Szerinted van olyan az F1-ben, aki nem a győzelemért hajt???
Nyilván vannak olyan csapatok, akiknek "kvázi" elérhetetlen a győzelem, de szerintem ezt a Brawn gyereket pont nem olyan fából faragták, aki megelégszik egy jó teszteredménnyel (ld. 2009), és csak a szponzori pénzekre hajt.... Ha teszteken jók, akkor a szponzorok pont azt várhatják tőlük, hogy a futamokon is bizonyítsanak.
Egyszerű a helyzet: a Merci "vaskalapos" tulajdonosai nem hagyják kibontakozni a tehetségét. Ne mondd nekem, hogy egy jó teszt után odaáll a csapat elé és azt mondja: "Szép volt fiúk, jók voltatok, de a futamokon vegyetek vissza, mert nem szeretnék az élmezőnyben lenni..." Szerintem az elvárások nem a győzelmekkel egyenes arányban - inkább pont fordítva - nőnek. (pl. Ferrari: az idény előrehaladtával egyre gyakrabban hallani, hogy ez is, az is elégedetlen, sorra cserélik le a szakembereket, mert látják, hogy ezzel a csapattal nem ütőképesek. Pedig nekik nincsenek szponzor-problémáik...) Gondolod, hogy a Red Bullnál megvonják a támogatást, ha nem nyernek meg egy futamot???
Egyébként a Merci ott van az élmezőnyben (McLaren) és a középmezőnyben is (Mercedes, Force India), szóval nem hinném, hogy ezen múlik. Egyszerűen meg van kötve a kezük, nem tudnak újítani...
Nyilvánvaló, hogy az F1 is - mint minden más technikai sportág - nagyban a lóvéról szól, de nem hinném, hogy beáldozzák a jobb helyezéseket a több pénzért....
-
Cobb
tag
válasz
Trihorn #7203 üzenetére
Sajnos nem hinném!
Motion-nal pont ezt beszélgettük,ha akartak volna már régen a győzelemért lennének harcban nem pedig talán a dobogó elérhető helyzet van....!
A Merinek bőven elég,hogy a Forma 1-ben szerepel Schumacher pedig kitűnő reklám...!
Teszteken odavernek,hogy meg legyen a szponzorok azt vége...!Ha egyszer nyernének, onnantól hatalmas lenne az elvárás feléjük és annyi pénzt pedig nem akarnak belölni...mint írtam bőven elég a jelenlétük és így hatalmas pénzeket kaszálnak...!Egyébként grat a Monzában futott idődhöz!!
A héten el kéne mozdulnom 16.9-ről...! -
Steady74
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen autót vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kuponkunyeráló
- TP-LINK routerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Úgy tér vissza a Commodore 64, ahogy titkon mindenki várja
- Google Pixel topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- IPhone 15 128GB Zöld ÚJ! 12 Hó Jótállás!
- KAMATMENTES Részletfizetés Alienware DELL monitor
- Bomba ár! Dell Precision M4800 i7-4800MQ I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I K1100M I Cam I W10 I Gari!
- Corsair K100 Air wireless (CH-913A01U-DE) DE SN - A1E4G325503IVC
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest