- Elkészült a nagymama hardverbefőttje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- A Sony még nem döntötte el, hogy miképpen reagálnak az USA vámpolitikájára
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kiszáll az optikai meghajtók piacáról a Pioneer
- Házimozi belépő szinten
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
ImACeltic
őstag
Oi!
A 2001-es Seat Leon típusú versenyszemélygépjárművembe szeretnék hangcuccot venni. Olyat ami nem rázza le a kasztnit, de azért van egy jó, "öblös" mélye. Ismerős javaslata szerint két ovális hangszóró megtenné amit kell. A Hertz márkát mondta, hogy azok jók.
Megerősítitek az ismerős javaslatát vagy inkább mást ajánlotok? Ha jók az ovális hangszórók erre a célra, akkor mi az az árkategória amiben már azért jól szólnak a cuccok?
-
dobobazsy
őstag
sziasztok! lecseréltem nemrégiben a mono erősítőmet egy 4 csatornásra, mert tervben van a rendszer fejlesztése. egyelőre még csak mélyládát hajtok vele, azonban felütötte a fejét egy hibajelenség. leginkább elektronikus zenéket szoktam hallgatni, és pont pár ilyen számnál jön elő a dolog. amikor megy a "diundisun" olyankor semmi baja, bírja max hangerőn is, viszont amikor jön egy olyan rész, amikor csak némi kis lágy basszus van a zenében, fogja magát és leprotectel, már akár 25-26-os hangerő körül. (35 a max)
egy példa: [link] ennél a számnál 7 másodpercnél azonnal lekapcsol, de amikor megy a kalapálás olyankor semmi. még egy példa: [link] ennél a számnál 2 perc 30-35 másodpercnél megy el pihenni az erősítő.
nincs az egekbe húzva a gain az erősítőn, mivel 4 voltos a fej..
a "rendszer" elemei: Alpine CDE-178BT, ő a gyári első szettet hajtja, Audio System Twister F4-380 2 csatornája hídban hajt egy Mac Audio STX 112 BP ládát. őt majd valószínűleg leváltja valami jobb hangú reflexes egyszer, amúgy se igazán passzol az erősítőhöz, főleg ha szeretnék még első szettet is hajtani vele. vagy ne nézzem a wattokat?
ja a kábelek nem valami minőségiek, az MNC féle beszerelőkitlett behúzva anno a kocsiba, kivéve az RCA, mert az el lett tépve, így abbból egy másik fajta van behúzva. a Mac MPX Mono erősítő hibátlanul üzemelt ebben a környezetben.
ha bárkinek bármilyen tippje van, szívesen veszem!
-
InHell
senior tag
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy egy 2002-es skoda superb-be hány ohm-os hangszórót szereltek gyárilag? Sógoromnak a két elsőt szeretném lecserélni de mivel ajándékba lesz nem tudom megnézni a most benne lévő gyári hangszórók hány ohm-osak.
-
klopisemis
csendes tag
Én 60k körül vettem Eonon márkájút. Alapvetően ár/érték arányt tudja, meg mindent amit az Android tud, van releváns support is.
-
Dr. Oid
aktív tag
Sziasztok!
Nincs pénzem 150k körüli CarPlay fejegysegre, van olyan kínai cucc, amire érdemes költeni és jóval olcsóbb? -
frici69
tag
Sziasztok! Ford gyári első hangszóróit cserélném. Ezen kettő között vacillálok. Mert ezekhez nem kell átalakító kerettel bajlódni.
Crunch DSX 572 5X7 Ovál 160W/80W [link]
Alpine SXE-5725S 5X7 Ovál 200W/35W [link]
A gyári fejegységet már régebben lecseréltem egy JVC KD-R731BT-re [link]
Szerintetek melyiket...? -
Ear001
addikt
Ésszel kell csinálni, és akkor nem. Az első szettekben a magas szokott elhalálozni legtöbbször fejegységről hajtva eq-va, loudnessezve, mert ott már nincs kellő teljesítmény, csak torz jel, ami nem feltétlenül hallatszik is annak, ami nem lineáris kitérésre kényszeríti a tekercset és leég.
Ja, de ez csak akkor igaz, ha színuszjelet játszol le, de ahogy írtam, az elektronikák meg a passzív komponensek, még a hangszóró doboza meg a reflexnyílas is tol meg húz a fázison a frekvencia függvényében.
-
Alu
senior tag
válasz
Ear001 #75792 üzenetére
Erre kíváncsi leszek, köszönöm!
Ezzel a módszerrel elvileg nem tudom túlhajtani az első szettet, igaz?A fordított polaritást pl. egy mély hangszórónál úgy képzeljem el, hogy amikor a (legyen most szinusz) jel alap esetben kifelé indítaná el a membránt, majd a második félperiódusban húzná vissza a mágnes felé, addig fordított polaritásnál először a mágnes felé indul a membrán és a második félperiódusban jár kifelé?
-
Ear001
addikt
A hangszóró impedanciája nem egy érték, hanem a freki függvényében változó dólog, amibe ráadásul a láda kialakítsa jó alaposan beleszól. Ezt csak mérni lehet. Az RMS pedig.... Szóval ez nem működik.
A szkóp már érdekesebb, de én nem azzal csinálnám. Az első szett erősítőjének gain-jét feltekerném valahová 2/3 és 3/4 közé. Fontos, hogy kényelmesen tudd szabályozni a hangerőt a fejegységről, nem csak egy-két kényelmes állás legyen. Maxra tekerve nekem sose volt igazán jó, pedig tudom, hogy olyankor elvileg nem szól bele a poti a hangba, de akkor nekem szinte mindig túl éles lett a hangzás. Ha megvan ez a kényelmes állás valahol 2/3 és 3/4 között, és kicsit megszoktad a hangját, akkor én jól letekerném a gaint 1/2-re, és hogy a hangerő maradjon kábé azonos, feltekerném a fejegységet. Ilyenkor egy másik hangot kell, hogy hallj. Igazából a fejegység előerősítője meg a végfok két különböző hangú valami. A gain potival gyakorlatilag a két hangot is mixeled, nem csak jelet állítasz. Aztán ugyan ezt játszd el 3/4-re tekert gain potival. A hang persze attól is változni fog, hogy járódik a rendszer, szóval érdemes ezt a gain tekergetést párszor még eljátszani. Amúgy ezt nem csak autóhifinél használják, van horror drága otthoni előfok is, aminél lehet használni.
Ha az első szettnél megvagy, csak akkor kapcsold be egyáltalán a szubot. Itt hasonló lesz a dolog, csak egyszerűbb, a gain poti tekergetésével majdnem biztos, hogy egy kicsit lágyabb vagy keményebb hangot kapsz. Azt érdemes választani, ami jobban simul az első szetthez, feltűnés nélkül.
Semelyik hangszórónak sem gond a fordított polaritás, egy csomó erősítő meg keresztváltó is fordít vagy tol a polaritáson.
-
Alu
senior tag
válasz
Ear001 #75766 üzenetére
Nagyon köszönöm ezt a részletes leírást!
Hétvégén remélem lesz egy kis időm és akkor kipróbálom amit ajánlottál.Mielőtt elkezdek finomhangolni tudnám még kérni a segítségeteket az erősítő gain beállításához?
A subnál láttam olyan lehetőséget, hogy a hangszóró impedanciájából és rms terhelhetőségéből képlettel kiszámolom, hogy ezekhez az értékekhez mekkora feszültség tartozik. Ezután lekötöm a hangszórót az erősítőről, elindítok a fejegységen 50Hz szinusz teszt jelet, feltekerem a fejegységen a hangerőt a kívánt értékhez és az erősítőn addig állítom a gaint, amíg a kimenetén az előbb kiszámolt feszültséget nem kapom.
Ez a megoldás szerintetek mennyire célravezető?
Illetve az első szettnél ti hogy szoktátok ezt beállítani? Nyilván az 50Hz mérőjel kilőve. Én első körben arra gondoltam, hogy oszcilloszkóppal mérem az erősítő kimenetét normál zene mellett és az amplitúdó maximumából visszaszámolom, hogy épp mekkora teljesítmény jut a hangszórókra. De ez így elég macerás és zenefüggő, gondolom van ennél egyszerűbb megoldás is. A problémám, hogy az első szett terhelhetősége 125W rms, az erősítő pedig 150W rms (papíron, tehát a 120W körüli rms még reális is lehet). Viszont így nem merek a yt -s videók tanácsaira hagyatkozni, miszerint "addig tekerd amíg el nem kezd torzítani, aztán kicsit vissza és patika"...#75782 Lite
Köszönöm Neked is!
A magasnak nem probléma a fordított polaritás? -
Directors
senior tag
Köszönöm a segítséget!
-
Ear001
addikt
-
czanga
őstag
válasz
czanga #75781 üzenetére
A gyári helyre utólagosan beszerelt szett (egész szépen) tartalmazott hangváltót is, és oda az érpárokat a tweeterből és a mélyközépből megsodoratlanul kötötték, ami némi mozgolódás és évek hatására eltöredeztek, és kontakthiba lépett fel. Leszerelve a burkolatot megnéztem máködés közben, és amint éppencsak megmozdítottam a kábeleket, a fejegység ment is safe módba, és no sound. Szépen vissza lettek vágva a kábelek, pákával kaptak ón futtatást. Visszakötöttem mindent és most hibátlanul működik. A jobb hátsó továbbra sem szól, de az már egy következő történet lesz.
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre. Adott egy Grande punto amibe egy Kenwood KMM-103GY fejegység és egy Sony XM-N502 erősítő van.
A problémám pedig az lenne hogyha kikapcsolom az autórádiót akkor "huppog" egyet az erősítőre kötött 2 hangszóró. Illetve akkor hallható még ez a hang ha átváltok a rádión például USB-re, vagy USB-ről rádióra, vagy ha USB-t hallgatok és zeneszámot váltok, vagy belepörgetek. Még akkor is hallható ha 0-ra letekerem a hangerőt. Nem hangosan csinálja, de azért zavaró a dolog. Ha elindítóm a kocsit, vagy lámpát felkapcsolok, vagy bármi más kezelőszervet használok ezeknek nincs semmi hangja az erősítőre. Nem hallatszódnak bele. RCA kábellel van összekötve az erősítő és a fejegység. Ha a fejegység nagyjelű kimenetét kötöm az erősítő bemenetére akkor nincs semmiféle zaj.
A pozitívot természetesen az akkumulátortól vittem el egészen hátra a csomagtartóig. A testet azt a kasztniról vettem le.
Lepróbáltam labortápról is, akkor is csinálja. Illetve külön aksiról is néztem. Megnéztem másik erősítővel is, de annál is ugyan úgy hallatszik ez a hang.
Magyarán a fejegység a ludas. Létezik erre valami megoldás ? Vagy csak a fejegység javítása oldaná meg a problémát ?
Próbáltam hozzá kapcsolási rajzot keresni, de nem találtam semmit sajnos. Esetleg valakinek lenne hozzá ? -
DaFok
tag
Sziasztok,
Jl audio 10w0v3-mat megéri lecserélni egy gladen sqx 10-re? 22 literes zárt ládában lenne, AS twister f2-300 mellé -
Lite
őstag
Ear001 válasza nagyon jó útmutatás! Egytelen dologgal egészíteném ki, amit különösebb mókolás nélkül megtehetsz: ha mindig sok marad a magas, akkor a keresztváltóból a magas kimenőjénél fordítva kösd be a + és - kábeleket (azaz fordított polaritással). Ez általában helyrerakja a dolgot, viszont lehet, hogy a szubot is fordított fázisba kell majd állítani. Csak a mélyközép marad normál. Jó játékot! Hosszú menet lesz, de fény is az alagút végén...
-
czanga
őstag
válasz
V8engines #75772 üzenetére
Erre tippeltem, de hiába mozgattam az ajtóba futó borkolatban lévő kábelköteget, nem változott semmit a dolog. A tervem annyi, hogy mivel nehéz lenne kitalálni hol tört meg stb, ezért új kábeleket húzok be a két első hangszóróhoz. Persze a hátsókat is meg kellene csinálni már akkor. Leszedem majd az ajtóburkolatokat, aztán kiderül mit tudok tenni.
-
Ear001
addikt
válasz
kovbandi82 #75773 üzenetére
A vonalszintű RCA-n érkező jel mindig jobb, mint a már kierősített, hangszóróra küldött jel, ha utána jelfeldolgozást akarunk végezni, mint a Bit Ten-nél.
-
Lusu
aktív tag
válasz
kovbandi82 #75773 üzenetére
Az a bit ten mindenképp előrelépés a fejhez képest, HA be tudod, vagy be tudja valaki hangolni/állítani, mert ez a lényege. Elég neki az 1 pár RCA, abból a DSP mindent megcsinál amit kell.
Ha olcsón hozzájutsz jó játékszer, de hamar ki lehet nőni, révén 3 utas első szettű rendszert már nem szolgál ki. Igaz neked elég 2 úthoz, de korlátozott beállítási lehetőségei vannak.
Szóval, ha komolyabb zene a cél és netán van digitális kimeneted + van rá keret
akkor az audison-t kerüld ki. De ismét mondom, korrekt hangolás nélkül egyiknek sincs értelme.
-
Satyricon
addikt
Elvileg hozzávaló a kábel, bár nem a fejegységhez volt a kábel, külön vettem mindkét kábelt(egyébként a sony fejegység gyári kábele kicsit másabb volt, a sárga és a fekete kábel réz gyorscsatlakozóval volt összekötve.
A fejegység viszont vadiúj, fóliás volt, most akartam kipróbálni, de be se kapcsolt.itt vannak a képek amiket kértél, bízom benne, hogy tudsz segíteni. Előre is köszönöm
-
dmad
aktív tag
válasz
kovbandi82 #75773 üzenetére
Az a baj, hogy ha az alap amivel indulsz nem túl jó, akkor csodát nem fog csinálni a hangzással...Sok "normális" gyártó ( Sony, Alpine, stb..) csinál már olyan fejet ami 1 din test, 2 din előlap a BMW-sek nagy örömére.
...lehet jobban járnál olyannal..
-
dmad
aktív tag
válasz
Satyricon #75771 üzenetére
Beleszólhat az, hogy két átalakítóval oldom meg és nem eggyel?
Nem gondolom, minden olyan autóban ami nem gyárilag ISO csatis, kell még egy átalakító, ez nem szokott problémát okozni.
A rádió tutira működik?
Amit kaptál kábelt biztosan jó a rádióhoz?
Esetleg ha csinálnál jobb képet arról a kábelről ami a rádióba megy, és a rádió típusát megadnád, meg lehetne nézni...
Sajnos előfordul, hogy méretre ugyanaz a kábel vége, és nem hozzávaló... -
kovbandi82
őstag
Sziasztok. Audison BIT TEN D-ről kinek mi a véleménye? Egy BMW E39-be szerelném be, amiben egy tipusspecifikus androidos fejegység került (tudom, hogy nem a legjobb a vélemény róluk, de elég bután néz ki ebben az autóban a szabvány 1-2 din), 4 hangszóró és egy mélyláda, mindegyik erősítőről hajtva (a 4 hangszórót egy Sony XM-N1004, a mélyet egy Audio-System F4-360).Hangzásban hozna javulást? A másik, hogy a leírásban láttam, hogy lehet hangszóró jelet, illetve RCA jelet is adni neki, utóbbi AUX néven fut, és csak egy pár bemenet. Van értelme kikábelezni a hangszóró jeleket hozzá (hátra kerülne a csomagtartóba), vagy elég egy pár RCa-t adni neki, a tudja a dolgát úgy is?
-
Satyricon
addikt
Sziasztok
Van egy 2001/5-ös E46-om, amibe szeretnék egy Sony fejegységet beépíteni. A kábelek megvannak hozzá, viszont az egyik csatlakozóból hiányzik a narancs, illetve a kék kábel, emiatt nem üzemel a fejegység, be sem lehet kapcsolni.
Mit lehet tenni? Pl házilag, ha van ilyen vezetékem, tudom pótolni valamilyen úton-módon? Ha igen, akkor a 16 pines csatlakozóba hogy tudom beszerelni a vezetéket?
-
dmad
aktív tag
válasz
SoulReaver #75759 üzenetére
Itt válaszd ki a jelenlegi rádiódat és akkor megkapod mi kell hozzá alapból, hogy működjön.(mondjuk épp egy csomó mindenük nincs, de elindulásnak jó lehet..)
Ha kormányról is akarod vezérelni, akkor ahhoz is kell adapter.
az a Pio nem rossz fejegység, de határ a csillagos ég...
Szoktam kérdezni vevőktől, hogy ha már 2 din, akkor miért nem kijelzős, ha már kijelzős, akkor miért nem navis is, stb...Határ a csillagos ég..
-
Ear001
addikt
Elsőként kösd ki a szubot. Aztán próbáld ki az első szettet vágás nélkül. Aztán add rá a vágás a legmélyebb frekvenciáktól kezdve 12 dB meredekséggel. Ha azt érzed, hogy most már érezhetően veszítesz a mélyből, akkor ott állj meg. Ez lehet, hogy akár 40-60 Hz lesz. Ilyenkor levágod azt a frekvenciát, amit nem tud megszólaltatni az ajtó-elsőszett-erősítés-kábelezés kombó, csak felesleges erőpazarlás. Ha bizonytalan vagy a frekvenciában, akkor növelheted a vágás meredekségét.
Aztán ha ez kész, akkor azonos frekvencián vágd meg a szubot, és szinte a nulláról indulva emeld a szintjét. Ha azt hallod, hogy még nem hallod, csak jobban tele van energiával az autó akkor jó. Mondjuk tuti, hogy nem lesz ilyen szerencséd, ezért a szub vágását vidd egy kicsit feljebb, de a hatásnak hasonlónak kell lennie.
A minél magasabb vágási meredekség egyértelműbbé teszi azt, amit hallasz, könnyebb is vele dolgozni, de hosszabb távon kijön, hogy minél meredekebb a vágás, annál jobban beleszól a fázisokba, amik amúgy is elég kuszák egy autóban.
A 2-300 Hz az első szettre ilyen biztonsági játék lehet. A legtöbb ajtó(panel)nek 100-160 Hz környékén van egy kiemelése, amit pont tovább erősít a nem sziklaszilárd beszerelés, mg a legtöbb, autóhifire használt hangszóró kábel. Ha fölötte elvágom, akkor ez nem szólal meg, és örülök a jó kis első szettnek, a többit oldja meg a szub- csak hát nem tudja, az nem erre való.
A magasak szintjének állítását ugye tudnád saját erősítő csatornával, ez nálad nincs, akkor marad az a lehetőség, hogy belenyúlsz a keresztváltóba. Egy csomó szettnél erre gyárilag is van lehetőség, gyakorlatilag kisebb vagy nagyobb ellenállást kapcsolnak a jel útjába. Ha ez nincs, akkor utólagos tuninggal meg lehet csinálni.
-
Ear001
addikt
válasz
SoulReaver #75762 üzenetére
Az a keret, ami az autó középkonzoljának a formájához illeszti, az kell.
Nem gagyi ez a Pioneer sőt. Jó a kihangosítója, stabil a Bluetoot, jó a telefonról távirányíthatóság, azzal aztán mindent is tudsz állítani, a hangja is rendben van. Persze többért vannak kinézetre kifinomultabb darabok, kérdés, kell-e neked olyan.
-
Alu
senior tag
Ez így elég jó kiindulásnak, köszi! 16- os komponens szettem van, ezért nem is értettem azt a 2-300 Hz -et, amit írtak. A sub felülről most 80 Hz -en van megvágva, de szívesen levinném 60 -ra. Egyszer tettem egy próbát úgy, hogy csak a sub volt bekötve. 60 Hz -en még teljesen jó dörmögős mélyek jöttek, viszont ha feljebb engedtem a vágást, akkor olyan volt, mint ha kiemelt volna azokon a felsőbb frekiken és elvitte az egész hangzást. Most visszateszem a subot 60 -ra, a komponenset kezdetnek megvágom 80/100 Hz környékén, aztán hallgatózok, hogy merre, hogyan változik a helyzet.
A magasak a szélvédő alatt vannak teljesen a sarokban beforgatva a sofőr felé.
Azzal mit tudok kezdeni, hogy ha normál hangerőn beállítom a komponenst (most főként a magas mennyiségre gondolok), akkor a hangerő emelésével elkezd a magas dominálni? -
Lite
őstag
A 120 Hz még jó lehet, ha 12dB-el vágod. Kérdés, meddig engeded fel a mélyet (ez reálisan 80 Hz / 12 dB), mert szépen kell összeszólniuk. Viszont: a rossz vágás elforgatja a polaritást, ezért kioltás keletkezhet, illetve, ha a szubot nagyon felengeded, elárulja a helyét. 100 Hz felett van irányhallás, az alatt nem.
Mindenki nevében nem beszélhetek, de akikkel én találkoztam, illetve nekem is, az első szett 80 Hz-ig (néha 63ig) volt leengedve, 12 dB-el vágva, a szub max 80Hz-ig, de inkább csak 63 dB-ig felengedve, szintén 12 dB-el.
(Ebből láthatod, hogy a frontot 200-300-on megvágod, abból baj lesz, a szub nem is tud általában felszólni olyan magasra. Persze 16 cm-es komponens szettben gondolkodva, a 13-as és 10-es azért inkább 100, 120 Hz, de nem 200...)De a 12/18/24 dB-es vágásokat valószínűleg próbálgatnod kell, hogy melyik adja ki a legjobban. Ez függhet a magas elhelyezésétől is (ajtó/tükörháromszög/szélvédő alatt, stb), illetve a szub helyétől / sugárzási irányától a csomagtartóban.
-
Alu
senior tag
Passzívban hajtom az első szettet, és elvileg az impedanciának is rendben kéne lennie (spec szerint 4 ohm). Az első szettről jelenleg 120 Hz -en vágom a mélyet 12 vagy 18 db/oktávval fejegységről (a meredekségre nem emlékszem pontosan). Olvastam olyat is, hogy az első szettel nem illik 200-300 Hz alá menni. Tudom, hogy rendszer és autó függő, de van valami általános kiinduló pont, ahol érdemes megvágni az első szett alját és onnan finomhangolni a rendszert? A jelenlegi 120 Hz mennyire durva?
Nem tudod esetleg, hogy Gladen SQX 12 hangszóróhoz épített-e itt már valaki egyedi ládát? Neten ilyet találtam, de ez elvileg az extreme típushoz passzol. Ennek ellenére szerinted érdemes lehet kipróbálni?
-
Ear001
addikt
válasz
SoulReaver #75759 üzenetére
Pioneer MVH-S620. [link]
-
SoulReaver
veterán
Sziasztok.
Toyota Auris (2009-09) Gyári rádióját szeretném lecserélni egy nem túl drága, de nem gagyi fejegységre.
Nincs nagy igényem ilyen téren, csak ez a gyári nagyon buta.
MP3 lejátszás, rádió hallgatás, bluetooth, kihangosítás.
Tudnátok ajánlani párat, hogy még is merre szabad elindulni? Márka, stb...
2DINKöszi előre is.
(elolvastam az összefoglalót)
-
robi222
senior tag
Sziasztok. Tudnátok ajánlani egy rádiós magnót 70000Ft körül? Nem a kinézet számít, csak a minőségi hangzás. Tudjon jó minőségben a telefonnal kommunikálni. Din1 legyen.
-
czanga
őstag
válasz
czanga #75747 üzenetére
Tegnap az egyhelyben álló autóban ülve hallgattam a fejegységet már jóideje mikor is az ajtót kijebb nyitottam, mint ahogy volt, erre megszünt a hang de a fejegység ment tovább. Mikor aztán próbaképpen becsuktam, visszajött. Feszültségek megvoltak, mérhetően a hiba alatt is. Ezután már biztos vagyok benne, hogy az ajtón belül lesz a gond, (megtört, testelő kábel) szóval nemsokára mind a négy burkolatot lebontom, és "megnézem, hogy mit látok."
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok, lehet speckó lesz a postom, de kérlek segítsetek beárazni a lenti holmijaimat. A lényeg, annó nagy hévvel elindult a projekt, aztán ezer meg egy dolog miatt félbemaradt, pontosabban beépítésre se került. Azóta pedig eladásra került az az autó, mostani Bowers&Wilkins-e pedig tökéletes.. Szóval, minden új, dobozos. Mit érhet ez manapság?
Udimension ProZ Comp 6 komponens
Udimension ProZ T2 magas
Udimension ProX 410 mély
Udimension Element El Coax 5
Excursion HXA45 erősítő
Excursion HXA 1K erősítő
Egy halom minőségi vezeték (5 ajtós autóra méretezve) és csatlakozók (képek szerint)
Köszönöm!
[link] , [link] , [link] , [link] , [link] -
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
G Astrámból szeretném kioperálni az Alpine 9853 radiomat. Celszerszamom nincs, vekony lemezeim vannak.
Elolapot leveszem, diszkeretet is, nyomkodom a lemezeket én mindenhova, de 2-3cm-t jon kijjebb, aztan tkp se ki-se be.
Mi a titok? -
Lite
őstag
Teljesen jó megoldás, ha a hangszóróid impedanciája nem esik a hidalás minimális impedanciája alá (általában 4 ohm). Illetve annyit azért segíts a rendszeren, hogy előre nem engedsz sok mélyet, mert hidalásnál csökken az erősítő damping-ja, azaz a mélyek kontrollja érezhetően visszaesik. Ugye az első szettet nem aktívban hajtod? Mert most az így passzív lesz, kelleni fog a fizikai hangváltója hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock A520M R3 3100 16GB DDR4 512GB SSD RX 6500XT 4GB BitFenix Neos Thermaltake 500W
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M i5 7400 8GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB ZALMAN S3 TG Chieftec 600W
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép játékra! I5 14400F / RX 6900 XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest