- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
Hirdetés
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
-
Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
opeter70
senior tag
Igaz, csak éppen nagyon nem ugyanarról beszélünk.
Az autóhifiben autóhifiben elsősorban a lemezek rezgését (vagy rezonanciáját ha így jobban tetszik) csillapítjuk, valamint zárt "hangdobozt" igyekszünk létrehozni a bitumen lapok segítségével.
Ennek viszont semmi köze a klasszikus értelemben vett hangszigeteléshez, még ha (megtévesztő módon) szigetelésnek is hívjuk.
LaciCRM-nek a kívülről jövő hangok szigetelése a célja, pl. hogy a motor hangja kevésbé jusson be az utastérbe. Erre viszont a bitumenlap önmagában alkalmatlan, vagy legalábbis közel sem éri el a kívánt hatást.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.