Hirdetés
- Öszvér módszerrel veszi fel a harcot a memóriapánikkal szemben az ASRock
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Elkészült az SMIC 5 nm-es node-ja, de a kínaiaknak haszna nincs rajta
- Pánik a memóriapiacon
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen alaplapot vegyek?
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Janos250
#3453
üzenetére
A szalag frissítése sosem volt probléma. Egyben kitolja a puffert, aztán amíg nem hívja meg semmi megint, addig a szalag tartja a mintát. Nincs frissítési probléma és tetszőleges fps-el lehet frissíteni.
A "gond" az volna, hogy nagyrészt globális változókkal dolgozok, mint amilyen a szalag pufferje is.
Ezt a puffert manipulálja az összes függvény, amíg végül kiküldésre nem kerül sor.
A puffer és a vezérlőbájtok mind globálisak, ami számomra egyszerűvé teszi a munkát.Egy képkocka első szalagra, bele a vektorba.
A vektor kiküldése az első szalagra.
Mit értesz vektor alatt? Mi volna itt a "vektor" feladata?
Ha itt generálom a képkockát, az rendben is volna, de végső soron ugyanúgy el kell tárolnom a ram-ban a vezérlőbájtokat minden szalagra vonatkozóan, nem?
Vhonnan elő kell kaparni a paramétereket a függvényhez/osztályhoz.Tehát ha pl. a
byte fényerőváltozóból van négy példány, mert négy szalaghoz kell eltárolni az infót, akkor ezt sehogy nem lehet leredukálni egy változóra.
Vagyis ha jól értem az egyetlen előny az volna, hogy átláthatóbb és rendezettebb lenne a program a mostani katyvasz helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudományos Pandémia Klub
- Bestbuy játékok
- Bitcoin topic
- Call of Duty: Black Ops 7
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Vivo X300 - kicsiben jobban megéri
- Öszvér módszerrel veszi fel a harcot a memóriapánikkal szemben az ASRock
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Futás, futópályák
- Elkészült az SMIC 5 nm-es node-ja, de a kínaiaknak haszna nincs rajta
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
ekkold

