Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Loha

    veterán

    válasz Abu85 #33797 üzenetére

    GDDR5(X) chipenként 1-2W, egy 256bites kártyán van 8db az max. 20W, 384bites kártyán 12db az max. 30W és passzívan hűthető, ez nem tudom hol számít rendkívül soknak...

    GDDR6 -ból azonos mennyiség olcsóbb lesz mint HBM2-ből, a drágaság relatív...

    Leírom még1szer érthetőbben:

    A 8GB-os konzolokon (PS4, Xbox One) kb. 3GB (V)RAM áll rendelkezésre a textúrák számára és a RotTR esetében a PC-s High textúrákat használják, mihez PC-n is elég egy 3GB-os VGA.

    A 12GB RAMmal felszerelt Xbox One X -en kb. 6GB (V)RAM áll rendelkezésre a textúrák számára és a RotTR a PC-s Very High textúrákat használja, amihez PC-n is 6GB VRAMmal felszerelt kártya kell.

    Tehát azonos textúra (és grafikai) minőséghez ugyan annyi (V)RAM kell a RotTR esetében a konzolokon is mint PC-n.

    Ez SZVSZ teljes mértékben cáfolja a PC-s VRAM pazarló elméleted, amit te magad sem támasztotál alá soha semmi kézzel foghatóval...

    Keldor papa: SZVSZ következő GeForce generáció még idén jön, a csúcs kártyákon GDDR6-al.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák