Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz velizare #26804 üzenetére
Gondolom megkapják. Végtére is a technika az AMD-é marad, és úgyis megjelenik a GPUOpenben. A Bethesda csak hamarabb kapja meg.
(#26805) Fred23: Mert kb. százezer sornyi HLSL shader van egy stúdiónál, amit nem olyan egyszerű hordozni. Majd ha elég jó lesz a HLSL->SPIR-V fordító, akkor több lesz a Vulkan port. A DX12 addig is elterjedtebb marad.
A shader nyelv problémáját a SPIR-V és a DXIL teljesen megoldja, mivel mindkét IR köré nyílt infrastruktúra épült.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Home server / házi szerver építése
- Kompakt vízhűtés
- Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- 3D nyomtatás
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest