- Tajvani mintára alakíthatná át a chipgyártást Dél-Korea
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Költséghatékonyságra törekszik a Patriot legújabb, PCI Express 4.0-s SSD-je
- Játékok futtatásán segít a legújabb GeForce driver gyorsjavítása
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz velizare #26804 üzenetére
Gondolom megkapják. Végtére is a technika az AMD-é marad, és úgyis megjelenik a GPUOpenben. A Bethesda csak hamarabb kapja meg.
(#26805) Fred23: Mert kb. százezer sornyi HLSL shader van egy stúdiónál, amit nem olyan egyszerű hordozni. Majd ha elég jó lesz a HLSL->SPIR-V fordító, akkor több lesz a Vulkan port. A DX12 addig is elterjedtebb marad.
A shader nyelv problémáját a SPIR-V és a DXIL teljesen megoldja, mivel mindkét IR köré nyílt infrastruktúra épült.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest