Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- MWC 2025: Xiaomi Pad 7 és Pad 7 Pro - munkabírásból jeles
- Módosítja a CPU-kihasználtság mérését a Windows 11
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Így festenek a PowerColor AMD Radeon RX 9000 sorozatú VGA-i
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #26804 üzenetére
Gondolom megkapják. Végtére is a technika az AMD-é marad, és úgyis megjelenik a GPUOpenben. A Bethesda csak hamarabb kapja meg.
(#26805) Fred23: Mert kb. százezer sornyi HLSL shader van egy stúdiónál, amit nem olyan egyszerű hordozni. Majd ha elég jó lesz a HLSL->SPIR-V fordító, akkor több lesz a Vulkan port. A DX12 addig is elterjedtebb marad.
A shader nyelv problémáját a SPIR-V és a DXIL teljesen megoldja, mivel mindkét IR köré nyílt infrastruktúra épült.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Más országok tech-cenzúrájától tart az USA
- Május 5-én csörög utoljára a Skype
- Ukrajnai háború
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Linux kezdőknek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MWC 2025: Xiaomi Pad 7 és Pad 7 Pro - munkabírásból jeles
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- További aktív témák...