- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Socket AM5-ös ASRock alaplapok az AMD X870E/X870 platformon
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- 3D nyomtatás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz velizare #26804 üzenetére
Gondolom megkapják. Végtére is a technika az AMD-é marad, és úgyis megjelenik a GPUOpenben. A Bethesda csak hamarabb kapja meg.
(#26805) Fred23: Mert kb. százezer sornyi HLSL shader van egy stúdiónál, amit nem olyan egyszerű hordozni. Majd ha elég jó lesz a HLSL->SPIR-V fordító, akkor több lesz a Vulkan port. A DX12 addig is elterjedtebb marad.
A shader nyelv problémáját a SPIR-V és a DXIL teljesen megoldja, mivel mindkét IR köré nyílt infrastruktúra épült.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest