Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Jack@l #16415 üzenetére

    Mert nincs optimalizálva, azért. Ilyet lehet csinálni, hogy akkora textúrákat raksz mindenre, aminek a tizede sem látszik, csak éppen értelme nem lesz.
    Másfelől DX12-ben már megoldott a memóriatartalom hatékony cserélgetése, szóval egy igényesen megírt motorban nem igen lehet szükség ilyen ormótlan nagy memóriaméretekre.

    (#16417) Szaby59: A nyílt világú játékban is csak értelmesen menedzselni kéne a textúrákat, és nem kéne ennyi VRAM.... Persze, DX11 alatt ez nem igazán kivitelezhető, ezért is látunk ilyen horror igényeket néhány agyonmoddolt játéknál.

    (#16418) steinmacher: Nem véletlen. Legalább annyi kell a gazdagépbe, mint a VGA-ra... Mondjuk 16GB nagyon sokmindenre elég, én lehet hanyagolnám a bővítést, hacsak nincs rá feltétlen szükséged más okokból.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák