Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Visormail
addikt
Sziasztok! Már működik az oldalon a reklamáció indítása. 01.09.-n a 2. lépésben:
kiválasztottam, hogy Termékbegyűjtés futárszolgálattal, alatta a naptárban a mai napot 01.14., mert az volt a legkorábbi, címem, stb.
Jött is azonnal egy automata válasz email, hogy RMA kiszállítási kérelem: Az átvétel időpontja:14/01/2019 nevem, címem amit megadtam, telefonszámom.
Ma jön egy sms reggel 9kor, gondoltam azt írják, hogy jön a futár, valami érkezési időköz. Nem, az sms-ben ez van:
A panaszara ezen a napon 9.1.2019 meg nem kaptunk olyan termeket, amivel a feldolgozast folytatni tudjuk.
Tehát, hogy a bejelentésem napján nem kaptak terméket, eddig jó, azóta még nem történt semmi. -
L4mie
veterán
[link] lol..ki vannak árusítva a bontott, visszavitt cuccok...a nagy 80% os.... leárazás.... btw: G-synces monitorra kerestem rá.
-
Hani
aktív tag
Akcióznak keményen most is - kár, hogy a szuperengedményes áruk most is drágább, mint máshol az alapár. Értem én, hogy az ember nézze meg, hogy átrázzák-e (vigyázni kell ma már mindenhol), de mégis, a pofátlanságuk zavaró.
-
inf3rno
nagyúr
No én közben addig jutottam velük, hogy állítólag kiküldik a futárt az egérért, aztán megy szervizbe. Küldtem nekik üzenetet, hogy mikor lenne jó, de nem küldtek futárt. 10 napja nem is válaszolnak. Szóval hacsak nem tudjátok személyesen verni az asztalt, elég esélyes, hogy ti sem tudtok garanciáztatni semmit. Én egyelőre várok, hátha leárazzák a forrasztópákát az ünnepek után, aztán rendelek egyet, és megszerelem az egeret. Olcsó húsnak híg a leve, bár manapság már szinte egyik elektronikai webshopnál sem működik a garancia, az állami szervek meg csesznek rá. Nem is tudom, hogy mi a munkájuk azon kívül, hogy tologatják az aktákat...
-
ixtom
tag
Ezt hogy sikerült nekik összehozni? Pláne, hogy újat rendeltem...
Az ilyet miért csomagolják újra? Igénytelen banda.Szerencsére felbontottuk mielőtt ajándéknak csomagoltuk volna. Szép kis karácsony. Gondolom lesz egy hónap, mire lefut a dolog.
A nagy doboz, amiben más termék is volt, sértetlen. Ez nem futár hiba...Alja.hu
Már reklamáltam, szeretném kulturáltan rendezni, de ez nem ellfogadható. Ilyen nincs!!
Bárcsak főnök lehetnék ott... Embereket csomagolnék a fa alá.
-
nonsen5e
veterán
Rendeltem egy alaplapot, BIOS frissítéses szolgáltatással együtt, mert nincs nekem kéznél Summit Ridge procim, hogy frissíteni tudjam, hogy megegye a Zen+-t.
Az alaplap oldalán akkor és azóta is az szerepel, hogy rendelés esetén másnap reggel 9-től átvehető, a bios frissítés lapján pedig azt írják, hogy a rendelést követően 48 órán belül a boltban lesz frissítve és átvehető.
Van ez már a hatodik napja.. Értem, hogy leterheltek az ünnepek előtt meg minden, de akkor ne vállaljanak olyan határidőket, amiket még csak megközelíteni sem tudnak, mert így ismételten csak a fogyasztókat tévesztik meg.
-
Gobok
tag
válasz
PainKiller13 #90 üzenetére
működik D Playerseat re valaki valami okosat honna lehetne olcsóbban? jelenleg sajna alza a legolcsóbb
-
#21346560
törölt tag
válasz
PainKiller13 #90 üzenetére
-
PainKiller13
őstag
Nem tudom volt e már. 25000 ft felett -2000-es kupon. ALZAHUUU
-
t1
veterán
Sziasztok. Céges vásárlás lenne az Alzáról. A kérdésem az lenne, hogy magyar szàmlát adnak amit el tudunk számolni.
-
inf3rno
nagyúr
Nincs most energiám ilyen hülyeségekre. Majd a héten lehet, hogy írok nekik facebook-on is, csak hogy két helyen is ott legyen. Értelme nem hiszem, hogy sok lesz, de próba cseresznye. Az eddigiek alapján úgyis az lesz a vége, hogy forrasztok egy új wheel encodert az egérbe, aztán szrok a garanciára. Nem meglepő, hogy nem érdekli őket a garancia ügyintézés, amikor vettem, akkor is már fekete listás bolt volt, de 2/3 áron adták, és Logitech egerekkel sosem volt eddig gondom az elmúlt 15 évben. Na jó ez így nem igaz, mert túlhúzástól meg túlhasználattól már leégett pár a sokat fogyasztó szenzorok idejében, de ilyen még nem volt, hogy eleve gagyi benne valamelyik alkatrész. Sajnos az utóbbi 5 évben úgy néz ki a Logitech lejtmenetben van. Az ergonómia sem az igazi már, meg az alkatrészek sem ezek szerint. Ideje váltani másra. Kíváncsiságból majd megnézem, hogy mi lett az előző mérnökökkel a Logitech-nél, mert vagy leléptek, vagy valami generáció váltás lehetett ezek alapján.
-
HellGreg
őstag
Én is beírtam a Facebook oldalukra a múltkor az értelmetlen fordítások miatt. Páran majd nekemestek hogy milyen jó az a bolt. És valóban. Igénytelen, de jó áraik vannak és gyors a lebonyolítás. A garancia meg senkit nem érdekel mindaddig, amíg nem aktuális. Sajnos. Ez így is marad sajnos a konzumidióták országában.
Én a múltkor két gyerekágyat rendeltem egy cseh oldalról. Megjött, okádnivaló minőség. Persze lengyel termék. Az oldal cseh, a számla párkányi, szlovák cégtől jött. Ha bármi van, utol sem érem őket. Szerintem az alza is kB lekövethetetlen, azért szarnak az egészre. -
inf3rno
nagyúr
Ja. Egyébként elég valószínű, hogy a fenti nem véletlen, hogy nem működik. Már jó pár hónapja jelentettem nekik, és azóta sem csináltak vele semmit, pedig gondolom néhány óra lehet egy programozónak megtákolni. Ez van, ha valamin nincs közvetlen profit. Igy viszont szopóág lesz nekik, mert ahol tudom értékelni, ott megkapják az 1 csillagot, és azt mondják a rossz hírnév egy idő után visszaüt ilyen boltoknál.
-
inf3rno
nagyúr
Én vettem tavaly decemberben itt egy Logitech egeret. Azóta bekrepált az egér görgője valami széria hiba miatt. A weboldalon keresztüli garanciázása gyakorlatilag el van lehetetlenítve:
A "reklamációk / új reklamáció" felől elindulva az van kiírva, hogy "online nem reklamálható".Legutóbb augusztusban voltam ugyanígy ezzel az egérrel, akkor sikerült email-ben elintézni, hogy cseréljék. Most nem válaszolnak már az email-re sem (múlt hét szerdán küldtem, az előzőnél 1 napba telt a válasz). A fentiek alapján tehát rá kéne szánnom egy 10-est, elutazni BP-re, aztán személyesen verni az asztalt egy webshopon vásárolt 20k értékű egérnél, aminél a gyártó elcseszte a tervezett elavulást, és 2 év helyett fél éven belül lesz selejt.
A másik érdekesség, hogy amennyire én tudom a magyar törvények szerint ha cserélni kell, akkor újraindul a garancia időszak, vagy ha esetleg beletákolnak egy új encodert, akkor annak az alkatrésznek indul újra a garancia ideje. Ehhez képest a reklamációknál a garancia idő az eredeti és az augusztusi csere termékre is 2017 december + 2 év.
Egyelőre nem akarok semmi konklúzióba belemenni ezzel kapcsolatban. Még adok nekik egy hetet, hogy válaszoljanak, aztán esetleg írok a fogyasztóvédelemnek, hogy ez így nincs rendben, bár az eddigi tapasztalat, hogy feleslegesen tépem a számat náluk...
-
nubreed
veterán
Elképesztő, hogy egy magyarországon terjeszkedni kívánó, itteni mintabolttal rendelkező webshop arra nem veszi a fáradtságot, hogy ha a cseh központi irodájukban nincs egy épkézláb ember aki tökéletesen tud magyarul, akkor legalább fizetne egy külsős cégnek vagy bárkinek azért, hogy NE kib*szott google fordítóval legyen lefordítva a sz*ros .hu -s weboldaluk, hanem rendesen megcsinálva úgy ahogy kell (kéne).
-
HellGreg
őstag
És ezt okozza a google fordító az igénytelen Alzán:
https://www.alza.hu/jatekok/valtozo-palya-alagutak-es-a-lemezjatszo-d5117498.htm
-
Balion
senior tag
Eddig a legjobb webáruház, amiből rendeltem, pedig már szerintem mindenhonnan vásároltam.
1: Ár
Minden cuccomat ( proci, táp, kontroller, hdd, stb...) a legjobb áron találtam.
2: Postapont
Számomra a legjobb átvételi mód, sajnos nem minden oldalon van erre lehetőség.
3: Csomagolás (számomra ezzel nyerte be magát az alza a szívembe)
Utálom, amikor egyes webshopok (köztük a legnagyobbak) simán berakják a dobozba az érzékenyebb alkatrészek is, mint pl HDD.
Alzánál mindig kitömik elég komoly mennyiségű levegő bucikkal. Mivel a bizalmam a posta irányában elég gyenge, már csak ezért is innen rendelek, ha lehet.
Bye
-
#08205824
törölt tag
Sziasztok!
Kerüljétek el az Alza.hu a webáruházat, ha jót kartok!!!! Egy igazi csaló banda az egész!!!! Csak addig jó minden, amíg a rendelt termék olyan, amilyennek hirdették. Ha viszont a 14 napos, indoklás nélküli visszaküldéssel szeretnétek élni, akkor nagyon arrogánsan és aljasul bánnak az emberrel.
Rendeltem egy száraz-nedves műhely porszívót, az ipari porszívók között találtam. Annak volt hirdetve, műhelybe való száraz-nedves hobby porszívónak. Csakhogy arra teljesen alkalmatlan, ezért visszaküldtem.
Egy hét múlva, este hatkor küldtek egy sms-t, hogy elutasítják a kérelmemet és átvehetem a porszívót a lakásomtól 185km-re. Semmilyen indoklást nem fűztek hozzá, pedig én hosszasan leírtam, hogy mi nem stimmel és miért nem alkalmas a hirdetett feladatra. Ráadásul 14 napon belül indoklás nélkül is visszaküldhettem volna, ha mondjuk nem tetszik a színe!!!
A panaszom után megváltoztatták a weboldalon a porszívó elnevezését és a leírását is. Vissza venni nem akarják és a pénzemet nem utalják vissza!
A termékhez írt negatív, egy csillagos véleményemet nem jelenítik meg az oldalon, pedig többször is írtam nekik. Ezzel megtévesztik a többi vásárlót!
Ez volt a bajom, a száraz-nedves hobby műhelyporszívóval, amit az ipari porszívók között hirdettek:
(Egy kisebb lakásba nagyon jó lehet, házi port jól lehet vele porszívózni.)
- A műanyag cső nagyon hajlékony, ezért nem lehet rendesen használni, nyeklik-csuklik-hajlik mindenfelé. Még soha nem láttam ilyen vacak porszívó csövet.
- A teljesítménye kevés ahhoz, hogy egy kisebb kavicsot, ami a cipőm talpára tapadt, felszívjon.
- Műhelyporszívónak árulják, de egy átlagos ház körüli műhelyben lévő szennyeződéseket nem tudja felszívni.
- Nagyon-nagyon hamar eltömődik a szűrő szövet, állandóan tisztítani kell.
- A szűrő szövet leér a porszívó tartály aljáig, ezért ha használat közben egy kis víz is belejut (száraz-nedves porszívó), akkor a szövetbe beleköt a por és beleszárad a sár, nem lehet vele tovább porszívózni.
-Alapból az a baj, hogy a tervezők alulméretezték, és ezért egy garázs, vagy műhelyt nem lehet vele kitakarítani, hamar eltömődik és kicsi a szívóteljesítménye. -
mályva
aktív tag
Sziasztok.
Alzán van egy olyan opció hogy 14 napon belül indoklás nélkül vissza lehet küldeni a terméket..
A kérdésem az lenne hogy személyesen is be lehet vinni 14 napon belül? Simán bevinni?Azonnal vissza kapom a pénzt ? vagy ez hogyan zajlik?
-
mályva
aktív tag
Sziasztok.
Az Alzához bevittem a videókártyámat garanciáztatni, úgy hogy én használtan vettem egy magán személytől. A helyszínen az Alzás szervízes azt mondta, hogy majd ha kész lesz a kártya, és megyek be érte, akkor vigyek egy meghatalmazást attól az embertől akitől vettem ,hogy átvehetem.
A kérdés az lenne, hogy én úgy tudom hogy csak cég esetében kell a meghatalmazás, miért kérnek akkor MAGÁNSZEMÉLYTŐL?
Ez valóban így van? Mert én vásárlás előtt szétnéztem, és ki volt hangsúlyozva hogy magánszemélytől való vásárlás esetén nem kell meghatalmazás.
Ki mit szól erre?
Előre is köszönöm
-
coolrob
aktív tag
Sziasztok!
SOS segítség kéne, mert már csak pár darab van a termékből amit kinéztem.
Aki esetleg mostanában már vásárolt az Alzától az meg tudja mondani, hogy ki a szamlát kiállító fél? Az Alza.hu Kft, vagy a cseh anyacég? Céges vásárlás lenne, és úgy tudom, hogy nem mind1.
Előre is köszi!
-
nubreed
veterán
Az alza -hoz létezik valamilyen telefonszám? November 8 -án megrendeltem és online bankkártyával kifizettem egy alaplapot. Másnap, November 9-én küldtek egy emailt, hogy
"Örömmel tájékoztatjuk, hogy xxxxxxxx számú megrendelése (vagy a megrendelés egy része) kiszállításra kész. Megrendelését a Trans-o-flex fogja kiszállítani.
A várható kiszállítási időt és a csomagszámot a következő e-mailben/SMS-ben fogjuk Önnek elküldeni."
De azóta nem történt semmi, a Trans-o-flex nem jelentkezett. Ez egy raktéron lévő termék, amit megvettem és az volt odírva, hogy több mint 5 db raktáron, kiszállításra kész. De kezdem elveszteni a türelmemet, ezért kéne hozzájuk egy telefonszám és ha lehet inkább bemegyek személyesen az üzletbe és elhozom onnan, de ezt akarom velük megbeszélni telefonon. Emailre nem válaszolnak, már azt is küldtem nekik még múlt hét pénteken.
-
Gagatsu
csendes tag
Vége az ügynek. Többszöri megkeresésemre sem reagáltak. Csomag nem volt nyomon követhető, postát hívtam nem tudtak semmit. Végül telefonon felhívtam őket, hogy rendelést töröljék és utalják vissza a pénzt. Pár napra rá küldtek egy emailt, hogy nagyon sajnálják a postán "elveszett" a csomagom (csatoltak kamerás képeket a raktárukból valami kivehetetlen csomagról, amit feltettek egy adag elküldendő dolog közé), hisz ők feladták... DE szeretném-e újra rendelni vagy utalják vissza a pénzt? Utalást választottam és 2 napra rá meg is jött a pénz.
Értékelésem így vegyes, már nem derül ki, hogy hol volt a hiba. Viszont az ügyfélszolgálat megítélése is feles, több megkeresés után voltak hajlandóak szóba állni velem.
Azt javaslom, aki innen rendel ne utaljon előre és készüljön fel, hogy esetleg többet kell a termékre várni. -
Anonymus23
veterán
Nekem vége lett tegnap, minden előzetes értesítés nélkül jött a futár és hozta a cuccokat (mármint 10 perccel előtte felhívott bennünket, de nem volt előtte sem email se SMS reggel, hogy ma érkezik a cucc), miközben a nyomkövetőn csak annyi volt, hogy tegnap szállításra felrakták valahol szállításra.
Őszintén szólva az bosszant, hogy miért ígérnek 1-2 napos szállítást ha nyilvánvalóan nem tudják megoldani, hogy megjöjjön annyi idő alatt.
Ha azt írják, hogy 2-4 munkanap, akkor is kb 99%, hogy innen rendelem, mert tényleg jó áron volt az a cuccos, amit tőlük rendeltem (valószínűleg még egy korábbi készletből lehetett). Az áru az rendben volt, bár az alaplap dobozán volt egy benyomódás, de maga a cuccos nem volt sérült, tegnap már be is üzemeltem, működik rendesen. De ezzel a szállítási morállal csak az ideget ette az ember, de most már mindegy, csak sokkal korrektebb lenne, és a bizalom is több, ha igazat mondanak, bár manapság a világ nem arról szól, hogy akkor tudsz előre haladni, ha végig igazat mondasz, sajnos ez ilyen, és a webshopok is próbálnak egymásra licitálni, és inkább lenyelik a sok elégedetlenkedő vásárló panaszkodását, mert még így is több a vásárló, mintha megírnák az igazat (3-4 munkanap, 5-7 naptári nap) és inkább máshonnan vennék az emberek a cuccot. -
Gagatsu
csendes tag
válasz
Anonymus23 #69 üzenetére
Hasonlóan jártam mint Te, 9.20-as rendelés. 21.-én küldik az infót, hogy feladták. E-mailben a csomagszám, elvileg 25-26 között érkezik.
Posta oldalának fogalma sincs a csomagról, felhívtam a Postát szintén nem tudnak semmit. Írtam az Alzás címre, azt a választ kaptam, hogy "Addig nem jelenik meg a csomagkövetőben míg nincs az országban" WTF?
Akkor hogyan kapott csomagszámot a Magyar Postától? Miért volt az írva, hogy raktáron van?
Volt valami ilyen tapasztalatotok? Természetesen a pénzem náluk áll, egyébként nem érdekelne és megrendelném máshonnan... -
Anonymus23
veterán
Nekem most alakul egy ügyem, múlt hét Cs reggel (09.20) megrendeltem 2 raktáron lévő cuccost kiszállítással, bankkártya fizetéssel, úgy hogy 09.21 vagy 09.24-i kiszállítást ígértek.
Ehhez képest ugye 25-e délután van, és a csomag a nyomkövető szerint oda-vissza kering Pozsony és Komárom között (még csak a közelében sem lakok Szlovákiának), és ami még furcsa, hogy a csomag súlya emelkedett az első lekérdezés óta. 0,63 kg volt előtte, ami most már 1,05 kg, sajnos az elsőről nincs screenem.Az nem lehet, hogy az egyik cuccost rakták hozzá, mert egy alaplap + 1 pár dekás kis házhűtőnek kellene benne lennie.
Már írtam nekik, hogy mizu van, de egyelőre a sajnálkozáson kívül értelmes és használható infót nem kaptam, bár a pénzem már náluk pihen. Legközelebb csak PP-ról fogok vásárolni, ott pikk-pakk rá fogok nyomni a dispute-ra, mert ha ez így halad, akkor ebből nem lesz mostanság gép összerakva
-
mindenfelhas
újonc
garit feletsd el,rafkósabbak annál.eladnak egy téglát okostelónak
-
Csabee.
nagyúr
-
Mika1227
őstag
Az Alzában vásárolt terméket (VGA) csak az tudja gariztatni aki a számlán szerepel? Mert ezt hallottam.
-
dussy
őstag
Sziasztok!
Huawei / Honor telefonokra vonatkozó alzás garanciát elfogadják a József körúti szervizben?
Köszi -
Bodz
nagyúr
SSD gariztatás. Ingyen elvitte a GLS. Átvételi elismervényt el kellett küldeni az ügyintézőnek. Cseredarab (elvileg) úton. Semmi szívózás, bevizsgálás, várakozás, akármi. Ez eddig roppant korrektnek tűnik.
-
blueye
veterán
Mit adnak most nagyon jo aron alza.hu-n 70.000 HUFert?
-
Viszlát
addikt
Tegnap vásároltam náluk monitort és pár kiegészítő terméket személyes átvétellel a bemutató termükben, minden rendben volt, kedvesek és segítőkészek voltak, látták, hogy sántikálok, úgyhogy kérnem sem kellett, önként segítettek is az autóig elvinni a dolgokat.
Nem jelentett gondot, de azért az látszik, hogy még nem simítottak el minden részletet, a fizető automata POS terminálja például lengyelül kommunikált.
-
alakesh
tag
Sziasztok!
Ha tudom mit szeretnék, és elérhető az adott üzletükben, rendelés nélkül is bemehetek megvenni, vagy mindenképp rendeléshez kötött?
Köszönöm!
-
#21346560
törölt tag
Tapasztalatom személyesen nincs velük, de 1 biztos!
Elég rendesen átverik a vásárlókat a kedvezmények tekintetében!Jelenleg is azt írják,
Kedvezmény: -39% 898 590 Ft helyett 550 990 Ft
Máshol: Sony KD70XF8305BAEP Smart LED televízió 545 500 Ft Szállítási díj ingyenes*
Másik termék:
Kedvezmény: -58% 1 564 300 Ft helyett 654 990 Ft
Máshol: LG OLED65B7V Smart OLED Televízió, 4K Ultra HD, 648 400 Ft Szállítási díj ingyenes*
És szoktam figyelgetni néha, szinte mindig sok %-os kedvezménnyel náluk annyi, vagy drágább 1-1 termék, mint máshol...
-
Carlas
senior tag
Én zartam. Nincs eldugva kb 1p volt most kikeresni.
Engem nem erdekel ritkan fizettem ki. Tegnap is par szazezret otthagytam de sokat nyertem, pedig meg 350ft se volt. Akit zavar vegyen mashol. Engem jobban zavar ha egy bolt 18kor bezar es keptelenseg odaerni melo utan, ha van futardij vagy magas, esetleg nincs utanvet, ha baszakodnak velem stb. Amugy a termeket annyiert veszed meg a 350ft egyeb dij, nem a termek ara. En nem voltam ertetlen szimplan megneztem mitol van. De mondom akit zavar ott a Media Markt -
nonsen5e
veterán
A hozzászólásodból én viszont azt látom, hogy te meg azt nem érted, amit én írtam.
Szóval nem mondtam, hogy nem lehet, vagy nincs benne az ASZF-ben. Azt mondtam, hogy az ASZF-ben eldugva lévő infó nem számít látható helynek.
A 350Forintot sem arra írtam, hogy termékenként számlázzák fel az árat, hanem, hogy az átlag vásárló azt fogja látni, hogy a vásárlások túlnyomó többségében (=a vásárlók túlnyomó többségében) felbukkan majd az a 350Forint, és értetlenül állnak előtte, hogy mi az.
Tudomásom szerint ez az egyetlen magyar webshop (mondjuk külföldön sem találkoztam még ilyennel), ahol ilyenért külön pénzt számláznak fel.Nem fröcsögök, szimplán csak inkorrekt és gusztustalan marketingnek tartom, hogy ezzel csalogatják be a vásárlókat, miközben a termékoldalon, és áruösszehasonlító oldalakon szereplő áron a legtöbb esetben nincs lehetősége az embernek megvenni a kiszemelt terméket.
-
Carlas
senior tag
Nem tudok azzal mit kezdeni hogy nem erted miert van. Rengeteget vasarolok neten. A rengeteget szo szerint kell erteni. Ez van. En nem zsidoztam 350 forinton mert sokkal tobbet nyertem mindig amikor innen vettem valamit. Most is igy teszek ha itt jobb. Mashol mindig van futardij, vagy nem veheto at szemelyes, vagy nincs utanvet, vagy nincs nyitva /ugye itt h-v 20:00/ stb stb.
Amugy akarhanyat veszel akar mind lehet kozponti raktaras csak 1db 350ft van rajta. Meg sem nézed ezt sem de azert irod a baromsagot.
ASZF? benne van, ezt sem olvastad el:
"Az árak szerződéses árak. Az online webáruházban feltüntett árak mindig aktuálisak és érvényesek. Az egyes termékek mellett feltüntetett árak végső árak, (az ÁFÁ-t és egyéb esetleges adókat, illetékeket tartalmazzák) amelyek Fogyasztó által az adott termékre fizetendőek (azonban nem tartalmazzák a szállítási díjat, a begyűjtési díjat, az esetleges távolsági kommunikáció díját, ami a Vásárló választása szerint a „Kosárban“ feltüntetésre kerül).
Az sem igaz hogy minden webaruhazba csak 1-2%-van.
Nem frocsogni kell hanem olvasni es kicsit megnezni, en sem kiszoptam az ujjambol.
Hidd el egy ceget se hat meg ha ez zavar teged, a lehetoseg fenn all nem kell ott vasarolni, ha ez a 350ft zavar bizonyos esetben. En eddig hatalmasakat nyertem. en is igy teszek mas ceggel pl emag es nem vasarolok onnan.
-
nonsen5e
veterán
Kérlek mutasd meg, hol van ez így, látható helyen leírva. Az ASZF 567. oldalának 4. bekezdése nem számít annak.
Mit lát az egyszerű ember?
Betesz egy terméket - 350Ft.
Betesz egy másikat - az is 350Ft.
Van a webáruházban 50.000 termék - mennyi van ebből vajon raktáron? 500-1000? 1-2%.Bőven 100 fölötti üzletből vásároltam már a legkülönfélébb dolgokat - nekem ez az első, ahol azért kell fizetnem, hogy a központi raktárukból (nem hat meg, ha az Kirgizisztánban van és drága onnan a fedexes overnight shipping - ez az ő dolguk) a saját üzletükbe szállítják a terméket.
Azt is korrektnek tartanád, ha csak azt árulnák különdíj nélkül, ami a pénztár melletti pulton van (teszem azt az 50.000-ből 4 terméket), és + pénzt számláznának fel a hátsó raktárból való "kiszállítás"-ért?
-
Sziasztok!
AlzaBox-ba rendeltetek már nagyobb dolgot?
Pl egy számítógépház belefér? Illetve ha több mindent rendelek és nem fér be egy helyre, akkor több rekeszbe fogják bepakolni, vagy akkor nem szállítják ki az Alzaboxba? -
Carlas
senior tag
Bocsi de az a baj hogy olvasnod tudni kellene illetve értelmezni a dolgokat. Azért van 350 szállítás rajta mert az adott bemutatóteremben a termék NINCS és a központi raktárból szállítják oda. Ezért nem vehető át azonnal sem. Ennek van költsége. Ha van a bemutatóterembe akkor semmi nincs rajta.
-
L4mie
veterán
Na igen ezt az üzletben átveszem és 350forintot fizetek érte nempicit gáz.
-
nonsen5e
veterán
Könnyű úgy olcsó árakat mutatni az árukeresőn és a webáruházban, hogy az átvételbe rejtenek költségeket.
Személyes átvétel esetén is +xyz forint kerül a termékre. Nincs olyan opció, hogy a hirdetett áron kapja meg az ember a választott terméket.Pár év múlva vajon ez lesz a norma? Hirdetik az interneten, hogy új Macbook 6.000 Forintért (ezzel az összes összehasonlító oldal elejére kerülve), majd kötelező átvételi díj + 446.000 Ft?
-
bozont
veterán
Üdv
Hogyan lehet kártyával fizetni az Alzánál? Regisztrációt kér hozzá, de miután megtettem akkor eltűnt a fizetési módok közül. Csak az átutalás és személyes fizetés maradt. Előbbi elég hosszú folyamat, másik pedig érdektelen, digitális kód révén.
A profil adatoknál van egy "bankkártya" opció, de ott sem lehet kártyát hozzáadni.
Paypal is jó lenne, de azt sem ajánlja fel. -
internetezoo
senior tag
Van egy termék ami még nem jelent meg globál változatban de már hirdeti mint "majd vásárolható" termék. 15090 Ft helyett 8690 Ft. Amint megjelenik a termék visszaállhat a 15090 Ftra? Ezzel a 8690 Ftos hirdetéssel csak felmérést vegez vagy tényleg ennyi lesz az ára az elején? Elôfoglalás nincs, hiába hirdeti.
-
Stonerice
őstag
Sziasztok!
Alza webáruház rendelés alkalmával azt olvastam hogy előre utalás esetén 5 munkanap is lehet a kiszállítás?!
Imádkozom hogy ne így legyen.
Ez lenne kb a leglassabb üzlet az országba.
Jah és bizonylatot kér az utalásról. Milyen már? -
XuChi
addikt
Sziasztok.
Videókártya garanciát intézett már valaki az ALZA-val ?
Korrektek voltak, nem szívóztak ?
-
gretzky77
veterán
válasz
errorcode06 #27 üzenetére
Köszönöm
-
gretzky77
veterán
Sziasztok abban esetleg tud valaki segíteni,hogy az alza.hu-n vásárolt termékek esetén gyári garancia van? PS4-et szeretnék venni de nem találtam infót,hogy probléma esetén vihetem e a sonyhoz vagy minden esetben hozzájuk kell vinni!?
Köszönöm -
leviske
veterán
Sziasztok!
Én is leírnám a tapasztalatom. Egy Wenger tatyót rendeltem tőlük, amit mindenhol máshol márc.26. beszerzési dátummal hirdettek. Tegnap feladták, ma át is vettem. A csomagolás megfelelő volt. A csomag állapotáról végig tájékoztattak.
Egyelőre nekem szimpi.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
freeknight #23 üzenetére
Szerintme ez több mindentől függ. Nekem 3 napon belül megvoltak a dolgaim.
-
freeknight
őstag
Hali!
Általában mennyi idő, míg megérkeznek az alzás csomagok? Ez az első vásárlásom tőlük, de 2 napja csak "lefoglalva" a rendelésem állapota.
-
errorcode06
őstag
Sziasztok!
Vásárolt már valaki az alzánál mobilt? Ha igen, kaptatál hozzá gyári garijegyet? Szeretnék egyet venni mert jó árban van, ráadásul a 2 év garit is adják hozzá, de böki a csőröm az hogy a garanciáról egy szó sem esik.
Előre is köszönöm!
-
Darth_Revan
veterán
Semmi.
-
Milka 78
nagyúr
Üdv Urak!
Ha céges vásárlásos terméket veszek másodkézből (tehát HA-s bazáros) akkor én mint magánszemély elvihetem személyesen gariztatni?Kell hozzá valami céges,pecsétes nyomtatvány,meghatalmazás,stb...vagy csak simán beszambázok a másolattal? -
jack982
senior tag
Van valakinek felhasználatlan alza kupon kódja? Féláras kedvezményre gondolok vagy ingyen posta stb. Köszi előre is.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #12 üzenetére
Most voltam az alza Róbert K. Krt-i átvevőhelyén ! Nagyon korrekten gyorsan elintézték az ügyemet s teljes pénzvisszafizetést kaptam. Modern gyors és egyedülálló a kiszolgálásuk! Finom a kávé is az autómatában :-)
Nem gondoltam volna hogy pozitív véleménnyel távozom tőlük, mert telefonon mást mndott az ügyintéző.
A hely bemutatóterem nagyon kultúrált, s nyitva van minden map 8-20-ig. Folyamatosan kaptam email és sms tájékoztatást mindenről. A termék rossz volt ugyan de az nem az alza hibája.
Elégedett vagyok végülis. Legközelebb is vásárolok tőlük!Jaa és van náluk egy Tesla kiállítva :-)
-
Csabee.
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #9 üzenetére
Igen ezt olvastam!
-
#33802016
törölt tag
-
Csabee.
nagyúr
válasz
ForRedGlory #7 üzenetére
Várom. Nekem is negatív a tapasztalatom velük, pénteken zárul az ügy, akkor összefoglalom!
-
ForRedGlory
félisten
válasz
bajnokpityu #6 üzenetére
Az, hogy telefonrol vagyok, de majd gep elott erot veszek magamon, csak eleg hosszu lesz.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
ForRedGlory #5 üzenetére
mi tart vissza?
-
ForRedGlory
félisten
Ha en leirnam a sztorim...
-
L4mie
veterán
Azt eltekintve, hogy alapból drága.:
Nekem eddig pozitív tapasztalataim vannak, de várjuk ki a végét -
Mr.Csizmás
titán
2 db elárazott egér 15 és 44 ft-ért, 12 sima rendelés eddig oké.
-
Csabee.
nagyúr
A Fórum témát azért nyitottam, mert lassan a csapból is az Alza.hu folyik, és az idegesítő reklámok amiket TV-ben, neten adnak..
A topic-ba mindenki tetszés szerint leírhatja tapasztalatát rendelésekkel, ügyintézéssel kapcsolatosan, legyen az pozitív vagy negatív.
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Steam topic
- Tudományos Pandémia Klub
- Ingatlanos topic!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Star Trek
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- LG UltraGear Gaming Monitorok -30%
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G8 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia