Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
daver88 #4098 üzenetére
Jogszabály írja elő, hogy garanciális eljárásban a fogyasztót semmilyen plusz költség nem érheti, szóval nekik meg kell utólag téríteniük az odaküldés költségét. Akármit hablatyolhatnak, az a jogszabályt nem írhatja felül, orruk aá kel dugni. Volt már erről párszor szó.
"Ha a fogyasztó a forgalmazóhoz fordul, a termék szervizbe való eljuttatásának költségeit nem köteles viselni. Ha választása szerint a szervizhez fordul, az eljuttatással kapcsolatos költséget viseli, viszont megalapozott jótállási/szavatossági igény esetén a visszajuttatás költségeinek viselésére a FOME álláspontja szerint nem kötelezhető."
Szóval írjál szépen vissza nekik, hogy az a kutyát sem érdekli, hogy ők mit "tudnak" biztosítani, a jogszabály szerint nekik kötelező a visszaküldés költségét is állni.
-
DJGABI
addikt
válasz
daver88 #4098 üzenetére
Igen, nekem legalábbis ezt írták vissza:
"Üdvözöljük!
Köszönjük a türelmét.
Sajnos ingyenes futárt már nem tudunk biztosítani.
A termék(ek)et behozhatja bemutatótermünkbe személyesen, vagy postai úton is visszaküldheti. Kérjük, a szállítással járó sérülésveszély miatt, lehetőség szerint eredeti csomagolásába, minden tartozékával együtt gondosan csomagolja be a terméket.
Bemutatótermünk címe: 1134 Budapest Róbert Károly krt. 54-58.
Begyűjtés a Magyar Posta által:
Az alábbi linken válassza a "Csomag visszaküldés" lehetőséget, töltse ki az űrlapot és a kiválasztott Postán lesz lehetősége leadni a csomagot:
https://webcik.posta.hu/Bejelentkezes.aspx
A szállítás igénylése során a címzett az Alza.hu legyen, a cím pedig a következő:
1134 Budapest Róbert Károly krt. 54-58.
Fontos információ: A fizetési mód kiválasztásánál, kérjük NE válassza az utánvétes módot, ugyanis ebben az esetben cégünk nem veszi át a Magyar Postától a csomagot.
Csomagolással kapcsolatos tudnivalók:https://cdn.alza.hu/Foto/imggalery/LandingPages/AlzaServis/src/manuals/Alza.hu-v2.pdf
A termék visszaküldése/leadása előtt, kérjük az alábbiakat figyelembe venni:
- Amennyiben telefon/tablet/e-book olvasó/számítógép visszaküldése előtt áll, az eszközről történő adatmentésről Önnek kell gondoskodnia. A terméken el kell végeznie a gyári beállítások visszaállítását (hibás készülék esetén, amennyiben a jelentkezett hibából kifolyólag ez nem oldható meg, akkor ennek a lépésnek az elvégzése nem szükséges). Ha az eszköz le van védve bármilyen kóddal, amely blokkolja a készülék feloldását, akkor azt szintén törölni kell a készülékről. Androidos készülék esetén, kérjük a készüléket távolítsa el a Google fiókjából. iPhone/iPad/MAC készülék esetén, kérjük a "Find My Phone" funkció kikapcsolását az iCloud-ban.
- Kérjük gondoskodjon arról, hogy a SIM kártyával műkődő készülékek esetén, az eszközben lévő SIM kártya eltávolításra kerüljön a készülékből.
- Azon készülékek esetén, melyekben elhelyezhető memóriakártya, pendrive, egyéb kiegészítő tartozékok, kérjük fokozott figyelmet fordítsanak azok eltávolítására, mert azokat nem tudjuk pótolni, visszaküldeni, elektronikai hulladékként kerülnek kezelésre.
- Amennyiben garanciális ügyintézésre kerül sor és a készülék rendelkezik kijelzővel, melyre felhelyezésre került kijelzővédő fólia/üveg, akkor azt kérjük a készüléken hagyni, amennyiben a készülék cserére, vagy javításra kerül (és a fólia/üveg károsodik), akkor azt cseréljük, vagy kompenzáljuk.
- Amennyiben a visszakűldendő termék XBOX játékkonzol, vagy annak valamilyen gyári tartozéka (kontroller, fejhallgató, kinect) és a Microsoft felé is el lett indítva reklamáció az ügyben, akkor azt kérjük sztornóztatni a Microsoftnál a termék visszaküldése előtt
Garanciális ügyintézés esetén: A készüléket továbbítjuk a szervizbe, a szervizelés lezárultát követően, értesítjük annak eredményéről. Céges vásárlás esetén maximum 40 nap, magánszemély nevére történő vásárlás esetén maximum 30 napon belül várható az eredmény.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,
Bálint Szabó - Alza.hu"
-
daver88
aktív tag
Üdv!
Garanciás ügyintézésben kérhetek egy kis segítséget?
Van egy karácsony előtt vásárolt JBL fejhallgatom, ami most nem veszi fel a töltést.
Beregisztráltam a fiókomban a javítás iránti igényemet. Viszont jól értem, hogy nekem kell visszajuttatni hozzájuk saját költségen?
köszi!
-
Tomassy00
senior tag
válasz
FireFox1996 #4084 üzenetére
A karácsonyi "akció" után már ingyen póstát se adnak még nagy összegnél se... Decemberbe akkora forgalmuk volt szerintem hogy leszarják az akciókat, megélnek abból az egy hónap bevételéből, a következő Decemberig
-
Zsol7i
csendes tag
Hát az én történetem ezzel a webshoppal nem túl vidám. Én inkább arra buzdítanék mindenkit, hogy ne vásároljanak tőlük, SOHA! Többször is rendeltem, amíg nincs gond és a termék működik addig minden szép és jó. 3 vásárolt termékből azonban egy meghibásodott nem sokkal a 14 napos elállási határidő után. Egy mobiltelefonról volt szó, aminek a garanciális javítását (meghibásodott a kijelző) élből elutasították. Kértük, hogy azért vizsgálják meg, hiszen tudtuk, hogy nem érte sérülés. A telefont nem javították meg, vizsgálati jegyzőkönyvet nem küldtek, az igényünket elutasították. Se pénz, se telefon így a Békéltető Testülethez fordultunk. Ekkor már küldtek "szakvéleményt" de az nem igazolta, hogy a hiba miből adódik így a Testület megállapította, hogy a jótállási kötelezettség terhére javítsák meg. Nem tették. Azóta is folyik a levelezés, keresik a kibúvókat (már valószínűleg többet elköltöttek ügyvédre mint a telefon ára), nem vetik magukat alá a Békéltető eljárásának, magyarul tesznek a Testület döntésére és a vevőjükre is nagyívből. Valószínűleg perre kell vinnünk az ügyet, mert jelenleg hiába van egy döntés a kezünkben a társaság egyszerűen nem teljesíti a jótállási kötelezettségét. Miután szerződésszegésre hivatkozva elálltam a vételtől a vételárat sem fizették vissza. Még pár hónapom biztosan rámegy erre a történetre, de biztosan végig viszem. De tényleg mindenkit a legnagyobb jószándékkal arra intek, hogy inkább fizessen pár ezer forinttal többet mint, hogy ettől a cégtől rendeljen.
-
-
citkar
addikt
válasz
Red@Arc #4089 üzenetére
(#4090) DJGABI :
Köszönöm, kód is van igen. Abban se voltam biztos, hogy az dátum, vagy valami csomag (doboz) kód.
Akkor ma át is veszem, örüljenek, biztos kell a hely másnak is.Átvétellel kapcsolatban: ezeknél beírom a kapott kódott és kinyílik a doboz, vagy van ügyintéző? a 25.04. után van 03.14, ez utóbbi számjelzés óra, perc lenne vagy valami azonosító?
-
citkar
addikt
Üdv!
Alzaboxba rendeltem valamit és jött ma egy SMS, benne egy kóddal és annyi, hogy "átvételre előkészítve 25.04." Ez azt jelenti, hogy már átvehető, vagy 25-én lesz átvehető? Ragozás nélkül neken nem egyértelmű.
-
bobace
addikt
Valaki garanciáztatott már másodkézből vásárolt árut Alzán? Ilyenkor ugye nincs a termék az én fiókokban, nem tudom reklamációt indítani onnan. Számitanak ezek? Vagy csak írni kell emailt?
-
Benhill
senior tag
"hiba leírása: furcsa hangot ad"
Nem tudom ki írja a reklamációkat alzán, de ilyen egyszerű és nagyszerű megfogalmazást rég láttam. Én írok nekik litániát, ők meg 3 szóval elintézik a szerviznek.
-
huskrie
újonc
Sziasztok! Szeretnék rendelni számítógépes alkatrészeket az alzáról. Nemzetközi diákigazolvánnyal "Akár 10% kedvezmény mindenre!" érhető el. Az érdekelne, hogy próbálta már valaki? Mennyi a tényleges kedvezmény? Mert ha megéri, akkor igényelnék. 4000-be kerül egy ilyen igazolvány. Persze megkérdeztem tőlük, de annyi volt a válasz, hogy regisztráció után láthatóvá válik... szóval feltűnően kerülik a témát
-
FireFox1996
őstag
Vennék egy SSD-t alzától, van vmi kupon vkinek?
-
nubreed
veterán
Srácok, rendeltem kb 8 napja 2 terméket az Alzától, házhozszállítással, és ki is lett online fizetve kártyával a megrendeléskor. Azt írták, 16 -án azaz tegnap megtörténik a kiszállítás a címemre. Ehhez képest nem történt semmi, nem kaptam semmit, csomag nyomonkövetése linken (magyar posta...) még mindig a legelső, azaz a felvétel az aktív. Ez most kinek a hibája, az Alzáé vagy a magyar postáé?
-
GZoli7
senior tag
-
GZoli7
senior tag
válasz
Chris1983107 #4073 üzenetére
A jogszabály szerint cégnek nincs elállás, de ettől függetlenül a kereskedő visszaveheti. Egy kérdést megér...
-
válasz
zeus_2k14 #4069 üzenetére
Szia!
Ha csak kipróbáltad, és nem cég névre vitted, akkor valószínű vissza fogod kapni a pénzt. Ha viszont használatba vetted és látszik is rajta, akkor valószínű amortizációs díjat kell megfizetned miatta, ha el akarsz állni a vásárlástól. Kérj ingyenes futárt a segito@alza.hu mail címen, és azzal juttasd vissza a terméket.
-
Chris1983107
tag
Sziasztok az előző kommentelőhöz csatlakoznék én is.
A következő kérdésem lenne azokhoz akik már küldtek vissza 14 napon belül terméket az Alzához. Melyik a legegyszerűbb és leggyorsabb módja, hogy visszajutassuk a terméket? Olvastam az ÁSZF-t, de hátha van itt valaki aki már ezt végicsinálta és van tapasztalta. A lényeg, hogy rendeltem egy fegjhallgatót, ami egyébként hibátlan és gond nékül meg is jött két napon belül a boxba. Azonban közben rájöttem mikor már kipróbáltam, hogy mégis csak a fekete lenne jó nekem, mivel a teljes setupom fekete. Ez viszont fehér. Már amikor rendeltem is hezitáltam, bár amúgy elég prémimum kinézete van ennek is, de mégis csak csak a fektetét szeretném. Akkor amikor rendeltem még nem nagyon volt a fekete elérehtő, most viszont már látom az Alzánál is, hogy 30-án lesz belőle, meg közben máshol is megjelent.
Szóval azt szeretném kérdezni, hogy ha visszaküldöm visszakapom-e a pénzt illetve, hogy mi a legegyszerűbb módja, hogy visszaküldjem vagy személyesen visszavigyem? Előre is köszönöm! -
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne, hogy rendeltem az Alzatól spirálózó gépet, dokumentum le fűzésre. Most ha én annak dobozát ki bontottam, és a gépet használtam , de nem jött be, akkor 15 napom van elállni a vásárlástól?( Tehát ha még bele férek a 15 napba) Vagy hogy van ez? Igazából csak a gépet használtam, a többi dolgot, ami járt hozzá, ki sem bontottam.
Gergő
-
lacy86
addikt
Hello,
Tegnap este óta nem tudok rendelni az oldalrol.
Azt irja, hogy sajnaljuk de a fizetes sikertelen volt.Valakinek esetleg info?
Koszonom
-
Benhill
senior tag
-
S@c@
őstag
Sziasztok,
Garancialis ugyintezes most hogy zajlik az Alzanal? Mikor lehet bevinni a termeket?
-
válasz
BusinessGuy #4058 üzenetére
Nincs.
-
BusinessGuy
őstag
Sziasztok itt nincs most esetleg akár valami egyszerű kupon akció, akár 5%..?
-
Egy decemberi rendelésemet nem vettem át anno és azóta is úgy jelzi a felület jogosult vagyok 12k vissza térítésre. Ez másnak is jött már elő?
-
McReay
aktív tag
Sziasztok!
Rendeltem több terméket is az Alzatól egy pácban. Megjött minden, viszont az egyik termék repedve érkezett. Eddig ment a reklamáció elbírálás. Az lett az eredmény, hogy vigyem vissza a bemutatóterembe a terméket és kapok újat vagy visszakapom a pénzt. Ezzel nem is lenne semmilyen gondom, hogy ha nem vidéki lennék. Felhívtam őket, hogy ez így nem kerek. Azt mondta a nő, hogy jelenleg a futár szolgálat nem megy a koronavírus miatt.
Küldjem vissza én postán a terméket.
Micsoda?
A postázási költséget bukom vagy mi van ilyenkor?
-
#68216320
törölt tag
Van infótok, hogy mi van olyankor, ha egy kifizetett, de meg ki nem szállított rendelést (néhány termék, picivel 100e felett) törlök? Azaz, nem várnék tovább, beszerzem máshonnét.
Visszautalják 14 nap múlva? Vagy mi van ilyenkor? Paypal fizetés volt.Elméletileg max 14 nap, de az érdekelne van-e tényleges tapasztalata valakinek a helyzetről?
-
válasz
freelancer68 #4044 üzenetére
Torold es rendeld ujra.
-
DJGABI
addikt
válasz
Marosko #4039 üzenetére
Szerencsére tartották, amit ígértek, sőt már tegnap át lehetett venni, úgyhogy 3 nap volt.
Visszaküldés/vásárlástól elállás: egybe rendeltem 3 cuccot (lap, proci, memó), ha csak egyiket akarom visszaküldeni az lehetséges? [link] Ezen az oldalon látom külön a CPU-t, úgyhogy gondolom igen. Anno tudom kuponozáskor szivóztak, most ugye semmi ilyesmit nem lőttem el, úgyhogy remélem eredeti árát megkapom.
-
válasz
freelancer68 #4041 üzenetére
Rendeld automataba.
-
freelancer68
tag
Most akartam átvenni a rendelésem a Róbert Károly körúti üzletükben, de annyian vannak, hogy inkább haza mentem. Végig állnak az emberek az üteg utcában és befordulnak a kartács utcába. Saccra kb. 70 ember. Aki az elején állt, mondta, hogy ő 1,5 órát állt sorba.
Tudja valaki, hogy ez most a korlátozások miatt mindig így van, vagy csak most a húsvét miatt lettek ennyien? -
r6man123
senior tag
Nekem most 9-e csütörtök volt a megrendeléskori target időpontom, de ma átcsúsztatták jövő keddre. Hát érdekes lesz.
-
DJGABI
addikt
Kár hogy nincs semmi kupon.... Leadtam egy 70k-s rendelést, egy ingyen posta igazán belefért volna...
Szállítással amúgy ennyire el vannak havazva? Egy jövő keddi dátumnak már bőven örültem volna, de jövő péntekre hoztak volna ki egy mai rendelést. Győri box relatív közel van, oda szombatot írt, remélem tartják
-
berbatov2
senior tag
Udv
Miert nen tudom torolni a rendelesem? Ki van fizetve, de mashol olcsobb igy visszamondanam, viszont a fiokomban a torlesre rakattintva azt irja sikertelen torles. Ha szamit elokeszites alatt van a csomag, futarnak nincs meg atadva. -
Benhill
senior tag
Alzánál kedvesek nagyon, visszaküldtem valamit gariba... pontosabban eljöttek érte, és küldtek e-mailt, smst, és viberen is írtak, hogy elfogadták feldolgozásra.
Nem bízták a véletlenre
-
redhunter
senior tag
Sziasztok, ha tegnap délelőtt megrendeltem egy terméket ami nem volt raktáron,és azóta 1 nap alatt felemelték az árát akkor én melyik árat fizetem?Visszaigazoló emailt kaptam árral megjelölve amikor megrendeltem.
-
Talala
senior tag
Sziasztok.
van működő kupon most? egy fejhallgató árán szeretnék faragni. Előre is köszi! -
Ataxia
tag
Sziasztok
Vásároltam használtan egy videokarit még pár hónap alzas garanciával,viszont dobozt nem kaptam csak vásárlást igazoló számlát.
Kérdésem, hogy a doboza nélkül tekinthető garanciásnak a kártya vagy így nem? -
grizlisandor
veterán
Kibontáskor minden rendben volt, csak elrontottam kit memóriát akartam rendelni és single memória lett.
Megrendeltem a kit-et, majd ha megjön, akkor visszaküldöm a single memóriát. -
grizlisandor
veterán
válasz
grizlisandor #4020 üzenetére
Felvettem a csomagokat, lassan unboxing.
Természeten felvétel készül róla, remélem minden rendben lesz. -
grizlisandor
veterán
válasz
grizlisandor #4019 üzenetére
Csak hisztizni kellett és már jött az e-mail, hogy vehetem fel a csomagom.
-
LógaGéza
veterán
Üdv!
Volt valaki manapság a Róbert Károly körúti üzletben? Rendelést átvenni tényleg csak 15:00 előtt lehet? Mennyire veszik komolyan? -
Marosko
csendes tag
válasz
grizlisandor #4015 üzenetére
A két csomag nem feltétlenül jelenti azt hogy nincs raktáron. Jöhetett különböző raktárakból is...
-
grizlisandor
veterán
válasz
grizlisandor #4013 üzenetére
Megvan, hogy miért van már módosítás, mert két csomagban adták fel a dolgaimat. Ennyit arról, hogy van minden raktáron. Egyik része itt van a faluban, a másik még BP-n várja a futárt.
-
Ciccuka
veterán
Bevezettek valami mobilos beléptetést ma
-
grizlisandor
veterán
válasz
grizlisandor #4011 üzenetére
A helyi Posta Logisztikai Pont-ról még nem mozdult a csomag, de az alza küldött megint e-mail-t, hogy módosították 04.07.-re a kiszállítást.
Direkt Postapontra kértem, hogy ne kelljen sorba állni postán, meg megrendeléskor nem tudtam, hogy dolgoznom kell, otthon meg ki marad a családból, hogy legyen ki átvegye meg kérdéses.
-
r6man123
senior tag
Nekem a 30-án rendelt csomagom ma kapott Postás követőkódot de még "üres". Hétfő 8 órára írja az alza, remélem a héten azért megjön. :)
-
McReay
aktív tag
válasz
grizlisandor #4009 üzenetére
Akkor te is megkapod a héten?
-
grizlisandor
veterán
válasz
grizlisandor #4008 üzenetére
Posta is üzent, hogy náluk van a csomagom.
-
McReay
aktív tag
válasz
grizlisandor #4006 üzenetére
Ma kaptam egy üzenetet az Alzatól, hogy 04.03-ra várható a rendelt termékek érkezése (04.02-re módosították korábban, most úgy tűnt, hogy megint tolódik egy nappal)
...de nagy meglepetésemre 14 körül hívott az MPL, hogy otthon tartózkodom e, mert 10-15 perc múlva hozna nekem egy csomagot az Alzatól.
Szóval már nálam van a csomag.
-
grizlisandor
veterán
Sajnálom, hogy te is ebbe a cipőben jársz.
5x biztos rendeltem, abból 4x hiba nélkül megkaptam a rendelést, 1x vissza kellett mondanom(pont ez volt az utolsó rendelésem). Mikor megrendeltem raktáron lévőnek hirdették, és csak 2 napra rá küldtek e-mail-t, hogy beszerzés alatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Steam topic
- Tudományos Pandémia Klub
- Ingatlanos topic!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Star Trek
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- LG 27GR83Q-B - 27" IPS / QHD 2K / 240Hz & 1ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DisplayHDR 400
- LG 27UN83A-W - IPS LED - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - USB Type-C - HDR 400 - AMD FreeSync - Hangszórók
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia