- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen alaplapot vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Teszteltük az LG új, OLED paneles gamer monitorát
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Projektor topic
- 3D nyomtatás
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #67 üzenetére
a topic legtöbb hozzászólója (élükön a topicnyitóval) nem tulajdonosa volvónak, így ez talán sokkal inkább rajongói társaság, szívesen látunk...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #69 üzenetére
apámnak volt hasonló (2002-es, 2.0benzines, 136le), 2 éve adta el 2.5ért, ha jól emlékszem.
Szerintem elég jó autó, mindeképpen élmény, bár még nem nyújtja azt az igazi "luxus autó feelinget", amit az éppen felette lévő s60 nyújt. ez ugyan 200ezerrel drágább, de jóval erősebb, nagyobb, és kényelmesebb, valamint megvan benne az előbb említett érzés (számomra, és ültem már s60-nál jóval feljebb pozícionált autóban is)úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
AMD Power
titán
válasz AMD Power #71 üzenetére
Ez már komoly!
Csak ne lenne benne 306K kilóméter. Ezért ilyen olcsó.
Ez már inkább. Bár az áron is látszik ,hogy mennyi Km van benne.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #80 üzenetére
ennek az elődje volt apámnak, azt hiszem 92-es évjárat, de 97-ben eladta, elszakadt az ékszíj, és besült a motor.
(#72) AMD Power
a második azért láthatóan sokkal rosszabbul is van felszerelve(elsőre az tűnt fel, hogy hol marad a bőr?), tehát valóban elég rendesen látszik a sok km az első árán...(#73) Flashcash
c70-ből nekem az újak tetszenek, remélem, hogy néhány éven belül ha használtan is, de hozzá tudok majd egyhez jutni...ez pl tök jó lenne, csak az árának a végéből szedjünk le egy 0-t bár ha megfeleznénk, már az is boldogító lenne...[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
#64791808
törölt tag
válasz AMD Power #105 üzenetére
Javaslatom:
Például egy 2.0D és egy 2.0 benzines között a fogyasztásbeni eltérés kb 3 liter/100km. Ehhez vedd hozzá, hogy hány km-t mész évente, és kapsz egy összeget, amennyit egy év alatt a dízellel meg lehet spórolni. Ezt követően nézd meg, hogy mekkora az árbeli differencia a használtpiacon benzines és dízel között. Ebből kiderül, hogy megéri-e dízelt venni, egyébként megéri, a piac itthon egyelőre még nem kellő képpen honorálja a dízelséget.
Ha viszont olyan vagy, mint én, akkor úgyis dízelt veszel, akármilyenek a számok, mert szeretem, ahogy egy dízel kerreg, és a motorkarakterisztikája sokkal jobban vezethető
-
lajafix
addikt
válasz AMD Power #105 üzenetére
nem jó így gondolkodni, nem csak a bekerülési ár számít, hanem a használat költsége is. Ahogy elnézem a használtautó.hu-t egy s60as volvo 2,3 millió 2001-2002ből az alap 2.4es szívóbenzinnel, az alap dízellel még mindig 3 millió környékén hirdetik, simán van fél milla difi már a bekerüléskor. A dízel szervíze tudtommal drágább és 6 év körüli közös nyomócsöves nagynyomású dízelhez nem lenne bizodalmam. ezzel szemben van az, hogy 3 - 4 literrel többet eszik a benyás, meg nem is tol talán annyira, bár egy öthengeres benzinmotor nem lehet annyira rossz.
Természetesen újonnan a dízel egyértelműbb választás. Meg akkor is, ha csak a dízelt szereted, ez esetben ugye olyan helyzetben vagy, hogy a lé nem számít egy szintig. (bár ekkor minek vennél 6 éves autót?). Ha sokat mész akkor is jó lehet a benzinmotor autógázzal. ha keveset (<20ezer km) akkor is egyértelműen jobb a benyást fenntartani, nem véletlen, hogy a benzinmotorok nem haltak még ki.
mivel nem akarok dízel/benzin vitát kirobbantani ezért le sem írom, hogy úriember nem traktorozik, csak ha szántani megy...
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #109 üzenetére
szerintem előbb-utóbb kihoznak egy v6-os dízelt, az s80-v/xc70-xc90 vonalra biztosan, mert a versenytársak mind gyártanak olyat...
engem az xc60-as perpill viszont jobban érdekel, ha jól tudom, idén várható...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #111 üzenetére
egy v8-as dízeltől azért kevés lenne a 250le, szerintem az inkább egy v6-os lehet hatalmas turbóval, ill nem a szokványos 3 literes lökettérfogattal.(mondjuk 3.5)..
amikor a 185le-s d5 még új volt, a hozzá hasonló bmw x25d-be 177lovas motor volt csak, így szerintem beleférhet, hogy 1-2 évvel a bmw-audi-mercedes féle 3 liter/230le motorok után ők egy erősebb, 250 lovast adnak ki hasonló, esetleg kicsi nagyobb lökettérfogat mellett.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
molecula
csendes tag
válasz AMD Power #143 üzenetére
De igen! A szombathelyi márka képviseletben dolgoztam, csak 2007 márciusában megszünt és németországból behozott autókkal kezdtek foglalkozni és a szalon egyik felét kiadták a Skodának.
Pályázatok írását, figyelését, vállalom cégek és civil szervezetek számára! sokadik nap
-
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #176 üzenetére
igen, ez alapján olyan 9milla körülire tippelem a 2.4d-t(163le). nem hiszem, hogy 10 felett indítanának, inkább úgy szabják az extrák árát, hogy semmiképp ne állj meg azalatt, ha rendes autót akarsz(ez amúgyis volvós fogás lenne)
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #197 üzenetére
sajnos a konfigurátorban még nincs se mo-n, se a uk-ben, se canadaban, az ára így nem megismerhető...
pedig tényleg jól néz ki.
az xc60-asról pedig van a volvocars.hu-n egy egész jó kis flash bemutató[link]úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
molecula
csendes tag
válasz AMD Power #197 üzenetére
A szív szerelmem! Egyszerűen szuper ez a szín.
Aki jó áron Volvót szeretne rendelni, javaslom a "nem hivatalos márkakereskedéseket", ahol egy év alatti bemutató autókat lehet nagyon jó áron kapni, ha németországból származik.(Minden autó vásárlás előtt egy festék réteg vastagság mérővel körbe méretni, láttam én már 0 km-es Volvót 3szoros értéket mutatni . Többször már nem akarták átverni a búránkat.)
Pályázatok írását, figyelését, vállalom cégek és civil szervezetek számára! sokadik nap
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #223 üzenetére
jó autó ez, de az a 109 lóerő 1400kg mellett nagyon kevés a volvós extrákról meg annyit, hogy valóban eszméletlen drágák, mondjuk a bmw-vel összehasonlítva kb a következőkre jutottunk: a volvo alapáron olcsóbb, sokkal kevesebb extrát tesznek azonban bele, mint egy szintén alap bmw-be, amely drágább valamivel. full extra mellett azonban a volvo könnyedén drágábbá válik, mint a bmw...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #226 üzenetére
világos (nekem sincs), de azt gondolom, hogy ilyen esetben nem kell megvenni az autót vagy régebbit kell venni, olcsóbban, erősebb motorral.
a totalcaron a múltkor volt egy jó cikk az alulmotorizált luxusautókról, ahol a az s120-es mercedest, és a bmw 712i-t vizionálták egy hasonlóan motorizált audi a8 mellett. most nem keresem meg, de van igazság benneúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #228 üzenetére
huh, ez tényleg nagyon szép darab
apámnak volt hasonló, csak kicsit erősebb, és jobban felszerelt. 2 éve ment el 2.5milláért, szerintem ez amit kinéztél, kicsit túlárazott talán (bár ki tudja, számolva az inflációval, ez nem is olyan biztos).
nagyon kényelmes is, mondjuk egy hármas bmw-hez hasonlítva (2004-es évjáratúhoz), és számomra hely is volt benne (elöl) elég, hátulra 190cm-el már nehezen lehet beférni.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #232 üzenetére
tudomásom szerint sokkal fontosabb számukra most egy mercedes r osztály konkurens készítése (linkeltem is korábban azt hiszem), ugyanis a luxus egyterűek a jómódú és nagyobb helyigényű családok növekvő száma miatt egyre keresettebbek az utóbbi időben, ráadásul a jelenlegi alternatívák (mercedes r osztály, és talán a renault espace, de ugye azért az nem véletlenül nem prémium kategória, a többi egyterű pedig a renaulthoz viszonyítva is fapados) nem mindenki számára kielégítőek, és ami fontos, hogy nincs köztük volvo. Ezen sokkal fontosabb változtatniuk, nagyobb üzlet van benne.
A 7es bmw, a mercedes S, az audi A8 illetve Lexus LS közé ötödiknek beszállni egy olyan szűk piacra hát nem tudom, mennyire érdemes...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #234 üzenetére
egyszerűen csak kezdi a volvo is a versenytársak méreteihez igazítani a saját autóit. mikor megjelent az s80, jóval hosszabb volt mint az 5ös bmw, de azért olyan hosszú nem volt, mint a 7es. ezért, és az 5ös és 3-as közé pozícionált s60 miatt sokan hajlamosak az s80-t már eleve 7es bmw versenytársnak hinni. gondolom ezen változtatni akart a volvo.
egyébként visszatérve az s60-ra, tudomásom szerint éppen azért népszerű, mert árban és méretben is az 5ös és 3as bmw közé pozícionálták, kitöltve ezzel a kicsit, és nagyon gazdagok közötti űrt a 7es bmw meg már egyértelműen a 'kőgazdagok' autója(ha már itt tartunk)úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #239 üzenetére
érdekes dolog szerintem. környezetbarátnak környezetbarát, az vitathatatlan, bár kérdés, hogy mennyire etikus ilyen célra használni a cukrot akkor, amikor sokan éheznek. ettől függetlenül nekem tetszik a dolog.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #251 üzenetére
biztos?
új [link]
hosszúság: 4851
szélesség: 1861
magasság: 1490/1493régi: [link]
hosszúság: 4822
szélesség: 1832
magasság: 1453ebből nekem az jön le, hogy az új mintegy 29mm-el hosszabb, szintén 29mm-el szélesebb, és akár 40mm-el magasabb
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #259 üzenetére
a totalcar-os teszt szerint jó az az s80 d5, de egy kicsit már kevés a teljesítménye egy akkora autóhoz. persze, ez nem azt jelenti, hogy nem megy 2xx-el, de nem kifejezetten dinamikus. Az mondjuk rossz pont a totalcaros tesztelőknek, hogy a bmw 525d helyett az 530d illetve 535d-k hez hasonlították a teljesítményét, és így egyértelműen alulmaradt, de annyiban igazuk van, hogy ebben a szegmensben elvárható némi erő az autóban.
ha s80, akkor legyen v8
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #265 üzenetére
azért szerintem elég kellemetlen egy ilyen autóval úgy menni az autópályán pl, hogy nincs benne erőtartalék. Ennyi pénzért (én legalábbis) elvárnám, hogy ne kelljen attól félnem, hogy beleszorítanak egy kamion hátuljába, mert nem tudok a belső sávba átmenni, ugyanis ott jönnek. Egy d5-el azért már lehet ugrálni annyira, hogy ilyesmi ne történhessen meg, 130 környékéről még ugrik.
(#268) AMD Power
jó ez a c70, én nagyon szeretem. d5-nél alább viszont ennél sem vinném, pont a dinamika miatt, aminek egy alapvetően élményautónál szerintem van jelentősége[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #280 üzenetére
Maradjunk annyiba ,hogy nőjön
akár, bár a volvo imidzsébe jobban illene, ha változatlan 300LE mellett fele akkora fogyasztást produkálna az autó.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő