Hirdetés
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
- Raspberry Pi
- Asztrofotózás
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
it Egy rakás újdonsággal frissít a YouTube, amelyre a videókat immáron évadokban és epizódokban is fel lehet tölteni. Sőt, AI-val is lehet a platformra videót gyártani.
-
Barcelonából indul nemzetközi útra a Huawei MatePad 12.2 (2024)
ma Illetve a MatePad Air 2024, amit errefelé MatePad 12 X-nek hívnak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Viktor8. #10046 üzenetére
Sok kilóméteres? Az mennyi? Miért baj? Jobb egy tuti tekert kevés km-s? Egy manuális váltót se feltétlen olcsóbb javítani, kettőstömegű stb mint egy automatát. Vásárláskor arra kell figyelni, hogy szépen járjon a motor, szépen intézze a váltó a dolgát. Az autó pedig tetszen neked. Nincs tuti vásárlási tipp, bele lehet nyúlni bármibe, és szerencséd is lehet bármivel.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Viktor8. #10062 üzenetére
Nyugdíjastól 30 ezer km-vel, és még csak kétszer cseréltek benne kuplungot, mert padlógáz kicsi kuplunggal tette bele a 30 ezret városban Nincs tuti vétel, lehet kereskedőtől is venni jót, és magánszemélytől, tekert, tákolt szart. Bárhol a világon. Meg kell nézni, ki kell próbálni, és reménykedni, hogy jó. Többet nem tudsz tenni.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz FeRRaR1 #10067 üzenetére
A tekerés csak egy dolog. Láttam én nem tekert, 7 éves 37 ezret futott autót, amit egy nő használt, csak a 7 év alatt nem volt felnyitva a motorháztető . . . Jobb vétel ez, mint egy pályán szaladt 300 ezres? Nem a sok kilométertől kell félni, hanem a szart nem kell megvenni. Csak mert nőé volt, meg orvosé, ügyvédé, még nem jelenti azt hogy jó is.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz FeRRaR1 #10376 üzenetére
Nekem is XC90 esem van (MO-i), 1 éve vettem 310 ezerrel, most 325 van benne 2008-as, nincs vele gond. Van egy A6 os Audim 99-es, 260 ezerrel vettem 325 körül jár az is, osztrák, tuti volt tekerve is. Egyikkel sincs semmi gond.
Több ismerősömnek is van 2000 körüli S80 asa, gond nélkül használják, nem kevés kmvel.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
Szerintem inkább ne írj semmit, ha csak ekkora őrületes baromságokat tudsz.
Az oké, hogy a gyárnak az az érdeke, minél gyakrabban cseréld az autódat, de hogy egy 10 évnél öregebb vagy 240 ezernél többet futott autó fenntartása nem gazdaságos, az hülyeség. A magyar átlag valami 14-15 év. Mindenki vesz öreg olcsó autót majd rákölti az ára sokszorosát szerinted? 240 ezer körül szokott kérni minden autó egy nagy szervizt, kettőstömegű ott már fáradhat stb, de kopó alkatrészeket kell cserélni, nem motor blokkot.
Pletykák vannak sok mindenről, "autó ipari bennfentesektől ". Összeesküvés elméleteket lehet gyártani bármire.
Viszont most már kíváncsi vagyok, neked milyen idős és milyen autód van, mennyi kmvel?
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
Van Audim is a Volvo mellett, nem drágább az alkatrész a Volvohoz sem. Persze hogy van tervezett élettartam, de az nem azt jelenti, hogy ott molekuláira hullik az autó, és az új ára kétszeresébe kerül a javítás, mert a fórumtárs (kis túlzással, de) kb ezt írta. . .
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Veriakilis #10472 üzenetére
Mehet rá a 16os. Egyébként nem az átmérő, hanem a szélesebb gumi fogja jobban az autót, de 1 centi nem jelentős. 100 ló körüli Audi A4esek simán futnak 205/55 16 vagy 225/50 17es gumikon. Az A4 pedig nagyobb is az S40esnél.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Veriakilis #10474 üzenetére
205/50 R16 gumit vegyél rá. A példám Audikról szolt, azoknál kicsit nagyobb az átmérő, neked /50 es kell 205 R16 ból. A felni pedig szerintem megfelelő.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Veriakilis #10501 üzenetére
9mm eltérés, az még belefér, többet mutat az órád mint a valós tempó. Láttam a prividet is, csak most értem haza.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz neil_mullen #10723 üzenetére
Számít, pályás használat, kevés váltás.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #10753 üzenetére
Lehet. Persze szivargyújtós cucc gyorsabban töltheti.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #10848 üzenetére
Motor függő, nem karosszéria. Lentebb linkeltek neked egy appot, abban is csomó szervíz infórmáció benne van.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz troll81 #10882 üzenetére
Most milyen autód van, hogy 1 gyerekkel nem fértek el benne? Mi anno Corsában elvoltunk 2 gyerekkel, voltunk nyaralni kempingben, sátorral.
Egyébként a nagy autókat szeretem én is, volt A6osom, most XC90 van, de mindig jót mosolygok, mikor az első gyerek érkezésekor, már azonnal "nyerges kamiont" néznek sokan. 😃
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #10892 üzenetére
Folyamatosan öntötted bele, vagy vártál vele kicsit, hogy lecsorogjon? Az oké hogy V60 de milyen motor van benne? A helyedben reggeli indulás előtt megnézném az olajszintet.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #10897 üzenetére
Reggel ahogy írtam is, nézz, rá. Nálunk a szerelő úgy szokta, hogy feltölti valameddig, majd vár vele, hogy lecsorogjon, és a végét csak ezután önti bele. Ha túl lett töltve az se jó a rendszernek.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #10899 üzenetére
Azt hittem rendesen hozzáférhető helyen van.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #10906 üzenetére
Nem látom rajta meddig van. Jó a szint?
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #11002 üzenetére
Lökhárító alján lévő koptatók szoktak általában leérni, nyilván nem tesz jót annak sem, de elméletileg más nem sérül, nyilván biztos akkor lehetsz benne ha leálláskor megnézed.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz molnarpeter #11004 üzenetére
Kocsit gányolni? Váltson munkahelyet!
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #11009 üzenetére
Koptató, lökös gumi és műanyag. Hűtő fém, szerintem hallatszik mi ér a batonhoz.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz troll81 #11048 üzenetére
Van rá neten kalkulátor, adatokat a hirdetésben látod. 😃
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Weareus #11070 üzenetére
D5 fogyasztás erősen attól is függ hogy miben van a motor. Nekem XC90esben, a 185 lovas van. Hosszútávon 9 körül járok vele, városban 13-14. Óvatosan országúton tempomat 90-100 körülre belőve a pullanatnyi mérő 7,5 körül mutogat, de ritkán vezetek tojással a pedál alatt. Nyaralás görögbe, kb 2000km oda-vissza, majdnem végig pálya, 9,3, csomagokkal, 2 felnőtt, 3 gyerek.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #11136 üzenetére
Nincs eltörve a szintező teleszkóp? Bal oldali kerekeknél van.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
Miért akkora probléma a 120-150 ezer km? Olvastam, hogy 80-100 ezer km a max, de miért? Jobb egy városban használt és ott 80 ezret futott, mint egy autópályán 150 ezret futott autó? Mert nyilván azt nem tudod hogy hol milyen körülmények között ment ennyit. Jó fej török kereskedők megoldják, hogy 15 ezer legyen az autóban, ha neked úgy jobb
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #11232 üzenetére
Generátorral pedig nem kellene szórakozni szerintem.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz soo277 #11297 üzenetére
Inkább ne csináld. Rohadtul szar, mikor a házi kendács, mindenfelé világító xenonok égetik ki a szemem. Villogok neki mert úgy világít mintha refivel jönne, közben csak barkácsolt xenonja van. Egyébként nem csak izzót kell berakni, trafó is kell hozzá és még a fene tudja mik. Nem elég az izzót xenonra cserélni.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen