Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen digitális videókamerát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
manu75
aktív tag
Érdekességként megjegyezném, mikor reggel beléptem a játékba szülinapi ajándék autóval fogadott.
Ilyet játékban én még soha nem tapasztaltam, nagyon megörültem akár egy 5 éves.
-
airm92
csendes tag
Holnap végre megjön ,életem első konzolja. Természetesen GT Sporttal
DS4-el is lehet jó versenyeket futni, vagy " kötelező" a kormány? -
#42308056
törölt tag
válasz
hitchins #7694 üzenetére
Én nem azt mondtam hogy mocsok módon mindenkit ki kell kukázni meg négy kilométerről bevetődni a többiek mellé, hanem hogy védekezni kell, ha meg van esély, betenni az autót. A kontaktnak sem kell hogy torpedózás legyen a vége, csak ott kell lenni, lelassítani, aztán a két autó elvergődik egymáson. Ha hagysz helyet a legjobb esetben is egymás mellett gyorsítotok ki, valaki picit előrébb lesz, de a következő kanyar lesz a döntő. Csak ilyenkor szokott sok clean racing őrült átmenni Vettelbe, mert szerintük az ember ki akarta golyózni őket.
Ma pont egy elég kemény versenyt sikerült megnyernem, 6. helyről indultam, a kis Megane-nal első körben megelőztem minden "GP2 engine" kocsit (ez a Renault iszonyat op amúgy az egyenesben
), aztán elég gyors köröket futva tudtam tartani az első kettőt, akik az utolsó előtti körben összeakadtak és esélyt adtak az előzésre. Szerencse is kellett hozzá, mert simán kilökhettek volna az utolsó kör elején, szerencsére egymáson vették az 1-es kanyart és így nem jöttek nekem. Fel is dobtam Youtube-ra, itt nézhető: [link]
Más: megvettem a Cobrát. Te jó isten ez a kocsi!
Nagyon óvatosan kell bánni a kigyorsítással, igazi élvezet kűzdeni vele, mondjuk jó köridőkre esélytelen, de nagyon jó vezetni. Még több ilyen autót a játékba!
-
hitchins
őstag
válasz
#42308056 #7684 üzenetére
Nem kell hagyni magad megelozni de en tisztan akarok gyozni.
En azt utalom a legjobban mikor valaki jo messzirol beszur belso ivre es ugy kanyarodik hogy engem hasznal falnak mert nelkulem siman elszallna. Igy viszont tok jo mert engem pont lelok o viszont pont lelassul annyira hogy be tudjon fordulni.
Ezt sajnos nem egyszer jatszak el S osztalyban is. -
james001
veterán
válasz
Oppenheimer #7687 üzenetére
A Home-n belül kell,a garázs melletti ikonnál, "Change Car Livery" asszem a neve,ott lehet beállítani másét.
-
wolf13
őstag
válasz
#42308056 #7690 üzenetére
Én nem egyszer csak azért húzódtam félre fék táv előtt , hogy ne vigyen magával a kedves player. Persze néha így is beveszik a kanyart , de nem bosszant annyira mint mikor felken a falra , kapom a büntetéseket és meg tuti én kászálodok ki lassabban. Ha viszont utána előznem kilök , ha elmegyek akkor hátulról tessekel ki. Sok ilyen van sajnos , nem tudom köze van e a higulasnak a BF hez , mikor is feléért meg lehetett venni a játékot.
-
-
#42308056
törölt tag
válasz
Oppenheimer #7687 üzenetére
Nem tudom, még nem próbáltam másét beállítani.
-
#42308056
törölt tag
válasz
mattheus #7683 üzenetére
"SR értékem egy jó ideje stabil (S) ugyanakkor csak azért, mert inkább félreállok, minthogy beleálljak a közvetlen harcba."
Francot se érdekel az SR érték ha annak az árán lehet magasan tartani, hogy versenyzés helyett folyamatosan kék zászló üzemmódban körözök. Egyébként volt már dodgem partim B-ben is, és volt már totál tiszta futamom előzésekkel E-ben is, úgyhogy szerintem tök mindegy hol megy az ember, kijöhet rosszul is és jól is belőle.
-
mattheus
őstag
válasz
hitchins #7682 üzenetére
SR értékem egy jó ideje stabil (S) ugyanakkor csak azért, mert inkább félreállok, minthogy beleálljak a közvetlen harcba. Teszem mindösszesen azért, mert szinte minden egyes futamnál, ha nem így teszek, akkor kilöknek , megpörgetnek, melynek negatív SR lesz a vége, viszont (!) így könnyen veszítek 4-5 helyet.
Azt nem értem, hogy a játékosok egy része miért nem képes arra, hogy nézze a másik autó pozícióját és miért nem ad arra lehetőséget, hogy legalább 1 kocsiszélességű helyet adjon a másiknak. Érdekes módon ez nekem megy, még akkor is ha tudom, ezzel veszélyeztetem az adott pozíciómat.
Mondjuk pont most szombaton volt arra példa, hogy beszúrtam egy kanyarban és inkább adtak nekem több helyett, hogy megcsinálhassam rendesen a manővert az Ő kárára.
-
hitchins
őstag
válasz
mattheus #7681 üzenetére
Eddig nem ertettem hogy lehez egy nap. Alattlecsuszni 1-2 SR levelt de penteken sikerult.
Interlagoson olyan lokdosodes volt hogy a vegen nekemis eldurrant az agyam. Nem voltam durva de a celegyenes vegen visszadtam egy "uriembernek" a kolcsont es kicsit megpockolrem kanyarodas kozben. Szepen megporgott en meg kaptam bemi sr minuszt.
Rament a vasarnap hogy visszakuzdjem magam S-be de megerte
De szerintem ezt az interlagost nem fogom eroltetni mert ott valahogy mindig tulporognek a sracok. -
mattheus
őstag
Szombaton iszonyatosan tetszettek a Daily Race-ek, de hosszú idő után először a program letaszított a B kategóriából vissza a C-be a pénteki ereményeimnek köszönhetően. Én mondjuk nem lettem ettől rosszkedvű, élveztem, hogy a mezőny első felében voltam az időeredményem alapján (8-9-ik hely valamelyike), viszont dobogóra még így is "alkalmatlan" voltam. A legjobb hely, amit összehoztam az egy negyedik volt. Ennek ellenére 4 futam után ismét B kategóriás lettem.
Én továbbra sem értem miért, mert úgy gondolnám, hogy ha a középmezőnyben vagyok, akkor az pont jó liga (csoport) a képességeim alapján..... igaz, ami igaz, hogy jó pár B kategóriást leelőztem.
-
elnokur77
csendes tag
Van valakinek valami linkje, ahol az autók össze vannak hasonlítva?
Tegnap mentünk egy versenyen egy cimborámmal, ahol min
4 tankolásra volt szükség.
Gr3-ról beszélünk. Azt vettük észre, h óriasi különbség van az autók hatótávjában. Ő (BMW M6 gr.3) 4x tankolt, nekem 5x kellett (Mitsubish8 Gr.3). Wtf???!!! -
#42308056
törölt tag
Nálatok nem omlik össze a játék mostanában? Tegnap kétszer dobott ki, ma az első verseny startja előtt megint... Instabilabb mint a béta volt.
-
Trash
tag
Sziasztok!
Kormány nélkül élvezhetp ez a játék?
A motion sensor-os irányítás mennyire jó? -
Gulyopapa
addikt
Vajon miért nem tudom 2k-ra kapcsolni a játékot ps4 pron...
-
mattheus
őstag
Én B/S-ben vagyok, pedig eddig csak két futamot nyertem. Nem érzem valahogy versenyképesnek magam, de a programban lévő algoritmus szerint, akkor ezek alapján mégis ?
-
Gulyopapa
addikt
válasz
Oppenheimer #7663 üzenetére
Amúgy ez érdekes : nekem mindig S a SR, soha nem csökkent. Viszont a D-sem javult soha
-
Oppenheimer
nagyúr
-
#42308056
törölt tag
válasz
Oppenheimer #7660 üzenetére
Engem nem egyszer lekövettek már belülre és onnan löktek ki
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
frankstork #7659 üzenetére
Sztem nem kell ilyen drasztikus megoldásokat alkalmazni. A SR alatt egyszerűen ha a seggedben vannak, belső ívre húzódsz hogy ne legyél útban a torpedónak. Minimális konfliktuskerülés kell, nem nagy magic.
-
frankstork
aktív tag
válasz
Kickass #7658 üzenetére
Belépsz valamelyik daily-be, arra amelyik pálya fekszik. Ne fuss kvalit, és az idő lejárta előtt lépj be. Így utolsó leszel, vagy utolsó előtti. Innen két választás van. Vagy mindig lemaradsz, vagy ha érzed a pályát, akik kihullanak megelőzöd, ez utóbbi az sr növelés szempontjából rizikosabb, de jó hatással lehet a dr-re is.
-
Kickass
őstag
válasz
Oppenheimer #7656 üzenetére
Ez rendben van, de hogy ne legyen különbség a különböző fokozatok közt az csak szerintem vicc?
Egyáltalán miért kellett ennyire belenyúlni az irányitásba? Jönnek majd az updatek és 2 havonta újra kell tanulni a pályákat?Sr rating, menjek fel S-ig. Ez is ok, de hogy? Ha nem csinálok semmit csak körözök akkor is belém rongyol hátulról valami barom aki azt hiszi ő dupla akkora sebességgel is képes bevenni a kanyart.
És persze már kapom is a narancs SR jelölést hogy romlott a besorolásom, de ő jött belém hátulról, ez igy baromság.C-Big sikerült nagy küzdelmek árán felkinlódni magam, két verseny alatt visszarakott D-Cbe.
ja igen, pályán hirtelen keresztbe csúszó autó nem halványul el, telibe trafálom szintén SR downgrade....grat a fejlesztőknek.
Volt olyan verseny hogy 14-15 hely környékén úgy gondoltam fölösleges a birkákkal lökdösődni, maradok leghátra futok tiszta versenyt. Erre az utolsó előtti úgy gondolta ő is marad és azzal szórakozik hogy előttem fékezget meg lökdös....teljesen fölöslegesnek érzem az egész rating rendszert mert a toxic versenyzőket nem bünteti eléggé a többieket pedig nem segiti. Látszik irtak ra kb 10 logaritmust aztán ennyit tud. csak igy jobb lett volna ha inkább más alapján kategorizálnak.
Mindegy befejezem a sirást, és félrerakom a játékot pár napra...
-
#42308056
törölt tag
válasz
Kickass #7655 üzenetére
Igen a TCS működése teljesen megváltozott. Most már inkább ilyen kármentő szerepe van, engedi megcsúszni a kocsit, de aztán szépen megfogja. De sajnos a másodperceket és a pozíciókat így szépen el lehet veszteni.
Én eddig csak a Gr.4-es Subarut próbáltam új irányítással, azt én jobban tudom kezelni azóta, a TCS-t is levettem nullára Lago Maggiorén és max egyszer csúsztattam meg az első kanyarkombináció végén, de aztán egy komplett versenyt lefutottam ilyen jellegű hiba nélkül.
Ha nagyon nem megy, kapcsold be az ASM-et, olyasmi lesz vele a kezelés mint frissítés előtt, de ez sajnos egy nyújtott fullgázas kanyarban hátrányt tud csinálni mert ott is elkezdi elvenni a gázt. Gr.3-at én is csak így tudom már vezetni, pedig az egyik legstabilabb kocsival, a Beetle-lel próbálkoztam.
-
Kickass
őstag
Csak halkan mondom hogy az update-l sikerült elbaszni teljesen az irányitást. Gr.3 és Gr.4 teljesen élvezhetetlen ha TCS 0-n vagy maxon van akkor is ugyanúgy csúszkál, ugyanebben a kategóriában a daily raceken állandóan kilöknek/besatuznak előttem persze engem sorol vissza. Teljesen agyament és nem lehet tudni mi miért történik..
Részemről kb. eddig vettem ezt a játékot komolyan. Ha a next update is ilyen sikeres lesz akkor megy is hardverapróra. -
-
#42308056
törölt tag
Volt pár versenyem egy brit fazonnal, hol én mértem el a féktávot, hol ő, az a lényeg hogy voltak egymással szemben kétes megmozdulásaink, de versenyről versenyre egyre tisztábban csatáztunk, az utolsó futamon pedig totális clean racing ment köztünk, ő mindig hagyott helyet az utolsó kanyarban ahol korábban többször összementünk, én is nagyon figyeltem a fékezésre, ha egymás mellett mentünk be az utolsó sikánba elvettem hogy ne kukázzuk egymást. Utána a harmadik helyezett chatben meg is dicsért minket a tiszta verseny miatt.
Na de a lényeg: a célegyenes előtt a brit csávó besatuzott, egyszerűen nem értem miért, abszolút megérdemelte a győzelmet, én meg nem mentem bele a versenyen úgyhogy a bosszúja is értelmetlen lenne. Viszont ki tudtam rántani a kormányt és 0,001 másodperccel előtte értem be a célba. Hát ilyen van?
Ma amúgy keményen odapakoltam neki, összesen 21 győzelmen és talán 26 pole-on állok, úgyhogy szépen haladok a kis arany trófeáim felé.
Nagyon élvezetes amúgy olyan emberek ellen menni, akikkel közel azonos a tempó, bár előzni szinte lehetetlen így. De 2-3 tizeden belül menni majdnem egész futam alatt brutálisan intenzív
-
frankstork
aktív tag
Próbálok a GT planet-ről beállításokat lesni, de iszonyatosan nagy katyvasz az az oldal nekem. Thread ezerrel, kérdésre meg válasz alszik, legalábbis érdemi....
-
#42308056
törölt tag
válasz
Viper26 #7647 üzenetére
Nem vágok eret miatta csak picit frusztráló hogy akármennyire nyomom, mindig dob valakit aki gyorsabb nálam. Azóta amúgy ugyanazzal az idővel kétszer indulhattam élről, egyszer nyertem is. A kis Kyoto Driving Parkot nyomom, versenyen az a lényeg, hogy az egyetlen féktávot túl kell élni. Sajnos hajlamosak véletlenül elfékezni a játékosok.
(#7648) hitchins: Ez közel sem volt kiborulás
-
#42308056
törölt tag
A legjobb érzés a világon, mikor végre megfutsz egy olyan időt amivel az elmúlt 10 versenyen simán pole-ból indultál volna, aztán betesz harmadiknak...
Ha valamit, azt tökéletesen tudja érzékeltetni a játék, hogy lassú szar vagyok...
-
mattheus
őstag
Tegnap megint megpróbáltam teljesíteni a Lake Maggiore Circuit GP 30 Lap Endurance Race futamot, figyelve arra, hogy most már végre kereket is cseréljek
, ha már múltkor 25 kört ugyanazzal a kemény keverékű abroncsokkal tettem meg.
Összességében megnyugtató különbséggel nyertem (23 másodperc), viszont a tankolást nem értem.
Teljesen teletöltöm a tankot, az első pár száz méteren azt írja ki, hogy 9,7 körig elégséges a nafta, majd az egyik pillanatról a másikra bezuhan 8,5 környékére, ahonnan viszont már normálisan (kiszámíthatóbban) csökken.Nem tudom, hogy másnak milyen tapasztalata van ezzel, de a tapasztalatok fényében 2 kör plusz mindig hagyok tankoláskor, mert félek, hogy elfogy......
Megnéztem a Top10-es időket a futam végén, ahol jellemzően 1 óra és 1 percen belül végeztek kivétel nélkül.
Ehhez képest nekem (hiba nagyon nem volt) kicsivel kevesebb mint 1 óra 3 perc lett az időeredményem.
Ez rengeteg idő és egyben elszomorító, hogy ilyen lassú vagyok. -
KaitouP
nagyúr
Persze, vedd meg az összeset alapból, nem olyan nagy összeget kér érte amúgy sem. Mondjuk BoP -os versenyeken fejlesztéstől függetlenül mindenki egy szinten van, ha van fejlesztés, ha nincs. Az autó könnyebb is lesz, így kezelhetőbbnek kell lennie, bár én új megvásárolt autó esetén mindig megveszem az összes fejlesztést, így nem nagyon tudom megmondani, hogy mennyire érezhető a különbség full fejlesztéssel illetve 0 -val. De nyilván van különbség.
-
manu75
aktív tag
Tegnap a 5. challenge 8. feladatát próbáltam volna megcsinálni ahol már ki kell állni tankolni, gumit cserélni. Először is elszámoltam a köröket és kifogyott a nafta, de sehogysem sikerült közelebb kerülnöm az elsőhöz. Ugyebár a üzemanyag térképen próbáltam elsőnek állítgatni, hogy csak egyszer kelljen kimenni tankolni, de az nem volt jó taktika. Második próbára sem lettem jobb, majd utána keresgéltem és azt olvastam kellene állítani a motor erősségén meg kisebb súlyt beállítani stb. Jól vettem azt ki, hogy a mérföld pontokért lehet motorerősséget venni meg kisebb súlyba hozni az autókat? Ami baj, hogy így meg nem volt kihívás, mert laza menettel vagy fél perccel megelőztem a mezőnyt két kiállással.
-
Kickass
őstag
Tegnap sikerült az első Pole/Fastest lap/Race Win triplázás igaz csak a daily Kyoto - Miyabi pályán a kis i3-l.
-
mattheus
őstag
Tegnap először próbáltam ki az 1.06-os frissítéssel a programot. Aggódtam, hogy a kontrolleres irányítás rosszabb lett, mert olvastam, hogy azon változtattak, de örömmel konstatáltam, hogy nincs drámai változás.
Viszont meg akartam csinálni a Lake Maggiore Circuit GP 30 Lap Endurance Race futamot. Futam közben folyamatosan izgultam, hogy valamit elrontok, sikerült is, hiszen tankoláskor én lüke a kerekeket nem cseréltem le
így persze értékes másodperceket veszítettem körről-körre. Ez még nem lett volna gond, de az utolsó körök egyikében kicsúsztam , így további 14 másodpercet veszítve az első helyezettől 11 másodpercre végeztem.
Ez még mindig nem lenne baj, ha a futam nem lenne több, mint 1 órás
-
manu75
aktív tag
Napi feladatra vagy a challange küldetésekért kapott gift car lehet olyan ami a garázsban már megvan vagy mindig újat ad olyat ami nincs meg?
-
Gulyopapa
addikt
Nemzeti online futam, rajt-cél győzelem 0,005 mp-cel
Nagyon meleg volt a vége -
james001
veterán
Zagato-t próbálta már valaki? Kess kéne még rá,csak 300ezrem van
-
manu75
aktív tag
válasz
DrTropex #7612 üzenetére
Az amazonról az áfa különbözetet kell csak angolnál úgy tudom, szállítási díj hogy volt e, azt tudná megírni aki rendelt is. A black friday fórumból többen is rendeltek, talán 55k-ra jött ki a végösszeg ez csak egy kicsit több, mint a T150 ára. A német talán ingyenes 39 euró felett. Garancia meg biztos van rá itthon is igazából csak egy email és megírják, de a logitech garanciáról én csak jót tudok mondani a legkorrektebbnek tartom az összes közül akikkel idáig dolgom volt.
-
DrTropex
csendes tag
válasz
Gulyopapa #7613 üzenetére
Hát ez az hogy nem kis pénz, és nem akarok úgy járni hogy külföldről rendelem, mert úgy olcsóbb, aztán valami nem oké és garanciát ha nem tudom intézni akkor ki dobtam a kukába a pénzt? Jó persze nem így kell fel fogni csak ismerem magam általában össze pechelem
Féltem a pénzem na
Amúgy szombatikusabb mint bármelyik eddig említett.
-
KaitouP
nagyúr
Ez a boxkiállás nagyon király BH -n Gr.3 -ban.
Mondjuk az 5. helyemet elcseszte, de sebaj, majd a kövi versenyen jobb lesz.
-
DrTropex
csendes tag
válasz
Gulyopapa #7608 üzenetére
Inkább úgy írom macera, mert nem kifejezetten probléma, az egyik hogy nem konfigurálható teljes mértékben. A másik pedig hogy balra tekerésnel pedig ilyen éles hangja van ami idővel erősödik. A fékre panaszkodnak, hogy túl kemény, de szerintem az megszokás kérdése.
Ha amazonrol rendelek, akkor nem áfa és vám köteles? Meg ha gond van vele a garanciát hogy érvényesítem? Vagy olyankor jön az hogy szét kell törni és küldenek másikat?
-
wolf13
őstag
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
Gulyopapa #7608 üzenetére
Én se értem. Pont az ellenkezőjével van tele a net.
-
DrTropex
csendes tag
válasz
Oppenheimer #7604 üzenetére
Csak a gran turismos La Ferrari nem visz be munkába
Most jobban utána olvastam, és rengeteg probléma van a g29-el. Nem biztos hogy jó választás, vagy ha mellette döntök akkor kizárólag újat
-
mcwolf79
veterán
válasz
DrTropex #7603 üzenetére
Nekem bő 1 hónapja van T150-em, így a szalag tartósságáról nem tudok nyilatkozni, de a használatot tekintve nagyon meg vagyok vele elégedve.
A pedált is sokan köpködik, de szerintem a célnak ( "casual" szimulátor) tökéletesen megfelel.
GT Sports - ot, F1 2017 - et és PC2-t játszok vele, és tökéletesen végzi a dolgát, élvezetes vele a játék. -
Oppenheimer
nagyúr
válasz
DrTropex #7603 üzenetére
Add el a kocsid, problem solved.
GT Sportban több autót vezethetsz mint egy, és fenntartani is olcsóbb. Nem kell a kuplungot használni. Ha veszel mellé manuális váltót akkor lehet csapatni, amúgy kormányváltózni fogsz. Fékben van egy gumi betét ami miatt keményen kell nyomni, igen.
-
DrTropex
csendes tag
válasz
Oppenheimer #7602 üzenetére
Látom a g29 már 3 pedálos és tényleg komolyabb szerkezet. Ennél azért nagyobb erővel kell nyomni a féket pl, vagy keményebb? Itt egy valtasnal rendesen kuplungolni kell, vagy hogy működik?
Viszont az ára azért már jóval komolyabb. Konkrétan majdnem az autóm árának a fele. És az autómban van manuális váltó is és elektromos ablak -
Oppenheimer
nagyúr
válasz
DrTropex #7601 üzenetére
Thrustmaster pedálok elég szarok. Műanyagok, nem jó a nyomásuk. Sztem vegyél egy Logitech G29-et, nekem is az van, tökéletesen elégedett vagyok. Ha veszel egy T150-et vagy T300-at még pedált is venned kéne hozzá pluszban, hogy ne okozzon csalódást, a G29-nél meg alapból nagyon jó pedált kapsz. Az FFB szerkezet is strapabíróbb benne, mert a G29-ben fogaskereskes, a Thrustmasterekben meg szalagos megoldás van, és idővel megnyúlik a szalag és szar lesz az FFB, viheted szervizbe. Ez a másik hátránya ezeknek a Thrustmastereknek, hogy gyakran meghibásodnak. G29 hátránya, hogy a FFB kevésbé precíz. Nekem ez az első ilyen FFB-s kormányom és nincs összehasonlítási alapom, de nem érzem, hogy bármi gond lenne ezzel.
BTW én is így indultam. Néztem, hogy T80 egész jó árban van, de nincs FFB. Elhittem másoknak, hogy FFB is a must. Jó, akkor nézem a T150-et. Azért már többet ott kell hagyni, de van benne FFB. Rákerestem véleményekre, elég lesújtó volt, hogy mennyi baj van velük. Így bukkantam a G29-re, ami még a T150-nél drágább, de ez volt a legolcsóbb kormány amivel nincsenek gondok és nem kell komoly kompromisszumot kötni.
GT Sporttal garantáltan nagyon élvezni fogod. Én ráfüggtem.
-
DrTropex
csendes tag
válasz
SH4D0W2011 #7597 üzenetére
Akkor a T150 már jobb választás? Vagy t300? (azért nem akarok egyből T GT-t venni, lehet nem is jön be annyira) Soha nem próbáltam még kormányt, illetve volt egy 2004 körül. Volt egy Logitech Wingma Formula force GP kormanyom amit kemény 23.000 Ft-ért vettünk, és már FFB-s volt. Emlékszem olyan erő volt benne, mikor komolyabban el kezdett rezegni, a nagy crt monitort is meg mozgatta az asztalon. Ami viszont nem tetszett az a pedál. Nem is az hogy nem volt vissza jelzés a pedálról, de olyan szinten vékony műanyag volt az egész, és a rajtnál 2-3x tiltasig padlozni a gépet annyit jelentett, hogy csattogtattam a műanyag pedált.
A kormány nagyon jó élményt nyújtott, de a pedál sokat el vett a feelingből. Ez még a mostani pedaloknal is fent áll?
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gitáros topic
- One mobilszolgáltatások
- Konteó topic
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / GTX 1660Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával