- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
frankstork
aktív tag
válasz Oppenheimer #7120 üzenetére
A gépet...
-
dinostaRR
tag
válasz Oppenheimer #7230 üzenetére
Természetesen, én nem rég fejeztem be a nation test első körét a 3. helyen
PSN: dinostaRRHU [SONY PS5 - Huawei Mate 10 Pro]
-
dinostaRR
tag
válasz Oppenheimer #7234 üzenetére
Nem tudom mi hátrány érheti az embert. Alapból ez ugye teszt szezon és írták, hogy bármi előfordulhat, lag, internet probléma stb. A jövőben meg nem tudom mi jár majd jutalmul, erről már volt hír? Én csak arról tudok, hogy majd a profik kvalifikálhatják magukat és LAN party-n nyer valaki majd egy FIA trófeát
PSN: dinostaRRHU [SONY PS5 - Huawei Mate 10 Pro]
-
Nayrobi
őstag
válasz Oppenheimer #7234 üzenetére
7 futam lesz, ebből a legjobb 3 számít majd.
-
veterán
válasz Oppenheimer #7277 üzenetére
Válasz hiányában válaszolok magamnak. Nekem az a problémám, hogy enélkül sokkal nehezebben találom el a megfelelő fékezési időpontot. Ha kikapcsolom visszaesik a tempóm eléggé. Viszont ha be van kapcsolva, sosem tanulom meg rendesen mikor kell fékezni. Mondjuk a circuit experience lehet jó arra, hogy ezt megtanuljam. De azért kocsinként eltérnek a fékezési képességek még kategórián belül is. Aki nem használja az indicatort, milyen hamar szokik át egyikről a másikra?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
erahurka
félisten
válasz Oppenheimer #7278 üzenetére
Én használom de nem igen figyelem. A bólyákat kapcsold be, ahol két bólya van egymás mellett, nagyjából az a fékezési pont. Ez persze sok esetben eltérhet, de jó iránymutató. Aztán akkor jön a probléma ha verseny közben kiütik őket a helyükről
Béta alatt is használt pályákon amúgy azokat sem mindig figyelem, ezeken gyorsabb is vagyok és biztosabban megyek. Idő kell hogy az ember ráérezzen az összes vonalvezetésre.
Circuit experience nagyjából megtanít, de azok az idők amiket megkövetel nem valami extrák. Nordschleife egy kicsúszás mentes körrel meg van aranyra. Először ezüstöt mentem úgy, hogy kétszer vagy háromszor is durván eldobtam az autót.
[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
veterán
válasz Oppenheimer #7278 üzenetére
Nem használok semmilyen segítséget, így breaking indicator-t sem. Ha esetleg ismeretlen az autó viselkedése, vagy maga a pálya, esetleg mindkettő, akkor futom a tesztköröket, először óvatosabban hogy tapasztaljak, aztán ahogy egyre jobban érzem az autót és a pályát, megtudom hogy mit tudok vele vállalni, és kiautózom az aktuális legjobbamat.
Neked is így ajánlom, pláne hogy az indicator kicsit túl óvatosan jelez, holott sokkal többet is tud az vállalni akár egy kanyarban, ami értékes másodpercekhez juttat.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz Oppenheimer #7281 üzenetére
A TCS az igen, mindig, ABS -t ritka esetekben használok, de 95% -ban az is offolva van.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Madwe
nagyúr
válasz Oppenheimer #7281 üzenetére
TCSről nagyon hamar le kell szokni Sokat vesz el az idődből, persze meg kell tanulni nélküle élni...
-
KaitouP
veterán
válasz Oppenheimer #7283 üzenetére
Az elején lehet, de hamar megtanulod az autót a segítségek nélkül kezelni, és rájössz hogy gyorsabb vagy segítség nélkül mint azzal.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz Oppenheimer #7293 üzenetére
Hát ejnye.
A kép letöltéshez: az elmentett fotókat a My Library -ben megkeresitek, a képen állva előhívjátok a további opciókat (úgy rémlik háromszöggel) és "Copy to USB storage". Pendrive -al áthúztam gépre.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
frankstork
aktív tag
válasz Oppenheimer #7338 üzenetére
2 b*zi torpedó miatt c-ből e-s lettem egy futam alatt. Nem is lassít a gyökér, és nem elég hogy elszállok, és súlyos másodpercek kellenek míg vissza evickélek, még kapok 10mp-et is... Miezmár? Na de most visszamegyek és elkenem a szájukat! Vért iszok.
[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
veterán
válasz Oppenheimer #7353 üzenetére
Még nem.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz Oppenheimer #7355 üzenetére
Maximum egy "congrats" felugró ablakra.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Viper26
nagyúr
-
erahurka
félisten
válasz Oppenheimer #7361 üzenetére
Streameltem Twitch-re, az utolsó futamom volt reggel. Előtte meg nyertem, volt két pole-om és több elég jó helyezésem.
Annyira nem volt látványos a lökdösődésem mert kifejezetten célszemélyekre utaztam. A disznóra aki dominót indított mögöttem a kettes kanyarnál meg az idióta németre, aki már korábbi versenyen se bírt magával.
-
Gulyopapa
addikt
válasz Oppenheimer #7452 üzenetére
Én már nagyon régóta vezetek, úgyhogy ez így marad. Ennyit tudok
-
heihachi
addikt
válasz Oppenheimer #7467 üzenetére
GT League, végre. Ez inkább nekem való, mint az online roncsderbi.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
hitchins
őstag
válasz Oppenheimer #7490 üzenetére
Oh bakker en csak atfutottam nem olvastam a veget.
Mondjuk en szamitottam ra de jo hogy megerositettek
Koszi![ Szerkesztve ]
-
KaitouP
veterán
válasz Oppenheimer #7494 üzenetére
Na végre, valami újítás. Nem lesz könnyű a sok Gr.3 után, jóval gyorsabb a Gr.1. Azért gyakorlatam rá.
SH4D0W2011:
Gyorsaság, pontosság, ésszel csavargatni a kormányt, és nyomni a gáz/fék pedált.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz Oppenheimer #7505 üzenetére
Nyilván nem egyszerre. Szar napjaim voltak, fogalmazzunk úgy... De az esés 70% -a ilyen marhaságok miatt történt.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
frankstork
aktív tag
válasz Oppenheimer #7522 üzenetére
Nyilván attól is függ melyik verda, amikor csak lehet a tcs-t nem használom. Az abs-t igen, mert kontrollerrel nem egyszerű.
@erahurka: biztos lesz bop-os is. Egyébként nem nagy kaland a setup. Eleinte a gtplanet-ről szedtem, lassacskán megtanulni meglehet, minek milyen hatása van, később már rutinból állítható a verda. Sőt pályánként más más beállítás javallott, értékes mp-ek nyerhetők vele.
-
Madwe
nagyúr
válasz Oppenheimer #7522 üzenetére
Anno én gt5nél úgy szoktam meg, mikor már egyébként "érettnek" éreztem magam a feladathoz, h single challengeket néztem, ahol kikapcsolható volt az abs s a tcs is.
GTSben egyébként, ha most kéne megtanulnom, egy általam kedvenc szakasz választanék ki egy pályáról, s hagy szóljon, elkezdeném folyamat keresgélni hol a korlát meddig mehetek el stb.
Ha azt érzed, minden más már menni fog szvsz, mert az h kanyarban meddig nyomod a gázt majd nem padlózol, azt hamar meg lehet szokni (kigyorsítás van ahol tcssel is kicsúszást jelentene, uh ezt a részt vmennyire már beléd kellett nevelje a játék )
Az abs nélküliséget megszokni szintén hamar lehet, ha direkt úgy vezetsz offline, h most azt tanulod meg szerintem.
-
mattheus
őstag
válasz Oppenheimer #7572 üzenetére
Ez utóbbi tényleg nagyon hasznos!
Utóbbi időben mindig azt csináltam, hogy online futamon, ha jó alaposan kikaptam, akkor elmentettem a visszajátszást és utána megnéztem az első helyezett szemszögéből a futamot.Tegnap fejeztem be a driving Challenge utolsó futamát, ahol Porsche Cayman-al kellett 1 körös időmérőt menni megadott időn belül (Dragon Trail - Seaside, 1:50.200 az arany).
Ott jól jött volna egy kis segítség, ha lett volna, de a Top 10-es időből kiindulva nem jutottam volna semmire , mert az első tíz helyezett 9 másodpercen belül teljesítette
Kb. 25 perc gyakorlással végül összejött.
-
Gulyopapa
addikt
válasz Oppenheimer #7581 üzenetére
Ja, én is. Nálam most - 5 a visítás es +5 a motor hang. Alig hallatszik így a visítás. Pont jó.
-
busman
addikt
válasz Oppenheimer #7583 üzenetére
Az én is megnézem. Viszont a turbó hangját alig hallani...
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
wolf13
őstag
válasz Oppenheimer #7587 üzenetére
Engem kicsit zavar ez a büntető rendszer. Tegnap 10 körös interlagos versenyen 2. Körbe középmezőnybe
Hátulról belém jöttek. (Akkor nem tudtam mi volt , mivel folyamatosan nézem nézek hatra fele is. Vissza játszottam ott láttam , aki meglökött a fűről zúzott vissza , laggja volt). Én azzal a lendülettel 3 másik előttem haladót kitessékeltem. Kaptam is érte 18 seccet. Ez mèg nem is érdekelt , de futam végén mikor láttam , hogy B ből vissza sorolt E be , az ütött. És , hogy 6 futam után is csak C ig jutottam.[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
veterán
válasz Oppenheimer #7568 üzenetére
Még mindig simcade, vagy semi-sim a játék, nem is túl jó szó hogy árkádosabb az irányítás, szimplán kicsit könnyebb a kormánykezelés, viszont a tapadás kisebb lett.
mattheus: Nem, nekem gyűjtői változatom van a játékból Apex könyvvel, kicsi Mercedes modellel, meg arany színű steelbook -al egy ízléses dobozban.
james001: Jók! Holnap hozok én is párat, tegnap csináltam két egyedi livery-t egy-egy kocsimnak.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
DrTropex
csendes tag
válasz Oppenheimer #7602 üzenetére
Látom a g29 már 3 pedálos és tényleg komolyabb szerkezet. Ennél azért nagyobb erővel kell nyomni a féket pl, vagy keményebb? Itt egy valtasnal rendesen kuplungolni kell, vagy hogy működik?
Viszont az ára azért már jóval komolyabb. Konkrétan majdnem az autóm árának a fele. És az autómban van manuális váltó is és elektromos ablak -
DrTropex
csendes tag
válasz Oppenheimer #7604 üzenetére
Csak a gran turismos La Ferrari nem visz be munkába
Most jobban utána olvastam, és rengeteg probléma van a g29-el. Nem biztos hogy jó választás, vagy ha mellette döntök akkor kizárólag újat
-
Kickass
őstag
válasz Oppenheimer #7656 üzenetére
Ez rendben van, de hogy ne legyen különbség a különböző fokozatok közt az csak szerintem vicc?
Egyáltalán miért kellett ennyire belenyúlni az irányitásba? Jönnek majd az updatek és 2 havonta újra kell tanulni a pályákat?Sr rating, menjek fel S-ig. Ez is ok, de hogy? Ha nem csinálok semmit csak körözök akkor is belém rongyol hátulról valami barom aki azt hiszi ő dupla akkora sebességgel is képes bevenni a kanyart.
És persze már kapom is a narancs SR jelölést hogy romlott a besorolásom, de ő jött belém hátulról, ez igy baromság.C-Big sikerült nagy küzdelmek árán felkinlódni magam, két verseny alatt visszarakott D-Cbe.
ja igen, pályán hirtelen keresztbe csúszó autó nem halványul el, telibe trafálom szintén SR downgrade....grat a fejlesztőknek.
Volt olyan verseny hogy 14-15 hely környékén úgy gondoltam fölösleges a birkákkal lökdösődni, maradok leghátra futok tiszta versenyt. Erre az utolsó előtti úgy gondolta ő is marad és azzal szórakozik hogy előttem fékezget meg lökdös....teljesen fölöslegesnek érzem az egész rating rendszert mert a toxic versenyzőket nem bünteti eléggé a többieket pedig nem segiti. Látszik irtak ra kb 10 logaritmust aztán ennyit tud. csak igy jobb lett volna ha inkább más alapján kategorizálnak.
Mindegy befejezem a sirást, és félrerakom a játékot pár napra...
-
erahurka
félisten
válasz Oppenheimer #7660 üzenetére
Engem nem egyszer lekövettek már belülre és onnan löktek ki
-
Gulyopapa
addikt
válasz Oppenheimer #7663 üzenetére
Amúgy ez érdekes : nekem mindig S a SR, soha nem csökkent. Viszont a D-sem javult soha
-
erahurka
félisten
válasz Oppenheimer #7687 üzenetére
Nem tudom, még nem próbáltam másét beállítani.
-
james001
veterán
válasz Oppenheimer #7687 üzenetére
A Home-n belül kell,a garázs melletti ikonnál, "Change Car Livery" asszem a neve,ott lehet beállítani másét.
"The stars have died and the heavens go up in flames"
-
sting2
addikt
válasz Oppenheimer #7721 üzenetére
Én minden verdát :
fel Up-olok,
Racing soft gumi ahol lehet
Kézi váltó
Segítségek off
A váltó áttételen matatok sokszor - pályafüggvénye
és kész.Nem nagyon megyek bele másba, ha ezután sincs meg a "kémia" akkor marad a garázsban...
Sound & Vision : Marantz- Sony - Playstation
-
Yasofix
csendes tag
válasz Oppenheimer #7759 üzenetére
Köszönöm!
Nem is gondoltam, hogy egyik versenyt fogom a másik után megnyerni (blődség volna ilyet feltételezni magamról), csak fejlődni szeretnék idővel. Egyelőre a célom, hogy nagyjából tartósan 3-8. helyen végezzek.
Megfogadom a tanácsot (sportmanship S-ig) és tisztán versenyzek amennyire csak tudok.
Hülye kérdés: mi az, hogy vannak elég OP autók? Bocs, de ezt a rövidítést nem vágom.Köszi!
-
frankstork
aktív tag
válasz Oppenheimer #7773 üzenetére
A mégane-sok nevében kikérem magamnak!
-
Yasofix
csendes tag
válasz Oppenheimer #7780 üzenetére
Már megint elírtam, ez van ha meló közben is mással foglalkozok
-
Kickass
őstag
válasz Oppenheimer #7786 üzenetére
És 0,168s-t mióta kerekítünk fel 1sec-re?
Azért ugye érzed, hogy a kettő között van különbség? Helyezésekben is.
Mellesleg nem ismeri, mérni tudja, de ha utána nem annyit ad hozzá a végleges időhöz akkor felesleges a visszaszámlálása is.Az online része pontosan az ilyen dolgok miatt se komolyan vehető.
-
Kickass
őstag
válasz Oppenheimer #7789 üzenetére
Azért az nem feltétlenül érv, hogy mert az elejétől ilyen.
Továbbra is fenntartom akkor fölösleges a pontos countdown, számolja csak a másodperceket.
Gulyopapa: Illetve mivel FIA logó által fémjelzett játékról van szó és elvileg, legalábbis saját nyilatkozataik alapján, komoly esportot álmodtak meg mögé azt se lehet mondani ez csak egy játék. Azért ez nem egy ugribugri lövöldözős game ahol elférnek az apró de semmit nem befolyásoló hibák.
De ez továbbra a személyes véleményem.
-
Kickass
őstag
válasz Oppenheimer #7792 üzenetére
Ha másodpercekben számol is látod pontosan, ha eltűnik akkor letelt.
Leírom az egész sztorit hátha úgy érthetőbb a felháborodás.
Kyoto pálya, Yamagiwa változat, mai daily race. 10 körös, utolsó kör utolsó előtti kanyarkombináció. Véletlen kicsit levágtam, kaptam érte egy 1,8sec büntit. 4. helen voltam, mögöttem jövő 4 secre lemaradva.Gondoltam jófej leszek, elvettem a gázt az utolsó kanyar előtt bevettem a kanyart és még mindig visszafelé számolt de a mögöttem jövő már nagyon jött fel és 0.186secel a bünti vége előtt mégis véigi padlógázzal bementem. Volt köztünk ekkor még 0.9sec gondoltam a 0.168 levonással simán jó vagyok..hát nem.
Ehhez hozzátartozik ha simán gázt nem elvéve bemegyek kb tartom a 4sec különbséget és kapok 2secet tehát nem rontok poziciót.Több dolog is van amit ezen az egy versenyen kívül is észrevettem és emiatt sírom tele egyelőre ezt a toikot. A büntetőrendszer akkor is túl szigorú, ha a pályaelhagyással előnyt nem szerzel, sőt akár hátrányba kerülsz, nem tud különbséget tenni.
Sportmanship rating, normálisan íven versenyezve egy kanyarnál telibever valaki mert azt hiszi ő képes duplaakkora sebességgel bevenni a kanyart, pedig nem. Már vonja is le tőled is az SR mert úgy érzékeli azért mentek neked mert feltartottad az embert holott esélye se volt bevenni a kanyart csak téged lökött ki.És továbbra se elfogadható, hogy az elejétől ez így volt, meg hogy nem kell komolyan veni. Azért ez egy alapvetően eredmény orientált játék, ez a lényege, nekem tetszett is, kíváncsi lettem volna milyen a 'király' kategóriában rendszeresen versenyezni, és ebben maga a rendszer is akadályoz.
Továbbra is hangsúlyozva ha a nations illetve manufacturers cupot komolyan gondolják ezek a problémák ott elfogadhatatlanok.
Természetesen ezeket az észrevételeimet ha létezik support nekik is tolmácsolni fogom, Hátha nem vagyok egyedül...
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
válasz Oppenheimer #7823 üzenetére
Én ennyire durvát még nem, de az rendszeresen előfordul hogy egyes autók sokkal közelebb vagy távolabb indulnak egymáshoz képest, szerintem ez borzalmas. Inkább legyen álló rajt.
-
erahurka
félisten
válasz Oppenheimer #7828 üzenetére
Azt sem értem miért változóak a távolságok ha egyszer ez egy rajt. Ha a valóságban meg tudják oldani a pilóták akkor ez az automatika miért nem tud azonos távolságról indítani? Mert bugos átgondolatlan szar, azért. Kedvencem mikor kanyarban enged el, ezt a baromságot igazán kivehetnék, miért nem lehetnek közelebb az autók, vagy akkor legyen álló rajt aztán kész. Idióta barom japánok csinálták ezt a játékot, az a legnagyobb baj.
-
wolf13
őstag
válasz Oppenheimer #7828 üzenetére
Nem beszéltem csalásról
-
arpi6k
addikt
válasz Oppenheimer #7855 üzenetére
3 gigát szedett le most az előbb. Nem hiszem hogy csak egy sima karbantartás...
Intel & ATI
-
mattheus
őstag
válasz Oppenheimer #7861 üzenetére
elnézést tudatlan vagyok. Nerfelés mit jelent ? World of Tanks fórumán találkoztam ezzel a szóval eddig
-
Madwe
nagyúr
válasz Oppenheimer #7880 üzenetére
Ha megtanulod így kezelni, garantáltan gyorsabb leszel
[ Szerkesztve ]
-
arpi6k
addikt
válasz Oppenheimer #7880 üzenetére
Valahol be lehet állítani hogy alapértelmezetten 0 legyen?
Intel & ATI
-
erahurka
félisten
válasz Oppenheimer #7886 üzenetére
Interlagosban a kanyargós részen nagyon észnél kell lenni, sok kocsi még fullos TCS-sel is kipördíthető a kigyorsításokon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel
- Steam Deck 512GB + 256 GB
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Ps 3 játékok
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!