Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen digitális videókamerát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
heihachi
addikt
Mondjuk annak idején a 240 fokos Momo-val simán eljátszottunk akármilyen akkor nagyon jónak számító szimulátort, szóval szerintem hacsak nem teherautó szimulátort akar, vagy rally-t, akkor a 270 fok bőven elég, mert a 240 fokot sem sikerült ütközésig tekerni, csak ha épp már úgyse a pályán voltunk. De nyilván jobb a több, csak úgy mondom, hogy alap szinten azért azzal bőven el lehet játszogatni.
-
DrTropex
csendes tag
Nézegettem a kormányokat. A pénz miatt gondolkodok csak. Azt tudom hogy a T150 belépő kategóriába elég, a kormány szög miatt és mert van benne FFB. (használtan vennék) viszont fele áron találtam hori apexet. Hátrányok hogy csak 270 fokban fordul, és nincs FFB. Tapasztaltabbak véleményét ha kerhetek. 🙂
-
KaitouP
nagyúr
12. helyről 4. -ként végezni Lago Maggiore-n úgy hogy tényleg gyors voltam, és nem a többiek hibáztak... felbecsülhetetlen.
Nagyon megyek ezzel a TT -vel.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
Oppenheimer #7568 üzenetére
Még mindig simcade, vagy semi-sim a játék, nem is túl jó szó hogy árkádosabb az irányítás, szimplán kicsit könnyebb a kormánykezelés, viszont a tapadás kisebb lett.
mattheus: Nem, nekem gyűjtői változatom van a játékból Apex könyvvel, kicsi Mercedes modellel, meg arany színű steelbook -al egy ízléses dobozban.
james001: Jók!
Holnap hozok én is párat, tegnap csináltam két egyedi livery-t egy-egy kocsimnak.
-
DrTropex
csendes tag
Sziasztok.
Nekem a lobbyn egy lakat van. Most kell valamit csinálni hogy meg nyíljon mert ott sem ír semmit, én sehol nem olvastam róla. Vagy csak baráttal lehet be lépni? Vagy itt hol van az online verseny? Most nem értem mit rontok el. -
wolf13
őstag
válasz
Oppenheimer #7587 üzenetére
Engem kicsit zavar ez a büntető rendszer. Tegnap 10 körös interlagos versenyen 2. Körbe középmezőnybe
Hátulról belém jöttek. (Akkor nem tudtam mi volt , mivel folyamatosan nézem nézek hatra fele is. Vissza játszottam ott láttam , aki meglökött a fűről zúzott vissza , laggja volt). Én azzal a lendülettel 3 másik előttem haladót kitessékeltem. Kaptam is érte 18 seccet. Ez mèg nem is érdekelt , de futam végén mikor láttam , hogy B ből vissza sorolt E be , az ütött. És , hogy 6 futam után is csak C ig jutottam. -
Oppenheimer
nagyúr
Mai manufacturers ugyanaz mint a tegnapi
Jó kvalifikáció, előznék első körben, megforgatnak. Puff vissza utolsónak. Aztán onnan jöttem fel 9.-nek. Utolsó körben egyik csávót 2x előztem, 2x hátulról megtoszott hogy visszaelőzzön, így történt a verseny utolsó kanyarában is. Hiába az S rating, az ilyen kisfiúk akkor sem korrektek.
Ha D helyett mondjuk B vagy A lenne a driver ratingem, kevesebb inkorrekt arc lenne?
Amúgy jól érzem magam a D-ben mert élvezetes hátulról előre jönni az első körös kifogások után.
-
#42308056
törölt tag
Na mentem pár kört frissítés után. Az N kategóriás autók valamivel jobban irányíthatóak szerintem, és a Gr.4-es Subarunál is simán mentem TCS nélkül Lago Maggioréban. Viszont a Gr.3-as kocsik kezelése sokkal nehezebb lett. Egyszerűen bárhova állítom a TCS-t, ugyanúgy megcsúszik. Mintha a TCS működésén változtattak volna, most nem megakadályozza a kipörgést, hanem ha már elkezdett kipörögni, akkor fogja meg a kocsit. Viszont most ha elkezd megcsúszni az autó, elég jól meg lehet fogni. Sokkal finomabban kell bánni a gázadással mint eddig. Pedig a Beetle-t próbáltam, ami sokak szerint sínautó (én eddig TCS3-mal itt-ott megcsúsztam vele de azért viszonylag stabilan tudtam menni vele, most Nürburgringen szinte minden kanyarban megindult a hátulja).
-
busman
veterán
válasz
Oppenheimer #7583 üzenetére
Az én is megnézem. Viszont a turbó hangját alig hallani...
-
Gulyopapa
addikt
válasz
Oppenheimer #7581 üzenetére
Ja, én is. Nálam most - 5 a visítás es +5 a motor hang. Alig hallatszik így a visítás. Pont jó.
-
Gulyopapa
addikt
Fajin hogy lehet állítani a váltó ( visítás) és motor hangját külön külön is...
-
#42308056
törölt tag
válasz
mattheus #7576 üzenetére
Én a trófea miatt mentem 1 másodperccel gyorsabbat, de az arany idő is volt vagy 20-30 kör szerintem.
Nordschleife-én nekem pont a külön szektorok voltak nehezebbek, az arany időhöz kb. csak végig kell menni a pályán kicsúszás nélkül. Először ezüst lett de vagy háromszor kimentem a fűre, meg is pördültem egyszer.
-
mattheus
őstag
válasz
#42308056 #7575 üzenetére
nekem 4 századdal sikerült végül a limit alá mennem, de féltem, hogy a kontrollerem nem fogja bírni
Először nagy naivan azt mondtam (első futam előtt), hogy ezt a pályát ismerem, így sima - liba lesz, de mikor közel tökéletesnek tűnő kör végén közel 3 és fél másodperc hiányzott, akkor az optimizmusom hirtelen köddé váltA másik ilyen komoly kihívás a BMW M6-os Gold-os Nordschleife teljes kör volt. Külön - külön a részek teljesítése nem volt annyira nehéz, de egyszerre megcsinálni a teljes kört eléggé izzadós lett.....
-
mattheus
őstag
válasz
Oppenheimer #7572 üzenetére
Ez utóbbi tényleg nagyon hasznos!
Utóbbi időben mindig azt csináltam, hogy online futamon, ha jó alaposan kikaptam, akkor elmentettem a visszajátszást és utána megnéztem az első helyezett szemszögéből a futamot.Tegnap fejeztem be a driving Challenge utolsó futamát, ahol Porsche Cayman-al kellett 1 körös időmérőt menni megadott időn belül (Dragon Trail - Seaside, 1:50.200 az arany).
Ott jól jött volna egy kis segítség, ha lett volna, de a Top 10-es időből kiindulva nem jutottam volna semmire , mert az első tíz helyezett 9 másodpercen belül teljesítette
Kb. 25 perc gyakorlással végül összejött.
-
Oppenheimer
nagyúr
BoP változások:
【Gr.3 Class】
・BMW Z4 GT3 '11: Power Ratio : 105%> 106%
・AUDI R8 LMS (Audi Sport Team WRT)'15: Power Ratio : 91% > 90%
・ASTON MARTIN V12 VANTAGE GT3 '12eight Reduction Ratio: 106% > 105%
・CITROEN GT by CITROEN Race Car(Gr.3) : Power Ratio : 88% > 89%
・CHEVROLET CORVETTE C7 Gr.3: PowerRatio : 105% > 106%
・JAGUAR F-TYPE Gr.3: Power Ratio :101% > 102%; Weight Reduction Ratio: 103% > 102%
・SUBARU WRX Gr.3: Power Ratio : 105%> 106%
・FORD MUSTANG Gr.3: Power Ratio : 110%> 112%
・PEUGEOT RCZ Gr.3: Power Ratio : 103%> 104%
・MAZDA ATENZA Gr.3: WeightReduction Ratio: 103% > 102%
・RENAULT SPORT R.S.01 GT3 '16 Power Ratio : 100% > 101%
・MITSUBISHI LANCER EVPLUTION FINALEDITION Gr.3: Power Ratio : 107% > 108%【Gr.4 Class】
・ASTON MARTIN VANTAGE Gr.4: WeightReduction Ratio: 108% > 106%
・ALFA ROMEO 4C Gr.4: WeightReduction Ratio: 103% > 104%
・CHEVROLET CORVETTE C7 Gr.4eight Reduction Ratio: 110% > 108%
・JAGUAR F-TYPE Gr.4: Power Ratio: 95%> 96% ; Weight Reduction Ratio: 104% > 103%
・FERRARI 458 ITALIA Gr.4: WeightReduction Ratio: 108% > 107%
・FORD MUSTANG Gr.4: WeightReduction Ratio: 107% > 105%
・BUGATTI VEYRON Gr.4: Power Ratio:98% > 99%
・PEUGEOT RCZ Gr.4: Power Ratio:108%> 110%
・HONDA NSX Gr.4: Weight ReductionRatio: 110% > 109%
・MERCEDES-BENT SLS AMG Gr.4eight Reduction Ratio: 111% > 110%
・NISSAN GT-R Gr.4: Power Ratio:95%> 96% ; Weight Reduction Ratio: 111% > 110% -
Oppenheimer
nagyúr
Ez tetszik:
Sports Mode
It is now possible to download and playback the replays of top ranking drivers in the Daily Race Qualifying Time Attack Rankings.Lehet majd tőlük sokat tanulni.
-
#42308056
törölt tag
Változtak a BOP teljesítmény és súly értékek is, érdemes lehet ránézni.
(#7572) Oppenheimer: Nem tudom nekem valahogy sose működnek mások rövidebb féktávjai
Ez a kormányos fickóknak lehet igazán hasznos mert jobban íven tudják tartani a járgányt.
-
mattheus
őstag
Sziasztok!
Amennyiben eddig lemezről játszottam a Gran Turismo-t, akkor ha megveszem digitálisan is, akkor a mentéseim, eddigi eredményeim (pl. Karrier) megmaradnak vagy mindent kezdhetek elölről ?
Köszönöm!
-
#42308056
törölt tag
-
KaitouP
nagyúr
válasz
#42308056 #7561 üzenetére
Most végeztem egy full versennyel N. GP.-n, 5. helyről rajtoltam, 4. helyen végeztem, semmi bunyó nem volt szinte, nagyon király verseny volt.
Nekem nem tűnik számottevően nehezebbnek az irányítás, sőt, meg is lepődtem hogy B-ben 5. helyről rajtolok, illetve hogy kvázi elsőre ilyen jó időt megyek. Ugyan tényleg kisebb a tapadás és kicsit jobban dolgozok azon hogy a pályán maradjak, de teljesen korrekt még mindig vezetni az autót, pláne kontrollerrel.
Még egy újítás: verseny végén nem a győztest, hanem téged mutat a legvégén. Király.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
#42308056 #7555 üzenetére
Mentem 3 kört 911 RSR -el Nürb. GP -n, ugyan azokkal a beállitásokkal, ahogy update előtt, tehát jelen állás szerint: TCS: 0, ABS: Default, Brake Balance: +4, minden más off.
Alapjába véve hajlamos ez a kocsi gyorsan kifordulni kigyorsításnál, így volt ez update előtt is, és talán most így update után egy picit még hajlamosabb. Ezen kívül azért mintha egy kicsit könnyebb lenne vezetni az autót, mintha jobban reagálna a kanyarodásra, a tapadáson valóban csökkentettek, de egyáltalán nem vészes.
Így pár kör után ennyi, még azért kell jópár kör, meg másik autó is. Munka kezdésemig majd még lehet írok észrevételt.
james001: még nem néztem őket, de remélem versenyt is csinálnak nekik, mert nem nagyon voltbe Gr .1 meg X.
Szerk: 2.8 mp -vel vagyok csak elmaradva a Top 10 utolsó tagjától N. GP -n, és még hagytam a kocsiban, továbbra is brilliáns a kontrolleres irányítás.
-
busman
veterán
Most jött le a frissítés.Kívácsi leszek.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
#42308056 #7548 üzenetére
1 hét ban-t érdemel az ilyen barom.
Ez még csak a teszt szezon ráadásul, mi lesz az éles bajnokságon?#7549:
Mindegy, majd akkor legközelebb report-olom, úgyis szarnának rá.
#7550:
Nem is azért mutattam meg hogy sajnáltassam magam (nem volt soha szokásom, és nem is lesz), de ha ez veled történik meg, akkor azért nem hiszem hogy nevetnél rajta.
-
#42308056
törölt tag
válasz
KaitouP #7547 üzenetére
Na ezért sem nyomom már ezt a bajnokság témát. Megyek 10 perc edzést, aztán 2 perc felkészülés aztán 10 perc időmérő, aztán egy 10 körös futam, ahol lehet, hogy az első körben kilöknek. Ha meg net probléma van akkor is kuka. Nem értem miért nem lehet, hogy ha megszakad a kapcsolat, pár percig auto drive nyomná helyettem hátha vissza tudok jönni.
-
KaitouP
nagyúr
Ez meg az én mai manufactuers -em, innen kell nézni, hogy mit művel előttem az idióta francia barom: [link] Komolyan tele a tököm ezekkel már.
-
Oppenheimer
nagyúr
Mai manufacturers: kvalifikálok 5.-nek. 2. Kört első helyen kezdem meg. Sikános rész közepén kilöknek, homokból 11.-nek jövök ki. Hátralévő 8 kör arra volt elég hogy 5.-nek érjek be a célba. Izgis verseny volt.
Utolsó körben kicsit vérszemet kaptam, mert előttem egy francia falhoz vágta a kocsit és arra számítottam hogy Ghost lesz, de nem lett az és nekimentem, lelassultam. Utána meg lassú volt előttem és kicsit megtotlam hogy mostmár engedjen el. Így sikerült az utolsó előzést összehozni 1 kanyarral a vége előtt.
Mivel csak ezek miatt kaptam SR büntetést, ezért feljöttem először S-be!
-
james001
veterán
A régi speciális kocsikat amiket a mileage boltban lehetett megvenni azokat már nem lehet sehol beszerezni?
-
airm92
csendes tag
Most váltok PC-ről PS4-re. GT S is a "kezdő szett" tartalma. Annyi a kérdés, hogy PS Plus nélkül is tudok vele játszani, vagy mindenképp kell hozzá?
-
#42308056
törölt tag
válasz
frankstork #7537 üzenetére
Nem túl lassú? Mire elbillented a kart több idő mint megnyomni egy gombot.
Amúgy replay-nél vettem észre, hogy cockpit kameranézetnél a csávó nem vált
Vagy a Gr.4-es kocsikban is kormány váltó van? De még a keze sem mozdult semmit a kormányon.
-
KaitouP
nagyúr
-
#42308056
törölt tag
Mentem ma egy nagyon erős versenyt Interlagosban, második helyről rajtoltam és végig a győzelemért harcoltam: [link]
-
Madwe
nagyúr
válasz
Oppenheimer #7522 üzenetére
Anno én gt5nél úgy szoktam meg, mikor már egyébként "érettnek" éreztem magam a feladathoz, h single challengeket néztem, ahol kikapcsolható volt az abs s a tcs is.
GTSben egyébként, ha most kéne megtanulnom, egy általam kedvenc szakasz választanék ki egy pályáról, s hagy szóljon, elkezdeném folyamat keresgélni hol a korlát meddig mehetek el stb.
Ha azt érzed, minden más már menni fog szvsz, mert az h kanyarban meddig nyomod a gázt majd nem padlózol, azt hamar meg lehet szokni (kigyorsítás van ahol tcssel is kicsúszást jelentene, uh ezt a részt vmennyire már beléd kellett nevelje a játék
)
Az abs nélküliséget megszokni szintén hamar lehet, ha direkt úgy vezetsz offline, h most azt tanulod meg szerintem.
-
DrTropex
csendes tag
Aki kontrollerrel tolja ők használnak manuális váltót? Hova érdemes állítani? Nem tudom hol lenne jó, mert kanyar előtt, úgy kezdek fékezni hogy nem teljesen húzom a ravaszt, a gázt pedig nem engedem el egyből csak fokozatosan. Közben L1 R1-re nem tudnék nyúlni. Nem akarom állítgatni hanem egy helyen megszokni. Neten nem találtam semmi ötletet.
-
#42308056
törölt tag
válasz
frankstork #7526 üzenetére
TCS nekem csak pár Gr.4-es kocsinál van teljesen kikapcsolva meg oválon, amúgy egy kanyargós pálya nekem esélytelen lenne nélküle.
-
frankstork
aktív tag
válasz
Oppenheimer #7522 üzenetére
Nyilván attól is függ melyik verda, amikor csak lehet a tcs-t nem használom. Az abs-t igen, mert kontrollerrel nem egyszerű.
@erahurka: biztos lesz bop-os is. Egyébként nem nagy kaland a setup. Eleinte a gtplanet-ről szedtem, lassacskán megtanulni meglehet, minek milyen hatása van, később már rutinból állítható a verda. Sőt pályánként más más beállítás javallott, értékes mp-ek nyerhetők vele.
-
manu75
aktív tag
FIA GT versenyekből egy nap egyet lehet csak menni?
-
hitchins
őstag
Van mar megoldas a lobby problemara?
Egyszeruen nem tudok lobbiban versenyezni mert nem indul el az auto. Allandoan ottmaradok a rajtracson. -
Oppenheimer
nagyúr
válasz
frankstork #7517 üzenetére
Én 2-es traction control vagy ABS nélkül esélytelen vagyok a pályán. Próbáltam megszokni de nem ment.
-
manu75
aktív tag
Egyelőre expert módba állítottam az irányítást, mert mindig befékezett a kanyarok előtt. ABS az van aztán majd látjuk, és igen nálam csak kontroller van annak is örülök ha úton vagyok egyelőre a sebesség váltás már sok lenne lehet.
-
Viper26
nagyúr
D/S most már, és A illetve S SR-ben nem találkoztam balesettel eddig.
Viszont van pár teleportáló, gondolom ping miatt, de így kb előre hátra 50 métert repkednek. -
dunc
nagyúr
válasz
frankstork #7517 üzenetére
Az abs is off, mert jó ha ugy szokja meg.
-
frankstork
aktív tag
Jelenleg még online úgynevezett BOP.-beállításokkal lehet menni, addig annyira nincs értelme elmélyedni a beállításokban, de jön az offline gt-league, és előbb utóbb online is szabad lesz a tánc, ahol már nem lesz mindegy, ha nyerni akarsz, hogy milyen beállításokkal mész, vagy hogy milyen gumistratégiád, milyen üzemanyag használat beállítása...
Egyenlőre azonban kapcsold ki a segítségeket, és tanulj nélkülük úton maradni. ABS maradhat, az nagy falat elsőre, de a többi nélkül jól lehet boldogulni, és amúgy bekapcsolva eléggé vissza fogják a tempót.
Szerk. és természetesen nem automataváltóval leszel a leggyorsabb. -
manu75
aktív tag
válasz
KaitouP #7513 üzenetére
Köszi a válaszokat tippeket, kipróbálom előbb a felsorolt autókat, bár igaz kreditet lehet bőven szerezni és nekiállni gyűjtögetni. Nagyon még nem volt időm elmélyedni a játékban, szoktatok gumikat is cserélni vagy alapban jó amit felajánl a játék vagy változtatni valamilyen beállítást még? A boxba kiállásnak van egyéb értelme mint "látványosság"?
-
KaitouP
nagyúr
Valóban változó ahogy a kolléga mondja, pálya függő a dolog.
Gr.3. -ban általában a Beetle és a 911 RSR az ami szinte mindig versenyképes, aztán néha közbeszólhat egy-egy 458 Italia, GT by Citroën, R8.
Ami kár mert a GT-R a leggyönyörübb kocsi szerintem de alap beállításokkal nem igazán versenyképes.
Tapasztald ki hogy neked melyik kocsi a legjobb.
-
#42308056
törölt tag
válasz
Gulyopapa #7509 üzenetére
Nem volt annyira vészes amúgy, Gr.3-as kocsikkal sokkal nagyobb aprítás szokott lenni. Elég stabil ez a kategória.
(#7508) hitchins: Vagy anonim gyűléseket szervezni valahol
Sziasztok, erahurka vagyok, és már két hete nem törtem kontrollert
(#7511) manu75: Pálya függő is a dolog. A háromszögletű oválokon a lapos VW a legjobb, a kis oválon a GT-R. Amúgy alapvetően talán a Beetle a legstabilabb, de én sokat mentem az RCZ-vel is. Gr.4-ben a Subaru, GT-R, Megane jó helyeken szokott menni de inkább te tapasztalj ki pár kocsit, mert lehet te tudod jól vezetni az Alfa Romeót is, és akkor az a legjobb.
Ha megcsinálod a napi maratont szerintem mindig fog adni egy kocsit. De érdemes vásárolgatni is ha épp ki akarsz próbálni valamit mert pár nap alatt megint összejön pár millió kredit.
-
manu75
aktív tag
A GT sportban tudtok ajánlani favorit autókat kategóriánként? Elsősorban a Ti véleményeitek érdekelnének.
Eddig minden nap adott egy ajándék autót, ez mindig így lesz vagy csak az alsóbb kategóriákat adja aztán ha elfogy vége a jólétnek?
-
#42308056
törölt tag
Fú most nagyon sikerült felidegesítenie a játéknak
Nézzétek meg a videót: [link]
Kaptam 10 másodpercet gyakorlatilag a semmiért egy ovál pályán, ahol egyszerűen képtelenség ennyi időt úgy eldobni, hogy ne buknék pozíciót! De ami igazán rohadt idegesítő az egészben, hogy két körrel később feljöttem első helyre és mögöttem úgy gyilkolták egymást a németek meg az olaszok, hogy megnyerhettem volna a versenyt. Megpróbáltam eldobálni a büntetést, de azonnal megelőztek....
-
KaitouP
nagyúr
válasz
Oppenheimer #7505 üzenetére
Nyilván nem egyszerre.
Szar napjaim voltak, fogalmazzunk úgy...
De az esés 70% -a ilyen marhaságok miatt történt.
-
Oppenheimer
nagyúr
-
#42308056
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gitáros topic
- One mobilszolgáltatások
- Konteó topic
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- Egyedi ékszerdobozka
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló