Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen digitális videókamerát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaitouP
nagyúr
válasz
Oppenheimer #7293 üzenetére
Hát ejnye.
A kép letöltéshez: az elmentett fotókat a My Library -ben megkeresitek, a képen állva előhívjátok a további opciókat (úgy rémlik háromszöggel) és "Copy to USB storage". Pendrive -al áthúztam gépre.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
hitchins #7289 üzenetére
Kicsit melósabb, de hamar meg lehet szokni tényleg. Meg kell találni a balanszot az óvatosság és a vállalás között.
(#7291) erahurka
Nem nyomod a gázt amíg lehet és satufék, hanem nyomod a gázt, majd leveszed a lábad róla, és szépen lassan lenyomod a féket. Autója, és kanyar válogatja, hogyan kell kezelni. Gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás.
Más:
Méltatlanul kevés szó esik a Scapes módról. Valami fantasztikus képeket lehet készíteni kedvenc, akár egyedien matricázott verdánkkal elképesztően gyönyörű helyeken, filterezni a képeket stb, és a végeredmény bámulatos tud lenni.
Hoztam pár saját képet, egyúttal bemutatnám az egyik kedvenc autómat, aminek saját livery -t is készítettem, ez a visszafogottabb külcsín lett számomra vállalható így elsőre.
Íme:Többiek, muti az autókat, ki készített egyedi matricás kocsit?
-
KaitouP
nagyúr
válasz
Oppenheimer #7283 üzenetére
Az elején lehet, de hamar megtanulod az autót a segítségek nélkül kezelni, és rájössz hogy gyorsabb vagy segítség nélkül mint azzal.
-
Madwe
nagyúr
válasz
Oppenheimer #7281 üzenetére
TCSről nagyon hamar le kell szokni
Sokat vesz el az idődből, persze meg kell tanulni nélküle élni...
-
KaitouP
nagyúr
válasz
Oppenheimer #7281 üzenetére
A TCS az igen, mindig, ABS -t ritka esetekben használok, de 95% -ban az is offolva van.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
Oppenheimer #7278 üzenetére
Nem használok semmilyen segítséget, így breaking indicator-t sem. Ha esetleg ismeretlen az autó viselkedése, vagy maga a pálya, esetleg mindkettő, akkor futom a tesztköröket, először óvatosabban hogy tapasztaljak, aztán ahogy egyre jobban érzem az autót és a pályát, megtudom hogy mit tudok vele vállalni, és kiautózom az aktuális legjobbamat.
Neked is így ajánlom, pláne hogy az indicator kicsit túl óvatosan jelez, holott sokkal többet is tud az vállalni akár egy kanyarban, ami értékes másodpercekhez juttat.
-
#42308056
törölt tag
válasz
Oppenheimer #7278 üzenetére
Én használom de nem igen figyelem. A bólyákat kapcsold be, ahol két bólya van egymás mellett, nagyjából az a fékezési pont. Ez persze sok esetben eltérhet, de jó iránymutató. Aztán akkor jön a probléma ha verseny közben kiütik őket a helyükről
Béta alatt is használt pályákon amúgy azokat sem mindig figyelem, ezeken gyorsabb is vagyok és biztosabban megyek. Idő kell hogy az ember ráérezzen az összes vonalvezetésre.
Circuit experience nagyjából megtanít, de azok az idők amiket megkövetel nem valami extrák. Nordschleife egy kicsúszás mentes körrel meg van aranyra. Először ezüstöt mentem úgy, hogy kétszer vagy háromszor is durván eldobtam az autót.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
Oppenheimer #7277 üzenetére
Válasz hiányában válaszolok magamnak.
Nekem az a problémám, hogy enélkül sokkal nehezebben találom el a megfelelő fékezési időpontot. Ha kikapcsolom visszaesik a tempóm eléggé. Viszont ha be van kapcsolva, sosem tanulom meg rendesen mikor kell fékezni. Mondjuk a circuit experience lehet jó arra, hogy ezt megtanuljam. De azért kocsinként eltérnek a fékezési képességek még kategórián belül is. Aki nem használja az indicatort, milyen hamar szokik át egyikről a másikra?
-
Oppenheimer
nagyúr
Ti bekapcsolt braking indicatorral játszotok?
-
Gulyopapa
addikt
Ki milyen megjelenítővel játssza a játékot?
Elmondom a dilemmámat .
Lent a nappaliban egy 4k oled van, és az asszony nem díjazná ha a rövidesen érkező kokpit a nappaliban lenne majd ( igazából engem is zavarna ), ergo, nem játszhatok a 4k TV-n.
Fent a számítógépes szobában egy 21:9-es monitoron tolom leginkább, amin a játék okádék, az oled után.
Kérdés:
Ha a kokpitet a számítógépes szobába teszem, elég lenne-e ha vennék használtan egy full hd tv-t. Mondjuk 42" max...milyen full hd tv-n a játék? Én az enyémet eladtam, a monitoron meg fos...
Tudom, hatalmas probléma -
KaitouP
nagyúr
-
#42308056
törölt tag
Mennyivel előbb kéne fékezni szélárnyékban, hogy ne torpedózzam ki az előttem haladót kanyarban? Brands Hatch-ben összejött pár ilyen sajnos, pedig próbáltam korábban lassítani. Szerintem egyszer még a kocsim is meghibásodott miatta az utolsó pár kanyarra, mert ketten is állva hagytak az utolsó szektorban. Amúgy 14.-ről lettem 6., nem tudtam tiszta kört menni időmérőn, úgyhogy szinte végig nálam lassabb ellenfelekkel versenyeztem.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
mcwolf79 #7266 üzenetére
Apropó kormány... díjaznám a Polyphony-nek hogy ha külön venné a kontrolleres és kormányos játékosokat, mindegyik a saját irányítástípusában versenyezne a többi ugyan olyannal, mert így baromira nem fair, hogy egy kontrolleres azért nem tud labdába rúgni egy kormányossal szemben, mert mondjuk nem teheti meg hogy vegyen egy kormány állvánnyal 100+K -ért... Illetve kellene egy külön kormányos és kontrolleres leaderboard is.
-
mcwolf79
veterán
-
mcwolf79
veterán
Ma összeraktam a T150-et az állvánnyal,és hát...
Basszus ez kormánnyal nagyon addiktív cucc. Még csak gyakorolgatom a kormánnyal terelést, de már a két kisebb kategóriában is elég jó időt tudtam futni. Eszméletlen élvezetes kormánnyal a stuffKanyarokban sokkal szebb íven tudok menni, és a gáz adagolása is optimálisabb így.
Mondjuk fárasztóbb mint kontrollerrel, de ez legyen a legnagyobb gond. -
Petreszku
senior tag
Sziasztok! Milyen értékeket, beállításokat figyeljek, ha drifteléshez szeretnék kocsit választani/venni?
-
Oppenheimer
nagyúr
Ma részt vettem mindkét bajnokságon. Izgalmas volt mindkettő, nagyon élveztem a versenyeket. A nemzetek bajnoksága különösen vicces volt. Egy lekörözött úgy döntött hogy cikázni fog az ideális íven, hátha kiüt 1-2 autót.
De ezen kívül is drámai helyzetek és oda-vissza előzések voltak.
-
Nayrobi
őstag
Futamon szerencsére nem történt velem semmi, viszont az időmérőn egyszer beleszálltam a falba és villogott is pirosan az autó egy része, illetve elkezdett húzni az egyik irányba.
-
#42308056
törölt tag
Na mentem két korrekt futamot, tényleg érdemes visszavenni és akkor legalább be lehet fejezni a versenyt. Az a legrosszabb, amikor előtted megy valami őrült akit ha meg akarsz előzni beléd rántja a kormányt, de nem vagy sokkal gyorsabb nála, és még a pályán is tud maradni.
-
Gulyopapa
addikt
válasz
frankstork #7257 üzenetére
Igen, nem jó hogy ezekért büntet. Szerintem figyelik a visszajelzéseket és folyamatosan csiszolni fogják a büntetés rendszert...
Hozzáteszem az iracing penalty rendszere sem tökéletes, pedig már évek óta benne van a játékban. -
frankstork
aktív tag
Az semmiképpen nem gömbölyű hogy a koccanásokért büntet a rendszer(sr-, olykor idő-. Wtcc, DTM, de még az F1 is tolerálja...
Az sem gömbölyű hogy az elöl haladó nem élvez védelmet(belém jön és sr- olykor idő-). És az sem hogy a kicsúszásért időbünti van (nem elég az hogy lemaradok?)
Ja és a kedvencem, célegyenesben elém vág, mert nem tud elengedni, ha gyorsabb vagyok... És jön az sr-, idő-.... -
Stevenstyle
senior tag
Egyet értek a kolégákkal. A rendszer nem tökéletes (soha nem is lesz az), DE zömében jól végzi a dolgát. Az meg amit a kedves fórumtárs mond és panaszol az tényleg a barokkos túlzás kategória! Én sem megyek hibátlanul sőt... általában 5--10 hely között mozgok, néha egy-egy dobogó, de a sűrűjében sincs semmi probléma. Ja, hogy minimális kocc néha van? Néha elméri más is picit? Üdvözöllek az autóversenyzés világban
Egyikünk sem profi pilóta, néha elmérjük DE S kategóriában zömében ha más volt a hibás, visszaadják sokan a pozíciót, én is így szoktam tenni. Ez a folyamatos panasz áradat tényleg kicsit túlzónak tűnik és már kicsit unalmas is. Lehet tényleg be kellene néznie a kollégának a Forza 7 sima multijába
Amit a másik kolléga mond : S-ből meg kiesni nem is tudom, hogy lehet komolyabb bakiparádé nélkül.
Nyilván ha látok egy tri ovál pályát napiban, oda be sem megyek, mert belekalkulálom az emberi hülyeséget és a hibalehetőséget is és az tisztán látszik, hogy egy oválból vagy tri oválból csak káosz lessz, DE hát aki önként szalad a pofonért az...
-
mcwolf79
veterán
válasz
#42308056 #7251 üzenetére
Hiába adod elő ezt a cinikus hangnemet, nincs igazad.
Én/mi sem vagyunk tökéletesek, a játék büntirendszere sem az, de közel sem olyan vészes, mint ahogy itt naponta előadod. Mindenkivel baxott már ki a büntirendszer indokolatlanul, ez van. DE a rendszer 10-ből 8-szor jól teszi a dolgát. A maradék kettőt meg el kell viselni, majd csiszolgatják remélhetőleg. -
dinostaRR
tag
Tegnapi Nation Cup futamom.
-
mcwolf79
veterán
válasz
Gulyopapa #7243 üzenetére
+1
Nem tökéletes a rendszer, van még mit finomítani rajta, de közel sem olyan xar,mint ahogy a kollega nap mint nap leírja.
Én inkább messziről elkerülöm a csetepatékat (leggtöbbször így nyerek 2-3 helyezést), és ha látom hogy valami birka a seggemben van és jön a kanyar inkább elengedem az ideális ívet,mert a paraszt úgyis elméri a féktávot és belémjön ( nekem meg jön a -SR).Holnap én is végre összeállítom a kormányt (T150) az állvánnyal,és felégetem az aszfaltot.
-
#42308056
törölt tag
válasz
Gulyopapa #7243 üzenetére
Szerintem másoknak nem való. Olvasd már el miket írok. Mások hibájából vagyok folyton utolsó egyszerűen nem képesek normálisan versenyezni. Amikor meg én hibázok és falba megyek vagy le kell vágnom össze-vissza csúszkálva egy kanyart kapok vagy 5 másodperc büntetést. Vagy ha előttem össze-vissza pattognak és elémcsúsznak és nekimegyek hátulról akkor 10 másodpercet ad. És ne húzzon fel és ne panaszkodjak? Ne viccelj már...
(#7245) Madwe: "Mindig lesznek hülyék" De hát majdnem mindenki hülye! C-s SR rangom van ott azért már nagyjából normálisan kéne menni nem? Tegnap a nemzetek kupája verseny tök jó volt pl. volt pár koccanás de nem buktam rajta sokat. De kb. 5-ből 1 futamom ami normális...
-
#42308056
törölt tag
Reggel két futam után elment a kedvem az egész játéktól. Első helyen fordultam, rossz volt a kigyorsításom, ok, elengedtem két tagot, harmadik kanyarban valami barom megint nem tudott lelassítani, kilökött, 10. hely környékén voltam, feljöttem nagy nehezen negyediknek, aztán mikor mentem a harmadik mellett az a tahó paraszt rohadék nem volt képes elvenni a gázt és nekemcsúszott a kanyarban, épp meglökött és csak UTÁNA lett szellemautó..... Elúszott az egész, kiléptem a francba.
(#7241) Gulyopapa: Aztán lecsúszol Suzukában a sikánnál az ívről, aztán amikor visszajössz kapsz 3 másodpercet és rájössz hogy ez egy nagy rakás gőzőlgő szar szép csomagolásban.
-
Nayrobi
őstag
A nemzetek kupáján 3. lettem, a gyártók versenyén viszont nyertem, annyira rohadt jó az egész, ahogy fel van építve, na meg a hangulat nem fogható semmihez, nem szoktam parázni online futamok alatt, de azért kicsit most izzadt a tenyerem. Viszont itt is volt 1-2 gyépés, akik képtelenek voltak tisztán versenyezni, hihetetlen. És az a baj, hogy nem tudom mit lehetne tenni ellenük, mert bármi is történjék a fejlesztők oldaláról, hülyék mindig lesznek a pályán.
-
#42308056
törölt tag
Ez az SR szint totális bullshit. A legtisztább versenyem D meg E kategóriás csoportban futottam, igaz, hogy én elhúztam az élen de mögöttem sem volt össze-vissza változás a pozíciók tekintetében. Aztán mentem egyet C-sekkel és akkora darálás volt hogy a végén elegem lett és inkább utolsó helyen kigurultam a bokszba.
-
Nayrobi
őstag
válasz
Oppenheimer #7234 üzenetére
7 futam lesz, ebből a legjobb 3 számít majd.
-
dinostaRR
tag
válasz
Oppenheimer #7234 üzenetére
Nem tudom mi hátrány érheti az embert. Alapból ez ugye teszt szezon és írták, hogy bármi előfordulhat, lag, internet probléma stb. A jövőben meg nem tudom mi jár majd jutalmul, erről már volt hír? Én csak arról tudok, hogy majd a profik kvalifikálhatják magukat és LAN party-n nyer valaki majd egy FIA trófeát
-
dinostaRR
tag
válasz
Oppenheimer #7230 üzenetére
Természetesen, én nem rég fejeztem be a nation test első körét a 3. helyen
-
Droughert
tag
válasz
mcwolf79 #7227 üzenetére
Nem tudom, hogy ez miatt, vagy csak véletlen, de amióta az új rendszer van, még SR rank S-ben is sokszor csak a darálás megy, és ahogy olvasom, más is visszaesett SR-ben, és DR-ben is. SR-t visszakapartam S-re, a DR meg marad D-n, mert így a napi cserével nem tudom begyakorolni a pályákat, jó időket egy ideig nem fogok menni, úgy vagyok vele, hogy legalább olyanok között menjek akik egy picit jobban figyelnek a másikra.
Annyi ha valaki mögöttem van, rámmászik, akkor inkább elengedem, menjen csak (ha előttem van nagy bajt nem tud csinálni), mintsem a következő kanyarban vérszemet kapjon, belémjöjjön hátúlról, én meg nyeljem be a -SR-t, meg az időbüntit.
-
Oppenheimer
nagyúr
Ma este nem leszek itthon hogy részt vegyek a championship 1. körében. A többi körben attól még részt vehetek majd?
-
mcwolf79
veterán
Ezt a baromságot ,hogy naponta változnak a daily challenge-ek remélem hamar kiveszik. Legyen 3-5 nap és jó lesz. Tényleg mire az ember beletanul egy pályára jön a következő. Szerintem a 3-5 nap optimálisabb lenne.
-
james001
veterán
Kár hogy ilyen kevés pálya van a játékban.
Remélem később azért frissítik többel,és remélem klasszik GT pályák is visszaköszönnek (pl. Deep Forest meg Trial Mountain)
-
Nayrobi
őstag
Tudja valaki hogy napközben hány órakor változnak a daily racek?
-
Oppenheimer
nagyúr
A Dodge concept carral 600-zal csapattam a Tokyo expressen. Elég jó buli.
-
hitchins
őstag
válasz
KaitouP #7215 üzenetére
En most vettem csak meg a porschet.
Erdekes ez mert en 2.00.212-vel csak 4-5 helyrol indultam. (D/A vagyok)DR rankot egyebkent mi alapjan szamolja. Ismerossel nagyon hasonlo idoket megyunk nyerni is tobbet nyertem megis O C-ben (C/C) van en D-ben.
Igazabol lenyegtelen csak furcsa. -
KaitouP
nagyúr
válasz
#42308056 #7206 üzenetére
Én is tegnap óta csak világi barmok ellen versenyezek. Tegnap olyannyira idiótákkal rakott össze abban a másfél órában, míg játszottam a rendszer, hogy a DR -em leesett C -ről D -re, az SR -em meg S -ről D -re.
Ma próbálom visszahozni magamat, Autodrome Lago Maggiore, verseny, második helyről rajtolok. Hamar átveszem az első helyet, majd tartom is a 9. körig töretlenül. Kicsit feljött rám az az idióta norvég, célegyenes utáni első kanyar, jól le kell lassítani, erre mivan?! Oldalba kap a tetű, esett az SR pontom, és még bünetést se kapott. Eszem megáll komolyan...
-
#42308056
törölt tag
Mai első versenyemtől már agyvérzést kaptam. Nem hiszem el hogy nem lehet kicsit se figyelni a másikat. Belém fordul, mellette vagyok de kiengedi a kocsiját a falig, persze minden rohadt alkalommal én cseszek rá. Ghost car is csak akkor van ha én járok tőle rosszul. B SR szinten vagyok de úgy mennek a többiek mintha E-ben lennénk. Ha top 5-ön kívül rajtolok kár elkezdeni a versenyt, bedarálnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gitáros topic
- One mobilszolgáltatások
- Konteó topic
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G6 - i5-8G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR